abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129812516
Ik ben een jongen van 1 meter 80 (1.80m) en weeg 70 kilo. Ik ben vrij onzeker over mijn lichaam, vanwege het feit dat ik toch wat vet heb ofwel een buikje i.p.v. sportief, ondanks dat ik er slank uitzie (met kleding etc). Ik ben niet dik, maar heb wel wat vet.

Het is alleen bij mijn onderbuik. Maar goed...

Ik vraag me dus af wat ik het beste kan doen om er goed uit te zien qua lichaam buiten het feit om naar de sportschool te gaan aangezien ik er niet zo van hou om een abbo af te sluiten bij een sportschool (ik hou niet zo van abbonomenten). Overigens zit er alleen in de buurt een BasicFit achtige dingen waar ze je zolang mogelijk aan laten kleven, en dat je er zelfs een rechtzaak voor moet openen om te hopen dat je abbo opgezegd kan worden, in ieder geval vele bekenden hebben er problemen mee gehad.

Ik bekeek wat op youtube en ik vroeg mij af of dit soort dingen daadwerkelijk helpen? Ik ben echt een nieuwkomertje wat betreft dit soort dingen:

[ Bericht 14% gewijzigd door -Spaghetti- op 07-08-2013 22:59:31 ]
pi_129812904
quote:
Dat is té overdreven... Ik ben niet van plan om een bodybuilder te worden. Maar mooi lichaampje.
pi_129812939
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef -Spaghetti- het volgende:

[..]

Dat is té overdreven... Ik ben niet van plan om een bodybuilder te worden. Maar mooi lichaampje.
Je hoeft ook niet zo'n lichaam te krijgen, alleen het zit vol goede tips en advies. Je kan zelf kiezen hoe ver je hierin wil gaan. :)
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:03:19 #5
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_129812967
ik hou niet zo van abbonomenten :')

wat zijn dat?
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_129813053
Was het maar zo makkelijk om even thuis 10min buikspiertjes te doen en er daarna bij te lopen met een V taper en abs. Je zult toch echt aan de gewichten moeten zitten om te krijgen wat je wil
pi_129813089
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef Intentiion het volgende:
Was het maar zo makkelijk om even thuis 10min buikspiertjes te doen en er daarna bij te lopen met een V taper en abs. Je zult toch echt aan de gewichten moeten zitten om te krijgen wat je wil
Dus al die video's in mijn OP is fake?

Evenals:

pi_129813146
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:05 schreef -Spaghetti- het volgende:

[..]

Evenals:

Ik heb bovendien het 'buikje vet' als die persoon die de oefeningen doet. Mijn bovenlichaam zit er zo uit ongeveer.
pi_129813216
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef -Spaghetti- het volgende:

[..]

Ik heb bovendien het 'buikje vet' als die persoon die de oefeningen doet. Mijn bovenlichaam zit er zo uit ongeveer.
Vet kwijtraken is puur voeding. Maar als je daarbij ook nog wat redelijk lichaam wil zonder er als een concentratiekamp bewoner bij te lopen zul je wel wat aan de gewichten moeten zitten.
pi_129813231
quote:

[..]

Evenals:

Er staat ook beginner. Wil je echt een gespierd lichaam krijgen, dan moet je toch wel echt naar de sportschool en krachttraining doen. Thuis van die oefeningen doen die je op youtube ziet gaat je niet zo'n lichaam geven.
pi_129813383
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:08 schreef nothingwasthesame het volgende:

[..]

Er staat ook beginner. Wil je echt een gespierd lichaam krijgen, dan moet je toch wel echt naar de sportschool en krachttraining doen. Thuis van die oefeningen doen die je op youtube ziet gaat je niet zo'n lichaam geven.
Ik bedoelde niet zo een overdreven gespierd lichaam!

Ik bedoelde meer dit:

http://i2.mirror.co.uk/in(...)-Gosling-1811339.jpg
pi_129813444
Het gaat niet eens om gespierder worden, maar een mooi lichaam hebben!!
  woensdag 7 augustus 2013 @ 23:13:41 #13
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_129813499
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef -Spaghetti- het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dit:

Denk je dat echt te krijgen met wat situps? :')
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_129813573
70kg bij 1.80 is vrij weinig. Om een 'mooier' lichaam te krijgen zijn buikspieroefeningen niet voldoende. Trainen!
Whaaaat???? No money?
pi_129814898
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef Johnny-V het volgende:
70kg bij 1.80 is vrij weinig. Om een 'mooier' lichaam te krijgen zijn buikspieroefeningen niet voldoende. Trainen!
Hoe bedoel je vrij weinig? Dus je kunt thuis niks?
pi_129815139
Begin met opdrukken en dumbells. Als je een sixpack wil moet je lichaamsvetpercentage <12% zijn.Dat kan door vet te verbranden. Het beste is diëten en trainen.
pi_129816621
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:13 schreef Waaghals het volgende:

[..]

Denk je dat echt te krijgen met wat situps? :')
Mensen snappen niet helemaal dat je voor een echt goed afgetraind lichaam jaren bezig bent. Als je ze krachttraining aanraadt dan denken ze er gelijk als Arnold bij te lopen binnen :')

En 70 kilo bij 1.80 is echt weinig. Maar goed, dat was je vraag natuurlijk niet. Als jij je buikspieren wilt zien (als je het al buikspieren kan noemen met je skinny ass) dan zal je het vet moeten 'wegwerken' bij je buik. Je kan oefeningen doen tot je een ons weegt, maar daar zal je geen resultaat van zien tot je lichaam op een bepaald BF percentage zit.
Op vrijdag 26 april 2019 11:05 schreef Flippiee het volgende:[..]
Dag knapste man van FOK!
pi_129816644
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef -Spaghetti- het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer dit:

Ryan Gosling brengt heul wel wat uurtjes in de gym met een personal trainer door, dat lukt je echt niet met 10 minuutjes op een matje krioelen thuis :')
pi_129817004
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:18 schreef valleilijn het volgende:

[..]

Ryan Gosling brengt heul wel wat uurtjes in de gym met een personal trainer door, dat lukt je echt niet met 10 minuutjes op een matje krioelen thuis :')
Is niet echt te zien aan dat lichaam. Vast een ecto'tje dan
Dag knapste man van FOK!
  donderdag 8 augustus 2013 @ 00:44:39 #20
362234 Sound.Cloud
Beginnend Amateur
pi_129817593
Zoals gezegd, meet je vetpercentage.

Let op je voeding. Lees de artikelen hierover, hoeveel je moet eten en wat voor soort voeding.

Je kan het aantal calorieën bijhouden, bijvoorbeeld via deze site: https://mijn.voedingscentrum.nl/nl/

Dan krijg je een idee hoeveel je eet, dat wordt nog wel eens verkeerd ingeschat. Ook kan je in plaats van de sportschool aan andere sporten denken. Zelf boks ik bijvoorbeeld, verbrandt je zowel vet en je kweekt spieren. Je kan ook gaan zwemmen of een andere sport als je niet van de sportschool houdt. Als je daar wel heen gaat vraag een van de trainers om oefeningen en / of voeding.
  donderdag 8 augustus 2013 @ 16:09:51 #21
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_129834232
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef -Spaghetti- het volgende:

[..]

Je wordt niet ineens een bodybuilder. Daar gaat jaren en jaren overheen.

3x per week naar de gym, Starting Strength met fatsoenlijk voedsel. Binnen een jaar diggen de chicks je al als een malle en ben je niet meer skinnyfat. Minimaal 3000kcal per dag, voldoende eiwitten en vetten en de rest aangevuld met complexe koolhydraten. Geen tafelsuiker meer en frisdranken maar volle melk.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 17:59:52 #22
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_129871857
quote:

[..]

Evenals:

Ik gebruik vaak zat materiaal van deze kerel. Zitten erg leuke oefeningen tussen en de video's zijn zeker niet fake. Maar wat wil je nou eigenlijk precies? Wil je wat afvallen of wat gespierder worden. Want met alleen buikspier oefeningen kom je er natuurlijk niet.

Edit: Ik zie dat deze 7 min beginner workout wel wat meer oefeningen heeft dan alleen sit-ups.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_129872454
Een sportschool is natuurlijk de beste optie. Daar dan veel compound oefeningen doen en de training op een hoge intensiteit doorlopen. Binnen een uur moet je zeker klaar zijn, aangezien het stresshormoon anders te actief wordt. Voor jouw doelstelling (vetverbranding) is dat niet handig.

Met crunches alleen ga je het nooit bereiken. De beweging is te klein om veel vet te verbranden. Daarnaast is een oefening waarbij je de buikspier verkort (crunches) totaal niet functioneel.
pi_129881227
Wat vinden jullie van deze?

Helpt deze ook daadwerkelijk? In het filmpje zie je in het begin zijn 'transformatie', als ik hem moet geloven. Maar ik vind alleen wel raar hoe hij dan zijn armen heeft ontwikkeld. Dat lichaam wat hij heeft is ongeveer wat ik zoek!
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:31:28 #25
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129881336
Met al deze oefeningen train je je buikspieren, maar daar krijg je geen sixpack door. Er zit namelijk een laag vet overheen en dat verdwijnt niet met deze oefeningen. Dat krijg je alleen weg met vetverbranding en goede voeding (kwestie van calorieën tellen).
F.K.A. SuperwormJim
pi_129881625
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Met al deze oefeningen train je je buikspieren, maar daar krijg je geen sixpack door. Er zit namelijk een laag vet overheen en dat verdwijnt niet met deze oefeningen. Dat krijg je alleen weg met vetverbranding en goede voeding (kwestie van calorieën tellen).
Ik heb een vetpercentage 18%. Maar wat is jouw advies dan?
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:46:03 #27
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_129881731
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef -Spaghetti- het volgende:

[..]

Ik heb een vetpercentage 18%. Maar wat is jouw advies dan?
Ga sporten. Train je hele lichaam en niet alleen je buik, dat is nutteloos. Zorg dat je meer calorieën verbrandt dan dat je binnen krijgt. Kwestie van een optelsom.
F.K.A. SuperwormJim
pi_129881788
Abs are made in the kitchen

Met dat gezegd gewoon gezond eten en sporten dan komt het goed

Uiteraard wel wat oefeningen maar niet oefeningen endan ff chocoladereep killen
pi_130060993
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 00:17 schreef Kiid het volgende:

[..]

Mensen snappen niet helemaal dat je voor een echt goed afgetraind lichaam jaren bezig bent. Als je ze krachttraining aanraadt dan denken ze er gelijk als Arnold bij te lopen binnen :')

En 70 kilo bij 1.80 is echt weinig. Maar goed, dat was je vraag natuurlijk niet. Als jij je buikspieren wilt zien (als je het al buikspieren kan noemen met je skinny ass) dan zal je het vet moeten 'wegwerken' bij je buik. Je kan oefeningen doen tot je een ons weegt, maar daar zal je geen resultaat van zien tot je lichaam op een bepaald BF percentage zit.
Jaren trainen is overdreven. Met de Insanity-workout kan je na 2 maanden heel droog gespierd en tegelijkertijd in topconditie zijn. Zelf doe ik Insanity nu voor de 3e keer. Het vergt wel veel discipline. Hardlopen is ook een goede manier met daarbij een gezonde voeding.

Verder is het niet mogelijk om lokaal vet te verbranden, zoals bij je buik. De ene wordt nou eenmaal snel dik in zijn buik, de ander in zijn benen. Hier staat meer info over het verbranden van vet: echtgezondafvallen.nl/buikvet-verbranden
  woensdag 14 augustus 2013 @ 17:34:17 #30
157922 fathank
pi_130063112
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:28 schreef lauw8 het volgende:

[..]

Jaren trainen is overdreven. Met de Insanity-workout kan je na 2 maanden heel droog gespierd en tegelijkertijd in topconditie zijn. Zelf doe ik Insanity nu voor de 3e keer. Het vergt wel veel discipline. Hardlopen is ook een goede manier met daarbij een gezonde voeding.

Verder is het niet mogelijk om lokaal vet te verbranden, zoals bij je buik. De ene wordt nou eenmaal snel dik in zijn buik, de ander in zijn benen. Hier staat meer info over het verbranden van vet: echtgezondafvallen.nl/buikvet-verbranden
Insanity is vooral een cardio workout, daar ga je echt niet gespierd van worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door fathank op 14-08-2013 17:39:30 ]
pi_130063787
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:28 schreef lauw8 het volgende:

[..]

Nee, dat is niet overdreven. Zoals fathank al zei is Insanity een cardio work-out. Droog zal je er ongetwijfeld van worden, maar gespierd niet. De enige spieren die je daarmee zal krijgen zijn spieren die je al had. Als jij van niks naar een gespierd lichaam wilt zal je daar jaren voor uit moeten trekken. Zal het jaren duren voordat je een gespierd lichaam krijgt? Nee, maar wel om zowel massa als spieren op te bouwen.

Die insanity work-outs doen je spieren eerder kwaad dan goed. Maar als je wilt afvallen zal het ongetwijfeld goed werken.

En volgens mij zei ik dat al over het vet, maar bedankt voor de herhaling.
Dag knapste man van FOK!
pi_130065315
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 22:27 schreef -Spaghetti- het volgende:
Wat vinden jullie van deze?

Helpt deze ook daadwerkelijk? In het filmpje zie je in het begin zijn 'transformatie', als ik hem moet geloven. Maar ik vind alleen wel raar hoe hij dan zijn armen heeft ontwikkeld. Dat lichaam wat hij heeft is ongeveer wat ik zoek!
Nee, helaas gaan deze oefeningen je niet helpen. Waarom zou je überhaupt de rectus abdominus in de verkorting willen trainen, terwijl deze spier letterlijk 99,99% van de tijd een stabiliserende functie heeft. Zoals ik al eerder zei, totaal niet functioneel.

Ook dragen deze oefeningen niet bij aan het verlagen van het vetpercentage, omdat er te weinig spieren bij de beweging betrokken zijn. Hoe minder spieren er bij de beweging betrokken zijn, hoe minder verbranding er is.
pi_130087728
Godverdomme weer een zielig topic van een skinnyfat druif die nog te lui is om aan zijn blubberige reet te krabben. Met je quick fixes. :') De mensen die blijven vallen voor dat soort filmpjes zijn al een grap op zich.

Squats, deadlifts, dips, pullups, 3000+ kcal per dag. Nu.
pi_130087736
quote:
13s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:08 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme weer een zielig topic van een skinnyfat druif die nog te lui is om aan zijn blubberige reet te krabben.

Squats, deadlifts, dips, pullups, 3000+ kcal per dag. Nu.
doe ff normaal
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_130087773
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:09 schreef Mirjam het volgende:

[..]

doe ff normaal
Op een gegeven moment is de maat vol, Mirjam. Dit soort ongemotiveerd tuig duikt overal op en is echt iets van de patatgeneratie en daar voorbij.

Dienstplicht was wel degelijk ergens goed voor. Dit soort mietjes moet zich eens vermannen en leren wat werken voor je doelen is.
pi_130087786
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Op een gegeven moment is de maat vol, Mirjam. Dit soort ongemotiveerd tuig duikt overal op en is echt iets van de patatgeneratie en daar voorbij.

Dienstplicht was wel degelijk ergens goed voor. Dit soort mietjes moet zich eens vermannen en leren wat werken voor je doelen is.
dat mag, maar toch wil ik je graag vragen normaal te reageren. deze topics zullen blijven opduiken.
pi_130087828
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat mag, maar toch wil ik je graag vragen normaal te reageren. deze topics zullen blijven opduiken.
Oké, dankje. Ik heb er alle vertrouwen in dat jij wel een man opvoedt en geen watje, dat mag je best weten.
pi_130087840
quote:
14s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Oké, dankje. Ik heb er alle vertrouwen in dat jij wel een man opvoedt en geen watje, dat mag je best weten.
dank je :*
  donderdag 15 augustus 2013 @ 10:51:28 #39
157922 fathank
pi_130088728
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden
pi_130088815
Als je gewoon slank bent en het gaat je voornamelijk om je buik dat je wat sportiever wil zien moet je je voeding in de gaten gaan houden, en hierbij hoef je niet gelijk je gehele calorie behoefte in de gaten te houden.

Vet verbranden doe je op het moment dat je lichaam geen brandstoffen uit je voeding kan halen, op het moment dat je honger hebt dus. Om af te vallen kun je bijvoorbeeld zorgen dat je wanneer je honger hebt een half uur wacht voor je gaat eten. In dit half uur verbrand je voornamelijk vet.
Let hierbij wel op wát je eet, beperk je suikers tot druivensuiker (suiker uit vruchten etc.). Ook op de vetten letten, nou is het niet zo dat je totaal geen vet moet eten maar alleen de essentiele vetten (enkelvoudige en meervoudige onverzadigde vetten). Deze vind je in bijvoorbeeld vis en noten.

Ga je daarbij ook 3 dagen per week 3 setjes (zoveel mogelijk) sit-ups doen en een blokjesbuik heb je ook binnen no time bereikt.
pi_130089185
"Abs on a skinny guy is like a fat girl with big tits - it doesn't count"

"If you do what you always did, then you will get what you always got."

Oftewel, ga trainen en goed eten.
Als je je lichaam als geheel wat groter wordt valt het buikje trouwens minder op ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Vapaus op 15-08-2013 11:13:58 ]
  donderdag 15 augustus 2013 @ 12:06:07 #42
157922 fathank
pi_130090698
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef Rorret het volgende:
Als je gewoon slank bent en het gaat je voornamelijk om je buik dat je wat sportiever wil zien moet je je voeding in de gaten gaan houden, en hierbij hoef je niet gelijk je gehele calorie behoefte in de gaten te houden.

Vet verbranden doe je op het moment dat je lichaam geen brandstoffen uit je voeding kan halen, op het moment dat je honger hebt dus. Om af te vallen kun je bijvoorbeeld zorgen dat je wanneer je honger hebt een half uur wacht voor je gaat eten. In dit half uur verbrand je voornamelijk vet.
Let hierbij wel op wát je eet, beperk je suikers tot druivensuiker (suiker uit vruchten etc.). Ook op de vetten letten, nou is het niet zo dat je totaal geen vet moet eten maar alleen de essentiele vetten (enkelvoudige en meervoudige onverzadigde vetten). Deze vind je in bijvoorbeeld vis en noten.

Ga je daarbij ook 3 dagen per week 3 setjes (zoveel mogelijk) sit-ups doen en een blokjesbuik heb je ook binnen no time bereikt.
Neger alsjeblieft :')
pi_130090750
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef Rorret het volgende:
Om af te vallen kun je bijvoorbeeld zorgen dat je wanneer je honger hebt een half uur wacht voor je gaat eten. In dit half uur verbrand je voornamelijk vet.
pi_130090956
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef Vapaus het volgende:
"Abs on a skinny guy is like a fat girl with big tits - it doesn't count"

Oftewel, ga trainen en goed eten.
Als je je lichaam als geheel wat groter wordt valt het buikje trouwens minder op ;)
Mooi gezegd. die kereltjes van 50-60 kg met hun sixpackje :') Chicks zijn nog breder en zwaarder :')
Dag knapste man van FOK!
pi_130093292
quote:
2s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 12:08 schreef no1uknow het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
We kunnen hier met een gehele uitleg gaan komen over hoe bodybuilders dit gaan doen, wil je dit ook met alle plezier tot in de puntjes gaan uitleggen als je dat leuk vind maar start dan even lekker je eigen topic ;)

Uit zijn eerdere berichten maak ik altijd nog op dat Ts niet gelijk zijn hele levensstijl wil omgooien maar op een wat simpelere manier een sportiever figuur krijgen.
Nu ken ik meerdere bodybuilders die het bovengenoemde toepassen om het bodybuilden wat makkelijker samen te laten lopen met de rest van hun leven zodat ze niet alles af hoeven te wegen, 2~3 warme v/d 8 maaltijden per dag pakken.. Kijk even hoeveel tijd je daaraan kwijt bent en dan nog eens of dit bij de behoefte van Ts past.

Daarbij vet verbranden doe je voornamelijk met je voedingsschema, zelfs zonder enige vorm van cardio is dit gewoon haalbaar met genoeg discipline.
pi_130093421
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Rorret het volgende:

[..]

We kunnen hier met een gehele uitleg gaan komen over hoe bodybuilders dit gaan doen, wil je dit ook met alle plezier tot in de puntjes gaan uitleggen als je dat leuk vind maar start dan even lekker je eigen topic ;)

Uit zijn eerdere berichten maak ik altijd nog op dat Ts niet gelijk zijn hele levensstijl wil omgooien maar op een wat simpelere manier een sportiever figuur krijgen.
Nu ken ik meerdere bodybuilders die het bovengenoemde toepassen om het bodybuilden wat makkelijker samen te laten lopen met de rest van hun leven zodat ze niet alles af hoeven te wegen, 2~3 warme v/d 8 maaltijden per dag pakken.. Kijk even hoeveel tijd je daaraan kwijt bent en dan nog eens of dit bij de behoefte van Ts past.

Daarbij vet verbranden doe je voornamelijk met je voedingsschema, zelfs zonder enige vorm van cardio is dit gewoon haalbaar met genoeg discipline.
wat
pi_130093632
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Rorret het volgende:

[..]

Er is alleen 1 probleem. TS wil plaatselijk vet verbranden en weegt bij 1.80m slechts 70 kilo.
Als hij nu alleen op z'n voeding gaat letten verliest hij misschien wel wat vet maar blijft er helemaal niks meer van z'n lichaam over. Gewoon rustig beginnen met het hele lichaam te trainen en eten iets aanpassen lijkt mij veel nuttiger.
pi_130095194
True, maar als hij geen lid wil worden van een sportschool zal dat nogal lastig gaan..
pi_130096214
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef Rorret het volgende:
True, maar als hij geen lid wil worden van een sportschool zal dat nogal lastig gaan..
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef Vapaus het volgende:
Sportschool is ook niet per se nodig.
Setje dumbbels voor thuis, opdrukken, optrekken, body weight oefeningen.
Genoeg om mee te beginnen, maar dit topic neigt naar:

pi_130096991
70 kilo bij 1.80 is niks. Het beste kan je dan gaan clean bulken en krachttraining doen in de sportschool of je schaft wat equipment aan zoals Vapaus zei. Ik zou er dan wel voor zorgen dat je dumbbells kopen die je kan veranderen in gewicht. Als je tot een kilo of 20-25 kan gaan per dumbbell kan je wel een tijdje vooruit.
Dag knapste man van FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')