Zo heb ik ook met M geslapen de eerste wekenquote:Op zondag 18 augustus 2013 11:52 schreef Kersjes het volgende:
De eerste paar weken sliep hij s nachts op mijn borst in ons bed. Ik op m'n rug, hij bovenop me en ik met mijn armen om hem heen. Ging prima, ik heb me nooit onveilig gevoeld.
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zo heb ik ook met M geslapen de eerste weken
Wat supergoed! Heerlijk, hopelijk wordt dit de opmaat naar meer!quote:Op zondag 18 augustus 2013 13:02 schreef _evenstar_ het volgende:
Waaahhhh ik wals even overal doorheen!
Een slaap ruk van 5 uur!!! Ok daarna cluster uur maar
We zitten nu eigenlijk standaard op 11-12 per 24 uur en hij eet !! Wel heel minimaal maar we hebben vooruitgang door sensorische spelletjes !
Blij
Hoe gaat het met de plasluiers?quote:Op maandag 19 augustus 2013 09:01 schreef Stansfield het volgende:
Onze dochter heeft nu 3x achter elkaar gespuugd. De eerste keer best wel veel. En vannacht en vanmorgen niet zo veel. Kan dit gewoon iets zijn wat ff niet lekker gevallen is of moeten we ons zorgen gaan maken?
Volgens mij is dat regelen of clusteren... Lijkt me niet dat je daar iets aan kunt doen - wakker houden lijkt me lastigquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef Stansfield het volgende:
Wat kun je er trouwens aan doen als ze steeds kort drinkt en dan in slaap valt en dan na anderhalf uur of 2 uur weer komt? Moet je haar dan wakker houden dat ze toch zo'n 20 min blijft drinken of valt daar nog iets anders tegen te doen? Anders ben je ook maar de hele tijd aan het voeden.
uitkleden, onder de kin kriebelen, onder de voetjes krieben, afkoppelen en laten boeren, etc.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef Stansfield het volgende:
Wat kun je er trouwens aan doen als ze steeds kort drinkt en dan in slaap valt en dan na anderhalf uur of 2 uur weer komt? Moet je haar dan wakker houden dat ze toch zo'n 20 min blijft drinken of valt daar nog iets anders tegen te doen? Anders ben je ook maar de hele tijd aan het voeden.
Wij hebben op een gegeven moment haar wel wakker gehouden tijdens het drinken ja. Onder het voetje kriebelen, onder het kinnetje kriebelen of in het nekje. Ze viel constant in slaap iddquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:56 schreef Stansfield het volgende:
Regel dagen!quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:25 schreef Stansfield het volgende:
Ze is vandaag 3 weken.
Tnx voor de adviezen.
Health visitorquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef DaviniaHR het volgende:
evenstar, wat is HV?
En wat is er dan precies met O aan de hand dat er sensorische integratie spelletjes gedaan worden?
Wel fijn om te lezen dat hij vooruit gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |