Goed. Ze meldt zichzelf mooi op tijd, drinkt dan ook wel goed, en mooie plas en poepluiers. De wijkverpleegkundige komt donderdag, en ik denk dat we tot dan wachten met wegen, anders moet het morgenmiddag en dan zitten we krap in de tijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef Kiwisoep het volgende:
Dat heb ik inderdaad op mijn werk ook wel gebruikt. Zit er op 7 wkn een sprongetje? Niet te genieten hier... Krampjes lijken weg gelukkig!
Hoe is t nu met jouw meisje laiv?
http://www.oeiikgroei.nl/(...)-in-het-eerste-jaar/quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:55 schreef Kiwisoep het volgende:
Dat heb ik inderdaad op mijn werk ook wel gebruikt. Zit er op 7 wkn een sprongetje? Niet te genieten hier... Krampjes lijken weg gelukkig!
Hoe is t nu met jouw meisje laiv?
Weet niet, ik zou er niet teveel hoop op vestigen inderdaad, maar je kunt haar zo misschien wel leren aan de borst te drinken. Als ze het goed door heeft, wil ze er misschien ook wel meer moeite voor doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, kan ik wel eens proberen, maar is eigenlijk ook geen oplossing natuurlijk...
Syntocinon neusspray via je huisarts?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog even een kolf-ergernisIk heb het idee dat mijn melkstroom echt een aanlooptijd nodig heeft. Mss is dat ook wel de reden dat Noor niet bij me drinkt. Als ik kolf, heb ik de eerste 10 minuten bijna niks, dan begint het en het hoogste rendement haal ik tussen de 15-30 minuten. Das mooi hoor, maar ik ben dus bijna altijd 20-25 minuten aan het kolven. Zou zo fijn zijn als ik dat om zou kunnen draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |