SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Deathlift or Die.
ik pull meer pussy dan jij hersencellen hebtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je nickname alleen algodverdomme, meer hommo dan dat kan je het niet krijgen.
Dus je trekt meer? Hard leven heb jijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:44 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ik pull meer pussy dan jij hersencellen hebt
mss ben je blauw maar doe normaal dit is gew luek topicquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dus je trekt meer? Hard leven heb jij
Wat seto roept jeweet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:46 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
mss ben je blauw maar doe normaal dit is gew luek topic
niet onder de plak gewoon in complete aanbiddingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef no1uknow het volgende:
etha zit je gvd onder de plak jongen, die tt
dat is nog enger gvdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
niet onder de plak gewoon in complete aanbidding
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:48 schreef no1uknow het volgende:
ehta kill jezelf voordat het telaat is
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
niet onder de plak gewoon in complete aanbidding
Ik kill mezelf wel door die glutes te motorboaten. Zou op geen andere manier willen sterven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:48 schreef no1uknow het volgende:
ehta kill jezelf voordat het telaat is
hahah ja tog woon je beetje in de buurtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hey cakeman mag ik een keer met jou op de foto
JB druipt en Etha likt het op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:45 schreef no1uknow het volgende:
etha zit je gvd onder de plak jongen, die tt
geen idee waar woon jij cakiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:51 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahah ja tog woon je beetje in de buurt
dichtbij de Kuip, 010 represent hahah ja tog jij dan ?quote:
agga is wel met trein te doen maar ik kom niet vrijwillig in 010 engnekquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:53 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
dichtbij de Kuip, 010 represent hahah ja tog jij dan ?
we appe wel keertje als ik in agga ben ja tog no hatequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:54 schreef no1uknow het volgende:
[..]
agga is wel met trein te doen maar ik kom niet vrijwillig in 010 engnek
Ik vind er eigenlijk niks mis mee.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
Hier heb je typische 2eros dragers, net terug van een homoseksuele gangbang, de sperma van de bukkake zit nog op hun wangen.
[ afbeelding ]
Verder benen waar een vrouw jaloers op zou zijn incl enkelbandje.
jij bent ook pas 15, hequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk niks mis mee.
Voor die gele is wel mooi, ze kunnen het ook wel hebben.
Jammer dat ik gorilla legsheb, anders had ik ze ook zo gedragen, np.
je heb geenes baard groei hahaquote:
Jezusquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
Hier heb je typische 2eros dragers, net terug van een homoseksuele gangbang, de sperma van de bukkake zit nog op hun wangen.
[ afbeelding ]
Nou, de girl next doortjes kiezen echt niet hiervoor hoor, je moet jezelf niet zo projecteren. Die gaan eerder voor bovenstaande beachboys.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen die dat soort fags verkiezen boven echte mannen als Brian Lilly
[ afbeelding ]
of Dan Green
[ afbeelding ]
Sowieso dat vrouwen liever een van deze twee alpha's hebben, dan een homo met geschoren benen en een enkelbandje.
cool broquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:00 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
we appe wel keertje als ik in agga ben ja tog no hate
Girl next door = onzekere meisjes van 16 die winkelen bij de Coolcat en wiens wereld niet verder reikt dan make-up, appen met vriendinnen en GTST?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, de girl next doortjes kiezen echt niet hiervoor hoor, je moet jezelf niet zo projecteren. Die gaan eerder voor bovenstaande beachboys.
maar je zegt eerst meisjes en dan vrouwen :S ik snap je niet wees eens duidelijker jongemanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Girl next door = onzekere meisjes van 16 die winkelen bij de Coolcat en wiens wereld niet verder reikt dan make-up, appen met vriendinnen en GTST?
Vrouwen bedoelde ik, niet meisjes.
Welcome to Bondiquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:06 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
geniet er van zou ik zeggenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:03 schreef star_gazer het volgende:
GVD pijn in de bicepsen vandaag. Gisteren narrow chins gedaan, maar iets meer rustpauze tussen de sets genomen, waardoor ik er wat meer reps uit kon persen.
Vind het eigenlijk wel lekker zo. Lekker een paar minuten rusten tussen de sets tot je gewoon weer alles kunt geven. Al die lui met hun stopwatches kunnen m'n rug op; als ik uithoudingsvermogen wil, ga ik wel op de loopband staan.quote:
ja ik heb dat ook nooit begrepen met die timers e.d. lol. Ik rust altijd zo goed mogelijk uit zodat ik uit elk setje het maximale kan halen. De ene keer is dat sneller dan de andere keer, maar er zit gerust een paar minuten tussen sommige zware setjes...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel lekker zo. Lekker een paar minuten rusten tussen de sets tot je gewoon weer alles kunt geven. Al die lui met hun stopwatches kunnen m'n rug op; als ik uithoudingsvermogen wil, ga ik wel op de loopband staan.
Armen DOMS is altijd wel lekker, al vind ik DOMS in de lats wel het best. Dan heb je echt het gevoel dat je 3 meter breed bentZolang het maar geen benen DOMS is, daar heb ik echt een tyfushekel aan.
Je vergeet Edward.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen die dat soort fags verkiezen boven echte mannen als Brian Lilly
[ afbeelding ]
of Dan Green
[ afbeelding ]
Sowieso dat vrouwen liever een van deze twee alpha's hebben, dan een homo met geschoren benen en een enkelbandje.
Bang. Good Sapstengel good.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Girl next door = onzekere meisjes van 16 die winkelen bij de Coolcat en wiens wereld niet verder reikt dan make-up, appen met vriendinnen en GTST?
Vrouwen bedoelde ik, niet meisjes.
En dan zal je zien, zo'n trol die benched gewoon 250kg.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:46 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Je vergeet Edward.
[ afbeelding ]
dat en onderrug, damnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 07:03 schreef star_gazer het volgende:
GVD pijn in de bicepsen vandaag.
kaik, en zo mot hetquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef no1uknow het volgende:
boys ik moet zeggen dat hoe meer massa ik bij mezelf zie verschijnen hoe meer ik zin heb om nog breder te worden
en dat terwijl ook ik begon met 'ja ik wil wel serieus sporten maar hoef niet zo breed te worden'quote:
Herkenbaar. Maar met elke kg massa waar je aan gewend raakt, des te pijnlijker het is om aan te zien hoe je inzakt bij ziekte / te weinig eten.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef no1uknow het volgende:
boys ik moet zeggen dat hoe meer massa ik bij mezelf zie verschijnen hoe meer ik zin heb om nog breder te worden
zei hij terwijl hij een paar gekookte eieren, een boterham met pindakaas, een boterham met kipfilet en een halve liter melk naar binnen werktequote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:56 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en dat terwijl ook ik begon met 'ja ik wil wel serieus sporten maar hoef niet zo breed te worden'
Dat herken ik wel een beetje van redelijk wat jaar terug, altijd een iel mannetje geweest, ook gepest geweest op de basisschoolquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar met elke kg massa waar je aan gewend raakt, des te pijnlijker het is om aan te zien hoe je inzakt bij ziekte / te weinig eten.
Voor ik ging trainen was ik echt 0 bezig met mijn lichaam. Ik weet alleen nog dat ik fucking mager was en me gewoon fijner voortbewoog met een shirt aan.
Maar in de spiegel naar mijn fysiek kijken? Nee. Verhoudingen en lean-ness evalueren elke keer dat je je spiegelbeeld ziet? Dat kwam allemaal later, en dan laat het je niet meer los. Best wel bizar eigenlijk.
Sowieso zag ik mijn lichaam toen gewoon als iets wat er was, en dat was dat.Ik zag een iel dingetje met een hoofd erop, dat was alles. Afzonderlijk naar dingen kijken als schouders, traps, borst, benen, nee man.
Zolang het maar niet dik werd en ik niet in een rolstoel kwam, vond ik het wel best. Had ook de houding en walk van een schildpad.
Ja of wanneer je cut, ben 8kg kwijt geraakt en voel me een zieke ecto nuquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar met elke kg massa waar je aan gewend raakt, des te pijnlijker het is om aan te zien hoe je inzakt bij ziekte / te weinig eten.
Dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:24 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk wel lekker zo. Lekker een paar minuten rusten tussen de sets tot je gewoon weer alles kunt geven. Al die lui met hun stopwatches kunnen m'n rug op; als ik uithoudingsvermogen wil, ga ik wel op de loopband staan.
Armen DOMS is altijd wel lekker, al vind ik DOMS in de lats wel het best. Dan heb je echt het gevoel dat je 3 meter breed bentZolang het maar geen benen DOMS is, daar heb ik echt een tyfushekel aan.
En dit.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja ik heb dat ook nooit begrepen met die timers e.d. lol. Ik rust altijd zo goed mogelijk uit zodat ik uit elk setje het maximale kan halen. De ene keer is dat sneller dan de andere keer, maar er zit gerust een paar minuten tussen sommige zware setjes...
Op donderdagen kom ik om e.o.a. reden altijd elke keer precies gelijk uit met 2 andere gasten bij de wide grip pull ups, en doe dan een setje met z'n 3e-en. Altijd lachen met die gasten, maar dan gaat het gewoon veel te snel allemaal, dan wil je de boel niet ophouden, maar dat gaat dan duidelijk ten kosten van het aantal reps.
Ik in een dag.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
Dat verdien ik in een week. Maar gefeliciteerd, enjoy your whey en WTFSTACK
Het leuke is dat ik het helemaal niet verdien, maar gewoon krijg.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:19 schreef JackieBrown het volgende:
Dat verdien ik in een week. Maar gefeliciteerd, enjoy your whey en WTFSTACK
Waarom zou ik een villa willen? Ik heb drie huizen. Nou ja, twee appartementen en een huis, en een dure leefstijl. Meer dan genoeg.quote:
mensen die die grap anno 2013 nog maken verdienen een paar vuistenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef Geo4kant het volgende:
Ik verdien ook heel veel, maar ik krijg het helaas niet.
definieer dure leefstijlquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Waarom zou ik een villa willen? Ik heb drie huizen. Nou ja, twee appartementen en een huis, en een dure leefstijl. Meer dan genoeg.
Kom naar Eindje dan.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef seto het volgende:
[..]
mensen die die grap anno 2013 nog maken verdienen een paar vuisten
/sevillaughquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef seto het volgende:
[..]
Gewoon veel geld uitgeven.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:31 schreef seto het volgende:
[..]
[..]
definieer dure leefstijl![]()
Jij harkt dus 14k per maand binnen? Jongens, meet met catering en strippers op kosten van Snakey!quote:
Dat dikgedrukte stuk, wtf?!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef Rorret het volgende:
Als je gewoon slank bent en het gaat je voornamelijk om je buik dat je wat sportiever wil zien moet je je voeding in de gaten gaan houden, en hierbij hoef je niet gelijk je gehele calorie behoefte in de gaten te houden.
Vet verbranden doe je op het moment dat je lichaam geen brandstoffen uit je voeding kan halen, op het moment dat je honger hebt dus. Om af te vallen kun je bijvoorbeeld zorgen dat je wanneer je honger hebt een half uur wacht voor je gaat eten. In dit half uur verbrand je voornamelijk vet.
Let hierbij wel op wát je eet, beperk je suikers tot druivensuiker (suiker uit vruchten etc.). Ook op de vetten letten, nou is het niet zo dat je totaal geen vet moet eten maar alleen de essentiele vetten (enkelvoudige en meervoudige onverzadigde vetten). Deze vind je in bijvoorbeeld vis en noten.
Ga je daarbij ook 3 dagen per week 3 setjes (zoveel mogelijk) sit-ups doen en een blokjesbuik heb je ook binnen no time bereikt.
Gemiddelt over een jaar tussen 14 en 16k. Denk iets meer dit jaar, we hebben aardig wat grote klanten op het moment.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij harkt dus 14k per maand binnen? Jongens, meet met catering en strippers op kosten van Snakey!
ik geef jou alleen deze vuistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.precies wat ik dachtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij harkt dus 14k per maand binnen? Jongens, meet met catering en strippers op kosten van Snakey!![]()
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:37 schreef seto het volgende:
[..]
ik geef jou alleen deze vuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, ja, ik zit wel boven de balkenende norm, dus ik moet eigenlijk wat geld weggeven. Vrijwilligers?quote:
Mooie tijd om me weer eens te melden in dit topicquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, ja, ik zit wel boven de balkenende norm, dus ik moet eigenlijk wat geld weggeven. Vrijwilligers?
stoerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou, ja, ik zit wel boven de balkenende norm, dus ik moet eigenlijk wat geld weggeven. Vrijwilligers?
De dag dat je begint met liften is de dag dat je voor altijd klein bent.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:55 schreef no1uknow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:00 schreef no1uknow het volgende:
Dat chatlokaal.nlHoeveel moeite doet zo'n gast om onleesbare zinnen te lezen in de hoop contact te hebben met 17 jarige meisjes damn
Daarom Solomio, aardig wat gewillige sletjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wowiee ik ga ook bij fok solliciteren menquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gemiddelt over een jaar tussen 14 en 16k. Denk iets meer dit jaar, we hebben aardig wat grote klanten op het moment.
Goudmijntje.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wowiee ik ga ook bij fok solliciteren men
wannee rneem je een andere UIquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wowiee ik ga ook bij fok solliciteren men
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |