quote:Oranje-doelman Vorm: 'Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona'
Opmerkelijke uitspraken van doelman Michel Vorm die vanavond met Oranje aantreedt in een oefenduel met Portugal. In een interview met ThePostOnline.nl stelt de huidige goalie van Swansea dat hij goed genoeg is om Víctor Valdés op te volgen bij Barcelona.
Valdés vertrekt na dit seizoen bij de Catalanen en Vorm zou kandidaat zijn hem op te volgen.
'Als ik de verhalen mag geloven dan volgt Barcelona mij wel', zegt Vorm. 'Of ik er goed genoeg voor ben? Ja, ik ben goed genoeg voor Barcelona. Zulke clubs gaan niet over één nacht ijs en zullen nooit een speler aantrekken die één goede wedstrijd speelt. Als dat soort clubs je volgt, dan denk ik dat je goed genoeg bent.'
Vorm: 'Wanneer je het goed doet in de Premier League dan weet je dat clubs je gaan volgen. Maar ik heb aan het begin van het seizoen bijgetekend in Swansea, omdat ik denk dat er heel veel toekomst in deze club zit. Ik hoef dan ook zeker niet weg, maar als er ooit een club als FC Barcelona komt, dan kan ik natuurlijk geen nee zeggen.'
Minder resoluut is Vorm over zijn positie bij het Nederlands elftal, waar hij vanavond tegen Portugal de voorkeur geniet van bondscoach Louis van Gaal.
'De positie onder de lat van Oranje ligt nog open, er is op dit moment geen vaste eerste keeper. We willen allemaal graag in de goal staan. Stekelenburg, Vermeer, Krul en ik zitten er al wat langer bij, maar ook Cillessen en misschien Jeroen Zoet sluiten aan. Er is in ieder geval genoeg om voor te vechten', aldus Vorm.
Dan kan je best goed pijpen ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik zou denk ik 90 heading hebben bij FIFA 13.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
Robben passt de bal niet.
Feyenoord heeft 0 punten
Hopelijk als laatstequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:58 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wilfriet Sjenee straks op NED1
Welk programma?quote:
quote:
Nee, het publiek dat naar landen komt kijken is over het algemeen ook vrij infantiel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
De wave, ik dacht dat alleen onze fans dat deden
Dat is in Mexico uitgevonden joh.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
De wave, ik dacht dat alleen onze fans dat deden
Ik wil je het graag vertellen. Maar voor straf doe ik dat niet. Want ik word kapot ge-edited hier.quote:
Hoe moet dat als het gras rood heeft dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:59 schreef Bastiefcg het volgende:
overtreding van het gras volgens robben
Youtube: Strootman Vs Portugal wie maakt em?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
Strootgod maakt heel Portugal kapot
Meestal komen ze toch naar voetbal kijken?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, het publiek dat naar landen komt kijken is over het algemeen ook vrij infantiel.
de bal roltquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:00 schreef thettes het volgende:
Ik zit al een tijdje in de trein, hoe is de wedstrijd qua spelbeeld?
FullHDquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:00 schreef thettes het volgende:
Leuk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:00 schreef thettes het volgende:
Feyenoord heeft nul punten.quote:
Oke manquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef fantasyboy het volgende:
die robben is echt wereldkampioen swalbe dat je hem gewoon nooit meer een vrije trap moet geven
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef alors het volgende:
Hey Klaas Jan, speelt die ook nog? Waar is de Pers?
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 14-08-2013 om 22:51:43Ik hoop dat #Huntelaar zo toch weer een goaltje meepikt. #Oranje reageer retweet
Gewisseld, niet gezien in de eerste helft.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef alors het volgende:
Hey Klaas Jan, speelt die ook nog? Waar is de Pers?
Ah de R zit weer in de maand.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 14-08-2013 om 22:51:43Ik hoop dat #Huntelaar zo toch weer een goaltje meepikt. #Oranje reageer retweet
Sympathie hebben voor Huntelaarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 14-08-2013 om 22:51:43Ik hoop dat #Huntelaar zo toch weer een goaltje meepikt. #Oranje reageer retweet
Vraag mij af wat voor een soort volk hem volgt op Twitterquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Ik hoop dat Peter zijn mobiel wordt ingepiktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Who is this Pietur arr the fries?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef Pino112 het volgende:
Ah okay.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewisseld, niet gezien in de eerste helft.
hahahahahahahahaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blind bijt zich wel vast in zijn tegenstander vandaag.
Heeft ie van Suarez geleerd.
Heel veel blijkbaar, ik kwam hem tegen toen ik zocht naar #huntelaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vraag mij af wat voor een soort volk hem volgt op Twitter
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 14-08-2013 om 22:57:41Toch leuk om de wedstrijd te volgen met KLB op mijn iPad #Oranje reageer retweet
Gaf de voorassist.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
Gewisseld, niet gezien in de eerste helft.
Is dit echt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef CaptainCookie het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 14-08-2013 om 22:57:41Toch leuk om de wedstrijd te volgen met KLB op mijn iPad #Oranje reageer retweet
Met z'n allen naar KLB!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:
quote:
Leuk, drie grapjes op een serieus bedoelde vraag, maar ik was eigenlijk echt benieuwd wie de bovenliggende partij is.quote:
Nederland ligt bovenop.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef thettes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leuk, drie grapjes op een serieus bedoelde vraag, maar ik was eigenlijk echt benieuwd wie de bovenliggende partij is.
FullHD.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef thettes het volgende:
[..]
[..]
[..]
Leuk, drie grapjes op een serieus bedoelde vraag, maar ik was eigenlijk echt benieuwd wie de bovenliggende partij is.
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 14-08-2013 om 22:57:41Davy van harte gefeliciteerd! Ben je aan het genieten van Strootgod bij #oranje ? reageer retweet
Ronaldo ligt boven Blindquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef thettes het volgende:
[..]
[..]
[..]
inderdaad die vleugelverdedigers bakken er geen fuck van....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
Sjonge jonge wat dramatisch verdedigen.
Sowieso, man of the matchquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 14-08-2013 om 22:57:41Davy van harte gefeliciteerd! Ben je aan het genieten van Strootgod bij #oranje ? reageer retweet
Ik had dan al 40-45 bier op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als dit op het WK was had ik nu al 3x een hartaanval gehad
Wat betekent dat FOKkers dat niet doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
Tweets aanpassen is voor mensen met een zeer kleine piemel.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
twitter:
Die houding die jij hebt past goed bij een agent.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
Kim Holland is meestal de bovenliggende partijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef thettes het volgende:
[..]
[..]
[..]
onzin, Blind speelt een goede wedstrijd. Ronaldo probeert 't niet eens meer van die kantquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
inderdaad die vleugelverdedigers bakken er geen fuck van....
iedere voorzet komt in het strafschop gebied
Quotes aanpassen is voor mensen met een zeer grote piemel.
Vind je Blind knapper dan Ronaldo?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zou er wel tussen... eh nee laat maar.
Mod op VBL zijn ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef GGMM het volgende:
Mijn sarcasme meter sloeg uit ..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:06 schreef GGMM het volgende:
Schaken loopt warm.
Wat een geweldige generatie Oranje is dit toch.
Jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vind je Blind knapper dan Ronaldo?
ja hallo ik zeg alleen maar ik nu zie hoor...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:05 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
onzin, Blind speelt een goede wedstrijd. Ronaldo probeert 't niet eens meer van die kant
De Gaston Taument van deze generatiequote:
Even gekeken, ja klopt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrouw zijn ook naar het schijnt.
hahaha goed grapje xd xdquote:
Leo wie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor een nutteloos kutfeitje van mijn kant
Leo geeft nu ook commentaar bij Eredivisiewedstrijden.
Tot zo ver dit nutteloze kutfeitje van mijn kant.
Dat kan ik wel bevestigen ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrouw zijn ook naar het schijnt.
Troll.quote:
nationaliseren bedoel je?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet Portugal de voorhoede van Zwolle naturaliseren
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Troll.
We weten heus wel dat je een man bent.
Uh, oke.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Troll.
We weten heus wel dat je een man bent.
Really?quote:
Alors zou graag Ruben Schakenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ruben zet Portugal schaakmat. Nee, die is ook niet goed.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alors zou graag Ruben Schaken
Omdat de wedstrijd aids is.quote:
Als moslim zijnde is het voor hem een dusdanige schande om homosensueel te zijn dat hij je niet meer als volwaardig aan ziet.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Mothzor het volgende:
Is dit het nieuwe uit teneu van NL?, wel mooi die rode kleur!
Voor een vriendschappelijke wedstrijd vind ik het nog wel vermakelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijd aids is.
Ik vind het meer een loper.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ruben Schaken is een belangrijke pion in de selectie van Louis van Gaal.
Pas ze dan toe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die taaladviezen van jou kennen we.
uhhhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Lens is matig vandaag, hebben we niks beters voor rechtsvoor?
Blind paardquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het meer een loper.
Wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als moslim zijnde is het voor hem een dusdanige schande om homosensueel te zijn dat hij je niet meer als volwaardig aan ziet.
Ik hoop dat ze jou een fijn plekje gunnen in het pieter baan centrumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef fantasyboy het volgende:
blind kan er niks van...hopelijk speelt die zondag ook zo
Ruben Schaken is eigenlijk wel een koning.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het meer een loper.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Robben raakt nog geblesseerd door die laserzooi
Aaaww, ik zou hem bijna een foto sturen. Bijna.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als moslim zijnde is het voor hem een dusdanige schande om homosensueel te zijn dat hij je niet meer als volwaardig aan ziet.
Jouw gevoel van humor zorgt voor aids.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lens heeft zijn bril niet op.
Eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Tyron het volgende:
Strootman MotM imo, Blind nummer twee.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lens heeft zijn bril niet op.
Hij zit een beetje op zijn ivoren toren.quote:
Ik nomineer Vorm?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Tyron het volgende:
Strootman MotM imo, Blind nummer twee.
Vooral bij jou ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw gevoel van humor zorgt voor aids.
Wat een koningquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zit een beetje op zijn ivoren toren.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maak jij de spelfouten en ik niet.
En dat is feitelijk juist.
Op een of andere manieren komen die constante pogingen van jou om mij te beledigen niet helemaal uit de verf.quote:
Gelukkig probeer ik dan ook zo matig grappig mogelijk te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh komt eraanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Enchanter het volgende:
Lens , Schaken
Is het zo droevig gesteld met Nederlandse vleugelspelers
*voorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Ebecilio bleek toch niet zo'n super talent als ooit geroept werd.. Het Nederlands elftal baalt nu nog.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Enchanter het volgende:
Lens , Schaken
Scheelt, ze zijn ook niet geverfd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een of andere manieren komen die constante pogingen van jou om mij te beledigen niet helemaal uit de verf.
Waneer Gudelj in het Nederlands elftal komt zijn we verloren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Enchanter het volgende:
Lens , Schaken
Ze kunnen jou spotten op je zolderkamer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef TLC het volgende:
wat is eigenlijk het algemeen nut van een laserpen ?
Toen ie bij Heerenveen speelde was 't echt een baas. maar nu...quote:
Wat dat betreft heeft Vitesse geluk, dat is ze nog nooit gebeurd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil toch nooit voor eigen publiek verliezen?
Je kan ook moeilijk een baas zijn tijdens een blessure.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Toen ie bij Heerenveen speelde was 't echt een baas. maar nu...
John.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Enchanter het volgende:
Lens , Schaken
davy kan dit bevestigenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
M.i. gewoon de beste keeper die we hebben. Stekelenburg heeft sowieso te lang een hand boven zijn hoofd gehad, maar Vorm is ook gewoon beter dan Vermeer, Krul en Celissen.quote:
Wat interesseert hun dat nou joh.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil toch nooit voor eigen publiek verliezen?
Omdat 'ie bij PSV speelt zekerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer spelers last van.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
nee poephoofd, omdat ie z'n niveau niet haaltquote:
GGMM verbeteren, daar heb je een dagtaak aan. Ik ben er maar mee opgehouden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een mongool is het toch ook
je spotten + jouw zolderkamerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze kunnen jou spotten op je zolderkamer.
Calimeroquote:
Maar dat deden ze expres niet?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat interesseert hun dat nou joh.
En Portugal had zat kansen om Nederland de nek om te draaien
Vlak voor z'n blessure anders wel, poephoofdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:13 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
nee poephoofd, omdat ie z'n niveau niet haalt
Ajax leidt ook al die Denen goed opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:14 schreef Tyron het volgende:
Heeft PSV goed opgeleid![]()
Die Wijnaldum.
goed gezegd diarreepiraatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:14 schreef NGC598 het volgende:
[..]
Vlak voor z'n blessure anders wel, poephoofd
Als 1 leuke actie op het middenveld verbloemt dat hij de hele wedstrijd verstoppertje speelt. Dikke prima.quote:
eriksen gol vandaagquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax leidt ook al die Denen goed op
Ik ben net gesloten, kom morgen maar terug.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe mij 2 pistoletjes met een mexicano aub.
Gifje van die gol?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
eriksen gol vandaag
boilesen goede assist
het gaat lekker
Bakalli kan een grote worden. Hopelijk speelt hij tegen Zulte.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax leidt ook al die Denen goed op
Nee, ik ben het met je eens. Ik hoopte een discussie tussen jou en davy uit te lokken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als 1 leuke actie op het middenveld verbloemt dat hij de hele wedstrijd verstoppertje speelt. Dikke prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |