SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
ik pull meer pussy dan jij hersencellen hebtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je nickname alleen algodverdomme, meer hommo dan dat kan je het niet krijgen.
Dus je trekt meer? Hard leven heb jijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik pull meer pussy dan jij hersencellen hebt
mss ben je blauw maar doe normaal dit is gew luek topicquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus je trekt meer? Hard leven heb jij
Wat seto roept jeweet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:46 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
mss ben je blauw maar doe normaal dit is gew luek topic
niet onder de plak gewoon in complete aanbiddingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef no1uknow het volgende:
etha zit je gvd onder de plak jongen, die tt
dat is nog enger gvdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
niet onder de plak gewoon in complete aanbidding
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:48 schreef no1uknow het volgende:
ehta kill jezelf voordat het telaat is
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
niet onder de plak gewoon in complete aanbidding
Ik kill mezelf wel door die glutes te motorboaten. Zou op geen andere manier willen sterven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:48 schreef no1uknow het volgende:
ehta kill jezelf voordat het telaat is
hahah ja tog woon je beetje in de buurtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey cakeman mag ik een keer met jou op de foto
JB druipt en Etha likt het op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef no1uknow het volgende:
etha zit je gvd onder de plak jongen, die tt
geen idee waar woon jij cakiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:51 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah ja tog woon je beetje in de buurt
dichtbij de Kuip, 010 represent hahah ja tog jij dan ?quote:
agga is wel met trein te doen maar ik kom niet vrijwillig in 010 engnekquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:53 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
dichtbij de Kuip, 010 represent hahah ja tog jij dan ?
we appe wel keertje als ik in agga ben ja tog no hatequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
agga is wel met trein te doen maar ik kom niet vrijwillig in 010 engnek
Ik vind er eigenlijk niks mis mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
Hier heb je typische 2eros dragers, net terug van een homoseksuele gangbang, de sperma van de bukkake zit nog op hun wangen.
[ afbeelding ]
Verder benen waar een vrouw jaloers op zou zijn incl enkelbandje.
jij bent ook pas 15, hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk niks mis mee.
Voor die gele is wel mooi, ze kunnen het ook wel hebben.
Jammer dat ik gorilla legsheb, anders had ik ze ook zo gedragen, np.
je heb geenes baard groei hahaquote:
Jezusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
Hier heb je typische 2eros dragers, net terug van een homoseksuele gangbang, de sperma van de bukkake zit nog op hun wangen.
[ afbeelding ]
Nou, de girl next doortjes kiezen echt niet hiervoor hoor, je moet jezelf niet zo projecteren. Die gaan eerder voor bovenstaande beachboys.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen die dat soort fags verkiezen boven echte mannen als Brian Lilly
[ afbeelding ]
of Dan Green
[ afbeelding ]
Sowieso dat vrouwen liever een van deze twee alpha's hebben, dan een homo met geschoren benen en een enkelbandje.
cool broquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
we appe wel keertje als ik in agga ben ja tog no hate
Girl next door = onzekere meisjes van 16 die winkelen bij de Coolcat en wiens wereld niet verder reikt dan make-up, appen met vriendinnen en GTST?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, de girl next doortjes kiezen echt niet hiervoor hoor, je moet jezelf niet zo projecteren. Die gaan eerder voor bovenstaande beachboys.
maar je zegt eerst meisjes en dan vrouwen :S ik snap je niet wees eens duidelijker jongemanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Girl next door = onzekere meisjes van 16 die winkelen bij de Coolcat en wiens wereld niet verder reikt dan make-up, appen met vriendinnen en GTST?
Vrouwen bedoelde ik, niet meisjes.
Welcome to Bondiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
geniet er van zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:03 schreef star_gazer het volgende:
GVD pijn in de bicepsen vandaag. Gisteren narrow chins gedaan, maar iets meer rustpauze tussen de sets genomen, waardoor ik er wat meer reps uit kon persen.
Vind het eigenlijk wel lekker zo. Lekker een paar minuten rusten tussen de sets tot je gewoon weer alles kunt geven. Al die lui met hun stopwatches kunnen m'n rug op; als ik uithoudingsvermogen wil, ga ik wel op de loopband staan.quote:
ja ik heb dat ook nooit begrepen met die timers e.d. lol. Ik rust altijd zo goed mogelijk uit zodat ik uit elk setje het maximale kan halen. De ene keer is dat sneller dan de andere keer, maar er zit gerust een paar minuten tussen sommige zware setjes...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel lekker zo. Lekker een paar minuten rusten tussen de sets tot je gewoon weer alles kunt geven. Al die lui met hun stopwatches kunnen m'n rug op; als ik uithoudingsvermogen wil, ga ik wel op de loopband staan.
Armen DOMS is altijd wel lekker, al vind ik DOMS in de lats wel het best. Dan heb je echt het gevoel dat je 3 meter breed bentZolang het maar geen benen DOMS is, daar heb ik echt een tyfushekel aan.
Je vergeet Edward.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen die dat soort fags verkiezen boven echte mannen als Brian Lilly
[ afbeelding ]
of Dan Green
[ afbeelding ]
Sowieso dat vrouwen liever een van deze twee alpha's hebben, dan een homo met geschoren benen en een enkelbandje.
Bang. Good Sapstengel good.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Girl next door = onzekere meisjes van 16 die winkelen bij de Coolcat en wiens wereld niet verder reikt dan make-up, appen met vriendinnen en GTST?
En dan zal je zien, zo'n trol die benched gewoon 250kg.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:46 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Je vergeet Edward.
[ afbeelding ]
dat en onderrug, damnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:03 schreef star_gazer het volgende:
GVD pijn in de bicepsen vandaag.
kaik, en zo mot hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef no1uknow het volgende:
boys ik moet zeggen dat hoe meer massa ik bij mezelf zie verschijnen hoe meer ik zin heb om nog breder te worden
en dat terwijl ook ik begon met 'ja ik wil wel serieus sporten maar hoef niet zo breed te worden'quote:
Herkenbaar. Maar met elke kg massa waar je aan gewend raakt, des te pijnlijker het is om aan te zien hoe je inzakt bij ziekte / te weinig eten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef no1uknow het volgende:
boys ik moet zeggen dat hoe meer massa ik bij mezelf zie verschijnen hoe meer ik zin heb om nog breder te worden
zei hij terwijl hij een paar gekookte eieren, een boterham met pindakaas, een boterham met kipfilet en een halve liter melk naar binnen werktequote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en dat terwijl ook ik begon met 'ja ik wil wel serieus sporten maar hoef niet zo breed te worden'
Dat herken ik wel een beetje van redelijk wat jaar terug, altijd een iel mannetje geweest, ook gepest geweest op de basisschoolquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar met elke kg massa waar je aan gewend raakt, des te pijnlijker het is om aan te zien hoe je inzakt bij ziekte / te weinig eten.
Voor ik ging trainen was ik echt 0 bezig met mijn lichaam. Ik weet alleen nog dat ik fucking mager was en me gewoon fijner voortbewoog met een shirt aan.
Maar in de spiegel naar mijn fysiek kijken? Nee. Verhoudingen en lean-ness evalueren elke keer dat je je spiegelbeeld ziet? Dat kwam allemaal later, en dan laat het je niet meer los. Best wel bizar eigenlijk.
Sowieso zag ik mijn lichaam toen gewoon als iets wat er was, en dat was dat.Ik zag een iel dingetje met een hoofd erop, dat was alles. Afzonderlijk naar dingen kijken als schouders, traps, borst, benen, nee man.
Zolang het maar niet dik werd en ik niet in een rolstoel kwam, vond ik het wel best. Had ook de houding en walk van een schildpad.
Ja of wanneer je cut, ben 8kg kwijt geraakt en voel me een zieke ecto nuquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar met elke kg massa waar je aan gewend raakt, des te pijnlijker het is om aan te zien hoe je inzakt bij ziekte / te weinig eten.
Dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel lekker zo. Lekker een paar minuten rusten tussen de sets tot je gewoon weer alles kunt geven. Al die lui met hun stopwatches kunnen m'n rug op; als ik uithoudingsvermogen wil, ga ik wel op de loopband staan.
Armen DOMS is altijd wel lekker, al vind ik DOMS in de lats wel het best. Dan heb je echt het gevoel dat je 3 meter breed bentZolang het maar geen benen DOMS is, daar heb ik echt een tyfushekel aan.
En dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja ik heb dat ook nooit begrepen met die timers e.d. lol. Ik rust altijd zo goed mogelijk uit zodat ik uit elk setje het maximale kan halen. De ene keer is dat sneller dan de andere keer, maar er zit gerust een paar minuten tussen sommige zware setjes...
Op donderdagen kom ik om e.o.a. reden altijd elke keer precies gelijk uit met 2 andere gasten bij de wide grip pull ups, en doe dan een setje met z'n 3e-en. Altijd lachen met die gasten, maar dan gaat het gewoon veel te snel allemaal, dan wil je de boel niet ophouden, maar dat gaat dan duidelijk ten kosten van het aantal reps.
Ik in een dag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
Dat verdien ik in een week. Maar gefeliciteerd, enjoy your whey en WTFSTACK
Het leuke is dat ik het helemaal niet verdien, maar gewoon krijg.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
Dat verdien ik in een week. Maar gefeliciteerd, enjoy your whey en WTFSTACK
Waarom zou ik een villa willen? Ik heb drie huizen. Nou ja, twee appartementen en een huis, en een dure leefstijl. Meer dan genoeg.quote:
mensen die die grap anno 2013 nog maken verdienen een paar vuistenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik verdien ook heel veel, maar ik krijg het helaas niet.
definieer dure leefstijlquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou ik een villa willen? Ik heb drie huizen. Nou ja, twee appartementen en een huis, en een dure leefstijl. Meer dan genoeg.
Kom naar Eindje dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef seto het volgende:
[..]
mensen die die grap anno 2013 nog maken verdienen een paar vuisten
/sevillaughquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef seto het volgende:
[..]
Gewoon veel geld uitgeven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
definieer dure leefstijl![]()
Jij harkt dus 14k per maand binnen? Jongens, meet met catering en strippers op kosten van Snakey!quote:
Dat dikgedrukte stuk, wtf?!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef Rorret het volgende:
Als je gewoon slank bent en het gaat je voornamelijk om je buik dat je wat sportiever wil zien moet je je voeding in de gaten gaan houden, en hierbij hoef je niet gelijk je gehele calorie behoefte in de gaten te houden.
Vet verbranden doe je op het moment dat je lichaam geen brandstoffen uit je voeding kan halen, op het moment dat je honger hebt dus. Om af te vallen kun je bijvoorbeeld zorgen dat je wanneer je honger hebt een half uur wacht voor je gaat eten. In dit half uur verbrand je voornamelijk vet.
Let hierbij wel op wát je eet, beperk je suikers tot druivensuiker (suiker uit vruchten etc.). Ook op de vetten letten, nou is het niet zo dat je totaal geen vet moet eten maar alleen de essentiele vetten (enkelvoudige en meervoudige onverzadigde vetten). Deze vind je in bijvoorbeeld vis en noten.
Ga je daarbij ook 3 dagen per week 3 setjes (zoveel mogelijk) sit-ups doen en een blokjesbuik heb je ook binnen no time bereikt.
Gemiddelt over een jaar tussen 14 en 16k. Denk iets meer dit jaar, we hebben aardig wat grote klanten op het moment.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij harkt dus 14k per maand binnen? Jongens, meet met catering en strippers op kosten van Snakey!
ik geef jou alleen deze vuistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.precies wat ik dachtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij harkt dus 14k per maand binnen? Jongens, meet met catering en strippers op kosten van Snakey!![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef seto het volgende:
[..]
ik geef jou alleen deze vuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ja, ik zit wel boven de balkenende norm, dus ik moet eigenlijk wat geld weggeven. Vrijwilligers?quote:
Mooie tijd om me weer eens te melden in dit topicquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, ja, ik zit wel boven de balkenende norm, dus ik moet eigenlijk wat geld weggeven. Vrijwilligers?
stoerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, ja, ik zit wel boven de balkenende norm, dus ik moet eigenlijk wat geld weggeven. Vrijwilligers?
De dag dat je begint met liften is de dag dat je voor altijd klein bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef no1uknow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef no1uknow het volgende:
Dat chatlokaal.nlHoeveel moeite doet zo'n gast om onleesbare zinnen te lezen in de hoop contact te hebben met 17 jarige meisjes damn
Daarom Solomio, aardig wat gewillige sletjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wowiee ik ga ook bij fok solliciteren menquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gemiddelt over een jaar tussen 14 en 16k. Denk iets meer dit jaar, we hebben aardig wat grote klanten op het moment.
Goudmijntje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wowiee ik ga ook bij fok solliciteren men
wannee rneem je een andere UIquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wowiee ik ga ook bij fok solliciteren men
Welke, deze?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef 16meter het volgende:
ik wil olie over die gluteus laten druppelen en dan mn lid lekker tussen die naad laten glijden tot ie goed hard is en dan zo onverwacht opeens floep tussen die lippen schuiven hmmm
Wat een goddelijke comeback deze man.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef 16meter het volgende:
ik wil olie over die gluteus laten druppelen en dan mn lid lekker tussen die naad laten glijden tot ie goed hard is en dan zo onverwacht opeens floep tussen die lippen schuiven hmmm
Ik wordt altyd kkhard van die gijle posts van jouw!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef 16meter het volgende:
"flowen"quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:28 schreef no1uknow het volgende:
ik ben een beetje aan het flowen met een meisje dat aankomend schooljaar gaat afstuderen van d'r opleiding fysiotherapie![]()
sjiek hendig man
nofap verbroken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:50 schreef 16meter het volgende:
Minder erg dan woorden als hertje of kuiken. Altijd van die Rutger's die dat soort woorden gebruiken, van die vlotte studenten.quote:
gasten die 'projectjes' zeggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Minder erg dan woorden als hertje of kuiken. Altijd van die Rutger's die dat soort woorden gebruiken, van die vlotte studenten.
goed man beetje werk traine af en toe hossele leef die leve snap je overal haterzquote:
heldquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terechte klacht.
KLB / Gasten die meisjes "een projectje" noemen
Panzermaus checkin in.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Minder erg dan woorden als hertje of kuiken. Altijd van die Rutger's die dat soort woorden gebruiken, van die vlotte studenten.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Terechte klacht.
KLB / Gasten die meisjes "een projectje" noemen
Mijn zusje is precies zoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Pics?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:31 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mijn zusje is precies zoGeen pics phaggots
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
http://awkwardabid.tumblr(...)id-goes-to-amsterdam
Er is over mij geblogd
jijj ben echt sukkeltje volges mij hahahquote:
Of eggshell, met Roman lettertype?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:44 schreef Sapstengel het volgende:
Het was een really nice card?
Hoe dan? Subtiele gebroken witte kleur, de smaakvolle dikte en mijn god zelfs een watermerk?
Favo FOK!kers Ro-ald, Hooidraad, LB, Dientje12, Snowbells, Beach, P_z, Spaghettivreter, wietparkiet, FL_Freak, Dromenvangertjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
jijj ben echt sukkeltje volges mij hahah
Ja hooorrrrr. Er wordt in een blog gesproken over een meid met een blessure en jij claimt gelijk dat jij het bent. Tuuuuuuurlijk.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:34 schreef Fanta-stick het volgende:
http://awkwardabid.tumblr(...)id-goes-to-amsterdam
Er is over mij geblogd
gew die aandacht ze denk ik ben populeare chick kapsoons allesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja hooorrrrr. Er wordt in een blog gesproken over een meid met een blessure en jij claimt gelijk dat jij het bent. Tuuuuuuurlijk.
Wil ik alleen mee seeguh dat ik die Mario ook hep gesien.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:56 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja hooorrrrr. Er wordt in een blog gesproken over een meid met een blessure en jij claimt gelijk dat jij het bent. Tuuuuuuurlijk.
Als jij zo graag die faam wil hebben, kan ik ook gewoon picca's van je schieten met mijn fonna. Vanuit de bosjes. Paparazzi stylo Juweetz.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wil ik alleen mee seeguh dat ik die Mario ook hep gesien.
ja man eergisteruhquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:09 schreef Beach het volgende:
iemand hier pain en gain gezien?
ik wel gisteren was kkgoie film ga morgen na mn workout het ook maar doen denk ik
nog niet, wel al gedownload.. ga met mijn BB buddy kijkenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:09 schreef Beach het volgende:
iemand hier pain en gain gezien?
ik wel gisteren was kkgoie film ga morgen na mn workout het ook maar doen denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:16 schreef McNulty het volgende:
Kom laten we Snakey ff gaan bezoeken. Ik heb gehoord dat hij dik veel doekoes heeft verstopt onder zijn matrasje.Ik hoorde dat al die cash in zijn kunstbeen zit maten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk jij daar maar. Dan kijk onder zijn matrasje mss kom ik zijn tjikkie ook nog tegenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik hoorde dat al die cash in zijn kunstbeen zit maten.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 18:16 schreef McNulty het volgende:
Kom laten we Snakey ff gaan bezoeken. Ik heb gehoord dat hij dik veel doekoes heeft verstopt onder zijn matrasje.Dat is feitelijk onjuist. Ik geef ook veel doekoes uit. Je weet wel, de economie een beetje redden enzo.Zo ben ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo hoort het ook. Met sparen en vasthouden help je de economie niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:12 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is feitelijk onjuist. Ik geef ook veel doekoes uit. Je weet wel, de economie een beetje redden enzo.Zo ben ik.
Dat is wat Rutte zei he, we moeten het geld laten rollen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Met sparen en vasthouden help je de economie niet.
En het liefst mijn kant op.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat is wat Rutte zei he, we moeten het geld laten rollen.
als je genoeg hebt welquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Geld maakt niet gelukkig boys...
bullshit, is een smoes voor de armenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee maar het helpt wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik verdiende 2k per maand, was toen niet veel gelukkiger.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
bullshit, is een smoes voor de armen
Komt omdat je in de drugsdeal scene niet blij kan worden.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik verdiende 2k per maand, was toen niet veel gelukkiger.
Gewoon witte baan jeweettog.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat je in de drugsdeal scene niet blij kan worden.
Zeer netjesquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon witte baan jeweettog.
Je hebt er wel een goede ass voor.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zit te denken om prostitutie in te gaan.
True. Maar het maakt een hoop dingen een stuk makkelijker in het leven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik zal me wel specialiseren in suprise butt sexquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je hebt er wel een goede ass voor.
En je moet goed kunnen pijpen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik zal me wel specialiseren in suprise butt sex
Wel met connie.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En je moet goed kunnen pijpen.
Hoe meer je hebt hoe minder je slaapt. Er is altijd wel iemand op een of andere manier op je geld uit.quote:
Wat is dat voor kut uitspraak altijdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:18 schreef Fanta-stick het volgende:
haterz overal leef je leven heb je money deel met niemand ja togquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:29 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hoe meer je hebt hoe minder je slaapt. Er is altijd wel iemand op een of andere manier op je geld uit.
Serieus?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:34 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
haterz overal leef je leven heb je money deel met niemand ja tog
eat pussy make money dat is me motto snap je
Weet je, dit is wel het meest irritante kloontje wat je ooit gehad heb. Komt echt geen normaal woord uit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:34 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
haterz overal leef je leven heb je money deel met niemand ja tog
eat pussy make money dat is me motto snap je
Hij heeft toch genoeg geld, wat boeien die krassen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:33 schreef Geo4kant het volgende:
Kut beesten maken krassen op die wagens
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wat is dat voor kut uitspraak altijd![]()
Alsof ik niet gelukkig zou zijn met zoveel geld dat ik een tuin heb vol met zieke auto's en leeuwen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tandartsassistente zijn verdient best aardig dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Met 2k per maand ben je ook gewoon nog arm. Minimaal 5 figures, dan ben je pas gelukkig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dus jij weet wie Cake-man is?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Weet je, dit is wel het meest irritante kloontje wat je ooit gehad heb. Komt echt geen normaal woord uit.
2k??? Omg zo stoer mag ik je aanraken????!!!!!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Binnekort als ze hoertje is, wel betalen dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
2k??? Omg zo stoer mag ik je aanraken????!!!!!!
Toen hadde ze geen lambo's....quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:49 schreef seto het volgende:
Receive wealth or prosperity without arrogance; and be ready to let it go.
Marcus Aurelius Meditations, book VIII. 167 AD
niet vergete he mense
subklacht: mensen die het uitspreken als lambordjieniequote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Toen hadde ze geen lambo's....
Niet zo lullig doen, want JB is jouw sugarmama.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
2k??? Omg zo stoer mag ik je aanraken????!!!!!!
Ik heb nooit anders gedaan. Come at me brah!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:51 schreef seto het volgende:
[..]
subklacht: mensen die het uitspreken als lambordjienie!
Beetje hetzelfde als OHP vanuit je nek. Het heeft niet echt toegevoegde waarde, en het is wat blessure gevoeliger.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
Zijn er hier mensen die de lat pulldown áchter het hoofd doen? Dit is een trend bij mijn gym waarbij ik nog geen enkele form heb gezien die er niet pijnlijk uitzag.
Ik vraag me dus af waarom...
blokkeert hun zicht niet op jouw kontjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:27 schreef JackieBrown het volgende:
Zijn er hier mensen die de lat pulldown áchter het hoofd doen? Dit is een trend bij mijn gym waarbij ik nog geen enkele form heb gezien die er niet pijnlijk uitzag.
Ik vraag me dus af waarom...
Dat dacht ik dus ook, word wel vrijwel elke keer aangesproken dat ik het 'beter' op die manier kan doen. Als ik dan vraag wat het toevoegt krijg ik antwoorden als; zo hoort die oefening gewoon.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als OHP vanuit je nek. Het heeft niet echt toegevoegde waarde, en het is wat blessure gevoeliger.
moderately creepyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:34 schreef seto het volgende:
[..]
blokkeert hun zicht niet op jouw kontje
Dan zou ik zeggen, ´ga weg, gewoon´. ´Waarom bemoei je je met mij uberhaubt´?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, word wel vrijwel elke keer aangesproken dat ik het 'beter' op die manier kan doen. Als ik dan vraag wat het toevoegt krijg ik antwoorden als; zo hoort die oefening gewoon.
Ja echt he, maar ik ben altijd ook wel benieuwd met wat voor klote tips ze nu weer aankomenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zou ik zeggen, ´ga weg, gewoon´. ´Waarom bemoei je je met mij uberhaubt´?
rebelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja echt he, maar ik ben altijd ook wel benieuwd met wat voor klote tips ze nu weer aankomen
Ik heb ooit eens tegen een groepje kakelende/schreeuwende marokkanen gezegd dat het geen fucking theehuis was en ik hoor ze nog steeds "daar heb je die kankerbitch weer" fluisteren als ik aankom
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja echt he, maar ik ben altijd ook wel benieuwd met wat voor klote tips ze nu weer aankomen
Ik heb ooit eens tegen een groepje kakelende/schreeuwende marokkanen gezegd dat het geen fucking theehuis was en ik hoor ze nog steeds "daar heb je die kankerbitch weer" fluisteren als ik aankom
Stuur Etha op ze af dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
lelijke tattoo maar mirinquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:46 schreef JackieBrown het volgende:
is dit ook vies i dont..
[ afbeelding ]
nu je het zegt iddquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sowieso gruwelijk lelijk maar wtf zit er allemaal links en rechts van haar kruis
dat zei jij nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:53 schreef seto het volgende:
[..]
dat zei jij niet
dat appte je naar etha en toen zei hij dat je maar beter stil kon zijn tegen ze
of niet?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:53 schreef seto het volgende:
[..]
dat zei jij niet
dat appte je naar etha en toen zei hij dat je maar beter stil kon zijn tegen ze
of niet?
Waarom zelf je handen viesmaken? Etha is toch een killer inside?quote:
Ik zie het bij ons in de gym ook wel eens gebeuren. Ik zou er helemaal ziek van worden, van die mannetjes.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
quote:Ik heb ooit eens tegen een groepje kakelende/schreeuwende marokkanen gezegd dat het geen fucking theehuis was en ik hoor ze nog steeds "daar heb je die kankerbitch weer" fluisteren als ik aankom
Ben ik ook maarja, jaarcontractquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik zie het bij ons in de gym ook wel eens gebeuren. Ik zou er helemaal ziek van worden, van die mannetjes.
[..]
je hebt toch zo'n topic daarvoor in GC?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:03 schreef JackieBrown het volgende:
gggggggggggrrrrrrrrrr ik probeer een nieuwe UI te doen en hij is telkens te groot wtf fok
Ik zie bij mij in de gym regelmatig mensen iets verkeerd doen en dat de instructeurs er dan gewoon langs lopen en door lopenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:01 schreef Snakey het volgende:
Ik zie het bij ons in de gym ook wel eens gebeuren. Ik zou er helemaal ziek van worden, van die mannetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thx jeffquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:04 schreef seto het volgende:
[..]
je hebt toch zo'n topic daarvoor in GC?
jah deze
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #96
is ie alquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:20 schreef seto het volgende:
prachtige pose
zwoele blik
deze man kan zo model worden, heeft het echt in zich
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zie bij mij in de gym regelmatig mensen iets verkeerd doen en dat de instructeurs er dan gewoon langs lopen en door lopen![]()
Leuk baantje heb je dan als je alleen maar loopt te kletsen, gewichtjes opruimen en met een natte poetsdoek machines afdoet.
daarbij heb je geen werk of opleiding dus eigenlijk nergens in gespecialeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
en 1.70mquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
daarbij heb je geen werk of opleiding dus eigenlijk nergens in gespecialeerd
Ooooooooh snapquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:51 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
daarbij heb je geen werk of opleiding dus eigenlijk nergens in gespecialeerd
oh sorryquote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
1.72m dipshit, get your facts straight.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:00 schreef ChesterPerry het volgende:
de wentelteefjes van vanmiddag ook
aardbeien zijn wel lekker maar ik eet zo 500 gr opquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Yoghurt met blauwe bessen en aardbeien..
ik wil die kat in je UI zijn!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
kwark in je nectarine daarentegen
ik ben de kat in mijn UIquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ik wil die kat in je UI zijn!
[ afbeelding ]
Omdat het voornamelijk uit water bestaat ja.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
aardbeien zijn wel lekker maar ik eet zo 500 gr op
I;ll fuck you till you love me.. punk white boyquote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:30 schreef ChesterPerry het volgende:
tyson is sws de grofste bokser ooit geweest
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Godver die Martin Garrix is 17 ofzo..maar zou wel raken.
Wat een kut UI hebt je nu. Ik vond de vorige leuker.quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:56 schreef Fanta-stick het volgende:
Godver die Martin Garrix is 17 ofzo..maar zou wel raken.
Ow toch nietquote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:02 schreef McNulty het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Dan liever Justin Bieber.
Doe je cam aan voor mij dan bby.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Omg zat net op omegle..was er een dude die dus in hetzelfde zwembad blijkt te zwemmen waar ik af en toe baantjes kom pakken.
Whut whut.
Nee man doe altijd die shit zonder cam.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doe je cam aan voor mij dan bby.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat een kut UI hebt je nu. Ik vond de vorige leuker.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wat een kut UI hebt je nu. Ik vond de vorige leuker.
Zegt een of andere kutkloon. Maar leuk geprobeerd, ik ga niet happen verder.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
jijj ben echt sukkeltje volges mij hahah
Je gains verlies je op een tekort en je was op een familie geforceerde bulk. No need 4 worries.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:57 schreef Drinky het volgende:
wajoo gek, eindelijk weer terug in niederland.
Werd helemaal gek in duitsland jonge, bij kenissen op bezoek en dat vrouwtje wil mij maar vetmesten: "cornflakes is geen suiker, jam is geen suiker, honing is geen suiker, frisdrank is geen suiker, fruitsap is geen suiker, suiker is geen suiker etc. "
En dan het eten, vet vlees(op zich niks mis mee) in een bad met vet, en als ik klaar was met eten natuurlijk nog een bord volscheppen. Mijn gains jongens, mijn gains
Jij boos?quote:
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee man doe altijd die shit zonder cam.
Je gains verlies je ook als je niet traint.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 00:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je gains verlies je op een tekort en je was op een familie geforceerde bulk. No need 4 worries.
maandag is shouder dag, wnoesdag is sjestquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 08:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het maandag is.
why? blessure?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 09:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
maandag is shouder dag, wnoesdag is sjest
Volgende week maar een off week inlassen trouwens![]()
![]()
Ik heb ook in hetzelfde zwembad gezwommen als waar jij in zwemt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 23:01 schreef Fanta-stick het volgende:
Omg zat net op omegle..was er een dude die dus in hetzelfde zwembad blijkt te zwemmen waar ik af en toe baantjes kom pakken.
Whut whut.
nee, gewoon leeg/verrot in de gym en loop achter de feiten aan buiten de gym je kent het wel. Verhoogde hartslagquote:
Voel je het al eerder aankomen dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, gewoon leeg/verrot in de gym en loop achter de feiten aan buiten de gym je kent het wel. Verhoogde hartslag
Weer te laat d'r mee alleen.
Ja dat doen we niet he.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef Awesome_ het volgende:
Overtraining![]()
Gewoon weekje ziektewet, ben en Jerry's en re-runs van gtst, RayK
Ja inmiddels wel dat ik het redelijk aan voel komen ja. Meestal dan helemaal kapot tegen het eind v.d. week, minder eetlust soms, maar eigenwijs gewoon wel gaan, en dan gaat het wel weer op maandag.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Voel je het al eerder aankomen dan?
Ik ken het ja, heb elke maand wel zo'n weekje
gtst lol bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:12 schreef Awesome_ het volgende:
Overtraining![]()
Gewoon weekje ziektewet, ben en Jerry's en re-runs van gtst, RayK
Wat ben ik blij dat ik nu in een onbekende hardcoregym train en niet meer in een vergelijkbaar geval. Ik was die aandacht-opeisende collega "sporters" helemaal zat. Veel herrie, alles bezet houden, bagger uitvoering, overal commentaar op, vrouwen werden met de ogen uitgekleed: je kunt het niet allemaal blijven negeren. NB: gaat niet alleen om Marokkanen of andere allochtonen, ook autochtone Sjonnies kunnen er wat van. Overeenkomst: zeker 50% van hun lijf zit onder de lelijke tatoo's.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Same hier met die gym waar jij mee aan kwam zetten CarbonC, nog bedanktquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nu in een onbekende hardcoregym train en niet meer in een vergelijkbaar geval. Ik was die aandacht-opeisende collega "sporters" helemaal zat. Veel herrie, alles bezet houden, bagger uitvoering, overal commentaar op, vrouwen werden met de ogen uitgekleed: je kunt het niet allemaal blijven negeren. NB: gaat niet alleen om Marokkanen of andere allochtonen, ook autochtone Sjonnies kunnen er wat van. Overeenkomst: zeker 50% van hun lijf zit onder de lelijke tatoo's.
Ik kan ook wel echt zeggen dat ik spijt van deze gym heb. Gelukkig ga ik nu veel meer cardio doen en wat dat betreft is deze wel fijn. Maar inderdaad, die herrie, met z'n 5'en iets een uur lang bezet houden, ongevraagde 'tips', gewoon echt onbeschofte dingen zeggen en naar je starenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:22 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nu in een onbekende hardcoregym train en niet meer in een vergelijkbaar geval. Ik was die aandacht-opeisende collega "sporters" helemaal zat. Veel herrie, alles bezet houden, bagger uitvoering, overal commentaar op, vrouwen werden met de ogen uitgekleed: je kunt het niet allemaal blijven negeren. NB: gaat niet alleen om Marokkanen of andere allochtonen, ook autochtone Sjonnies kunnen er wat van. Overeenkomst: zeker 50% van hun lijf zit onder de lelijke tatoo's.
voor de ekte auti's onder de gymmersquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:42 schreef Awesome_ het volgende:
Daarom homegym. Best investment ever.
Jep. Just me, myself and I. Geen enge 'hallo' meer voor deze jongen als ik langs de balie loopquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 10:43 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
voor de ekte auti's onder de gymmers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |