Op de racefiets toch wel?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
SMS'en tijdens het autorijden? Ik kan het niet eens.
quote:
Nee echt waar?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks blijkbaar, vandaar dat ik ben ontslagen.
Waarom niet?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
SMS'en tijdens het autorijden? Ik kan het niet eens.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]ja dinsdagochtend. Maar on topic nu maar
Gecondoleerd Karina, dat wordt nu keihard zuipen zeker?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]ja dinsdagochtend. Maar on topic nu maar
Ik kan wel Strava'en op de fiets. Hoewel, moet eerst maar weer eens op de fiets stappen. Begin een dikke pens te krijgen.quote:
quote:
Maar niet als ik moet rijden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gecondoleerd Karina, dat wordt nu keihard zuipen zeker?
Ik ook, maar dat komt omdat ik het pas nog heb zitten terugkijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef alors het volgende:
[..]Ik hoor die stemmen nog steeds in mijn hoofd als ik die teksten lees.
Ja dat heb ik ook een beetje, geen grammetje vet over me lichaam. Maar wel een buikje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik kan wel Strava'en op de fiets. Hoewel, moet eerst maar weer eens op de fiets stappen. Begin een dikke pens te krijgen.
Dat is toch allang zoquote:Stelling van de Dag
Sms'ende bestuurders moeten een torenhoge boete krijgen
Ik ben normaal al tien minuten bezig met een tekstbericht, laat staan rijdend. Is toch ook superonhandig?quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is toch allang zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij WMB kijkers weten datquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is toch allang zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |