Troll.quote:
nationaliseren bedoel je?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien moet Portugal de voorhoede van Zwolle naturaliseren
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Troll.
We weten heus wel dat je een man bent.
Uh, oke.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Troll.
We weten heus wel dat je een man bent.
Really?quote:
Alors zou graag Ruben Schakenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ruben zet Portugal schaakmat. Nee, die is ook niet goed.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alors zou graag Ruben Schaken
Omdat de wedstrijd aids is.quote:
Als moslim zijnde is het voor hem een dusdanige schande om homosensueel te zijn dat hij je niet meer als volwaardig aan ziet.quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Mothzor het volgende:
Is dit het nieuwe uit teneu van NL?, wel mooi die rode kleur!
Als moslim, of moslim zijndequote:
Voor een vriendschappelijke wedstrijd vind ik het nog wel vermakelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijd aids is.
Ik vind het meer een loper.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Kopsterk het volgende:
Ruben Schaken is een belangrijke pion in de selectie van Louis van Gaal.
Pas ze dan toe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die taaladviezen van jou kennen we.
uhhhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Lens is matig vandaag, hebben we niks beters voor rechtsvoor?
Blind paardquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het meer een loper.
Wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als moslim zijnde is het voor hem een dusdanige schande om homosensueel te zijn dat hij je niet meer als volwaardig aan ziet.
Ik hoop dat ze jou een fijn plekje gunnen in het pieter baan centrumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef fantasyboy het volgende:
blind kan er niks van...hopelijk speelt die zondag ook zo
Ruben Schaken is eigenlijk wel een koning.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het meer een loper.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Robben raakt nog geblesseerd door die laserzooi
Aaaww, ik zou hem bijna een foto sturen. Bijna.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als moslim zijnde is het voor hem een dusdanige schande om homosensueel te zijn dat hij je niet meer als volwaardig aan ziet.
Jouw gevoel van humor zorgt voor aids.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lens heeft zijn bril niet op.
Eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Tyron het volgende:
Strootman MotM imo, Blind nummer twee.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lens heeft zijn bril niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |