Ben Cramer: Nederland geen respect voor oude gardequote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
Iemand nog Nederlandstalige indie in de aanbieding?
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
en deze hele cd..quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
Best te pruimenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:41 schreef Norrage het volgende:
Alex van Holstein, ook leuk! En Eefje doet er op mee![]()
Maar meer indie kan het niet zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Best te pruimen
Minpuntje is toch wel dat het een beetje overkomt als cabaretliedje soms.
Dank je wel in ieder geval
Point takenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar meer indie kan het niet zijn
Jonasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
Daniel Lohues zou je indie kunnen noemen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:06 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik geef wel toe
Op een of andere manier klinkt Nederlands gewoon wat vreemd
Winterland? Zeker niet slecht.quote:
Truequote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Winterland? Zeker niet slecht.
Altijd Halverwege vind ik een erg mooi nummer.
zekerquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:15 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben nu dat Wahaxachee of zo iets aan het luisterenDat is tof
Het is wel weer rustig.quote:
Jah hij vond Goldfrapp ook leuk, dus misschien slikt hij dit ook wel. Beetje aftasten he.quote:
Die nieuwe van Goldfrapp vond ik weinig aan, wel wat anders dan een nummer als Train.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef Moody het volgende:
Jah hij vond Goldfrapp ook leuk, dus misschien slikt hij dit ook wel. Beetje aftasten he.
ben benieuwdquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:32 schreef Moody het volgende:
Heel geleidelijk gaan we hem mannenmuziek proberen te laten luisterenStapje voor stapje.
Eerst mannen met vrouwenstemmen uiteraardquote:
Nee dat is nou juist waar ik zo'n hekel aan hebquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:49 schreef Moody het volgende:
Eerst mannen met vrouwenstemmen uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |