Daar hebben zij zich niet bijster aan gehouden in gebieden waar zij een meerderheid vormden.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 07:37 schreef Grouch het volgende:
[..]
Lees het oude Testament eens. De bevelen van Adonai aan het uitverkoren volk zijn niet bepaald vreedzaam.
Ik noem een KoosVogel...quote:
Ik weet zeker dat hij op de loonlijst van Schulz en Barosso staat.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:20 schreef DeToffifee het volgende:
[..]Misschien moet je niemand noemen. Dit zegt meer van jou dan iets anders.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij op de loonlijst van Schulz en Barosso staat.
Je weet niks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij op de loonlijst van Schulz en Barosso staat.
En jij weet niet hoe je quoten moet, D66 stemmertje.quote:
Straks? Check Israël-Palestina topicreeks, ik weet zeker dat sommigen betaald worden om Israëlische wandaden goed te praten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef Nemephis het volgende:
Straks tig Likoed-kloons hier met alleen maar positieve dingen over Israël
Nee, dat is om zijn geloofwaardigheid op te krikken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:55 schreef Rorsach het volgende:
[..]
Ben jij niet voor de verkeerde voetbalclub?
Waarom gingen ze dan daar hun staat oprichten te midden van "radicalisme". Fail-argument. Beter je best doen, dan krijg je misschien ook nog betaald.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:20 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Een lieve Joodse staat overleeft niet in een omgeving aan de grenzen van het radicalisme. Maar dat is wat je wil zeker?
Vreemd dat de joodse terroristen beloond zijn met een eigen staat. Denk aan King David hotel bombing. Was de Israëlische premier niet een ex-terrorist? Terrorist beloond met premierschap.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 00:38 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Terrorisme en haat mag niet beloond worden.
Ook nu weet je weer niks.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:24 schreef IPA35 het volgende:
[..]
En jij weet niet hoe je quoten moet, D66 stemmertje.
Geef maar toe dat je een D66'er bent anders verdedig je die vent en zijn voorliefde voor de Brusselse tirannie niet.quote:
Nee, ik stem geen D66.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:59 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Geef maar toe dat je een D66'er bent anders verdedig je die vent en zijn voorliefde voor de Brusselse tirannie niet.
Mooi.quote:
Iets met beloofde land enzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Waarom gingen ze dan daar hun staat oprichten te midden van "radicalisme". Fail-argument. Beter je best doen, dan krijg je misschien ook nog betaald.
Gelukkig waren er geen aanslagen op Joden in die tijdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vreemd dat de joodse terroristen beloond zijn met een eigen staat. Denk aan King David hotel bombing. Was de Israëlische premier niet een ex-terrorist? Terrorist beloond met premierschap.
Godsdienstwaanzinnigen dus.quote:
Zit je terrorisme goed te praten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Gelukkig waren er geen aanslagen op Joden in die tijd
Het lijkt me logisch dat ze liever het oude Israël opnieuw zien heropbloeien in het beloofde land dan ergens in afrika of amerika...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:41 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Godsdienstwaanzinnigen dus.
Neen, ik zeg dat er in die tijd zowel joodse als palestijnse terroristen warenquote:Zit je terrorisme goed te praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |