uhhhquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef PaulieWalnuts het volgende:
Lens is matig vandaag, hebben we niks beters voor rechtsvoor?
Blind paardquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het meer een loper.
Wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als moslim zijnde is het voor hem een dusdanige schande om homosensueel te zijn dat hij je niet meer als volwaardig aan ziet.
Ik hoop dat ze jou een fijn plekje gunnen in het pieter baan centrumquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef fantasyboy het volgende:
blind kan er niks van...hopelijk speelt die zondag ook zo
Ruben Schaken is eigenlijk wel een koning.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het meer een loper.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Robben raakt nog geblesseerd door die laserzooi
Aaaww, ik zou hem bijna een foto sturen. Bijna.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als moslim zijnde is het voor hem een dusdanige schande om homosensueel te zijn dat hij je niet meer als volwaardig aan ziet.
Jouw gevoel van humor zorgt voor aids.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lens heeft zijn bril niet op.
Eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Tyron het volgende:
Strootman MotM imo, Blind nummer twee.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lens heeft zijn bril niet op.
Hij zit een beetje op zijn ivoren toren.quote:
Ik nomineer Vorm?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef Tyron het volgende:
Strootman MotM imo, Blind nummer twee.
Vooral bij jou ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw gevoel van humor zorgt voor aids.
Wat een koningquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij zit een beetje op zijn ivoren toren.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maak jij de spelfouten en ik niet.
En dat is feitelijk juist.
Op een of andere manieren komen die constante pogingen van jou om mij te beledigen niet helemaal uit de verf.quote:
Gelukkig probeer ik dan ook zo matig grappig mogelijk te zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Narsingh komt eraanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Enchanter het volgende:
Lens , Schaken
Is het zo droevig gesteld met Nederlandse vleugelspelers
*voorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, Ebecilio bleek toch niet zo'n super talent als ooit geroept werd.. Het Nederlands elftal baalt nu nog.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Enchanter het volgende:
Lens , Schaken
Scheelt, ze zijn ook niet geverfd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een of andere manieren komen die constante pogingen van jou om mij te beledigen niet helemaal uit de verf.
Waneer Gudelj in het Nederlands elftal komt zijn we verloren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:11 schreef Enchanter het volgende:
Lens , Schaken
Ze kunnen jou spotten op je zolderkamer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef TLC het volgende:
wat is eigenlijk het algemeen nut van een laserpen ?
Toen ie bij Heerenveen speelde was 't echt een baas. maar nu...quote:
Wat dat betreft heeft Vitesse geluk, dat is ze nog nooit gebeurd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Je wil toch nooit voor eigen publiek verliezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |