Iets met beloofde land enzoquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Waarom gingen ze dan daar hun staat oprichten te midden van "radicalisme". Fail-argument. Beter je best doen, dan krijg je misschien ook nog betaald.
Gelukkig waren er geen aanslagen op Joden in die tijdquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:50 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vreemd dat de joodse terroristen beloond zijn met een eigen staat. Denk aan King David hotel bombing. Was de Israëlische premier niet een ex-terrorist? Terrorist beloond met premierschap.
Godsdienstwaanzinnigen dus.quote:
Zit je terrorisme goed te praten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Gelukkig waren er geen aanslagen op Joden in die tijd
Het lijkt me logisch dat ze liever het oude Israël opnieuw zien heropbloeien in het beloofde land dan ergens in afrika of amerika...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:41 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Godsdienstwaanzinnigen dus.
Neen, ik zeg dat er in die tijd zowel joodse als palestijnse terroristen warenquote:Zit je terrorisme goed te praten.
Ik heb eerlijk gezegd geen zin in een zinloze discussie of politiek correct gedoe. Van wat ik heb begrepen is dat het conflict pas eindigt wanneer de moslimvlag boven Jeruzalem wappert.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:45 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat ze liever het oude Israël opnieuw zien heropbloeien in het beloofde land dan ergens in afrika of amerika...
[..]
Neen, ik zeg dat er in die tijd zowel joodse als palestijnse terroristen waren
Dat is dus het radicalisme waar Israël mee geconfronteerd wordt. En daardoor sterven veel mensen een zinloze dood, ook veel onschuldigenquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:03 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen zin in een zinloze discussie of politiek correct gedoe. Van wat ik heb begrepen is dat het conflict pas eindigt wanneer de moslimvlag boven Jeruzalem wappert.
Veel succes nog met het koloniseren van Palestijns land.
Raar argument. De opperzionist Herzl was atheïst, als ik het goed heb.quote:
Ah, dus niet-joodse doden zijn goed, joodse doden zijn verkeerd?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 15:30 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Gelukkig waren er geen aanslagen op Joden in die tijd
dus gelogen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:08 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Voor mij is ieder mens gelijk. Iedereen heeft recht op een mooi leven, welk geslacht ras religie kleur dan ook.
Alleen moet de veiligheid en toekomst van de Joodse staat gewaarborgd blijven.
Ach, het streven dat de Israelische vlag boven Jeruzalem wappert is dus het radicalisme waar de omgeving mee geconfronteerd wordt. En daardoor zijn al veel mensen een zinloze dood gestorven, ook veel onschuldigen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 16:06 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Dat is dus het radicalisme waar Israël mee geconfronteerd wordt. En daardoor sterven veel mensen een zinloze dood, ook veel onschuldigen
Als Israel zich beperkt had tot terugtrekken uit Gaza waren er lang niet zo veel problemen geweest. Maar het moest zo nodig Gaza afgrendelen na de infrastructuur vernield te hebben.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 02:08 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Als de Palestijnse staat helemaal onafhankelijk is, zal dit een ramp zijn voor de veiligheid van de Israëlische burgers. Het zou natuurlijk de ideale situatie zijn als deze 2 staten gewoon vredig naast elkaar konden leven. Ik vrees echter voor een 2de Gaza scenario als Israël zich terug trekt. En dan zal dat gepaard gaan met veel bloed en ellende aan beide kanten. Daar wint niemand wat bij.
Er wonen heel veel religieuze joden in Israël nochtansquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 19:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Raar argument. De opperzionist Herzl was atheïst, als ik het goed heb.
En de gelovige joden wijzen de eigenmachtige stichting van een staat Israel af zolang de messias het volk niet terugleidt.
Elke doden zijn verkeerdquote:Ah, dus niet-joodse doden zijn goed, joodse doden zijn verkeerd?
Mag de vlag van je land niet hangen in je eigen land dan? In je eigen hoofdstad?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:12 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach, het streven dat de Israelische vlag boven Jeruzalem wappert is dus het radicalisme waar de omgeving mee geconfronteerd wordt. En daardoor zijn al veel mensen een zinloze dood gestorven, ook veel onschuldigen.
Jij kan zo je lidkaartje gaan aanvragen bij Hamasquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 20:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Als Israel zich beperkt had tot terugtrekken uit Gaza waren er lang niet zo veel problemen geweest. Maar het moest zo nodig Gaza afgrendelen na de infrastructuur vernield te hebben.
Wat is er dan mis met een moslimvlag boven Jeruzalem?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:14 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Mag de vlag van je land niet hangen in je eigen land dan? In je eigen hoofdstad?
Oost-Jeruzalem: Palestinaquote:Op zondag 18 augustus 2013 00:04 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met een moslimvlag boven Jeruzalem?
Ach, als Israel zich beschaafd had gedragen, had Hamas helemaal niet zo veel aanhang gehad. Dan hadden de Gazanen gewoon kunnen werken en kunnen handeldrijven, onder andere met de bloemenveiling in Nederland.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 22:15 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Jij kan zo je lidkaartje gaan aanvragen bij Hamas
Hangt er natuurlijk vanaf wat je beschaafd noemt. Bedoel je daarmee alle VN regels accepteren? Dan is er geen Joodse staat meer... simpel. Een lieve Joodse staat overleeft niet in die regio.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ach, als Israel zich beschaafd had gedragen, had Hamas helemaal niet zo veel aanhang gehad. Dan hadden de Gazanen gewoon kunnen werken en kunnen handeldrijven, onder andere met de bloemenveiling in Nederland.
Maar veel loon ben jij niet waard, als ik zo zie. Je vindt een vergelijking kut en je speelt op de man zonder tegenargument. Als Israelische studenten niet slimmer zijn dan dat, vrees ik het ergste voor de genoemde actie. Dat wordt de risee van de hele wereld.
Uhuh, je verschuift het onderwerp weer.quote:Op zondag 18 augustus 2013 00:13 schreef zwaaien het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk vanaf wat je beschaafd noemt. Bedoel je daarmee alle VN regels accepteren? Dan is er geen Joodse staat meer... simpel. Een lieve Joodse staat overleeft niet in die regio.
Als er morgen vanuit Antwerpen raketten vliegen richting Nederland zal Nederland wellicht ook de nodige maatregelen nemen om zijn burgers te beschermen.
Wat ik me nou afvraag: krijgen jullie per bericht betaald van de regering of is het gewoon een vast bedrag per maand ofzo?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:21 schreef _Water_ het volgende:
Volgens mij bestaan de Palestijnen niet eens, het is een mengeling van verschillende Arabische volkeren die onaangekondigd de grens hebben overgestoken om zich vervolgens in Israëlisch grondgebied neer te zetten.
Israël nam niet direct actie, dus ze zagen dat als een erkenning van landbezit en verblijfsrecht.
Het jammerlijke is dat dit ook een streng religieuze en extreme geloofsgemeenschap blijkt te zijn, die terroristische aanslagen niet schuwt om hun zin te krijgen.
Israël moet dus gewoon al dat land weer opeisen, het volk uitzetten naar hun vroegerewoongebied, en de terroristen oppakken.
We moeten Israël hierbij steunen want dat is noodzakelijk voor vrede in de regio.
Allemachtigquote:Op zondag 18 augustus 2013 01:21 schreef _Water_ het volgende:
Volgens mij bestaan de Palestijnen niet eens, het is een mengeling van verschillende Arabische volkeren die onaangekondigd de grens hebben overgestoken om zich vervolgens in Israëlisch grondgebied neer te zetten. Een soort van nomadische stam die leefde als veehandelaren.
Israël nam niet direct actie, dus ze zagen dat als een erkenning van landbezit en verblijfsrecht.
Het jammerlijke is dat dit ook een streng religieuze en extreme geloofsgemeenschap blijkt te zijn, die terroristische aanslagen niet schuwt om hun zin te krijgen.
Israël moet dus gewoon al dat land weer opeisen, het volk uitzetten naar hun vroegerewoongebied, en de terroristen oppakken.
We moeten Israël hierbij steunen want dat is noodzakelijk voor vrede in de regio.
Wat? Waar zeur jij over?quote:Op zondag 18 augustus 2013 01:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag: krijgen jullie per bericht betaald van de regering of is het gewoon een vast bedrag per maand ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |