Correct en Juistquote:
Zou niet best zijn als die op het GO voor gek verklaard wordtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Harde_Mepper het volgende:
Thaboel al voor gek verklaard bij het GO?
POquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Harde_Mepper het volgende:
Nu met punten en komma's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Fotografie.vink het volgende:
even stomme vraag misschien word er binnen het def topic nog wat gedaan met fotografie van de krijgsmachtonderdelen?
Hoe bedoel je precies?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:40 schreef Fotografie.vink het volgende:
even stomme vraag misschien word er binnen het def topic nog wat gedaan met fotografie van de krijgsmachtonderdelen?
Vanwege mijn dyslexie ben ik daar niet zo goed mee maar dat ter zijde. De vraag was vooral omdat ik vaak ga vliegtuigspotten met een zeer grote voorkeur voor militairquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nu met punten en komma's.
Momenteel alleen open dagen.
Ah, nee sorry, heb ik niks mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Vanwege mijn dyslexie ben ik daar niet zo goed mee maar dat ter zijde. De vraag was vooral omdat ik vaak ga vliegtuigspotten met een zeer grote voorkeur voor militair
Nederlands of ook buitenlandse militaire vliegtuigen?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:44 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Vanwege mijn dyslexie ben ik daar niet zo goed mee maar dat ter zijde. De vraag was vooral omdat ik vaak ga vliegtuigspotten met een zeer grote voorkeur voor militair
Kijk je wel eens op DDP?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nederlands of ook buitenlandse militaire vliegtuigen?
Ik op zich zou het best interessant vinden om topics hier te hebben die voorzien worden van eigen geschoten foto's van bijv, marine schepen of in jouw geval vliegtuigen/helicopters.
Wowquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Fotografie.vink het volgende:
Wil deze onderlaatst gemaakte foto op de heide bij Oirschot toch even delen hier .De foto is genomen in een laagvlieg gebied terwijl de apache een bocht wilde maken van af een hoger naar een lager punt waardoor je mooi in de cockpit op de piloten neer kijkt.
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit hoor!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Fotografie.vink het volgende:
kpit op de piloten neer kijkt.
Mooie foto!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:48 schreef Fotografie.vink het volgende:
Wil deze onderlaatst gemaakte foto op de heide bij Oirschot toch even delen hier .De foto is genomen in een laagvlieg gebied terwijl de apache een bocht wilde maken van af een hoger naar een lager punt waardoor je mooi in de cockpit op de piloten neer kijkt.
[ afbeelding ]
Dutch Defense Press, ja regelmatig, maar volgens mij zijn die foto's copyrighted dus mogen hier niet gepost worden.quote:
Licht er aan wat voor copyright, op die van mij staat ook copyright, mag toch gedeeld wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dutch Defence Press, ja regelmatig, maar volgens mij zijn die foto's copyrighted dus mogen hier niet gepost worden.
Copyrighted, maar wij zijn hier niet commercieel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dutch Defense Press, ja regelmatig, maar volgens mij zijn die foto's copyrighted dus mogen hier niet gepost worden.
Ahum, zeer recentelijk werd ik nog even gecorrigeerd omdat ik iets poste waar gezeik mee kon komen in de vorm van copyright claimsquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Copyrighted, maar wij zijn hier niet commercieel.
Het meer en deel wat ik voor de lens krijg is Nederlands maar buitenlands vind ik ook geen probleem daarom probeer ik ook altijd wel 2 a 3 airshows per jaar te bezoeken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nederlands of ook buitenlandse militaire vliegtuigen?
Ik op zich zou het best interessant vinden om topics hier te hebben die voorzien worden van eigen geschoten foto's van bijv, marine schepen of in jouw geval vliegtuigen/helicopters.
Bedankt met de rotorbladen was echt geluk hebben ze hebben deze pas meerdere keren gedaan maar dit was toch wel de beste.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mooie foto!
Sluitertijd is perfect, niet helemaal bevroren maar toch de snelheid erin gehouden, laat me raden. Burst totdat die propellors perfect stonden
DDP heeft volledig auteursrecht, niks mag dus ( officieel )quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Copyrighted, maar wij zijn hier niet commercieel.
Ik vind het een aardig idee om een apart foto-topic te openen voor eigen geschoten foto's van defensie materieel. De weinige foto's die ik maak plemb ik meestal hier neer, tenzij er al een topic over het onderwerp waar ik foto's van gemaakt heb is.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:55 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Het meer en deel wat ik voor de lens krijg is Nederlands maar buitenlands vind ik ook geen probleem daarom probeer ik ook altijd wel 2 a 3 airshows per jaar te bezoeken.
[..]
Bedankt met de rotorbladen was echt geluk hebben ze hebben deze pas meerdere keren gedaan maar dit was toch wel de beste.
Ik wil best het initiatief nemen het topic te openen en een selectie van mijn foto's er bij te zetten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vind het een aardig idee om een apart foto-topic te openen voor eigen geschoten foto's van defensie materieel. De weinige foto's die ik maak plemb ik meestal hier neer, tenzij er al een topic over het onderwerp waar ik foto's van gemaakt heb is.
Ga je gang zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:01 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Ik wil best het initiatief nemen het topic te openen en een selectie van mijn foto's er bij te zetten.
Ik zit even te broeden, sommige topics hier kunnen ondanks goede bedoelingen plots heel erg uit de bocht vliegen. Dus er moet wel een goede OP komen met de bedoelingen van het topic.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:01 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
Ik wil best het initiatief nemen het topic te openen en een selectie van mijn foto's er bij te zetten.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:07 schreef Rave_NL het volgende:
DEF / Het grote defensie foto topic
Gooi er maar nieuw leven in.
zat zelf hier aan te denken:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit even te broeden, sommige topics hier kunnen ondanks goede bedoelingen plots heel erg uit de bocht vliegen. Dus er moet wel een goede OP komen met de bedoelingen van het topic.
Het zou zonde zijn als je een topic opent en die constant door de modjes gebezemd moet worden.
Sommigen hier zitten al zo diep onder het stof dat ze echt een baas genoemd mogen wordenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:09 schreef Fotografie.vink het volgende:
[..]
zat zelf hier aan te denken:
In de slowchat is het idee ontstaan om te beginnen met een speciaal defensie fototopic te gaan beginnen. Het is van belang vooraf te weten dat er geen beeldmateriaal geplaatst mag worden waar defensie eventueel niet blij mee kan zijn (evt gevoelige onderwerpen als personeel, infrastructuur van defensielocaties en beveilingsobjecten.) en dat de foto’s zelf gemaakt zijn.
Respecteer elkanders werken en vooral heb plezier.
(eventuele op of aanmerkingen zijn altijd welkom)
Maar zie dat er inmiddels een topic afgestoft kan gaan worden.
Tssss, 't is toch wat, en dan nog niet eens blauwquote:
Wat is daar bijzonder aan?quote:
Waarom wil jij dat weten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:19 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom heb je je foto's laten verwijderen?
Öw, ik kijk er niet van op hoor, ER met een glock of een FAL, lood om oud ijzer (auch)quote:
Ben je een vrouw of zo dat je zo nieuwsgierig bent?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:21 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Omdat ik ze graag had gezien??
Op dinsdag 22 november 2011 17:48 schreef Rave_NL het volgende:quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ben je een vrouw of zo dat je zo nieuwsgierig bent?
Ik zag alleen verwijderd, en heb zoiets van OK, prima. Ik sta er niet eens verder bij stil.
Dat is voor morgen hahaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:35 schreef Harde_Mepper het volgende:
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
S6 man, krijg je gelijk uitslag?
Ja, en? Mooie foto's blijkbaar uit de reaktie, en die foto's en originele post zijn geedit op verzoek.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Op dinsdag 22 november 2011 17:48 schreef Rave_NL het volgende:
Bergtraining, Schotland in mooi, en beter weer..
Het was maar een vraagquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, en? Mooie foto's blijkbaar uit de reaktie, en die foto's en originele post zijn geedit op verzoek.
Leer er mee leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |