Dat is té overdreven... Ik ben niet van plan om een bodybuilder te worden. Maar mooi lichaampje.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:01 schreef nothingwasthesame het volgende:
SPT / [Bodybuilding] #384 Overhead deadlifts
Je hoeft ook niet zo'n lichaam te krijgen, alleen het zit vol goede tips en advies. Je kan zelf kiezen hoe ver je hierin wil gaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Dat is té overdreven... Ik ben niet van plan om een bodybuilder te worden. Maar mooi lichaampje.
Dus al die video's in mijn OP is fake?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:04 schreef Intentiion het volgende:
Was het maar zo makkelijk om even thuis 10min buikspiertjes te doen en er daarna bij te lopen met een V taper en abs. Je zult toch echt aan de gewichten moeten zitten om te krijgen wat je wil
Ik heb bovendien het 'buikje vet' als die persoon die de oefeningen doet. Mijn bovenlichaam zit er zo uit ongeveer.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:05 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Dus al die video's in mijn OP is fake?
Evenals:
Vet kwijtraken is puur voeding. Maar als je daarbij ook nog wat redelijk lichaam wil zonder er als een concentratiekamp bewoner bij te lopen zul je wel wat aan de gewichten moeten zitten.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:06 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Ik heb bovendien het 'buikje vet' als die persoon die de oefeningen doet. Mijn bovenlichaam zit er zo uit ongeveer.
Er staat ook beginner. Wil je echt een gespierd lichaam krijgen, dan moet je toch wel echt naar de sportschool en krachttraining doen. Thuis van die oefeningen doen die je op youtube ziet gaat je niet zo'n lichaam geven.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:05 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Evenals:
Ik bedoelde niet zo een overdreven gespierd lichaam!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:08 schreef nothingwasthesame het volgende:
[..]
Er staat ook beginner. Wil je echt een gespierd lichaam krijgen, dan moet je toch wel echt naar de sportschool en krachttraining doen. Thuis van die oefeningen doen die je op youtube ziet gaat je niet zo'n lichaam geven.
Denk je dat echt te krijgen met wat situps?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zo een overdreven gespierd lichaam!
Ik bedoelde meer dit:
http://i2.mirror.co.uk/in(...)-Gosling-1811339.jpg
Hoe bedoel je vrij weinig? Dus je kunt thuis niks?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:15 schreef Johnny-V het volgende:
70kg bij 1.80 is vrij weinig. Om een 'mooier' lichaam te krijgen zijn buikspieroefeningen niet voldoende. Trainen!
Mensen snappen niet helemaal dat je voor een echt goed afgetraind lichaam jaren bezig bent. Als je ze krachttraining aanraadt dan denken ze er gelijk als Arnold bij te lopen binnenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Denk je dat echt te krijgen met wat situps?
Ryan Gosling brengt heul wel wat uurtjes in de gym met een personal trainer door, dat lukt je echt niet met 10 minuutjes op een matje krioelen thuisquote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:11 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet zo een overdreven gespierd lichaam!
Ik bedoelde meer dit:
http://i2.mirror.co.uk/in(...)-Gosling-1811339.jpg
Is niet echt te zien aan dat lichaam. Vast een ecto'tje danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:18 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Ryan Gosling brengt heul wel wat uurtjes in de gym met een personal trainer door, dat lukt je echt niet met 10 minuutjes op een matje krioelen thuis
Je wordt niet ineens een bodybuilder. Daar gaat jaren en jaren overheen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:02 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Dat is té overdreven... Ik ben niet van plan om een bodybuilder te worden. Maar mooi lichaampje.
Ik gebruik vaak zat materiaal van deze kerel. Zitten erg leuke oefeningen tussen en de video's zijn zeker niet fake. Maar wat wil je nou eigenlijk precies? Wil je wat afvallen of wat gespierder worden. Want met alleen buikspier oefeningen kom je er natuurlijk niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 23:05 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Evenals:
Ik heb een vetpercentage 18%. Maar wat is jouw advies dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Met al deze oefeningen train je je buikspieren, maar daar krijg je geen sixpack door. Er zit namelijk een laag vet overheen en dat verdwijnt niet met deze oefeningen. Dat krijg je alleen weg met vetverbranding en goede voeding (kwestie van calorieën tellen).
Ga sporten. Train je hele lichaam en niet alleen je buik, dat is nutteloos. Zorg dat je meer calorieën verbrandt dan dat je binnen krijgt. Kwestie van een optelsom.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:42 schreef -Spaghetti- het volgende:
[..]
Ik heb een vetpercentage 18%. Maar wat is jouw advies dan?
Jaren trainen is overdreven. Met de Insanity-workout kan je na 2 maanden heel droog gespierd en tegelijkertijd in topconditie zijn. Zelf doe ik Insanity nu voor de 3e keer. Het vergt wel veel discipline. Hardlopen is ook een goede manier met daarbij een gezonde voeding.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mensen snappen niet helemaal dat je voor een echt goed afgetraind lichaam jaren bezig bent. Als je ze krachttraining aanraadt dan denken ze er gelijk als Arnold bij te lopen binnen![]()
En 70 kilo bij 1.80 is echt weinig. Maar goed, dat was je vraag natuurlijk niet. Als jij je buikspieren wilt zien (als je het al buikspieren kan noemen met je skinny ass) dan zal je het vet moeten 'wegwerken' bij je buik. Je kan oefeningen doen tot je een ons weegt, maar daar zal je geen resultaat van zien tot je lichaam op een bepaald BF percentage zit.
Insanity is vooral een cardio workout, daar ga je echt niet gespierd van worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:28 schreef lauw8 het volgende:
[..]
Jaren trainen is overdreven. Met de Insanity-workout kan je na 2 maanden heel droog gespierd en tegelijkertijd in topconditie zijn. Zelf doe ik Insanity nu voor de 3e keer. Het vergt wel veel discipline. Hardlopen is ook een goede manier met daarbij een gezonde voeding.
Verder is het niet mogelijk om lokaal vet te verbranden, zoals bij je buik. De ene wordt nou eenmaal snel dik in zijn buik, de ander in zijn benen. Hier staat meer info over het verbranden van vet: echtgezondafvallen.nl/buikvet-verbranden
Nee, dat is niet overdreven. Zoals fathank al zei is Insanity een cardio work-out. Droog zal je er ongetwijfeld van worden, maar gespierd niet. De enige spieren die je daarmee zal krijgen zijn spieren die je al had. Als jij van niks naar een gespierd lichaam wilt zal je daar jaren voor uit moeten trekken. Zal het jaren duren voordat je een gespierd lichaam krijgt? Nee, maar wel om zowel massa als spieren op te bouwen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:28 schreef lauw8 het volgende:
[..]
Jaren trainen is overdreven. Met de Insanity-workout kan je na 2 maanden heel droog gespierd en tegelijkertijd in topconditie zijn. Zelf doe ik Insanity nu voor de 3e keer. Het vergt wel veel discipline. Hardlopen is ook een goede manier met daarbij een gezonde voeding.
Verder is het niet mogelijk om lokaal vet te verbranden, zoals bij je buik. De ene wordt nou eenmaal snel dik in zijn buik, de ander in zijn benen. Hier staat meer info over het verbranden van vet: echtgezondafvallen.nl/buikvet-verbranden
Nee, helaas gaan deze oefeningen je niet helpen. Waarom zou je überhaupt de rectus abdominus in de verkorting willen trainen, terwijl deze spier letterlijk 99,99% van de tijd een stabiliserende functie heeft. Zoals ik al eerder zei, totaal niet functioneel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:27 schreef -Spaghetti- het volgende:
Wat vinden jullie van deze?
Helpt deze ook daadwerkelijk? In het filmpje zie je in het begin zijn 'transformatie', als ik hem moet geloven. Maar ik vind alleen wel raar hoe hij dan zijn armen heeft ontwikkeld. Dat lichaam wat hij heeft is ongeveer wat ik zoek!
doe ff normaalquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:08 schreef Panzermaus het volgende:
Godverdomme weer een zielig topic van een skinnyfat druif die nog te lui is om aan zijn blubberige reet te krabben.
Squats, deadlifts, dips, pullups, 3000+ kcal per dag. Nu.
Op een gegeven moment is de maat vol, Mirjam. Dit soort ongemotiveerd tuig duikt overal op en is echt iets van de patatgeneratie en daar voorbij.quote:
dat mag, maar toch wil ik je graag vragen normaal te reageren. deze topics zullen blijven opduiken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Op een gegeven moment is de maat vol, Mirjam. Dit soort ongemotiveerd tuig duikt overal op en is echt iets van de patatgeneratie en daar voorbij.
Dienstplicht was wel degelijk ergens goed voor. Dit soort mietjes moet zich eens vermannen en leren wat werken voor je doelen is.
Oké, dankje. Ik heb er alle vertrouwen in dat jij wel een man opvoedt en geen watje, dat mag je best weten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat mag, maar toch wil ik je graag vragen normaal te reageren. deze topics zullen blijven opduiken.
dank jequote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Oké, dankje. Ik heb er alle vertrouwen in dat jij wel een man opvoedt en geen watje, dat mag je best weten.
Zachte heelmeesters maken stinkende wondenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat mag, maar toch wil ik je graag vragen normaal te reageren. deze topics zullen blijven opduiken.
Neger alsjeblieftquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef Rorret het volgende:
Als je gewoon slank bent en het gaat je voornamelijk om je buik dat je wat sportiever wil zien moet je je voeding in de gaten gaan houden, en hierbij hoef je niet gelijk je gehele calorie behoefte in de gaten te houden.
Vet verbranden doe je op het moment dat je lichaam geen brandstoffen uit je voeding kan halen, op het moment dat je honger hebt dus. Om af te vallen kun je bijvoorbeeld zorgen dat je wanneer je honger hebt een half uur wacht voor je gaat eten. In dit half uur verbrand je voornamelijk vet.
Let hierbij wel op wát je eet, beperk je suikers tot druivensuiker (suiker uit vruchten etc.). Ook op de vetten letten, nou is het niet zo dat je totaal geen vet moet eten maar alleen de essentiele vetten (enkelvoudige en meervoudige onverzadigde vetten). Deze vind je in bijvoorbeeld vis en noten.
Ga je daarbij ook 3 dagen per week 3 setjes (zoveel mogelijk) sit-ups doen en een blokjesbuik heb je ook binnen no time bereikt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef Rorret het volgende:
Om af te vallen kun je bijvoorbeeld zorgen dat je wanneer je honger hebt een half uur wacht voor je gaat eten. In dit half uur verbrand je voornamelijk vet.
Mooi gezegd. die kereltjes van 50-60 kg met hun sixpackjequote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef Vapaus het volgende:
"Abs on a skinny guy is like a fat girl with big tits - it doesn't count"
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Oftewel, ga trainen en goed eten.
Als je je lichaam als geheel wat groter wordt valt het buikje trouwens minder op
We kunnen hier met een gehele uitleg gaan komen over hoe bodybuilders dit gaan doen, wil je dit ook met alle plezier tot in de puntjes gaan uitleggen als je dat leuk vind maar start dan even lekker je eigen topicquote:
watquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Rorret het volgende:
[..]
We kunnen hier met een gehele uitleg gaan komen over hoe bodybuilders dit gaan doen, wil je dit ook met alle plezier tot in de puntjes gaan uitleggen als je dat leuk vind maar start dan even lekker je eigen topic
Uit zijn eerdere berichten maak ik altijd nog op dat Ts niet gelijk zijn hele levensstijl wil omgooien maar op een wat simpelere manier een sportiever figuur krijgen.
Nu ken ik meerdere bodybuilders die het bovengenoemde toepassen om het bodybuilden wat makkelijker samen te laten lopen met de rest van hun leven zodat ze niet alles af hoeven te wegen, 2~3 warme v/d 8 maaltijden per dag pakken.. Kijk even hoeveel tijd je daaraan kwijt bent en dan nog eens of dit bij de behoefte van Ts past.
Daarbij vet verbranden doe je voornamelijk met je voedingsschema, zelfs zonder enige vorm van cardio is dit gewoon haalbaar met genoeg discipline.
Er is alleen 1 probleem. TS wil plaatselijk vet verbranden en weegt bij 1.80m slechts 70 kilo.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:26 schreef Rorret het volgende:
[..]
We kunnen hier met een gehele uitleg gaan komen over hoe bodybuilders dit gaan doen, wil je dit ook met alle plezier tot in de puntjes gaan uitleggen als je dat leuk vind maar start dan even lekker je eigen topic
Uit zijn eerdere berichten maak ik altijd nog op dat Ts niet gelijk zijn hele levensstijl wil omgooien maar op een wat simpelere manier een sportiever figuur krijgen.
Nu ken ik meerdere bodybuilders die het bovengenoemde toepassen om het bodybuilden wat makkelijker samen te laten lopen met de rest van hun leven zodat ze niet alles af hoeven te wegen, 2~3 warme v/d 8 maaltijden per dag pakken.. Kijk even hoeveel tijd je daaraan kwijt bent en dan nog eens of dit bij de behoefte van Ts past.
Daarbij vet verbranden doe je voornamelijk met je voedingsschema, zelfs zonder enige vorm van cardio is dit gewoon haalbaar met genoeg discipline.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:19 schreef Rorret het volgende:
True, maar als hij geen lid wil worden van een sportschool zal dat nogal lastig gaan..
Sportschool is ook niet per se nodig.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:08 schreef Vapaus het volgende:
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |