Zo heb ik ook met M geslapen de eerste wekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:52 schreef Kersjes het volgende:
De eerste paar weken sliep hij s nachts op mijn borst in ons bed. Ik op m'n rug, hij bovenop me en ik met mijn armen om hem heen. Ging prima, ik heb me nooit onveilig gevoeld.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zo heb ik ook met M geslapen de eerste weken
Wat supergoed! Heerlijk, hopelijk wordt dit de opmaat naar meer!quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Waaahhhh ik wals even overal doorheen!
Een slaap ruk van 5 uur!!! Ok daarna cluster uur maar
We zitten nu eigenlijk standaard op 11-12 per 24 uur en hij eet !! Wel heel minimaal maar we hebben vooruitgang door sensorische spelletjes !
Blij
Hoe gaat het met de plasluiers?quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:01 schreef Stansfield het volgende:
Onze dochter heeft nu 3x achter elkaar gespuugd. De eerste keer best wel veel. En vannacht en vanmorgen niet zo veel. Kan dit gewoon iets zijn wat ff niet lekker gevallen is of moeten we ons zorgen gaan maken?
Volgens mij is dat regelen of clusteren... Lijkt me niet dat je daar iets aan kunt doen - wakker houden lijkt me lastigquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef Stansfield het volgende:
Wat kun je er trouwens aan doen als ze steeds kort drinkt en dan in slaap valt en dan na anderhalf uur of 2 uur weer komt? Moet je haar dan wakker houden dat ze toch zo'n 20 min blijft drinken of valt daar nog iets anders tegen te doen? Anders ben je ook maar de hele tijd aan het voeden.
uitkleden, onder de kin kriebelen, onder de voetjes krieben, afkoppelen en laten boeren, etc.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef Stansfield het volgende:
Wat kun je er trouwens aan doen als ze steeds kort drinkt en dan in slaap valt en dan na anderhalf uur of 2 uur weer komt? Moet je haar dan wakker houden dat ze toch zo'n 20 min blijft drinken of valt daar nog iets anders tegen te doen? Anders ben je ook maar de hele tijd aan het voeden.
Wij hebben op een gegeven moment haar wel wakker gehouden tijdens het drinken ja. Onder het voetje kriebelen, onder het kinnetje kriebelen of in het nekje. Ze viel constant in slaap iddquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef Stansfield het volgende:
Regel dagen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:25 schreef Stansfield het volgende:
Ze is vandaag 3 weken.
Tnx voor de adviezen.
Health visitorquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef DaviniaHR het volgende:
evenstar, wat is HV?
En wat is er dan precies met O aan de hand dat er sensorische integratie spelletjes gedaan worden?
Wel fijn om te lezen dat hij vooruit gaat!
ah. Dank voor je antwoord.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:14 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Health visitor![]()
En Oliver heeft nooit bijvoeding willen eten gevolgen als hij wel wat binnen kreeg werkte hij het weer naar buiten zelf door te spugen. Al doende toch blijven proberen kwam steeds duidelijk naar voren dat hij bepaalde dingen miniem eet die weg glijden en laf van smaak , hardere en sterkere smaken werden sowieso geweigerd in elke vorm ( zelfs wortel is al te sterk van smaak) Soms proberen we toch en dan was het 1 keer kauwen en spugen en überhaupt niets door slikken. Zo via diëtiste bij HV gekomen en zo kwamen we tot conclusie fat hij echt heel angstig is en we gingen proberen met sensorische foodplay te oefenen zodat hij de controle heeft en voelt. Dat vind hij best moeilijk hij krampt ook echt in elkaar. Maar dat bevestigde dus ook onze gedachten en nu dus verwijzing logopedist die nog intensiever en ook meer fysiek hem zal onderzoeken. En dus ook dadelijk met de mond oefeningen ipv handen etc.
Hij krijgt nog behoorlijk veel BV voor zijn leeftijd en het is onderhand niet meer voldoende en genoeg dat zijn gewicht matigjes is en blijft en nu dus verder afbuigt. Oorzaak ligt bij allergie en daardoor voedselaversie en vorm van infant anorexia en we willen ook toch bespreken met kinderarts eventueel interne oorzaken uitsluiten
Zo heel verhaal
Dat zat ik me net ook te bedenken. Lijkt me heel moeilijk om hier een goede weg in te vinden. Maar fijn dat de spelletjes hun vruchten afwerpenquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:30 schreef Juud79 het volgende:
het zou natuurlijk enorm fijn zijn als je de sonde kan voorkomen, zeker omdat dat voor nog meer mond/neus trauma zorgt...en dan ben je nog verder van huis, voor zover dat kan.
Dat is inderdaad heel goed... voor je relatiequote:Op maandag 19 augustus 2013 15:09 schreef pessie het volgende:
Wel schijnt het goed te zijn af en toe half naakt rond te lopen, maar goed ook dat heb ik nooit gedaan en ben MN 2de aan het voeden...
Wat fijn!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:15 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoeoeoe ik dacht gisteren al dat E niet echt veel dronk, maar dat zit er nu allemaal nog in ofzo!Knaltieten! Het lekte vannacht zelfs enorm terwijl ik daar al een tijd geen last meer van heb.
Wel fijn dat t dus nog steeds goed gaat ondanks het afbouwen van de domperidon.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:22 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel goed... voor je relatie
Goed. Ze meldt zichzelf mooi op tijd, drinkt dan ook wel goed, en mooie plas en poepluiers. De wijkverpleegkundige komt donderdag, en ik denk dat we tot dan wachten met wegen, anders moet het morgenmiddag en dan zitten we krap in de tijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef Kiwisoep het volgende:
Dat heb ik inderdaad op mijn werk ook wel gebruikt. Zit er op 7 wkn een sprongetje? Niet te genieten hier... Krampjes lijken weg gelukkig!
Hoe is t nu met jouw meisje laiv?
http://www.oeiikgroei.nl/(...)-in-het-eerste-jaar/quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef Kiwisoep het volgende:
Dat heb ik inderdaad op mijn werk ook wel gebruikt. Zit er op 7 wkn een sprongetje? Niet te genieten hier... Krampjes lijken weg gelukkig!
Hoe is t nu met jouw meisje laiv?
Weet niet, ik zou er niet teveel hoop op vestigen inderdaad, maar je kunt haar zo misschien wel leren aan de borst te drinken. Als ze het goed door heeft, wil ze er misschien ook wel meer moeite voor doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, kan ik wel eens proberen, maar is eigenlijk ook geen oplossing natuurlijk...
Syntocinon neusspray via je huisarts?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog even een kolf-ergernisIk heb het idee dat mijn melkstroom echt een aanlooptijd nodig heeft. Mss is dat ook wel de reden dat Noor niet bij me drinkt. Als ik kolf, heb ik de eerste 10 minuten bijna niks, dan begint het en het hoogste rendement haal ik tussen de 15-30 minuten. Das mooi hoor, maar ik ben dus bijna altijd 20-25 minuten aan het kolven. Zou zo fijn zijn als ik dat om zou kunnen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |