Wat een mooie foto Marjolijntje!!
Hier zit ik er even doorheen.
Gisteren en vannacht kwam ze prima, ongeveer 2,5 uur tussen de voedingen, en op het laatst begon ze te rommelen. 3:30, en toen op 4:30 weer, en ze leek flink te tanken. Uiteindelijk om 8 uur met heel veel moeite er wat ingekregen. Toen met haar wezen douchen, en ze leek maar niet weer wakker te worden voor een voeding. Uiteindelijk om 13:30 een paar slokken gedronken, en zo rond 15:15 zat ik er doorheen. Dus ik heb zitten kolven, en ze heeft nog wat aan 1 borst gedronken, en de rest maar via een spuitje aan de borst bijgevoed.
Ik was zo over mijn toeren dat

de verloskundige belde voor advies, en nu moesten we maar weer max 3 uur er tussen laten. Ik heb later de laktatiekundige voor advies gebeld, en die gaf ook nog aan dat als voor mijn gevoel de voeding niet goed genoeg ging, ik wel weer moest kolven en dat bijgeven.
Stomme is dat ze wel goede plasluiers heeft, en vanmorgen wel gewoon 50 gram was aangekomen

. En dan dit weer. Ik ben er soms heel erg het vertrouwen in kwijt.
Ik ga dus vanavond heel op tijd naar bed, en dan lekker met haar tegen mij aan liggen knuffelen om zo even wat rust te vinden, en er weer wat vertrouwen in te krijgen.
Mijn produktie lijkt wel goed trouwens, ik voel nu echt de boel volschieten elke paar uur.