Gelukkig staat er wel bij :quote:
Als het maar geen P2W gaat wordenquote:
Ik heb nog nooit zo'n spel gedaan dus ik heb geen idee hoe ze dat balancenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als het maar geen P2W gaat worden
beginkarakter = gratisquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n spel gedaan dus ik heb geen idee hoe ze dat balancen
Of ze beter zijn is nog niet duidelijk?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beginkarakter = gratis
betere karakters = betalen
Ligt er natuurlijk aan hoeveel beter die betaalbare characters zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:55 schreef Cliffy het volgende:
[..]
beginkarakter = gratis
betere karakters = betalen
2 dagen later ook gone daarquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee, ik zeg net de MM en Saturn garanderen nog day one releases. Die zitten nog niet aan de max pre-orders die Sony ze heeft toegezegd.
Mwoah ik zie wel. Wil hem een maand na release. Tegen die tijd is er vast wel een nieuwe levering. Zo niet, dan niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2 dagen later ook gone daar
Naar de winkel gaan heeft ook geen nut bij MM
Hij is nu Engelsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:22 schreef KoningStoma het volgende:
Waarom geef je ons een Duitse stream?
Typisch.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://www.twitch.tv/battlefield
Voor de liefhebber
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als dit het niveau is op de PC dan snap ik wel waarom Stoma geswitched is
Zodra ze beschoten worden blijven ze gewoon stil staanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:48 schreef Sharpdressedman het volgende:
die spelers
[..]![]()
die lui hebben nog nooit een spel gespeeld ofzo?
ze hebben een hekel aan lucht en zand, want daar schieten ze steeds opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zodra ze beschoten worden blijven ze gewoon stil staan!
Op de PC is het niveau een stukje hoger.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als dit het niveau is op de PC dan snap ik wel waarom Stoma geswitched is
Geloof je het zelf knulquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:53 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Op de PC is het niveau een stukje hoger.
Wat je nu ziet, dat komt door al die console noobs die nu daar in Keulen op de PC moeten spelen.
For real?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ah een sniper die altijd en overal een one shot one kill is proberen ze toch maar weer mooi COD na te doen
Wtf, is verdomme geen Gears!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig wel als weapon pick up anders was het helemaal verneukt
Oke bij jou morgen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Probeer het een keer zou ik zeggen.
Turkboog?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat er nog meer weapon pick ups op die map liggen
Welke mode spelen ze?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niet zeggen dat er nog meer weapon pick ups op die map liggen
Conquestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:11 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke mode spelen ze?Geen conquest of rush neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:27 schreef Kutmanager het volgende:
godverdomme manG al onder de bar gezoopen voor de avond begint
hietjestijd
tettentidj
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |