Het is natuurlijk nog veel erger dan kristalnacht.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
Een vergelijking met de Kristallnacht in Duitsland is ongepast
Eens
Oneens
Geen mening
Hoppa! Godwinnetje erbij.
Kom ik wel met de bus of zo. Anders wordt het cola en dat is saai.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom eens een drankje drinken bij Mani en mij
Een beetje Jan Papparazzi dus.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
+ een fukking dubbele onderkin.
Wonen jullie samenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Corrie gaat helemaal los na 4 flessen wijn.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom ik wel met de bus of zo. Anders wordt het cola en dat is saai.
Ik stel Den Ouden Belg voor, oneindig veel vreten in je scheur gooien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Qua gewicht schommel ik à la Johan. Daarom heb ik mij ook johannes_vermeer genoemd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
+ een fukking dubbele onderkin.
Haha.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik ben normaal al tien minuten bezig met een tekstbericht, laat staan rijdend. Is toch ook superonhandig?
Na 4 flessen kun je me oprapen man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie gaat helemaal los na 4 flessen wijn.
Bossie vindt dat niet gezond.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Samen in een tweepersoonsbed. Lekker joh
Heerlijk man, niks mis mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekker warm en knusjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb altijd eens op bedevaartstocht willen gaan naar Relegemquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik stel Den Ouden Belg voor, oneindig veel vreten in je scheur gooien.
Wat romantischquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Door elkaars haartjes strelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |