Op basis van het vetgedrukte: is haar dag en nachtritme niet gewoon omgewisseld? Hoe je dat weer terug krijgt weet ik niet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 17:44 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik snap er zelf zo weinig van.
En de laktatiekundige kan er ook niet echt een goede reden/oorzaak voor geven. Dus het blijft een beetje zoeken nu.
Het aankomen is goed, de plasluiers ook, maar waarom ze nu dan overdag zo slecht drinkt is vaag. Of dat ik gewoon haar te snel wil pakken en ze net even een langere ruk maakt op die vele voedingen van 's nachts, of dat het vele drinken 's nachts teveel energie kost en we daar even bij moeten helpen, ik weet het niet.
Afwachten dus.
Ze kan het dus best!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:23 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik baal op dit moment geloof ik het meest dat ik me er zo van slag van laat brengen, en gewoon niet durf te vertrouwen op mijn meisje, en dat die wel regelt wat moet. Ik heb net lekker met haar op mijn blote borst gelegen, en op een gegeven moment werd ze wakker en begon te zoeken, 2 uur en drie kwartier na de vorige voeding. Ze heeft bijna een half uur in totaal gedronken, met soms ook wel echt grote teugen. Het geeft wat rust, dus ik ga rustig aan doen tot de volgende voeding.
Ohja en jouw bericht klonkt heel goed, fijn!!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:34 schreef Kiwisoep het volgende:
Wat allen voor mij hebben gezegd laiveneertiekje! Zet hem op, jullie kunnen het samen.
Het is gisteravond/vannacht niet veel beter geworden jammergenoeg. Nu eerst maar even de weging afwachten en overleggen. Verloskundige gisteren nog gesproken, die wilde eventueel naar het ziekenhuis om haar na te laten kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:34 schreef Juud79 het volgende:
Ltiekje, volgens mij zijn het vooral je hormonen die je nu parten spelen en das heel rot.![]()
Het klinkt allemaal gewoon wel goed hoor. Je moet erop gaan vertrouwen dat ze het zelf kan en das lastig in het begin. Goed kijken naar haar luiers, naar hoe alert ze is als ze wakker is, naar haar drinken luisteren, je moet kunnen horen dat ze slokken neemt en je kan dan redelijk bijhouden of ze goed/voldoende drinkt. Als ze zich voltankt, dan kan ze daar natuurlijk gerust een tijdje op slapen. In de nacht vaker komen herken ik wel van hier. Overdag lag ie dan zo 3 uur weg te tukken, om vervolgens te drinken en weer 3 uur te slapen....
Je kan het hoor, het komt wel goed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Kyara op 16-08-2013 21:39:20 (even in spoiler voor lurkers) ]
Ja, ik vind het heel apart. Ik had er vanmiddag zoveel spanning op dat ik toch maar een minuutje gekolfd heb. En dat leverde al 20 mL op!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:01 schreef Kiwisoep het volgende:
Een wereld van verschil klinkt het laiveneertiekje. Gelukkig nu duidelijke instructies en gerustgesteld. Bizar hoe snel je lichaam van geen naar genoeg melk gaat he!
En wauw kyara. Mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |