Ik zit niet meer in een coverband. Ik heb voor eigen werk gekozen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar jij zit in een coverband, daar hoef je niet veel zelf voor te verzinnen.
Soloproject?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in een coverband. Ik heb voor eigen werk gekozen.
Maar jij doet toch alleen zang?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, band(s). Hoewel ik ook wel wat thuis op de computer klooi.
Hooguit wat achtergrondzang. Wat deed jij met muziek dan? Welk instrument? En waarom gestopt?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij doet toch alleen zang?
Ongeveer 7 jaar gedrumd('99-'06), band ging uit elkaar, geen zin om met nieuwe mensen samen te werken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hooguit wat achtergrondzang. Wat deed jij met muziek dan? Welk instrument? En waarom gestopt?
Grappigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ongeveer 7 jaar gedrumd('99-'06), band ging uit elkaar, geen zin om met nieuwe mensen samen te werken.
Wel veel mooie optredens gehad door heel Nederland.
Het is voortaan: Specularidrumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathmetal. De wat snellere variant.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
GrappigJammer dat je gestopt bent. Welke stijl muziek?
Ik zit meer in de pop-rock hoek. De band is op dit moment helaas incompleet en we zijn tamelijk low-profile. We zijn wél super-productief qua nummers schrijven. Hopelijk in de toekomst weer optreden, maar gewoon omdat we het leuk vinden; verder niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deathmetal. De wat snellere variant.
ik zoek een coverbandjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit meer in de pop-rock hoek. De band is op dit moment helaas incompleet en we zijn tamelijk low-profile. We zijn wél super-productief qua nummers schrijven. Hopelijk in de toekomst weer optreden, maar gewoon omdat we het leuk vinden; verder niet.
Hij was in Palermo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Was je écht op vakantie of had je gewoon een ban?
Ik zit niet meer in een coverbandje.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zoek een coverbandje
doe is dit
hoeft niet heel goed, levert niets op
jammerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit niet meer in een coverbandje.
b000h000, dan had de muzikant maar een vak moeten lerenquote:
Écht op vakantiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Was je écht op vakantie of had je gewoon een ban?
Morgen weer 3 dagen weg! Pukkelpop!quote:
Wat is Djumbo?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:17 schreef Specularium het volgende:
Ik dacht dat die wijven van Djumbo 19 ofzo waren, zijn ze allemaal over de 25,.
quote:Djumbo was een promotiestunt van supermarktketen Jumbo. Lotte, Lindsy en Svenja werden uitgekozen om samen deze groep te vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |