abonnement Unibet Coolblue
pi_130086014


Microsoft Xbox One

• Achtste generatie
• Processor AMD, 8 cores
• Geheugen 8 GB DDR3 RAM[2]
• Opslagcapaciteit 500 GB HDD[2]
• Media Blu-rayspeler
• Controller Kinect 2.0
• Online dienst Xbox Live




Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130086060
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130086175
Ik heb de hele nacht trillend in m'n bed gelegen door dit immens slechte nieuws.
Maar ik vind wel troost bij de gedachte dat ik waarschijnlijk in 2015 toch wel ECHT een Xbone kan aanschaffen ergens in NL. :')
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130086475
Ik wil in de kerstvakantie gewoon lekker Battlefield 4 spelen op een next-gen console.

Gewoon lekker grote veldslagen net als op de PC en niet meer half afgezette mappen zoals op de huidige consoles. De enige optie die MS me nu geeft is de PS4.

Tenzij ze Illumiroom aankondigen op de GamesCom, is de keuze wel erg makkelijk. Er is weinig keuze namelijk :o
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 08:49:22 #5
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_130086478
Ik vind het natuurlijk uitermate teleurstellend dat Nederland niet meer bij de eerste landen hoort waar de Xbone wordt uitgebracht, maar met name omdat alle berichtgeving sinds de E3 rondom de Xbox One een aanpassing is van de info die tot dan toe bekend was.

Als ik even de rode waas laat zakken, dan maakt het me eigenlijk niet zoveel uit. Ik hoef niet per se mee te rennen met de meute om gelijk de nieuwste games te spelen. Ik heb niet meer de tijd om elke dag 3-4 uur te gamen. Ik mag al blij zijn als ik dat per week red. Ik kan dus best een paar maanden wachten op de Xbone.

Het betekent hooguit dat ik een aantal van de launchgames, die ook op de 360 komen, op dat platform zal spelen in plaats van op de One.
pi_130086595
Ik vind het geen mega ramp, maar na alles voorafgaand aan deze sores komt dit wel als een klap na. Ik voel me wel een beetje genaaid, ik heb de Xbone nog wel zo verdedigt en dan dit.

Maar ja, ik baal vooral van het feit dat ik de next gen launchgames dus pas later kan spelen. Okee ik heb gelukt met CoD dat je profiel overdraagbaar is van X360 naar Xbone, maar andere games kan ik pas spelen wanneer ze dus "old news" zijn. Erg jammer.

Ik hoop en verwacht wel een aanbod van geactiveerde Xbox One's die straks op Ebay staan. Dan ga ik er denk ik wel eentje bestellen.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130087277
Het schijnt onder andere te maken te hebben met het lokaliseren van het dashboard en de interface. Ik hoop wel dat je hem nog steeds op Engels kan zetten, want spellen als Forza 4 zijn onspeelbaar in de Nederlandse vertaling. Tenenkrommend slecht zijn die vertalingen altijd, je kan niks meer vinden.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_130087351
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het schijnt onder andere te maken te hebben met het lokaliseren van het dashboard en de interface. Ik hoop wel dat je hem nog steeds op Engels kan zetten, want spellen als Forza 4 zijn onspeelbaar in de Nederlandse vertaling. Tenenkrommend slecht zijn die vertalingen altijd, je kan niks meer vinden.
Idd, die Nederlandse vertalingen zijn echt ruk.

Maar ik geloof niks van die lokalisatie etc.
Ze willen gewoon hun gehele productie gebruiken voor de grote landen om daar nog enigzins grond te kunnen winnen tegenover de PS4.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130087411
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het schijnt onder andere te maken te hebben met het lokaliseren van het dashboard en de interface. Ik hoop wel dat je hem nog steeds op Engels kan zetten, want spellen als Forza 4 zijn onspeelbaar in de Nederlandse vertaling. Tenenkrommend slecht zijn die vertalingen altijd, je kan niks meer vinden.
Een paar maanden terug waren er geruchten dat er productieproblemen waren met de SRAM. Dit zou op een tekort kunnen wijzen waardoor vooral de kleinere markten later geleverd krijgen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_130087516
Haha, die 'day one 2014' op de controller in de OP is wel subtiel :P
Geen day one edition in NL dus? Of ze moeten controllers leveren met een aangepaste tekst.
PSN id: NL_SToRM
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:21:56 #11
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130088038
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het schijnt onder andere te maken te hebben met het lokaliseren van het dashboard en de interface. Ik hoop wel dat je hem nog steeds op Engels kan zetten, want spellen als Forza 4 zijn onspeelbaar in de Nederlandse vertaling. Tenenkrommend slecht zijn die vertalingen altijd, je kan niks meer vinden.
Prince of Persia gekocht, Nederlands in het spel, echt, why?!
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:23:34 #12
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130088072
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:46 schreef Giester het volgende:

[..]

Idd, die Nederlandse vertalingen zijn echt ruk.

Maar ik geloof niks van die lokalisatie etc.
Ze willen gewoon hun gehele productie gebruiken voor de grote landen om daar nog enigzins grond te kunnen winnen tegenover de PS4.
Het is ook een kansloos verhaal, productietekort of niet, je gaat niet 1 markt flooden met overschotten als gevolg en anderen niets leveren. Alle markten met tijdelijke schaarste werkt het best.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130088081
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:49 schreef Aether het volgende:

[..]

Een paar maanden terug waren er geruchten dat er productieproblemen waren met de SRAM. Dit zou op een tekort kunnen wijzen waardoor vooral de kleinere markten later geleverd krijgen.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=576869
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:28:26 #14
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130088173
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Het is ook een kansloos verhaal, productietekort of niet, je gaat niet 1 markt flooden met overschotten als gevolg en anderen niets leveren. Alle markten met tijdelijke schaarste werkt het best.
Tja, eens. MS is echt aan het pannenkoeken in de extreme vorm.
Ze hebben iig een hoop goed te maken en in te halen de aankomende jaren.
"Thats how we roll in the Shire!"
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:43:06 #15
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130091825
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:21 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Prince of Persia gekocht, Nederlands in het spel, echt, why?!
Om te janken inderdaad!
Net of je de hele tijd naar Nick Jr. aan het luisteren bent.
En ook gewoon niet in-game aan kunnen passen. :N
Wie verzint zoiets vraag ik me dan af.
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_130091973
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:43 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Om te janken inderdaad!
Net of je de hele tijd naar Nick Jr. aan het luisteren bent.
En ook gewoon niet in-game aan kunnen passen. :N
Wie verzint zoiets vraag ik me dan af.
Bij Splinter Cell: Conviction zat ik me er ook al dood aan te ergeren al die in-game aanwijzingen in het nederlands en dan zit er niets anders op dan op je systeem aan te geven dat je 'locale' 'united kingdom' is. beetje jammer.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130093580
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:28 schreef Giester het volgende:

[..]

Tja, eens. MS is echt aan het pannenkoeken in de extreme vorm.
Ze hebben iig een hoop goed te maken en in te halen de aankomende jaren.
Hopelijk maken ze het uberhaupt nog goed!

Ik wil er eigenlijk alleen nog 1 omdat ik nu een 360 heb. Verder is het 10-1 voor PS4
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:40:41 #18
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130093797
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hopelijk maken ze het uberhaupt nog goed!

Ik wil er eigenlijk alleen nog 1 omdat ik nu een 360 heb. Verder is het 10-1 voor PS4
Ik wil er eentje om de eerste plaats dat ik me altijd fijn voel (heb gevoeld) bij Xbox en Xbox Live.
Maar verder wil ik de Xbox controller en mijn vrienden zitten en blijven ook op Xbox Live.
Keuze snel gemaakt dus.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130093899
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:40 schreef Giester het volgende:

[..]

Ik wil er eentje om de eerste plaats dat ik me altijd fijn voel (heb gevoeld) bij Xbox en Xbox Live.
Maar verder wil ik de Xbox controller en mijn vrienden zitten en blijven ook op Xbox Live.
Keuze snel gemaakt dus.
Maar blijven die op Live?

Ik speel sowieso 95% van de tijd SP games dus XBL is voor mij opzich niet zo heel belangrijk.

Maar vind het wel fijn om alles mee te kunnen nemen zoals m'n profiel en Gold en Points.

Sony doet het nu eigenlijk op elk punt en puntje beter dus dat maakt het moeilijk.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_130094005
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hopelijk maken ze het uberhaupt nog goed!

Ik wil er eigenlijk alleen nog 1 omdat ik nu een 360 heb. Verder is het 10-1 voor PS4
Tja, dat heb ik ook. Verder speel ik geen MP (offline of online) dus dat boeit me weinig. Ziet er nu naar uit dat ik gewoon nog ff bij de 360 blijf en begin volgend jaar eens kijk wat de volgende wordt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130094052
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, dat heb ik ook. Verder speel ik geen MP (offline of online) dus dat boeit me weinig. Ziet er nu naar uit dat ik gewoon nog ff bij de 360 blijf en begin volgend jaar eens kijk wat de volgende wordt.
Dat is ook mijn plan ja (al wil ik games als AC4 enzulks eigenlijk wel bewaren voor een next-gen) Heb nog een aardig lijstje van games die tot op heden uit zijn en die ik nog moet spelen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_130094295
Hmm.. Dit nieuws kost mij een week vakantie in november :')
Voor niets een Day One Edition gepreordered, een dag voor de E3. Alle negativiteit aan de kant geschoven, krijg je zoiets :')
pi_130094375
Maart 2014 wordt de xbox one in NL gereleased _O- .
Gratis games waar je uit kan kiezen:
Kinect sport of forza.

Nou mooi aanbod hoor :'), bij de PS4 krijg je driveclub al direct 'gratis'.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 13:57:34 #24
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130094407
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef xminator het volgende:
Maart 2014 wordt de xbox one in NL gereleased _O- .
Gratis games waar je uit kan kiezen:
Kinect sport of forza.

Nou mooi aanbod hoor :'), bij de PS4 krijg je driveclub al direct 'gratis'.
Bron?
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130094459
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef xminator het volgende:
Maart 2014 wordt de xbox one in NL gereleased _O- .
Gratis games waar je uit kan kiezen:
Kinect sport of forza.

Nou mooi aanbod hoor :'), bij de PS4 krijg je driveclub al direct 'gratis'.
Maar zit je wel aan een apparaat vast met een klote interface. Tenminste, PS2, PS3, PSVita.. Alle interfaces vind ik minder dan bij de X360.
pi_130094551
pi_130094630
Forza 5 _O_
pi_130094639
quote:
2013, dus niet geldig in Nederland volgend jaar ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:04:29 #29
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130094672
Forza 5 is wel nice!
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130094747
Wat is de bron van het plaatje dan? Is het niet gewoon een fotosoep?
pi_130094789
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:03 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

2013, dus niet geldig in Nederland volgend jaar ;)
Kleine lettertjes gelezen?

Bovendien moet je al een pre-order hebben staan op dit moment om er gebruik van te maken, als je later pre-ordert of koopt krijg je geen gratis game erbij.
pi_130094826
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef Zhero het volgende:
Wat is de bron van het plaatje dan? Is het niet gewoon een fotosoep?
Zou ook kunnen, maar komt van 4gamers.be (die had samen met lesoir.be de scoop over dat de xbox one niet gereleased zou worden in 2013).
pi_130095028
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef xminator het volgende:
Maart 2014 wordt de xbox one in NL gereleased _O- .
Gratis games waar je uit kan kiezen:
Kinect sport of forza.

Nou mooi aanbod hoor :'), bij de PS4 krijg je driveclub al direct 'gratis'.
Killer Instinct krijg je ook gratis (2 characters dan). Een dergelijke constructie had Drive Club toch ook? meende ik ergens gelezen te hebben.
pi_130095044
Ze zijn toch niet echt zo stom om in 2014 een controller en console te leveren waarop staat DAY ONE 2013 :P . Dat plaatje links staat bijv. ook hier . Daarnaast kun je natuurlijk wel een scoop hebben qua info over een uitstel, maar dit zou dat een 'officieel' advertentie zijn en het lijkt me niet dat die eerst uitlekt op een forum ipv de officiële website :) . Laten we het ook maar niet hopen, maart 2014 is zo ver weg :( ...
pi_130095185
Sowieso breng die console gewoon uit (desnoods 5000 voor heel Nederland) en zeg dan gewoon dat vanwege de grote vraag de console is uitverkocht, simpel zat. Dan release je in ieder geval, maar ja de paniek is duidelijk daar zeg.

[ Bericht 0% gewijzigd door CaasS op 15-08-2013 14:58:23 ]
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:29:50 #36
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130095560
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:58 schreef Keltie het volgende:

[..]

Maar zit je wel aan een apparaat vast met een klote interface. Tenminste, PS2, PS3, PSVita.. Alle interfaces vind ik minder dan bij de X360.
Omg de 360 dash staat vol met ads waar heb je het in godsnaam over. Daarnaast was het jarenlang een langzame teringbende.

Hier een video van de ps4 interface.


Hoppa krachtigere console voor 100 piek minder!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_130095695
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Omg de 360 dash staat vol met ads waar heb je het in godsnaam over. Daarnaast was het jarenlang een langzame teringbende.

Hier een video van de ps4 interface.


Hoppa krachtigere console voor 100 piek minder!
'vol met ads'? ik heb er 1 op m'n homescreen, voor de rest is het hetzelfde tile-based gedoe als de ps4 zo te zien.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130095755
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:56 schreef xminator het volgende:
Maart 2014 wordt de xbox one in NL gereleased _O- .
Gratis games waar je uit kan kiezen:
Kinect sport of forza.

Nou mooi aanbod hoor :'), bij de PS4 krijg je driveclub al direct 'gratis'.
:')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_130095824
Ik vind het wel teleurstellend dat wij tot "Tier 2" land zijn gedegradeerd, alsof we hier in een of andere bananenrepubliek wonen. Ik ben een Xbox speler sinds launch 2002, maar ik hou het voorlopig wel bij de 360. Al die gratis "games with gold" games die ik nog kan spelen en GTA 5, daar ben ik voorlopig wel mee zoet.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_130096249
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het wel teleurstellend dat wij tot "Tier 2" land zijn gedegradeerd, alsof we hier in een of andere bananenrepubliek wonen. Ik ben een Xbox speler sinds launch 2002, maar ik hou het voorlopig wel bij de 360. Al die gratis "games with gold" games die ik nog kan spelen en GTA 5, daar ben ik voorlopig wel mee zoet.
Bij de 360 was NL ook al tier 2 hoor.... Er is niets gedegradeerd ondanks dat iedereen dat nu weer probeert te zeggen. Nederland komt altijd later bij vertalingen. Nog nooit anders geweest bij MS producten..
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 14:50:18 #41
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130096287
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het wel teleurstellend dat wij tot "Tier 2" land zijn gedegradeerd, alsof we hier in een of andere bananenrepubliek wonen. Ik ben een Xbox speler sinds launch 2002, maar ik hou het voorlopig wel bij de 360. Al die gratis "games with gold" games die ik nog kan spelen en GTA 5, daar ben ik voorlopig wel mee zoet.
Idd, Nederland wordt altijd afgedaan en uitgelachen alsof wij mij een klein onnuttig landje zijn. Maar als die grote bedrijven hier een postbus kunnen openen zodat ze belasting kunnen besparen dan doen zij het wel. Trieste multinationals.

Maar wel uitbrengen in Duitsland, wat ik nog wel snap. Maar Frankrijk? Die haten Amerikanen en spelen geen Xbox. En die Zuid Mediteranen verdienen het al helemaal niet. Ga eerst maar eens werken tot je 65 voordat je er met ONZE Xboxen vandoor gaat. Ja zo is het, zeg het ze. Dat doe ik nu toch?! Juist! En Oostenrijk?? Hahaha, hebben ze daar überhaupt wel internet tussen die bergen in. Dat ze lekker de 2000ste herhaling van The Sound of Music gaan kijken met hun lederhosen.

BTW: Ik haat niks en niemand en ben altijd heel vriendelijk. Maar ik heb een kut hekel aan dingen die ik echt niet leuk vind! En dus kom hier met de "Xdoos I'dont want it but i'll take it" en geef mij snel eens mijn vermaak apparaat. Ik vind dat wij Neerlanders en Scandinavici het meer verdienen dan de rest. Wij hebben hun Philips gegeven, de CD notebene, tv innovaties. Ze hebben IKEA en Volvo van de Zweden, oh en hun lekkere wijven. Ze hebben mooie Fjorden en Noorderlicht van de Noren gehad en zelfs Nokia van de Finnen. En dan heb je nog Belgie...

Desalniettemin. Kom uit die schrale doos van de overleden overgrootmoeder van Bill z'n Gate en geeft mij die verrekte kutdoos. En als ze mazzel hebben, dan betaal ik ze ook nog.

Prutsers.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130096346
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:49 schreef existenz het volgende:

[..]

Bij de 360 was NL ook al tier 2 hoor.... Er is niets gedegradeerd ondanks dat iedereen dat nu weer probeert te zeggen. Nederland komt altijd later bij vertalingen. Nog nooit anders geweest bij MS producten..
Met de 360 launch liepen we toch gewoon in de pas met de rest van de PAL regio.
http://en.wikipedia.org/w(...)se_dates_and_pricing
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_130096355
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het wel teleurstellend dat wij tot "Tier 2" land zijn gedegradeerd, alsof we hier in een of andere bananenrepubliek wonen.
Even kijken: inwonersaantal Duitsland, check. Inwonersaantal nederland, meh.
Spaanstalige shizzle: muchos, Nederlands, weinig.

Kortom, marktafzet en taal werken niet in ons voordeel.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:01:14 #44
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130096692
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Even kijken: inwonersaantal Duitsland, check. Inwonersaantal nederland, meh.
Spaanstalige shizzle: muchos, Nederlands, weinig.

Kortom, marktafzet en taal werken niet in ons voordeel.
Ja maar ik zou weleens een vergelijking willen zien met de marktafzet in Spanje, Italie en Frankrijk. Daar zal Nederland niet veel voor onderdoen denk ik. Dat zijn namelijk niet echt de Xbox landen. En de taal, ach ik stel hem toch in op Engels. Ik hoef niet dat Nederlandse commentaar ingame.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130096893
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Met de 360 launch liepen we toch gewoon in de pas met de rest van de PAL regio.
http://en.wikipedia.org/w(...)se_dates_and_pricing
Nee hoor, daar lag NL ook met veel features 1-2 maanden achter. Ditmaal zijn het echter nog belangrijkere features,dus stellen ze het uit...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_130096895
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Omg de 360 dash staat vol met ads waar heb je het in godsnaam over. Daarnaast was het jarenlang een langzame teringbende.

Hier een video van de ps4 interface.


Hoppa krachtigere console voor 100 piek minder!
En toch is de interface van de X360 fijner dan de interface van de PS3 en PSVita.
pi_130096933
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:01 schreef Giester het volgende:

[..]

Ja maar ik zou weleens een vergelijking willen zien met de marktafzet in Spanje, Italie en Frankrijk. Daar zal Nederland niet veel voor onderdoen denk ik. Dat zijn namelijk niet echt de Xbox landen. En de taal, ach ik stel hem toch in op Engels. Ik hoef niet dat Nederlandse commentaar ingame.
Daar maak je een denkfout; Spaans, Italiaans en Frans zijn wereldtalen. En daarmee gaat de lokalisatie over veel meer landen. Bij Spanje half Zuid Amerika bijvoorbeeld. Dan hoeven ze alleen nog wat tv deals te sluiten, maar dat kan wel later.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_130097026
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:29 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Omg de 360 dash staat vol met ads waar heb je het in godsnaam over. Daarnaast was het jarenlang een langzame teringbende.

Hier een video van de ps4 interface.


Hoppa krachtigere console voor 100 piek minder!
De video toont nu niet bepaald een goede interface.... Dus als je het over de interface wil hebben; Toon die video niet als voorbeeld van een goede interface!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:11:28 #49
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130097054
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:07 schreef existenz het volgende:

[..]

Daar maak je een denkfout; Spaans, Italiaans en Frans zijn wereldtalen. En daarmee gaat de lokalisatie over veel meer landen. Bij Spanje half Zuid Amerika bijvoorbeeld. Dan hoeven ze alleen nog wat tv deals te sluiten, maar dat kan wel later.
Klopt en dat snap ik ook.
Maar wat ik lees en mijn gevoel zegt dat het gebeuren omtrent de talen en apps meer eens smoes en ze hun gehele productie willen gooien op de landen om daar te domineren.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130097176
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:06 schreef existenz het volgende:

[..]

Nee hoor, daar lag NL ook met veel features 1-2 maanden achter. Ditmaal zijn het echter nog belangrijkere features,dus stellen ze het uit...
Het is niet zo onlogisch dat bepaalde features en apps louter aan de Noord-Amerikaanse markt voorbehouden bleven, verder liep Nederland gewoon in de pas met de rest van de PAL regio. Nu zijn we duidelijk op het tweede plan gezet.

Wordt trouwens lachwekkend zo'n Nederlandse interface.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_130097329
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het is niet zo onlogisch dat bepaalde features en apps louter aan de Noord-Amerikaanse markt voorbehouden bleven, verder liep Nederland gewoon in de pas met de rest van de PAL regio. Nu zijn we duidelijk op het tweede plan gezet.

Wordt trouwens lachwekkend zo'n Nederlandse interface.
Spraakcommando's in het Nederlands zouden wel okay zijn, zolang ik de rest van de interface maar lekker op engels kan houden.
Alhoewel ik een geforceerde nederlandse interface nog minder erg vind dan geforceerd nederlands in games.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130097606
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het is niet zo onlogisch dat bepaalde features en apps louter aan de Noord-Amerikaanse markt voorbehouden bleven, verder liep Nederland gewoon in de pas met de rest van de PAL regio. Nu zijn we duidelijk op het tweede plan gezet.

Wordt trouwens lachwekkend zo'n Nederlandse interface.
Met de introductie van Kinect lag NL zelfs 6 maanden achter voor voice control...
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:32:13 #53
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130097906
Ik heb nooit gezegd dat de PS4 UI mooi is :). Sterker nog vind het best lelijk. Maar daar stoor ik me echt niet aan.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:33:08 #54
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130097937
quote:
En toch is de interface van de X360 fijner dan de interface van de PS3 en PSVita.
Je bedoelt JIJ vindt de interface fijner.

Het IS zeker niet zo iniedergeval.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_130098026
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:07 schreef existenz het volgende:

[..]

Daar maak je een denkfout; Spaans, Italiaans en Frans zijn wereldtalen. En daarmee gaat de lokalisatie over veel meer landen. Bij Spanje half Zuid Amerika bijvoorbeeld. Dan hoeven ze alleen nog wat tv deals te sluiten, maar dat kan wel later.
Ik geloof eigenlijk geen drol van dat hele lokalisatie verhaal en dat de Xb1 daarom niet naar Nederland komt, gaat gewoon puur om de hoeveelheid die kunnen produceren voor de launch, dat is gewoon niet genoeg en dus schrappen ze een aantal landen. Dat ze Spanje en Frankrijk de release wel halen ziet er leuk uit want grote landen maar de afzet zal daar niet groot zijn en dus kan je met en relatief klein aantal toch net doen alsof je het hele land voorziet. Het overgrote deel van de productie zal gewoon naar de grootste markten (USA, UK) gaan om daar toch nog te kunnen concurreren met de PS4.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:37:53 #56
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130098099
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Even kijken: inwonersaantal Duitsland, check. Inwonersaantal nederland, meh.
Spaanstalige shizzle: muchos, Nederlands, weinig.

Kortom, marktafzet en taal werken niet in ons voordeel.
In tegenstelling tot de gemiddelde spanjaard hebben we echter wél nog wat koopkracht.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 15 augustus 2013 @ 15:39:17 #57
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130098156
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:33 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Je bedoelt JIJ vindt de interface fijner.

Het IS zeker niet zo iniedergeval.
IIG is de structuur wat flexibeler, maar boeiend, enige wat ik erin doe is zo'n beetje "start game" aanklikken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130098974
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:35 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Ik geloof eigenlijk geen drol van dat hele lokalisatie verhaal en dat de Xb1 daarom niet naar Nederland komt, gaat gewoon puur om de hoeveelheid die kunnen produceren voor de launch, dat is gewoon niet genoeg en dus schrappen ze een aantal landen. Dat ze Spanje en Frankrijk de release wel halen ziet er leuk uit want grote landen maar de afzet zal daar niet groot zijn en dus kan je met en relatief klein aantal toch net doen alsof je het hele land voorziet. Het overgrote deel van de productie zal gewoon naar de grootste markten (USA, UK) gaan om daar toch nog te kunnen concurreren met de PS4.
Kijk maar eens goed naar alle launches van MS producten in Nederland. 90% is gewoon later dan de landen waar talen gesproken worden die meer reikwijdte hebben.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:07:30 #59
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130099188
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef Giester het volgende:

[..]

Idd, Nederland wordt altijd afgedaan en uitgelachen alsof wij mij een klein onnuttig landje zijn. Maar als die grote bedrijven hier een postbus kunnen openen zodat ze belasting kunnen besparen dan doen zij het wel. Trieste multinationals.

Maar wel uitbrengen in Duitsland, wat ik nog wel snap. Maar Frankrijk? Die haten Amerikanen en spelen geen Xbox. En die Zuid Mediteranen verdienen het al helemaal niet. Ga eerst maar eens werken tot je 65 voordat je er met ONZE Xboxen vandoor gaat. Ja zo is het, zeg het ze. Dat doe ik nu toch?! Juist! En Oostenrijk?? Hahaha, hebben ze daar überhaupt wel internet tussen die bergen in. Dat ze lekker de 2000ste herhaling van The Sound of Music gaan kijken met hun lederhosen.

BTW: Ik haat niks en niemand en ben altijd heel vriendelijk. Maar ik heb een kut hekel aan dingen die ik echt niet leuk vind! En dus kom hier met de "Xdoos I'dont want it but i'll take it" en geef mij snel eens mijn vermaak apparaat. Ik vind dat wij Neerlanders en Scandinavici het meer verdienen dan de rest. Wij hebben hun Philips gegeven, de CD notebene, tv innovaties. Ze hebben IKEA en Volvo van de Zweden, oh en hun lekkere wijven. Ze hebben mooie Fjorden en Noorderlicht van de Noren gehad en zelfs Nokia van de Finnen. En dan heb je nog Belgie...

Desalniettemin. Kom uit die schrale doos van de overleden overgrootmoeder van Bill z'n Gate en geeft mij die verrekte kutdoos. En als ze mazzel hebben, dan betaal ik ze ook nog.

Prutsers.
Deze man vertelt de waarheid.. prutsers zijn het ;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  donderdag 15 augustus 2013 @ 16:36:13 #61
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130100115
Misschien krijgen wij wel meteen de slim variant als hij hier in NL uitkomt
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_130101443
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 15:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de gemiddelde spanjaard hebben we echter wél nog wat koopkracht.
Nou, dat zagen we aan de preorders :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130102840
Grens over en in Duitsland halen?
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_130103071
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Even kijken: inwonersaantal Duitsland, check. Inwonersaantal nederland, meh.
Spaanstalige shizzle: muchos, Nederlands, weinig.

Kortom, marktafzet en taal werken niet in ons voordeel.
Dus met andere woorden: als duitsland nou de oorlog had gewonnen, hadden wij ook de XboxEinz gehad?
pi_130103199
http://www.consumentenbon(...)or-aangeboden-prijs/

hahaha

quote:
Neckermann.com moet de overeenkomst nakomen met consumenten die voor ¤349 een Xbox One hebben besteld. Van een 'kennelijke fout', zoals Neckermann op zijn Facebookpagina stelt, is volgens de Consumentenbond geen sprake. Het prijsverschil is namelijk niet zo groot dat het duidelijk had moeten zijn dat het aanbod niet klopte. De Consumentenbond heeft er inmiddels bij Neckermann op aangedrongen om de Xbox One alsnog voor ¤349 aan de bestellers te leveren.

De Consumentenbond kreeg op het Klachtenkompas.nl, via twitter (@consumentenbond) en de afdeling Service & Advies op 14 en 15 augustus 2013 in korte tijd tientallen klachten van consumenten die gebruik hadden gemaakt van een aantrekkelijke aanbieding op de website van Neckermann. Later meldde Neckermann een fout te hebben gemaakt: het aanbod had ¤499 moeten zijn.

Kennelijke fout
Consumenten moeten erop kunnen vertrouwen dat de aangeboden prijs de juiste is, en dat ondernemers hun aanbod nakomen. Bij een zogenoemde 'kennelijke fout' geldt dat niet. Van een kennelijke fout is onder meer sprake als het aanbod zo voordelig is, dat het voor een gemiddelde consument duidelijk moet zijn dat het aanbod niet klopt


[ Bericht 74% gewijzigd door #ANONIEM op 15-08-2013 18:22:34 ]
pi_130103255
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:07 schreef Rainesz het volgende:
Grens over en in Duitsland halen?
Kan niet, Console kan dan niet geactiveerd worden als je in NL woont.
pi_130103301
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Kan niet, Console kan dan niet geactiveerd worden als je in NL woont.
even wifi in een MacD in duitsland.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130103375
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

even wifi in een MacD in duitsland.
yolo
  donderdag 15 augustus 2013 @ 18:30:03 #69
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130103459
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:22 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Kan niet, Console kan dan niet geactiveerd worden als je in NL woont.
Opties:

- Familie of kennis in Duitsland
- VPN
- Mac in Duitsland
- Hotel in Duitsland
- Je Xbox One EIN BEVEL! geven dat hij moet gaan werken!!!
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130103488
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:30 schreef Giester het volgende:

[..]

Opties:

- Familie of kennis in Duitsland
- VPN
- Mac in Duitsland
- Hotel in Duitsland
- Je Xbox One EIN BEVEL! geven dat hij moet gaan werken!!!
gewoon niet kopen.
pi_130103517
quote:
En nu? Gaan ze zich er ook aanhouden? Denk t niet...
pi_130103851
quote:
30% korting vind ik eigenlijk best voordelig
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_130103892
Ik ben het eens met Neckermann, het is gewoon een domme fout. Iedereen weet dat een One gewoon 499 kost.

Ik ben benieuwd of ik nog iets van ze hoor. Zelf hoef ik 'm iig niet, ook niet voor 349.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130104038
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben benieuwd of ik nog iets van ze hoor. Zelf hoef ik 'm iig niet, ook niet voor 349.
Eens ^O^
pi_130104039
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben het eens met Neckermann, het is gewoon een domme fout. Iedereen weet dat een One gewoon 499 kost.

Ik ben benieuwd of ik nog iets van ze hoor. Zelf hoef ik 'm iig niet, ook niet voor 349.
Nee, niet iedereen weet dat, ¤ 349 is best een redelijke prijs voor een gameconsole, duurder dan de 360 en PS3.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_130104041
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben het eens met Neckermann, het is gewoon een domme fout. Iedereen weet dat een One gewoon 499 kost.

Ik ben benieuwd of ik nog iets van ze hoor. Zelf hoef ik 'm iig niet, ook niet voor 349.
Een fout wat drie dagen lang duurde. Als het 5 minuten was oke, maar er zijn genoeg mensen die dan dachten, dat het soort actie was ofzo.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_130104049
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:53 schreef xminator het volgende:

[..]

Eens ^O^
Heb je de ps4 voor 320 gekregen?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_130104080
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Heb je de ps4 voor 320 gekregen?
Jep, die gaan ze gewoon uitleveren voor die prijs _O_ .
pi_130104090
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:55 schreef xminator het volgende:

[..]

Jep, die gaan ze gewoon uitleveren voor die prijs _O_ .
GVD. ;(
Dat wilde ik ook man. :r
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_130104554
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef Giester het volgende:

[..]

Idd, Nederland wordt altijd afgedaan en uitgelachen alsof wij mij een klein onnuttig landje zijn. Maar als die grote bedrijven hier een postbus kunnen openen zodat ze belasting kunnen besparen dan doen zij het wel. Trieste multinationals.

Maar wel uitbrengen in Duitsland, wat ik nog wel snap. Maar Frankrijk? Die haten Amerikanen en spelen geen Xbox. En die Zuid Mediteranen verdienen het al helemaal niet. Ga eerst maar eens werken tot je 65 voordat je er met ONZE Xboxen vandoor gaat. Ja zo is het, zeg het ze. Dat doe ik nu toch?! Juist! En Oostenrijk?? Hahaha, hebben ze daar überhaupt wel internet tussen die bergen in. Dat ze lekker de 2000ste herhaling van The Sound of Music gaan kijken met hun lederhosen.

BTW: Ik haat niks en niemand en ben altijd heel vriendelijk. Maar ik heb een kut hekel aan dingen die ik echt niet leuk vind! En dus kom hier met de "Xdoos I'dont want it but i'll take it" en geef mij snel eens mijn vermaak apparaat. Ik vind dat wij Neerlanders en Scandinavici het meer verdienen dan de rest. Wij hebben hun Philips gegeven, de CD notebene, tv innovaties. Ze hebben IKEA en Volvo van de Zweden, oh en hun lekkere wijven. Ze hebben mooie Fjorden en Noorderlicht van de Noren gehad en zelfs Nokia van de Finnen. En dan heb je nog Belgie...

Desalniettemin. Kom uit die schrale doos van de overleden overgrootmoeder van Bill z'n Gate en geeft mij die verrekte kutdoos. En als ze mazzel hebben, dan betaal ik ze ook nog.

Prutsers.
:D ;(
pi_130104644
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:54 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Nee, niet iedereen weet dat, ¤ 349 is best een redelijke prijs voor een gameconsole, duurder dan de 360 en PS3.
Punt is dat 80% (als het al niet meer is) van de mensen die hem heeft gepreorderd voor die prijs sowieso wist dat het 500 euro zou gaan kosten. Het is gewoon als een lopend vuurtje door gamefora gegaan. Ik vind het dan ook zo'n bullshit om nu te gaan eisen om 'm voor 350 euro te krijgen, vind het zelfs een walgelijke en pauperactie. Het was een foutje van Neckermann, in het weekend, en nu zouden ze 200 One's voor 150 euro minder moeten gaan verkopen aan mensen die zeker niet de gemiddelde consument zijn :') .
pi_130104646
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben het eens met Neckermann, het is gewoon een domme fout. Iedereen weet dat een One gewoon 499 kost.

Ik ben benieuwd of ik nog iets van ze hoor. Zelf hoef ik 'm iig niet, ook niet voor 349.
arnoud engelfriet is het hier mee oneens
pi_130104730
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:16 schreef Zhero het volgende:

[..]

Punt is dat 80% (als het al niet meer is) van de mensen die hem heeft gepreorderd voor die prijs sowieso wist dat het 500 euro zou gaan kosten. Het is gewoon als een lopend vuurtje door gamefora gegaan. Ik vind het dan ook zo'n bullshit om nu te gaan eisen om 'm voor 350 euro te krijgen, vind het zelfs een walgelijke en pauperactie. Het was een foutje van Neckermann, in het weekend, en nu zouden ze 200 One's voor 150 euro minder moeten gaan verkopen aan mensen die zeker niet de gemiddelde consument zijn :') .
In eerdere zaken hing het blijkbaar af van de bevestiging van Neckermann of de prijs wel klopte, maar dat is weer tegenstrijdig met de aanname dat het een normale prijs kan zijn. Ik ga niet bij elke aankoop bellen of de prijs wel echt juist is.
  Eindredactie Games donderdag 15 augustus 2013 @ 19:24:27 #84
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_130104952
De consumentenbond begint zich met de Neckermann zaak te bemoeien. Primera trouwens ook.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_130105565
Stelletje Xbots bij de Consumentenbond:D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 15 augustus 2013 @ 20:08:19 #86
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130106617
quote:
12s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 17:18 schreef Pheno het volgende:

[..]

Nou, dat zagen we aan de preorders :')
Ik doe niet aan preorders. Met mij zo'n beetje 70% van Nederland gok ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130107272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:55 schreef xminator het volgende:

[..]

Jep, die gaan ze gewoon uitleveren voor die prijs _O_ .
Dat is nog niet gezegd. De conumentenbond wil dat :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130107315
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Een fout wat drie dagen lang duurde. Als het 5 minuten was oke, maar er zijn genoeg mensen die dan dachten, dat het soort actie was ofzo.
Bij alle acties op Neckermann staat wel een kortingspercentage en bij deze aanbieding toevallig niet. Dus daar had je sowieso al aan kunnen zien dat het een fout was en geen aanbieding.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_130107370
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:31 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

gewoon niet kopen.
Ok, maar ik heb nogal aantal vrienden en kennissen vlak over de grens wonen.
Als het een eenmalige activatie is, is het toch het proberen waard?
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_130107642
quote:
7s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:25 schreef Pheno het volgende:

[..]

Dat is nog niet gezegd. De conumentenbond wil dat :P
Nee, jij hebt het over de xbox one.

Waar ik het over heb is de ps4 voor 320 euro, die wordt geleverd.
pi_130107776
Waarom staat dat dan in het Xbox One-topic :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_130107942
Nieuw nieuws over importeren:
quote:
"When the console launches this November, we will support Xbox One in 13 markets. Xbox One may be used in all countries, including the non-launched markets. In addition, Xbox One games are not region locked. Any Xbox One game purchased at retail can be used in any country on any Xbox One," said Microsoft in a statement.

"That said, there needs to be a valid payment method corresponding to a supported launch country in order for any transactions to occur over Xbox Live, and some content may not be accessible outside launch markets due to geographic content restrictions imposed by content right holders."
Bron: http://www.eurogamer.net/(...)importing-could-work
Kortom: hij doet het wel als je hem in Duitsland haalt, je hebt alleen geen bloed in je games. In Frankrijk halen dus!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_130108025
Spanje dan, want ik wil geen homofiele Xbox One!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130108042
quote:
6s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:38 schreef Pheno het volgende:
Waarom staat dat dan in het Xbox One-topic :P
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 18:54 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Heb je de ps4 voor 320 gekregen?
Omdat ik bovenstaande vraag kreeg.
pi_130108548
quote:
4s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:24 schreef donald_dick het volgende:
De consumentenbond begint zich met de Neckermann zaak te bemoeien. Primera trouwens ook.
[ afbeelding ]
Niet echt prima! stelletje zeikerds :r

Die prijs klopte nooit dat zag iedereen, als je geluk hebt krijg je hem voor die prijs maar als het niet door gaat moet je niet gaan janken.

Toen ook eens Halo 3 + 12 maanden gold voor 60 gehad ofzo? was ook een fout maar toen kregen we hem wel en dan is het wel tof ja maar anders was ik ook niet gaan zeuren.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:00:03 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130108620
quote:
4s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 19:24 schreef donald_dick het volgende:
De consumentenbond begint zich met de Neckermann zaak te bemoeien. Primera trouwens ook.
[ afbeelding ]
Terecht. Eerdere LCD-precedent ging om een absurde prijs van 99,- zodat je het 100% zeker wist dat je fout zit. Een stuntkorting op een vaste voorraad is plausibel en een prijs van 350 euro is ook niet te vergelijken met 99,- IMO.

Ik zal er geen traan om laten maar het is wel een manier van klanten lokken en dan teleurstellen. Eerder zo gezeik gehad met Deus Ex, pas ver na release een mailtje dat ze de collectors edition niet meer konden leveren :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130108730
Ach Neckermann kan het geld van de voorschotten rentenieren en voordat de X1 uit is hebben ze hun verlies al weer terug HEEEYOOOOOO
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:03:48 #98
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130108787
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:26 schreef Tain het volgende:

[..]

Bij alle acties op Neckermann staat wel een kortingspercentage en bij deze aanbieding toevallig niet. Dus daar had je sowieso al aan kunnen zien dat het een fout was en geen aanbieding.
Als niet-kenner niet en er is geen andere prijs op de site genoemd. Geen korting dus gewoon een plausibele doch fiks goedkopere prijs.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130108788
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ach Neckermann kan het geld van de voorschotten rentenieren en voordat de X1 uit is hebben ze hun verlies al weer terug HEEEYOOOOOO
Gewoon dat nieuwe model Xbox360 uitleveren die lijkt op de One, weten die koekhappers toch niet.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:04:15 #100
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130108806
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ach Neckermann kan het geld van de voorschotten rentenieren en voordat de X1 uit is hebben ze hun verlies al weer terug HEEEYOOOOOO
Jup, als er betaald is iig wel :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130108835
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Als niet-kenner niet en er is geen andere prijs op de site genoemd. Geen korting dus gewoon een plausibele doch fiks goedkopere prijs.
Er bestaan geen niet-kenners op dit moment, nietkenners halen geen console bij een lancering.

Iedereen weet/wist dat die prijs niet klopt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 21:08:48 #102
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130108988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Er bestaan geen niet-kenners op dit moment, nietkenners halen geen console bij een lancering.

Iedereen weet/wist dat die prijs niet klopt.
Van de site, nitwit.

En nogmaals, 350 voor een console is plausibel, 99 niet.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130109030
Sowieso, hoe kom je erbij om je One te bestellen bij :') Neckermann :') .
pi_130109908
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Van de site, nitwit.

En nogmaals, 350 voor een console is plausibel, 99 niet.
350 is niet plausibel dat weet iedereen die er daar 1 heeft gesjoept.

Maargoed ik gun het jullie zeker!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 15 augustus 2013 @ 22:54:39 #105
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130113486
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Nieuw nieuws over importeren:

[..]

Bron: http://www.eurogamer.net/(...)importing-could-work
Kortom: hij doet het wel als je hem in Duitsland haalt, je hebt alleen geen bloed in je games. In Frankrijk halen dus!
De censuur op bloed en gore in Duitsland zit in de Duitse games. Niet in de Duitse Xbox One.
No problemo dus.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130115297
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 20:46 schreef xminator het volgende:

[..]


[..]

Omdat ik bovenstaande vraag kreeg.
Waarom dan voor dat bedrag gekocht?
pi_130115349
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:33 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Waarom dan voor dat bedrag gekocht?
Omdat het goedkoper is dan 399 euro?
  donderdag 15 augustus 2013 @ 23:36:41 #108
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130115421
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 22:54 schreef Giester het volgende:

[..]

De censuur op bloed en gore in Duitsland zit in de Duitse games. Niet in de Duitse Xbox One.
No problemo dus.
Kan wel botsen als je DLC gaat kopen lijkt me
pi_130115463
quote:
10s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:34 schreef xminator het volgende:

[..]

Omdat het goedkoper is dan 399 euro?
Ja snap ik, mn vraag was niet goed getypt: waar was ie dan dat bedrag? Speciale actie?
pi_130115506
quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:37 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Ja snap ik, mn vraag was niet goed getypt: waar was ie dan dat bedrag? Speciale actie?
Je moest inloggen via surfspot (voor studenten) en dan kreeg je 20% korting in de sony webshop. Voor die prijs is de ps4 niet meer beschikbaar.
pi_130115529
Hehe, Lucky you!
pi_130115725
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:39 schreef JohnB52 het volgende:
Hehe, Lucky you!
Thanks, stom van mij dat ik niet meteen nog een extra controller voor 48 euro erbij heb besteld :'( . Anyway laten we niet verder offtopic gaan met gepraat over de PS4.

Zijn er eigenlijk mensen die een pre-order hadden staan voor de xbox one en informatie via de winkel hebben gekregen over de vertraging tot 2014?
pi_130116300

http://img33.imageshack.us/img33/6328/d43.gif (copy/paste deze link)



Shit nu ik dit zie baal ik nog meer van die uitgestelde launch :(
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:08:58 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130116815
Killer Instinct lijkt me toch wel erg vet. Soundtrack hopelijk ook!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:22:49 #115
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130117373
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 23:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Kan wel botsen als je DLC gaat kopen lijkt me
Neen, want je kan geen DLC kopen totdat de Xbox One ook in Nederland uit is.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130118459
Wie koopt dan DLC? :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 02:45:45 #117
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130119727
Wat dacht je van activatie codes van games kerel.. shit is fucked als je je Xbox uit een ander land haalt. Fuck MS en haal die echte next gen PS4 of haal een dikke gamepc. Ik zou MS echt de vinger geven als ik niet allang om was :'). Die 360 ga ik nog wel ff gebruiken voor GTAV online, maar that's it.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 06:23:22 #118
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130120367
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 21:34 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

350 is niet plausibel dat weet iedereen die er daar 1 heeft gesjoept.

Maargoed ik gun het jullie zeker!
Je mist het punt: 350 is plausibel voor een console, zelfs zonder promostunt of reclame.

Dat nagenoeg iedereen weet dat de XO 150 duurder hoort te zijn doet daar niks aan af.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130120413
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 06:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je mist het punt: 350 is plausibel voor een console, zelfs zonder promostunt of reclame.

Dat nagenoeg iedereen weet dat de XO 150 duurder hoort te zijn doet daar niks aan af.
Waarom kies je ervoor om "een console" als categorie te gebruiken? "een console" kan elke prijs hebben.

350 is niet plausibel voor het betreffende product, ook niet als het nou net even goed uitkomt om het product in een arbitraire categorie te stoppen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 07:10:20 #120
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130120507
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 02:45 schreef MMaRsu het volgende:
Wat dacht je van activatie codes van games kerel.. shit is fucked als je je Xbox uit een ander land haalt. Fuck MS en haal die echte next gen PS4 of haal een dikke gamepc. Ik zou MS echt de vinger geven als ik niet allang om was :'). Die 360 ga ik nog wel ff gebruiken voor GTAV online, maar that's it.
Maar MMaRsu ik wil eigenlijk liever weer een Xbox console....
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 07:45:38 #121
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130120673
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 02:45 schreef MMaRsu het volgende:
Wat dacht je van activatie codes van games kerel.. shit is fucked als je je Xbox uit een ander land haalt. Fuck MS en haal die echte next gen PS4 of haal een dikke gamepc. Ik zou MS echt de vinger geven als ik niet allang om was :'). Die 360 ga ik nog wel ff gebruiken voor GTAV online, maar that's it.
Ik wil gewoon de Xbox One. PC heb ik al en PS4 hoef ik niet.
Simpel toch? Als jij perse een iPhone wilt, dan ga je toch ook geen Samsung Galaxy halen omdat je daar toevallig ook Angry Birds op kan spelen.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130120685
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 07:45 schreef Giester het volgende:

[..]

Ik wil gewoon de Xbox One. PC heb ik al en PS4 hoef ik niet.
Simpel toch? Als jij perse een iPhone wilt, dan ga je toch ook geen Samsung Galaxy halen omdat je daar toevallig ook Angry Birds op kan spelen.
QFT

Ik zie wel of import een optie is en anders wacht ik wel even.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130120968
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 07:10 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar MMaRsu ik wil eigenlijk liever weer een Xbox console....
Je standvastigheid siert je. Anders hadden we je AQ180 moeten noemen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:35:07 #124
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130121071
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je standvastigheid siert je. Anders hadden we je AQ180 moeten noemen.
:D
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 08:39:45 #125
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130121123
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 06:44 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Waarom kies je ervoor om "een console" als categorie te gebruiken? "een console" kan elke prijs hebben.

350 is niet plausibel voor het betreffende product, ook niet als het nou net even goed uitkomt om het product in een arbitraire categorie te stoppen.
Omdat ik er juridisch naar kijk en niet als gehaaide consument. Het precedent van de Otto met een 40" LCD voor 99 euro is iets waarvan je op je water kunt aanvoelen dat het niet klopt, ook als leek.

Voor 350 kun je nu en mogelijk straks ook een goede console kopen is de redenatie, of dat plausibel is voor die specifieke console maakt dan geen kut uit.
Dát is de reden dat de consumentenbond zich erin mengt.

Zoals gezegd: het zal me aan mijn reet roesten, zeker nu hij pas in 2014 komt, maar het is wel heul makkelijk om bij een dergelijke hoge prijs te roepen dat het om een duidelijke zetfout gaat.

Als ik als ondernemer een vaste voorraad van zeg 500 units day one heb besteld en ik doe ze met 150 korting de deur uit heb ik wel publiciteit die me anders waarschijnlijk meer dan die geinvesteerde 75.000 had gekost.

quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je standvastigheid siert je. Anders hadden we je AQ180 moeten noemen.
Paar maanden terug klonk ie wel anders en inmiddels is ie weer 360 :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:01:28 #126
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130121427
Volgens mij is het een erg duidelijk fout van Neckermann en ik ben er niet echt rouwig om dat de order gecanceld is. Ik had het leuk gevonden als ze zich aan de fout gehouden hadden, maar om nu te gaan zeiken omdat je geen misbruik van een fout hebt kunnen maken is echt übersneu :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130121597
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:39 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Omdat ik er juridisch naar kijk en niet als gehaaide consument.
Maar natuurlijk.
quote:
Het precedent van de Otto met een 40" LCD voor 99 euro is iets waarvan je op je water kunt aanvoelen dat het niet klopt, ook als leek.

Voor 350 kun je nu en mogelijk straks ook een goede console kopen is de redenatie,
Voor 200 ook. :') Wat is je punt?
quote:
of dat plausibel is voor die specifieke console maakt dan geen kut uit.
Juist wel. Consoles zijn niet als tv's, of koelkasten. Er zijn maar een paar modellen en fabrikanten. De prijs een een relatief belangrijke feature.
quote:
Dát is de reden dat de consumentenbond zich erin mengt.

Zoals gezegd: het zal me aan mijn reet roesten, zeker nu hij pas in 2014 komt, maar het is wel heul makkelijk om bij een dergelijke hoge prijs te roepen dat het om een duidelijke zetfout gaat.

Als ik als ondernemer een vaste voorraad van zeg 500 units day one heb besteld en ik doe ze met 150 korting de deur uit heb ik wel publiciteit die me anders waarschijnlijk meer dan die geinvesteerde 75.000 had gekost.
Bla bla. Kijk een beetje rond en je ziet dat niemand geloofde dat die prijs klopte.
pi_130122030
Kijk die KS eens wijs zijn. Zo ken ik je helemaal niet :D O+
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:17:21 #129
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130124729
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130125711






Van CBOAT de lekker van Neogaf
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:03:01 #131
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130126093
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 11:49 schreef lordteddybeer het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Van CBOAT de lekker van Neogaf
Thanks!
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130126171
quote:
Niet uit Duitsland doen, want dan zie je geen bloed enzo.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:11:10 #133
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130126314
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 09:11 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Maar natuurlijk.

[..]

Voor 200 ook. :') Wat is je punt?

[..]

Juist wel. Consoles zijn niet als tv's, of koelkasten. Er zijn maar een paar modellen en fabrikanten. De prijs een een relatief belangrijke feature.

[..]

Bla bla. Kijk een beetje rond en je ziet dat niemand geloofde dat die prijs klopte.
Ik zit mobiel dus dan maar in 1x:
Alle consoles zitten dicht bij elkaar qua pricerange en 350 euro is daar een plausibel bedrag voor. Dat wij weten dat ie normaal duurder is doet daar niets aan af.

De vergelijking met koelkasten gaat mank...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:14:23 #134
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130126418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:06 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Niet uit Duitsland doen, want dan zie je geen bloed enzo.
Dat zit in de Duitse games, niet de Duitse console.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:36:26 #135
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130126996
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:14 schreef Giester het volgende:

[..]

Dat zit in de Duitse games, niet de Duitse console.
Toch lullig als je Duitse console locked is voor enkel Duitse games.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:37:47 #136
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130127031
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Toch lullig als je Duitse console locked is voor enkel Duitse games.
Dat is het toch niet ?
pi_130127393
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik zit mobiel dus dan maar in 1x:
Alle consoles zitten dicht bij elkaar qua pricerange en 350 euro is daar een plausibel bedrag voor.
Alle consoles? Je doet alsof er een enorme berg verschillende consoles is, waarbij niemand weet wat wat is.
En Nogmaals, de prijs is een relatief belangrijke feature. Nu ik erover nadenk is het ook een redelijk bekende feature.
quote:
Dat wij weten dat ie normaal duurder is doet daar niets aan af.
Iedereen wist dat.

quote:
De vergelijking met koelkasten gaat mank...
Hoezo?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:05:31 #138
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130127765
quote:
Maar MMaRsu ik wil eigenlijk liever weer een Xbox console....
Kan ik me voorstellen, 360 was een beest in de eerdere jaren. Leuke exclusives, goede XBLA exclusives, controller ligt goed in de hand en Xbox Live is een redelijke service. Al is het nog wel p2p zonder dedicated servers.

Ik snap die loyaliteit echter niet. Je kunt geen enkele XBLA purchase meenemen naar je One, en het enige wat je dan nog overhoudt is je gamercard/achievements. Ik denk dat er wel veel mensen voor een PS4 zullen kiezen, en je zult straks merken dat op de Xbone de community's waarschijnlijk minder groot zullen zijn dan op de PS4.. Zeker als die in alle landen in 2013 al; uitkomt.

Daarnaast zit er erg weinig wezenlijk verschil tussen de beide consoles, behalve dan dat de PS4 gewoon 35/40% krachtiger is dus op den duur zul je dat zeker gaan terugzien in games. Op de Xbox One kunnen indies straks hun games gratis publishen, en op de PS4 kan dit ook. Het enige wat MS als 'voordeel' heeft is dat de Xbox 360 een jaar eerder is uitgekomen dus ze hebben destijds gewoon een grote installed base neer kunnen zetten. Maar dan nog is het onlogisch om voor een technisch minder krachtig product te kiezen, die ook nog 100 euro goedkoper is ( tenzij MS op de Gamescom een versie van 399 aankondigt zonder Kinect wat ik ze echt zie doen ). Online zal flink verbeterd zijn tov de PS3, daarom vragen ze nu ook geld voor PS+/online. Ze hebben al kenbaar gemaakt dat online hun zwaktepunt was vorige generatie en dat ze dit nu willen rechttrekken. De controller moet ook voor mensen geen issue meer zijn aangezien de PS4 controller op bijna alle fronten verbeterd is en meer aanvoelt als een 360 controller.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_130127853
Ik ga nu al smullen van de klachten over een half jaar als MS besluit om regio locks of wat dan ook erin te patchen :')

Wacht nu gewoon, hier komt echt alleen maar gezeik van.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:09:39 #140
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130127895
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 12:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Toch lullig als je Duitse console locked is voor enkel Duitse games.
Lezen! ;)
ALLE Xbox One's zijn het zelfde!
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:19:50 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130128248
Behalve dat je verplicht wordt om een andere marketplace te gebruiken totdat hij officieel uitkomt in jouw land. Kan altijd problemen ovleveren.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_130128269
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, 360 was een beest in de eerdere jaren. Leuke exclusives, goede XBLA exclusives, controller ligt goed in de hand en Xbox Live is een redelijke service. Al is het nog wel p2p zonder dedicated servers.

Ik snap die loyaliteit echter niet. Je kunt geen enkele XBLA purchase meenemen naar je One, en het enige wat je dan nog overhoudt is je gamercard/achievements. Ik denk dat er wel veel mensen voor een PS4 zullen kiezen, en je zult straks merken dat op de Xbone de community's waarschijnlijk minder groot zullen zijn dan op de PS4.. Zeker als die in alle landen in 2013 al; uitkomt.

Daarnaast zit er erg weinig wezenlijk verschil tussen de beide consoles, behalve dan dat de PS4 gewoon 35/40% krachtiger is dus op den duur zul je dat zeker gaan terugzien in games. Op de Xbox One kunnen indies straks hun games gratis publishen, en op de PS4 kan dit ook. Het enige wat MS als 'voordeel' heeft is dat de Xbox 360 een jaar eerder is uitgekomen dus ze hebben destijds gewoon een grote installed base neer kunnen zetten. Maar dan nog is het onlogisch om voor een technisch minder krachtig product te kiezen, die ook nog 100 euro goedkoper is ( tenzij MS op de Gamescom een versie van 399 aankondigt zonder Kinect wat ik ze echt zie doen ). Online zal flink verbeterd zijn tov de PS3, daarom vragen ze nu ook geld voor PS+/online. Ze hebben al kenbaar gemaakt dat online hun zwaktepunt was vorige generatie en dat ze dit nu willen rechttrekken. De controller moet ook voor mensen geen issue meer zijn aangezien de PS4 controller op bijna alle fronten verbeterd is en meer aanvoelt als een 360 controller.
Dat grafisch verschil valt inmiddels toch wel mee? nadat bekend werd gemaakt dat Sony zoveel reserveert om het systeem te laten draaien? Dacht zoiets te hebben gelezen ergens (dat het verschil daarmee kleiner werd dan PS3/Xbox 360), maar kan het niet vinden. Dat maakt het toch geen 35/40% meer?
pi_130128381
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:20 schreef CaasS het volgende:

[..]

Dat grafisch verschil valt inmiddels toch wel mee? nadat bekend werd gemaakt dat Sony zoveel reserveert om het systeem te laten draaien? Dacht zoiets te hebben gelezen ergens (dat het verschil daarmee kleiner werd dan PS3/Xbox 360), maar kan het niet vinden. Dat maakt het toch geen 35/40% meer?
MMaRsu werkt bij Sony joh.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:26:57 #144
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130128491
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, 360 was een beest in de eerdere jaren. Leuke exclusives, goede XBLA exclusives, controller ligt goed in de hand en Xbox Live is een redelijke service. Al is het nog wel p2p zonder dedicated servers.

Ik snap die loyaliteit echter niet. Je kunt geen enkele XBLA purchase meenemen naar je One, en het enige wat je dan nog overhoudt is je gamercard/achievements. Ik denk dat er wel veel mensen voor een PS4 zullen kiezen, en je zult straks merken dat op de Xbone de community's waarschijnlijk minder groot zullen zijn dan op de PS4.. Zeker als die in alle landen in 2013 al; uitkomt.

Daarnaast zit er erg weinig wezenlijk verschil tussen de beide consoles, behalve dan dat de PS4 gewoon 35/40% krachtiger is dus op den duur zul je dat zeker gaan terugzien in games. Op de Xbox One kunnen indies straks hun games gratis publishen, en op de PS4 kan dit ook. Het enige wat MS als 'voordeel' heeft is dat de Xbox 360 een jaar eerder is uitgekomen dus ze hebben destijds gewoon een grote installed base neer kunnen zetten. Maar dan nog is het onlogisch om voor een technisch minder krachtig product te kiezen, die ook nog 100 euro goedkoper is ( tenzij MS op de Gamescom een versie van 399 aankondigt zonder Kinect wat ik ze echt zie doen ). Online zal flink verbeterd zijn tov de PS3, daarom vragen ze nu ook geld voor PS+/online. Ze hebben al kenbaar gemaakt dat online hun zwaktepunt was vorige generatie en dat ze dit nu willen rechttrekken. De controller moet ook voor mensen geen issue meer zijn aangezien de PS4 controller op bijna alle fronten verbeterd is en meer aanvoelt als een 360 controller.
Dit maar eens lezen:
http://uk.ign.com/blogs/y(...)showdown-the-rematch
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:40:04 #145
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130129007
Aantal TFLOPS van de PS4 GPU is nog altijd veel hoger dan het aantal TFLOPS van de Xbox. Daarnaast gebruikt de PS4 DDR5 geheugen, en dat is ook nogal van belang.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 13:41:30 #146
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130129074
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:40 schreef MMaRsu het volgende:
Aantal TFLOPS van de PS4 GPU is nog altijd veel hoger dan het aantal TFLOPS van de Xbox. Daarnaast gebruikt de PS4 DDR5 geheugen, en dat is ook nogal van belang.
Weet jij uberhaupt wel waar jij het over hebt?
Of praat je mee met de menigte, want ineens heeft iedereen verstand van tflops en geheugen bandbreedte.
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:15:03 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130130132
MMaRsu hoef je niet al te serieus te nemen ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130130229
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:41 schreef Giester het volgende:

[..]

Weet jij uberhaupt wel waar jij het over hebt?
Of praat je mee met de menigte, want ineens heeft iedereen verstand van tflops en geheugen bandbreedte.
Weet jij wel waar je het over hebt? Dat "artikel" staat vol met bullshit. Het feit dat je zoiets aanhaalt zegt meer dan genoeg over jou expertise.
pi_130130485
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ik snap die loyaliteit echter niet.
Niet?

Even een analogie gebruiken;
- Rij je een auto?
- Zo ja, welk merk / model?
- Ben je er tevreden over, en zou je volgende auto van hetzelfde merk (en zelfs model) kunnen zijn?

Zo rijden wij een auto van een bepaald merk en type en die auto bevalt ons goed, en de service van de dealer is ook goed. Een nieuwe auto wordt zeker dat merk, en misschien zelfs hetzelfde type.
En zo'n zelfde gevoel heb ik bij de Xbox.

Zo ben ik een Xbox gamer, en als ik hem bij launch had willen hebben en had moeten wachten, dan had ik dat gedaan. Puur omdat ik geen enkele reden kan bedenken om zomaar een PlayStation te kopen, waar ik nooit wat mee heb gehad.

Net zoals dat er mensen zijn die Apple apparaten lekker vinden werken. Omdat er een Android variant is die goedkoper is, en wellicht op sommige vlakken beter, moeten die mensen allemaal maar overstappen?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:26:50 #150
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130130498
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:18 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Weet jij wel waar je het over hebt? Dat "artikel" staat vol met bullshit. Het feit dat je zoiets aanhaalt zegt meer dan genoeg over jou expertise.
Ik vind het wel een interessante vergelijking gebaseerd op dingen die nog door beide partijen niet bevestigt zijn. Dus iedereen kan speculeren, maar totdat er officieel niets is bevestigt ga ik niet discussiëren over dingen waarvan ik denk dat de consument er niets van zal merkt.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130130605
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:26 schreef Giester het volgende:

[..]

Ik vind het wel een interessante vergelijking gebaseerd op dingen die nog door beide partijen niet bevestigt zijn. Dus iedereen kan speculeren, maar totdat er officieel niets is bevestigt ga ik niet discussiëren over dingen waarvan ik denk dat de consument er niets van zal merkt.
Het gaat er niet om wat wel of niet bevestigd is, de vergelijking is bullshit.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:30:51 #152
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130130628
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:26 schreef OMG het volgende:

[..]

Niet?

Even een analogie gebruiken;
- Rij je een auto?
- Zo ja, welk merk / model?
- Ben je er tevreden over, en zou je volgende auto van hetzelfde merk (en zelfs model) kunnen zijn?

Zo rijden wij een auto van een bepaald merk en type en die auto bevalt ons goed, en de service van de dealer is ook goed. Een nieuwe auto wordt zeker dat merk, en misschien zelfs hetzelfde type.
En zo'n zelfde gevoel heb ik bij de Xbox.

Zo ben ik een Xbox gamer, en als ik hem bij launch had willen hebben en had moeten wachten, dan had ik dat gedaan. Puur omdat ik geen enkele reden kan bedenken om zomaar een PlayStation te kopen, waar ik nooit wat mee heb gehad.

Net zoals dat er mensen zijn die Apple apparaten lekker vinden werken. Omdat er een Android variant is die goedkoper is, en wellicht op sommige vlakken beter, moeten die mensen allemaal maar overstappen?
Dit dus.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:49:59 #153
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130131205
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Je standvastigheid siert je. Anders hadden we je AQ180 moeten noemen.
Sig waardig Pheno!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_130131288
quote:
7s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:26 schreef OMG het volgende:

[..]

Niet?

Even een analogie gebruiken;
- Rij je een auto?
- Zo ja, welk merk / model?
- Ben je er tevreden over, en zou je volgende auto van hetzelfde merk (en zelfs model) kunnen zijn?

Zo rijden wij een auto van een bepaald merk en type en die auto bevalt ons goed, en de service van de dealer is ook goed. Een nieuwe auto wordt zeker dat merk, en misschien zelfs hetzelfde type.
En zo'n zelfde gevoel heb ik bij de Xbox.

Zo ben ik een Xbox gamer, en als ik hem bij launch had willen hebben en had moeten wachten, dan had ik dat gedaan. Puur omdat ik geen enkele reden kan bedenken om zomaar een PlayStation te kopen, waar ik nooit wat mee heb gehad.

Net zoals dat er mensen zijn die Apple apparaten lekker vinden werken. Omdat er een Android variant is die goedkoper is, en wellicht op sommige vlakken beter, moeten die mensen allemaal maar overstappen?
Geldt dit ook als het nieuwe model standaard met een met stront besmeerde bekleding komt?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 14:54:05 #155
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130131324
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 08:39 schreef Skull-splitter het volgende:

Paar maanden terug klonk ie wel anders en inmiddels is ie weer 360 :')
Nare reactie!

Er is nogal wat gebeurd in die tussentijd.

Ik heb altijd gezegd dat ik zeer tevreden ben met de Xbox360 en het liefste ook gewoon doorga met een XBox alleen nu twijfel ik ja, omdat de PS4 op vrijwel elk gebied beter is dan de One.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:00:54 #156
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130131539
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen, 360 was een beest in de eerdere jaren. Leuke exclusives, goede XBLA exclusives, controller ligt goed in de hand en Xbox Live is een redelijke service. Al is het nog wel p2p zonder dedicated servers.

Ik snap die loyaliteit echter niet. Je kunt geen enkele XBLA purchase meenemen naar je One, en het enige wat je dan nog overhoudt is je gamercard/achievements. Ik denk dat er wel veel mensen voor een PS4 zullen kiezen, en je zult straks merken dat op de Xbone de community's waarschijnlijk minder groot zullen zijn dan op de PS4.. Zeker als die in alle landen in 2013 al; uitkomt.

Daarnaast zit er erg weinig wezenlijk verschil tussen de beide consoles, behalve dan dat de PS4 gewoon 35/40% krachtiger is dus op den duur zul je dat zeker gaan terugzien in games. Op de Xbox One kunnen indies straks hun games gratis publishen, en op de PS4 kan dit ook. Het enige wat MS als 'voordeel' heeft is dat de Xbox 360 een jaar eerder is uitgekomen dus ze hebben destijds gewoon een grote installed base neer kunnen zetten. Maar dan nog is het onlogisch om voor een technisch minder krachtig product te kiezen, die ook nog 100 euro goedkoper is ( tenzij MS op de Gamescom een versie van 399 aankondigt zonder Kinect wat ik ze echt zie doen ). Online zal flink verbeterd zijn tov de PS3, daarom vragen ze nu ook geld voor PS+/online. Ze hebben al kenbaar gemaakt dat online hun zwaktepunt was vorige generatie en dat ze dit nu willen rechttrekken. De controller moet ook voor mensen geen issue meer zijn aangezien de PS4 controller op bijna alle fronten verbeterd is en meer aanvoelt als een 360 controller.
Beste post ooit!

Ga hem denk ik ook uitprinten en bewaren!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:06:56 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130131742
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 14:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dit dus.
Dit niet dus!

Dat ging wel op bij de PS3 / en Xbox360 omdat die beide plus en min punten hadden. Nu hebben we de situatie dat de PS4 9 van de 10 punten wint.

Nogmaals ik wacht sowieso nog af wat de toekomst gaat brengen maar op dit moment is de stand wel zo.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:32:57 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130134608
Men vergeet wel dat PSN maaaaaanden offline was en het game-aanbod echt dramatisch was op PS3. Op Vita net zo, dus ze moeten echt nog veel bewijzen. Ze liften nog steeds op de klappen die ze op E3 hebben uitgedeeld.

Het is gemakkelijke countertechniek die ze gebruiken. Als straks blijkt dat de handleiding van de Xbox One in zwart wit geprint wordt kondigt Sony de dag erop een full color handleiding aan.

Ik kies zelf ook voor PS4, vanwege prijs, datum en Japanse ondersteuning, maar heel veel mensen hebben wel oogkleppen op. Ik baal ook van Killer Instinct, die ziet er awesome uit en kan ik volgend jaar pas spelen. Dat zuigt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130135438
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Men vergeet wel dat PSN maaaaaanden offline was en het game-aanbod echt dramatisch was op PS3. Op Vita net zo, dus ze moeten echt nog veel bewijzen. Ze liften nog steeds op de klappen die ze op E3 hebben uitgedeeld.

Het is gemakkelijke countertechniek die ze gebruiken. Als straks blijkt dat de handleiding van de Xbox One in zwart wit geprint wordt kondigt Sony de dag erop een full color handleiding aan.

Ik kies zelf ook voor PS4, vanwege prijs, datum en Japanse ondersteuning, maar heel veel mensen hebben wel oogkleppen op. Ik baal ook van Killer Instinct, die ziet er awesome uit en kan ik volgend jaar pas spelen. Dat zuigt.
PSN was 1,5 maand offline en de gamesaanbod op de ps3 was meer dan de xbox exclusives. Misschien is het niet jouw smaak met wat voor games er te bieden is, maar dat maakt de aanbod niet minder.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:00:22 #160
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130135481
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 15:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dit niet dus!

Dat ging wel op bij de PS3 / en Xbox360 omdat die beide plus en min punten hadden. Nu hebben we de situatie dat de PS4 9 van de 10 punten wint.

Nogmaals ik wacht sowieso nog af wat de toekomst gaat brengen maar op dit moment is de stand wel zo.
Hoe weet jij nu al dat PS4 9 van de 10 punten gaat winnen?

Ben altijd zeer tevreden geweest over de 360 en totaal niet tevreden geweest over mijn PS3
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:11:21 #161
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130135813
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu al dat PS4 9 van de 10 punten gaat winnen?

Ben altijd zeer tevreden geweest over de 360 en totaal niet tevreden geweest over mijn PS3
Een hoop is ook idd gevoel en enzulks maar gewoon wat we nu weten de facts is dat helaas wel zo.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_130135831
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu al dat PS4 9 van de 10 punten gaat winnen?

Ben altijd zeer tevreden geweest over de 360 en totaal niet tevreden geweest over mijn PS3
De xbox one is 1000x beter dan de ps4, als jij maar een xbox one haalt . ^O^
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:12:58 #163
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130135880
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:11 schreef xminator het volgende:

[..]

De xbox one is 1000x beter dan de ps4, als jij maar een xbox one haalt . ^O^
Waarom zo krampachtig je console verdedigen? Accepteer gewoon dat sommige mensen een voorkeur hebben voor het een en sommige voor het andere.
pi_130136080
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Waarom zo krampachtig je console verdedigen? Accepteer gewoon dat sommige mensen een voorkeur hebben voor het een en sommige voor het andere.
Ik ben serieus, de xbox one is beter als jij maar alsjeblieft een xbox one neemt.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:19:37 #165
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130136126
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 17:18 schreef xminator het volgende:

[..]

Ik ben serieus, de xbox one is beter als jij maar alsjeblieft een xbox one neemt.
Ik koop ze allebei maar niet beide bij release
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:26:55 #166
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130138546
Ik ben niet erg tevreden geweest over de 360 als hardware omdat ik nu op mn 3e zit. Fail rrod en dvd drive kapot. Verder heb ik altijd met plezier op de xbox 360 gespeeld.

Maar afgezien van 'het gevoel' wat ik echt een kneuzen argument vind om een beter product niet te kopen, wat biedt de One nou als meerwaarde tov de PS4?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:29:46 #167
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130138632
MMaRsu :')

PS heeft geen PLA, alles wat backwards werkt gaat via cloudrommel, theoretische snelheid (40-50% sneller? Are you high?!) van geheugen vergelijken met het product als een geheel, nogal wiedes dat de PS4 daar allemaal geen last van heeft.

Xbox zonder kinect, dan kun je dat hele ding gewoon afvoeren want verliest broodnodige userbase om potentie waar te maken (waarom snap je dat domweg niet?), die prijs kunnen ze nog uit eigen zak flink naar beneden drukken (iets wat ik ze sneller zie doen, paar weken voor release) zoals ze met de Xbox en X360 ook geflikt hebben en met succes.

Sony houdt daarentegen de kaken stijf op elkaar, wacht op uitspraken van MS om daar makkelijk mee te scoren zonder zelf enig risico te nemen of helderheid te verschaffen.

We kunnen vloeken op MS omdat ze alles rond ons heen van hardware voorzien terwijl wij nog enkele maanden moeten wachten, maar ze geven wel duidelijkheid.
Van Sony is het nog bezien wat de releasedatum wordt, wie daarin bediend wordt en wie later aan de beurt is.

Maar de PS blind de hemel inprijzen omdat er maar liefst ddr5 in zit, puhlease...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:32:52 #168
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130138746
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben niet erg tevreden geweest over de 360 als hardware omdat ik nu op mn 3e zit. Fail rrod en dvd drive kapot. Verder heb ik altijd met plezier op de xbox 360 gespeeld.

Maar afgezien van 'het gevoel' wat ik echt een kneuzen argument vind om een beter product niet te kopen, wat biedt de One nou als meerwaarde tov de PS4?
Waarvan je er eentje van FOK!kers hebt gekregen Henk :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130138758
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:29 schreef Skull-splitter het volgende:
MMaRsu :')

PS heeft geen PLA, alles wat backwards werkt gaat via cloudrommel, theoretische snelheid (40-50% sneller? Are you high?!) van geheugen vergelijken met het product als een geheel, nogal wiedes dat de PS4 daar allemaal geen last van heeft.

Xbox zonder kinect, dan kun je dat hele ding gewoon afvoeren want verliest broodnodige userbase om potentie waar te maken (waarom snap je dat domweg niet?), die prijs kunnen ze nog uit eigen zak flink naar beneden drukken (iets wat ik ze sneller zie doen, paar weken voor release) zoals ze met de Xbox en X360 ook geflikt hebben en met succes.

Sony houdt daarentegen de kaken stijf op elkaar, wacht op uitspraken van MS om daar makkelijk mee te scoren zonder zelf enig risico te nemen of helderheid te verschaffen.

We kunnen vloeken op MS omdat ze alles rond ons heen van hardware voorzien terwijl wij nog enkele maanden moeten wachten, maar ze geven wel duidelijkheid.
Van Sony is het nog bezien wat de releasedatum wordt, wie daarin bediend wordt en wie later aan de beurt is.

Maar de PS blind de hemel inprijzen omdat er maar liefst ddr5 in zit, puhlease...
Waar in je tekst, wordt een voordeel van de Xbox genoemd? Backwards kan bij de Xbox helemaal niet :s)
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:39:07 #170
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130138985
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:33 schreef Volksrepubliek- het volgende:

[..]

Waar in je tekst, wordt een voordeel van de Xbox genoemd? Backwards kan bij de Xbox helemaal niet :s)
Ik ging vooral in op zijn gescherm met "tekortkomingen" van de XO.

Backwards compatible... Tjah, zo boeiend vind ik dat niet. Nu ik alleen woon zou ik ze rustig naast elkaar zitten, maar als ik samen zou gaan wonen gaat die 360 gewoon naar slaapkamer oid. Geen probleem mee. Welgeteld 3 games van de eerste xbox in de 360 gestopt, en vooral uit nieuwsgierigheid.

Voordeel van de xbox voor mij: controller, design (sorry, maar ik vind hem echt mooier dan zijn scheefgetrokken broertje), orientatie op westerse games (ik heb niets met japanse games) en een solide online component. Tel daarbij op dat voor mij er gewoon de prettigste games voor uitkomen qua exclusives.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130139263
Noem me gek, maar ik stap over van Playstation naar Xbox :P .
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:50:59 #172
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130139341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 18:48 schreef Zhero het volgende:
Noem me gek, maar ik stap over van Playstation naar Xbox :P .
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:52:42 #173
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130139396
Waarom kunnen we niet concluderen dat op dit moment Sony dik voorstaat maar MS kan nog genoeg konijnen uit hun hoge hoed toveren.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:27:09 #174
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_130140660
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Men vergeet wel dat PSN maaaaaanden offline was en het game-aanbod echt dramatisch was op PS3. Op Vita net zo, dus ze moeten echt nog veel bewijzen. Ze liften nog steeds op de klappen die ze op E3 hebben uitgedeeld.
Wat moeten ze bewijzen dan? Al drie generaties lang is de playstation een succes, Sony weet heus wel hoe ze een console moeten maken. Daarnaast vind ik het game aanbod van elke console dramatisch net na launch. Mja dat is ook wel logisch. Dat PSN er erg lang uit heeft gelegen is idd erg lelijk maar dat reken ik ze niet aan eigenlijk. Het RROD schandaal van de 360 vond ik kwalijker.
quote:
Het is gemakkelijke countertechniek die ze gebruiken. Als straks blijkt dat de handleiding van de Xbox One in zwart wit geprint wordt kondigt Sony de dag erop een full color handleiding aan.
Eens maar het wordt ze ook wel heel erg makkelijk gemaakt. Qua pr faalt microsoft enorm, schandalig eigenlijk voor zo'n miljoenen bedrijf.
quote:
Ik kies zelf ook voor PS4, vanwege prijs, datum en Japanse ondersteuning, maar heel veel mensen hebben wel oogkleppen op. Ik baal ook van Killer Instinct, die ziet er awesome uit en kan ik volgend jaar pas spelen. Dat zuigt.
Killer Instinct is de enige game van xbone die ik interessant/tof vind maar het is geen system seller voor mij. Baal wel dat die niet naar PS4 komt maar daar kom ik wel overheen. De tijd dat ik twee consoles haal is wel voorbij.

En dan ff over het nieuws van de uitgestelde launch, erg zuur nieuws voor de fans en had niet gehoeven in mijn ogen. Het is wel weer het zoveelste smetje op de pr van xbone.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:33:14 #175
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130140903
Voor mij moeten ze bewijzen dat ze nu wel een snel OS hebben met een online service die stabiel draait en waarbij het niet tien uur duurt om een update te downloaden.

Verder een constante stroom goede games. Dat is voor elke fabrikant het moeilijkst lijkt het...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:38:43 #176
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_130141162
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mij moeten ze bewijzen dat ze nu wel een snel OS hebben met een online service die stabiel draait en waarbij het niet tien uur duurt om een update te downloaden.

Verder een constante stroom goede games. Dat is voor elke fabrikant het moeilijkst lijkt het...
Online service draait stabiel genoeg imho maar voor de rest wel eens hoor. Vooral de snelheid van downloaden staat me vaak tegen. Goed punt ^O^
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:53:58 #177
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130141759
quote:
19s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor mij moeten ze bewijzen dat ze nu wel een snel OS hebben met een online service die stabiel draait en waarbij het niet tien uur duurt om een update te downloaden.

Goed puntje Roy!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 06:44:04 #178
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130157899
quote:
Sony houdt daarentegen de kaken stijf op elkaar, wacht op uitspraken van MS om daar makkelijk mee te scoren zonder zelf enig risico te nemen of helderheid te verschaffen.
Om in jouw woorden te spreken,. puhlease. Sony hoeft weinig te vertellen aangezien ze alles al lang en breed en duidelijk naar voren hebben gebracht. Ze hebben niet gewacht op MS, MS was juist verrast door Sony door de aankondiging op 21 feb. Maarja blijf jij lekker heilig geloven in Microsoft die het allerbeste met de gamers voor heeft he ;).

En waar zou Sony nu nog meer duidelijkheid over moeten verschaffen dan? De release datum? Hoeveel gb precies voor het OS gebruikt wordt? Dat ze niet net zoals Microsoft productie problemen hebben en hun launch uitstellen naar 2014 in europa?

Blijf jij fijn op je 360 gamen, gaan de echte jongens alvast het next gen geweld onder handen nemen :9, ook prima.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 06:58:25 #179
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130157931
De echte echte gamen al next-gen 8-)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130159151
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 19:27 schreef -Techno- het volgende:

[..]
Dat PSN er erg lang uit heeft gelegen is idd erg lelijk maar dat reken ik ze niet aan eigenlijk. Het RROD schandaal van de 360 vond ik kwalijker.

Grappig, ik vond juist het hacken van PSN door Sony's outdated beveiliging een heel stuk kwalijker dan een fabrikage-fout.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130159155
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 06:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
De echte echte gamen al next-gen 8-)
Hoe lang zal het duren voor dat iemand een steeds terug kerende opmerking aan het van Roy adres gaat maken , WII AND U WILL SEE :+
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_130159170
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Grappig, ik vond juist het hacken van PSN door Sony's outdated beveiliging een heel stuk kwalijker dan een fabrikage-fout.
Gelukkig had MS alleen dat probleem, en is YLOD maar een fabeltje :')
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_130159919
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:54 schreef badboynova het volgende:

[..]

Gelukkig had MS alleen dat probleem, en is YOLO maar een fabeltje :')
Fixed!
pi_130160086
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:54 schreef badboynova het volgende:

[..]

Gelukkig had MS alleen dat probleem, en is YLOD maar een fabeltje :')
Hele andere uitval percentages. MS zat ruim boven de 30% en Sony zat in de marktconforme range.
Die waren niet verschillend van bijvoorbeeld de Wii (die zat nog 1 of 2% lager).

Uitval heb je altijd.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:34:49 #185
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_130160656
Van de andere kant, als je met je RROD naar MS Customer Service ging, kreeg je een doos thuis gestuurd en werd het apparaat kosteloos vervangen/gerepareerd. Bij Sony is customer service een vies woord.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 09:52 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Grappig, ik vond juist het hacken van PSN door Sony's outdated beveiliging een heel stuk kwalijker dan een fabrikage-fout.
Eens!

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 06:44 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Om in jouw woorden te spreken,. puhlease. Sony hoeft weinig te vertellen aangezien ze alles al lang en breed en duidelijk naar voren hebben gebracht. Ze hebben niet gewacht op MS, MS was juist verrast door Sony door de aankondiging op 21 feb. Maarja blijf jij lekker heilig geloven in Microsoft die het allerbeste met de gamers voor heeft he ;).
In die persco van 21 feb heeft Sony relatief weinig verteld, buiten dat er een PS4 komt en dat je daarmee kunt gamen. Vervolgens hebben ze op de E3 gekeken wat MS deed en een dag later alles waar negatieve reacties op kwamen omgedraaid en als pluspunt gebracht voor de PS4. Waar MS probeerde om daadwerkelijk te innoveren, heeft Sony gewoon een simpele upgrade uitgebracht. Helaas geldt hetzelfde inmiddels voor de XBone.

Daarmee wil ik niet zeggen dat ik alle plannen die MS oorspronkelijk had, helemaal geweldig vond, maar ze probeerden wel daadwerkelijk de manier waarop we naar consoles kijken te veranderen en mee te gaan met de ontwikkelingen in de rest van de gaming wereld.

quote:
Blijf jij fijn op je 360 gamen, gaan de echte jongens alvast het next gen geweld onder handen nemen :9, ook prima.
Tja, als jij je mannelijkheid wilt afleiden van het al dan niet bezitten van een PS4 of XBone, dan zijn we wel klaar hier. :') Ik heb nog genoeg andere dingen te doen in mijn leven om niet huilend in een hoekje te zitten als ik geen XBone kan kopen, maar wel een PS4.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:54:54 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130161039
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 06:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
De echte echte gamen al next-gen 8-)
Current gen met gimmick controller en een totaal gebrek aan ondersteuning bedoel je?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:00:08 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130161136
Dat duurde lang Skull... :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:07:35 #188
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130161278
We vergeten idd in al dit gedoe tussen de Xbox One en de PS4 dat er nog een andere keuze is namelijk de WiiU !

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:11:04 #189
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130161340
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat duurde lang Skull... :D
Iets met vriendin, uitslapen en dergelijke ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130161392
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Iets met vriendin, uitslapen en dergelijke ;)
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:59:57 #191
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130162307
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:13 schreef emokid het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:'(
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:05:05 #192
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130163713
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:13 schreef emokid het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat geldt voor die hele Xbox One :{w
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 15:08:53 #193
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130165153
Idd :D

Niemand die dat faalding meer gaat kopen toch?

:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_130165374
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:08 schreef MMaRsu het volgende:
Idd :D

Niemand die dat faalding meer gaat kopen toch?

:')
Ooit gehoord van het begrip fanboy? als je er een bent kan dat genoeg reden zijn om er 1 te halen. :Y
pi_130166162
Ik ga er nog steeds een halen, wacht sowieso neckerman af en anders ergens in 2014 een voor een mooie prijs. De nadelen die veel mensen noemen zijn geen nadelen voor mij, en ik kijk erg uit naar forza 5 :) Ieder zijn eigen keuze lijkt mij.
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 16:33:38 #196
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130167317
Ik vind vooral het prat gaan op een snellere PS4 terwijl daar nog geen vergelijkingen van zijn hilarisch.

That being said, ik ga volgend jaar waarschijnlijk wel een goedkope PS3 scoren om Killzone, Uncharted en Last of us eens te kunnen spelen op een laag budget.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130169485
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 15:51 schreef NextTVH het volgende:
Ik ga er nog steeds een halen, wacht sowieso neckerman af en anders ergens in 2014 een voor een mooie prijs. De nadelen die veel mensen noemen zijn geen nadelen voor mij, en ik kijk erg uit naar forza 5 :) Ieder zijn eigen keuze lijkt mij.
Nadeel voor mij dat f1 2013 en vooralsnog GTAV er niet voor uit komen.
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:43:43 #198
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130215248
quote:
No Live streaming for Xbone, architectural reasons (not fully complete).
Latest SDK version (from couple of weeks ago) dropped performance by 15-20% across the board, dont get mad, happens all the time in console dev cycle and eventually will be fixed. No chance of early October release for the Xbone.
Certainly not for all 21 countries, localization excuse is complete BS. (look at the list of countries that got delayed and their local languages)
Late October launch for PS4. PS4 SDK is read and is basically master2 final (released today).
FYI, though people are mad about Bayoneta going sequel, you'll be somewhat unhappy about whatMS is moneyhatting with Platinim(?), other japanese devs in play but Kamaiya town (?) is only 1 I'm solid on. Game not for Europe.
Big park nuked game, it was a bomba, dead now. A whole studio focussed on TV services only. All the best talent went to Bigtusk or left MS entirely. Rare still kinect focussed, no matter what else you've head.
New indide publishing policy not set yet for Xbone, post launch.
September surpise is early. Apologise in advance, everything I saw over last 24 months was that there is no chance of a kinect-less SKU. Solid concrete decision.
Whisper of Kinect optional SKU early next year (March/April), enough smoke now that I dont want to wait until September.
Van de CBOAT
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:53:59 #199
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130215808
Die kan iig door naar de Kelsey Grammar school...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:51:16 #200
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_130218979
Het is een vertaling van een andere post. Misschien dat je de originele post zelf wil vertalen?

quote:
Grelteetinglz fro the land of ber a&d breaituwirst nd werid porn! gt here a lti whilea ago and tire so dropn this early. then bedthen vist some chruchs nfrienads anrehinpark & workmeetings stguf and then

see how the lgameflor is latr onthis week.

truthfact1+
no live strm for real easons. xbone arcitectu re stil not fuly complet. laterst verson of SDK coupl of weeks ago edropeed d performeance by 15--20% acros teg board. NOW B4 YO^USG ET MAD AT ME XBOTTLES this hapens AL THE TIEM in tconsel dvelopmetn and ist wll evetnaly be fix but nochance for erly oct orelaese or...

truthfac2+
..cetain ly notfor al 21 countries. laco zation is abstlut one hguenrd percnt BS. peridd. TRUTHFACT. excuswe nobvdy with comn senes would considre. lok at coutriews droped. Crosf referce against langaues spoken, ofical and otherwi#sE int saidoe coutnreis. Isaidid yieild tissueses 2 mos ago and the chiks navhe come homet t0 oro0ost. Nnknock ons for lauch tittle, l Ssmartlgasls, etc. Instad of 180s 1coherent vision. Pay|n pric enow.

trythfact3+
late oct laucnh for ps4.SONY SDKis rede ,ucan basicaly master2 final rigt now.Today.

truthfacte+4
fy yoi thgouhte poelw er mad about abyoneta going sequeleggy to WeeeeYEWW youl be soemwaht nuhapy babout waht MS i money hateing w/Platfinim/. other jpnj dvs inplay to but KMAIYATown IS ONLY o1 I am solid onon. game NOT for nortamser uior Euroep, btway which maek sno nsense byt hwathever.

truthsfact$5
bigpark nukd game. twas moba. deadaedead now. awholel studio focusi on TVstuf servcis! al best tale|ntwen to bigtusk or leftSM etnirly./ rarare stil kniect focused, no ater what welse youve herd.

truthfact6
New inde publsih pocliy not set yet. Postlaunch

trutgh fact*#7:Setpember surpsei early.
agpolise ina dvnce. verythign I ssaw over last 24 monts was thats
nocahcnce of kniectlses sku. soldidconetcrete decsionfirm as

beachvoolleyball buttocks,nomatt (er wath othc chagnes have bcon goin on raound her.

.d....weelll baout that

wihsper of kienct optionsal (not inbox--() sku aerly next yr
mar//aprl. Enouhg smoke nowt hat I dint want to watit until Septemr

to say.!t. lauhc number falout wil play_ its patrt.

ass stornm is coming.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_130221590
quote:
Greetings from the land of beer and brautwurst and weird porn! Got here a little while ago and tired so I'm dropping this early. Then bed, then visiting some churches and friends, then work meetings stuff and then I'll see how the gamefloor is later on this week.

TRUTHFACT 1:

No live stream for real reasons. Xbone architecture is still not full complete. The latest version of the SDK from a couple weeks ago dropped performances by 15-20 percent across the board. Now before you get mad at me this happens ALL THE TIME in console development and it will eventually be fixed but there's no chance for an early October release or...

TRUTHFACT 2:

... certainly not for all 21 countries. Localization is absolute one hundred percent BS. TRUTHFACT. The excuses are some that nobody with common sense would consider. Look at the countries dropped. Cross references them against the languages being spoken [in them], official or otherwise in said countries. I said it yielded issues 2 months ago and the chicks have come home to roost. [something something Smartglass] Paying the price now.

TRUTHFACT 3:

Late October launch for PS4. Sony SDKs are ready. You could basically master your final version right now. Today, even!

TRUTHFACT 4:

If you thought people were mad about Bayonetta's sequel going to WiiU you will be someone unhappy about what Microsoft is getting exclusively from Platinum. Other Japanese developers are in play but too, but Kamiya is the only one I can confirm. The game is not for North America or Europe, which makes no sense but whatever.

TRUTHFACT 5:

Big Park(?) killed their game. It was a MOBA. It's dead. The whole studio is now focused on TV stuff. All the bes talent went to Big Tusk(?) or left MS entirely. Rare is still Kinect focused.

TRUTHFACT 6: New indie publishing policy is not set yet and probably won't be until after launch.

TRUTHFACT 7:

September surprise early. I apologize in advance. Everything I saw over last 24 months said there was no chance of a kinectless SKU [to start]. Concrete decision up till now. However,

There are whispers that there will be a kinect optional SKU early next year, probably around March or April. There's enough smoke around this that I didn't want to wait until September to say it! We'll have to wait for launch sales to see for sure.

ASS STORM INCOMING.
  maandag 19 augustus 2013 @ 13:59:39 #202
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130235399


lol
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130235502
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2013 23:49 schreef xminator het volgende:
TRUTHFACT
Die zogenaamde TRUTHFACT 2 is al een FAKETRUTHFACT :') Wat een gedoe van die zogenaamde insiders :'). Alleen al het belabberde trackrecord van MS met lokalisatie doet een dergelijke statement al omvallen zonder enige vorm van bewijzen.

En de indie rules voor de One zijn volgens mij wel degelijk opgezet. Dat was laatst nog in het nieuws omdat Phill Fish er weer overheen moest zeiken...?

Het ergste is nog dat iedereen zulke troep als waarheid ziet, terwijl een of andere 12 jarige het verzonnen zal hebben. Zeker gezien het hoge Wannabee-taal-gehalte uit de originele post.
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 19 augustus 2013 @ 14:40:50 #204
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130237158
Cboat heeft tot nu toe een goeie trackrecord anders...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130240274
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cboat heeft tot nu toe een goeie trackrecord anders...
Inderdaad. We zullen zien.
pi_130240394
Wie of wat is een cboat?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:13:28 #207
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130240511
quote:
11s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:09 schreef Tain het volgende:
Wie of wat is een cboat?
Dat is het mooie, dat weet niemand.
Oeeehhh :P

CBOAT is een persoon die op het Neogaf forum zit en daar informatie lekt die tot nu toe vaak lijkt te kloppen.
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:15:35 #208
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130240592
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cboat heeft tot nu toe een goeie trackrecord anders...
Maakt zijn taalgebruik (of meer misbruik) niet minder belachelijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130240754
Je snapt dat dat opzettelijk is?
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:22:15 #210
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130240853
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
Je snapt dat dat opzettelijk is?
Blijkbaar niet :P
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:22:15 #211
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130240854
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:19 schreef KoningStoma het volgende:
Je snapt dat dat opzettelijk is?
Je snapt dat ik het irritant en onleesbaar vind?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130241310
http://www.bol.com/nl/p/m(...)on/9200000014078657/

Release date 1 april 2014 :P Zitten ze ons te trollen?
pi_130241440
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:34 schreef Morgen- het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/m(...)on/9200000014078657/

Release date 1 april 2014 :P Zitten ze ons te trollen?
Te trollen? Heb je onder een steen gelegen of snap ik je opmerking niet?
pi_130241573
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:38 schreef Godtje het volgende:

[..]

Te trollen? Heb je onder een steen gelegen of snap ik je opmerking niet?
Voor zover ik weet heeft Xbox nog niet aangekondigd wanneer de Xbox One zou uitkomen, wel dat deze in NL, BE en de Scandinavische landen in 2014 komt. Nu staat deze dus op 1 april 2014 bij bol.com :P
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:44:12 #215
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130241633
1 april is eerste dag nieuwe financiële jaar. Dus eerder hoef je dat ding niet te verwachten.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130241653
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 april is eerste dag nieuwe financiële jaar. Dus eerder hoef je dat ding niet te verwachten.
:{
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:56:38 #217
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130242047
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
1 april is eerste dag nieuwe financiële jaar. Dus eerder hoef je dat ding niet te verwachten.
Komen alle spellen die dan gereleased worden dan ook 6 maanden later? Ivm localisatie enzo? :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 19 augustus 2013 @ 16:57:46 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130242072
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Komen alle spellen die dan gereleased worden dan ook 6 maanden later? Ivm localisatie enzo? :')
Ik denk het wel. Microsoft is geen Nintendo die heel Europa op dezelfde dag van vertaalde games kan voorzien 8-)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130242110
quote:
19s.gif Op maandag 19 augustus 2013 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Microsoft is geen Nintendo die heel Europa op dezelfde dag van vertaalde games kan voorzien 8-)
Die 2 games van nintendo zijn zo gedaan.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:49:54 #220
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130265402
Ik ben benieuwd, vandaag krijgen we meer te horen.
Ik heb het toiletpapier bijgevuld en de wc schoongemaakt.
Laat maar komen dat schijtnieuws.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:51:24 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130265445
Onzinposts verwijderd. Niet meer doen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:50:59 #222
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130266829
Weet iemand hoe laat de MS persconferentie begint?
Ook al kunnen wij die niet live volgen. :?
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:52:32 #223
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130266864
Volgens mij om 11u
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 10:53:35 #224
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130266891
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 10:52 schreef L3viathan het volgende:
Volgens mij om 11u
Iemand van FOK! aanwezig?
Of krijgen we geen live blog?
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:01:25 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130267077
Er is niets publiekelijk, en FOK! is er ook niet aanwezig helaas. Volgens mij weet MS zelf niet eens wat ze doen :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130267108
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is niets publiekelijk, en FOK! is er ook niet aanwezig helaas. Volgens mij weet MS zelf niet eens wat ze doen :D
Ms had de pers uitgenodigd, maar heeft dit later weer terug gedraaid :') :P :+
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:03:55 #227
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130267138
Persconferentie is a go :o ben erg benieuwd met welke megaton ze gaan komen om deze clusterfuck te boven te komen :o

My body is ready _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130267188
Sinds wanneer doen niet modjes geen urgente post deleten? :?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:11:20 #229
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130267310
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Persconferentie is a go :o ben erg benieuwd met welke megaton ze gaan komen om deze clusterfuck te boven te komen :o

My body is ready _O_
ik vrees dat het tegen gaat vallen.. ;(
maar hoop natuurlijk het tegenovergestelde
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:18:03 #230
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130267442
Ik hoop zo ontzettend op Illumi-room _O_ Als ze dat officieel aankondigen dan accepteer ik alle andere shit en ga ik voor de One.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:21:45 #231
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130267543
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik hoop zo ontzettend op Illumi-room _O_ Als ze dat officieel aankondigen dan accepteer ik alle andere shit en ga ik voor de One.
Idd de enige reden ook om kinect te gebruiken.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:33:01 #232
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130267871
Voorlopige onthullingen:

* Fable Legends exclusive voor de One

* The Division exclusive content voor de One

* Fighter Within (kinect boksgame) exclusive voor de One

* Call of Duty heeft dedicated servers op de One dankzij de Cloud omgzBBQ :')

* Indie-developers kunnen gebruik maken van kinect, smartglass en de One. Geen kosten of andere rompslomp aan publishen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130267921
/care tot nu toe dus :)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:35:41 #234
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130267933
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Voorlopige onthullingen:

* Fable Legends exclusive voor de One

* The Division exclusive content voor de One


* Fighter Within (kinect boksgame) exclusive voor de One

* Call of Duty heeft dedicated servers op de One dankzij de Cloud omgzBBQ :')

* Indie-developers kunnen gebruik maken van kinect, smartglass en de One. Geen kosten of andere rompslomp aan publishen
Juistem!
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:36:49 #235
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130267959
* CoD: Ghosts Xbox One bundle coming.

* COD DLC eerst naar de One



* Peggle 2 and PvZ: Garden Warfare coming first to Xbox One.

Nounou poeh poeh
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130267969
Ach met games hoeven ze ook niet te komen, wat dat betreft lopen ze al voor op Sony. Het is meer de shit er om heen.
pi_130268007
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Voorlopige onthullingen:

* Fable Legends exclusive voor de One

* The Division exclusive content voor de One

* Fighter Within (kinect boksgame) exclusive voor de One

* Call of Duty heeft dedicated servers op de One dankzij de Cloud omgzBBQ :')

* Indie-developers kunnen gebruik maken van kinect, smartglass en de One. Geen kosten of andere rompslomp aan publishen
nobodycares.jpg
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:39:08 #238
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130268018
FIFA-time nu:

* FUT legends only on Xbox One

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151818139854759
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:39:19 #239
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130268023
Ik wacht eigenlijk op de aankondiging dat het uitstellen van de release in NL een grote grap was
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:40:06 #240
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130268038
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:39 schreef L3viathan het volgende:
Ik wacht eigenlijk op de aankondiging dat het uitstellen van de release in NL een grote grap was
Amen!
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:41:01 #241
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130268061
Ruud Gullit onstage!
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:41:06 #242
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130268062
Ruud Gullit on stage nu _O-

Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130268124
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:37 schreef CaasS het volgende:
Ach met games hoeven ze ook niet te komen, wat dat betreft lopen ze al voor op Sony. Het is meer de shit er om heen.
Wait wut?
pi_130268127
Ruudje weer ff z'n zakken aan het vullen :D
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:44:21 #245
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130268148
* Freddie Ljungberg and Ruud Gullit will be the first players available in FIFA 14 FUT Legends. Bergkamp in the trailer too!

Nounou, daar gaan we keihard een One voor kopen :N
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:44:48 #246
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_130268168
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:44 schreef Rossdale het volgende:
* Freddie Ljungberg and Ruud Gullit will be the first players available in FIFA 14 FUT Legends. Bergkamp in the trailer too!

Nounou, daar gaan we keihard een One voor kopen :N
Yup :)
pi_130268170
-edit- Xbox One topic, geen PS4.

[ Bericht 93% gewijzigd door Morpheus2002 op 20-08-2013 11:55:59 ]
  Eindredactie Games dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:45:06 #248
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_130268177
Bij Bol.com kan je wel alvast de spellen in november krijgen, maar de console pas in april :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:45:12 #249
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130268181
Gullit trots dat hij in de game zit met zijn oude haardos _O-
Please sir. When moon? When Mustang?
  Eindredactie Games dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:45:26 #250
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_130268191
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:45 schreef Rossdale het volgende:
Gullit trots dat hij in de game zit met zijn oude haardos _O-
kan hij ook spugen?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_130268196
Gratis FIFA14 bij preorders.
pi_130268203
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:45 schreef donald_dick het volgende:

[..]

kan hij ook spugen?
Hahahaha _O-
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:46:15 #253
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130268216
* In Europe this Holiday: All pre-orders of #XboxOne will include a copy of FIFA 14 (while stock lasts)

Maar niet bij ons dus. Die stock is vast al lang op tegen de tijd dat wij de One krijgen :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130268220
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:45 schreef donald_dick het volgende:

[..]

kan hij ook spugen?
Dat was Frank Rijkaard ;)
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_130268247
Dus voor 500euro krijg je Xbone + FIFA14, terwijl je FIFA14+PS4 voor 460 heb en een half jaar eerder? :+
  Eindredactie Games dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:47:30 #256
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_130268249
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:46 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dat was Frank Rijkaard ;)
owja, :@
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:47:38 #257
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130268255
Daar is hij dan! De MODDERFUKKING MEGATON!!!!

* Zoo Tycoon on Xbox One
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130268256
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:46 schreef Rossdale het volgende:
* In Europe this Holiday: All pre-orders of #XboxOne will include a copy of FIFA 14 (while stock lasts)

Maar niet bij ons dus. Die stock is vast al lang op tegen de tijd dat wij de One krijgen :')
1 troost de tekst "DAY ONE" blijft gelukkig nog op de controller staan :')
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_130268260
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:46 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dat was Frank Rijkaard ;)
Ahkutja :D
pi_130268267
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:45 schreef CaasS het volgende:

[..]

Qua games hebben ze iig meer exclusief dan Sony. Sony heeft momenteel toch alleen Knack, Killzone en Infamous?
Ja joh, alleen die drie :'(
pi_130268283
Conferentie alweer afgelopen :{
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:48:36 #262
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130268288
Dit was toch niet het enige nieuws of wel??
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:48:42 #263
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130268293
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:47 schreef Rossdale het volgende:
Daar is hij dan! De MODDERFUKKING MEGATON!!!!

* Zoo Tycoon on Xbox One
dat maakt alles weer goed! *O*

;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_130268301
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:48 schreef FredVleespet het volgende:
Conferentie alweer afgelopen :{
:D _O-

Echt waar?

15 minuten?
pi_130268322
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:47 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ja joh, alleen die drie :'(
Wat nog meer dan? Aangekondigd dus voor het eerste jaar ofzo? Ik volg het allemaal niet meer zo. Vond het qua exclusives in het voordeel van de Xbox One tijdens de E3.
pi_130268341
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:48 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

:D _O-

Echt waar?

15 minuten?
Ja :'), die van Sony duurt minstens een uur ofzo. Had ik hier ook wel verwacht eerlijk gezegd.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:50:13 #267
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130268343
* The next @MojangTeam title ‘Cobalt’ is coming to Xbox 360 and #XboxOne

En dat was het dan alweer...

Dat was het? Seriously? Alleen de FIFA-fans zullen happy zijn dat ze wat extra FUT troep krijgen, maar dat is het dan wel
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:50:41 #268
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130268361
MS, echt, kansloos deze ronde...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:51:50 #269
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130268399
Ik had echt verwacht dat ze nu gingen knallen als een gek!
En op z'n minst een datum zouden geven. Ik baal.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130268427
Goedzo EA. :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:53:09 #271
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130268440
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:47 schreef FredVleespet het volgende:
Dus voor 500euro krijg je Xbone + FIFA14, terwijl je FIFA14+PS4 voor 460 heb en een half jaar eerder? :+
Ja maar dan heb je geen FUT Legends!!! Dan kun je niet met oude vandagen spelen :o

En COD: Ghosts heeft dedicated servers op de Xbox One man!!!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130268459
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:51 schreef Giester het volgende:
Ik had echt verwacht dat ze nu gingen knallen als een gek!
En op z'n minst een datum zouden geven. Ik baal.
Wat had je verwacht dan? De publieke opinie hebben ze nu zo tegen dat een paar grote aankondigingen dat echt niet gaan omdraaien.
pi_130268492
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je geen FUT Legends!!! Dan kun je niet met oude vandagen spelen :o

En COD: Ghosts heeft dedicated servers op de Xbox One man!!!
Je vergeet dan ook Kinect....wat min of meer de reden is van die ¤100 extra. Dat mogen ze wat mij betreft nog wel een keer gaan vertellen. Waarom die Kinect erbij zit dus.
pi_130268513
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ja maar dan heb je geen FUT Legends!!! Dan kun je niet met oude vandagen spelen :o

En COD: Ghosts heeft dedicated servers op de Xbox One man!!!
Stopt LITMANENAFC dan met gamen :P
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:55:33 #275
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130268516
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:53 schreef CaasS het volgende:

[..]

Wat had je verwacht dan? De publieke opinie hebben ze nu zo tegen dat een paar grote aankondigingen dat echt niet gaan omdraaien.
Eens, maar dit was hun laatste moment om te shinen voordat de Xbox One uit zou komen.

Ik had wel gehoopt op een release datum voor ons. :(
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:55:41 #276
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130268520
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:51 schreef Giester het volgende:
Ik had echt verwacht dat ze nu gingen knallen als een gek!
En op z'n minst een datum zouden geven. Ik baal.
Ik had ook wel wat meer verwacht dan deze meuk..
Mijn enthousiasme is bij deze tot onder het 0-punt gedaald...
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:56:27 #277
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130268550
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:55 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Ik had ook wel wat meer verwacht dan deze meuk..
Mijn enthousiasme is bij deze tot onder het 0-punt gedaald...
Same here.
De enige reden waarom ik nu nog een Xbone zou willen is omdat ik gewoon geen PS4 wil.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 11:56:55 #278
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_130268565
Geen Xbox One <-> PS4 discussie hier. Lees de topicpointer.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_130268736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen Xbox One <-> PS4 discussie hier. Lees de topicpointer.
Heel gek inderdaad vergelijken. Zelfde periode komen ze uit, praktisch zelfde devices die met elkaar strijden op elke mm van het speelveld op basis van exclusives, content en prijs.

Je zal wel moeten vergelijken. Daarom is FOK! ook een discussie forum en gaan Fan forum.
pi_130268750
GKBoris twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 11:56:36 De Xbox One met FIFA 14 pre-order deal geldt voorlopig nog niet voor Nederland #shocker #gamekings reageer retweet
pi_130268755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:49 schreef CaasS het volgende:

[..]

Wat nog meer dan? Aangekondigd dus voor het eerste jaar ofzo? Ik volg het allemaal niet meer zo. Vond het qua exclusives in het voordeel van de Xbox One tijdens de E3.
PS4 Exclusive
Basement Crawl
Deep Down
Driveclub
Infamous: Second Son
Killzone: Shadow Fall
MLB 14: The Show
Rocketbirds 2: Evolution
Super Stardust HD 2

Ook op pc / PS3 (maar niet op XO iig)
Awesomenauts
Contrast
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
Daylight
Doki-Doki Universe
Don't Starve
Forgotten Memories
GlowTag
H-Hour: World's Elite
Hohokum
Hotline Miami 2: Wrong Number
Liege
Mercenary Kings
Octodad: Deadliest Catch
Outlast
Primal Carnage: Genesis
Project: Heart and Soul
QuickDraw
Ray's The Dead
Secret Ponchos
Super Motherload
Tiny Brains
Transistor
The Witness

+ Tokyo Game Show komt er nog aan en daar krijgen we hoogstwaarschijnlijk nog meer PS4 exclusives te horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 12:08:43 ]
pi_130268781
Was dit het btw? of kunnen we nog beursvloer nieuws verwachten oid?
Ik had gehoopt op aankondiging van het doorzetten van die gratis games on demand service als tegenhanger voor PS+ en waarom ik ¤100 neer wil leggen voor Kinect.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:04:04 #283
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130268796
Landen die de Xbox One in november krijgen, krijgen dus een gratis FIFA 14-downloadcode. Voor landen die de console pas later krijgen is dit nog onduidelijk :')

Worden we dubbel genaaid als Nederlanders? :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130268802
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen Xbox One <-> PS4 discussie hier. Lees de topicpointer.
Was niet echt een discussie toch? Alleen vraag wedervraag en een lijstje.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:04:12 #285
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_130268803
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef Godtje het volgende:

[..]

Heel gek inderdaad vergelijken. Zelfde periode komen ze uit, praktisch zelfde devices die met elkaar strijden op elke mm van het speelveld op basis van exclusives, content en prijs.

Je zal wel moeten vergelijken. Daarom is FOK! ook een discussie forum en gaan Fan forum.
Als je het zo stelt zou het prima moeten kunnen ware het niet dat 99% van de mensen hier niet normaal kunnen discussiëren zonder over en weer te gaan trollen. Daar zijn we klaar mee. Daarnaast zijn er al een aantal versus topics, daar hoort die discussie thuis. Hier enkel over de Xbox One. Trollposts worden verwijderd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:04 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Was niet echt een discussie toch? Alleen vraag wedervraag en een lijstje.
Ik zag alweer post waarbij werd getrolled. Gaan we niet doen.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:04:53 #286
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130268824
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Geen Xbox One <-> PS4 discussie hier. Lees de topicpointer.
Was geen discussie, was mijn uitleg waarom ik een Xbox One wil.
Wat dus hoort in het Xbox One topic.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:05:47 #287
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_130268853
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:04 schreef Giester het volgende:

[..]

Was geen discussie, was mijn uitleg waarom ik een Xbox One wil.
Wat dus hoort in het Xbox One topic.
Ging niet over jouw posts, daar is niks mis mee. Was eerder en is inmiddels verwijderd.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:06:59 #288
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130268897
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Need for Speed: Rivals
Deze komt sowieso ook naar de Xbox One, die andere games weet ik niet
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:07:19 #289
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130268910
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Ging niet over jouw posts, daar is niks mis mee. Was eerder en is inmiddels verwijderd.
Okee, thanks voor de opheldering.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130268951
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:06 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Deze komt sowieso ook naar de Xbox One, die andere games weet ik niet
Klopt dat moet Octodad: Deadliest Catch zijn. Was misread ;(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2013 12:09:20 ]
pi_130268986
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:04 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Als je het zo stelt zou het prima moeten kunnen ware het niet dat 99% van de mensen hier niet normaal kunnen discussiëren zonder over en weer te gaan trollen. Daar zijn we klaar mee. Daarnaast zijn er al een aantal versus topics, daar hoort die discussie thuis. Hier enkel over de Xbox One. Trollposts worden verwijderd.

[..]

Ik zag alweer post waarbij werd getrolled. Gaan we niet doen.
Oeh centralisatie en hokjes drang is terug. Heeft het forum altijd goed gedaan.

Volgens mij is de belangrijkste FOK! regel nog steeds: Doe normaal.
Niet we gaan de discussie uit de weg en gaan zonder conflicten door het leven.

Als iemand roept zonder onderbouwing dat de concurrent geen/weinig exclusives heeft dan moet dat voor de discussie gewoon benoemd kunnen worden en op FOK! hoeft dat niet met 20 kusjes en een aai over de bol.

In een Ajax topic mag je ook zeggen dat PSV een goede spits heeft als iemand beweert dat die er niet is.
pi_130269069
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

PS4 Exclusive
Basement Crawl
Deep Down
Driveclub
Infamous: Second Son
Killzone: Shadow Fall
MLB 14: The Show
Rocketbirds 2: Evolution
Super Stardust HD 2

Ook op pc / PS3 (maar niet op XO iig)
Awesomenauts
Contrast
Final Fantasy XIV: A Realm Reborn
Daylight
Doki-Doki Universe
Don't Starve
Forgotten Memories
GlowTag
H-Hour: World's Elite
Hohokum
Hotline Miami 2: Wrong Number
Liege
Mercenary Kings
Octodad: Deadliest Catch
Outlast
Primal Carnage: Genesis
Project: Heart and Soul
QuickDraw
Ray's The Dead
Secret Ponchos
Super Motherload
Tiny Brains
Transistor
The Witness

+ Tokyo Game Show komt er nog aan en daar krijgen we hoogstwaarschijnlijk nog meer PS4 exclusives te horen.
Ok thnx, ga ik me even in verdiepen. Helft van de namen ken ik niet.

Dat exclusieve content...werkt dat trouwens? Verkoopt zo'n game dan echt beter voor die console? Mijn broertje is zo iemand die een console heeft voor Call Of Duty en Fifa en die interesseert dat echt niet, en weet het ook niet eens waarschijnlijk.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:13:32 #293
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130269127
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:09 schreef Godtje het volgende:

[..]

Oeh centralisatie en hokjes drang is terug. Heeft het forum altijd goed gedaan.

Volgens mij is de belangrijkste FOK! regel nog steeds: Doe normaal.
Niet we gaan de discussie uit de weg en gaan zonder conflicten door het leven.

Als iemand roept zonder onderbouwing dat de concurrent geen/weinig exclusives heeft dan moet dat voor de discussie gewoon benoemd kunnen worden en op FOK! hoeft dat niet met 20 kusjes en een aai over de bol.

In een Ajax topic mag je ook zeggen dat PSV een goede spits heeft als iemand beweert dat die er niet is.
Jeetje, is het weer die tijd van de maand? Doe normaal man en loop niet zo te zeiken. Als de mod zegt dat hij niet wil dat er nog meer in dit topic gezeurd word welke console beter is dan hou je je daar maar aan :')

Het commentaar wat je neerplempt heb je nu al 20 keer geblaat hier, dat is wel genoeg nu.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130269180
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jeetje, is het weer die tijd van de maand? Doe normaal man en loop niet zo te zeiken. Als de mod zegt dat hij niet wil dat er nog meer in dit topic gezeurd word welke console beter is dan hou je je daar maar aan :')

Het commentaar wat je neerplempt heb je nu al 20 keer geblaat hier, dat is wel genoeg nu.
Je lijkt wel een tering newbie. Een gehoorzame nerd. Ik ben niet zo een volgzaam eikeltje. Sorry.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:15:59 #295
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_130269217
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:14 schreef Godtje het volgende:

[..]

Je lijkt wel een tering newbie. Een gehoorzame nerd. Ik ben niet zo een volgzaam eikeltje. Sorry.
Of iemand die jarenlang voor FOK! gewerkt heeft en zeikpubers zoals jij behoorlijk beu is :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_130269272
quote:
3s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:15 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Of iemand die jarenlang voor FOK! gewerkt heeft en zeikpubers zoals jij behoorlijk beu is :')
Kan je nagaan hoe weinig je weet.
Ander inzicht is niet gelijk zeiken en een mod heeft niet alle waarheid.

Zegt iemand die jaren voor FOK! heeft gewerkt.

Wat was je punt eigenlijk? Ik ben beter want ik heb stukjes getikt? :')
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:17:33 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130269285
Releasedatum?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:18:33 #298
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130269318
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:12 schreef CaasS het volgende:

[..]

Ok thnx, ga ik me even in verdiepen. Helft van de namen ken ik niet.

Dat exclusieve content...werkt dat trouwens? Verkoopt zo'n game dan echt beter voor die console? Mijn broertje is zo iemand die een console heeft voor Call Of Duty en Fifa en die interesseert dat echt niet, en weet het ook niet eens waarschijnlijk.
Een wapenskin misschien.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 12:19:07 #299
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130269335
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Releasedatum?
Eind 2015. :')
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_130269344
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:12 schreef CaasS het volgende:

[..]

Ok thnx, ga ik me even in verdiepen. Helft van de namen ken ik niet.

Dat exclusieve content...werkt dat trouwens? Verkoopt zo'n game dan echt beter voor die console? Mijn broertje is zo iemand die een console heeft voor Call Of Duty en Fifa en die interesseert dat echt niet, en weet het ook niet eens waarschijnlijk.
Vaak is die content alleen de eerste weken exclusive (bv mappacks voor CoD), tenzij het echt specifieke merk-gerelateerde content is (zoals bv Kratos in Mortal Kombat).
pi_130269369
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 12:17 schreef Godtje het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe weinig je weet.
Ander inzicht is niet gelijk zeiken en een mod heeft niet alle waarheid.

Zegt iemand die jaren voor FOK! heeft gewerkt.

Wat was je punt eigenlijk? Ik ben beter want ik heb stukjes getikt? :')
Doe effe rustig dude. oO<
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')