quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:12 schreef Mani89 het volgende:
Dat varkentje kan wel wat Aicar gebruiken.
Ja, al doelt men daarbij natuurlijk vooral op dit soort onverwachte pensioenen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:05 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat is verdacht? Dat mensen met pensioen gaan?
Is Cipolini daar niet de uitvinder vanquote:Op donderdag 15 augustus 2013 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja, al doelt men daarbij natuurlijk vooral op dit soort onverwachte pensioenen.
Mijn eerste gedachte net als van een paar anderen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 08:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Zou Marion Bartoli betrapt zijn op doping ?
twitter:Ponckster twitterde op donderdag 15-08-2013 om 12:12:34!! RT @gerardvroomen Bartoli retires from tennis 6 weeks after winning Wimbledon. Question is, has she been retired for 6 months or 2 years? reageer retweet
Toch is dit wel een relevante opmerking; als ze doping gebruikte was het wel aardig voordehandliggend geweest om wat aan haar vetpercentage te doen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:12 schreef Mani89 het volgende:
Dat varkentje kan wel wat Aicar gebruiken.
Niet weten dat ze over x maanden compleet afgetraind terugkomtquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch is dit wel een relevante opmerking; als ze doping gebruikte was het wel aardig voordehandliggend geweest om wat aan haar vetpercentage te doen.
Zou Dario Pieri dan ook clean geweest zijn?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch is dit wel een relevante opmerking; als ze doping gebruikte was het wel aardig voordehandliggend geweest om wat aan haar vetpercentage te doen.
Andere tijden, afslankingsmiddelen lijken nu veel meer gemeengoed dan vroeger. (Ullrich was ook vaak te dik en Hamilton probeerde af te vallen met slaappillen en een fles waterquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:08 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Zou Dario Pieri dan ook clean geweest zijn?
Als je de waarheid uit de woorden van een atleet wilt herleiden, dan zeer goed lezen cq. luisteren.quote:
Filip Meirhaeghe. Die gaf gewoon meteen een persconferentie en zei dat hij goud wilde winnen en gegokt had en verloren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:22 schreef THEFXR het volgende:
Is er ooit een atleet in de media geweest, die direct heeft toegegeven?
Het zijn altijd dezelfde ontkenningsverhalen.
Dan ben je wel een echte manquote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Filip Meirhaeghe. Die gaf gewoon meteen een persconferentie en zei dat hij goud wilde winnen en gegokt had en verloren.
Nee hoor, gewoon net zo'n leugenaar als alle anderen. Was zogenaamd net begonnen met EPO-gebruik, die wereldtitel en Olympische medaille die hij had gehaald waren natuurlijk helemaal schoon. Dat hij in het verleden ook al een 50plusje had, dat was slechts toeval.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 14:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan ben je wel een echte man
Had het overgenomen van een site, bedankt voor de info (effe kijken of ik het nog kan aanpassen)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:52 schreef Diabox het volgende:
Geen idee wie deze beschrijving heeft verzonnen, maar het is nogal incorrect:
[..]
SARMs binden aan de androgeen receptor, maar hebben weefselafhankelijke effecten door bijv. de verschillen in co-expressie van relevante cofactoren. Streven in het kader van sport is hierbij het maximaliseren van androgene activiteit in skeletspierweefsel, maar het minimaliseren in bijv. de prostaat. Doen helemaal niks met testosteron transport naar de cel (diffundeert notabene gewoon langs het celmembraan komt geen actief transport aan te pas).
Top. Kunt dus toevoegen: Om zodoende sportprestaties te maximaliseren, en tegelijkertijd androgene bijwerkingen te minimaliseren.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:12 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Had het overgenomen van een site, bedankt voor de info (effe kijken of ik het nog kan aanpassen)
Aangepast.![]()
gelukkig is de ploeg wel clean, leugendetectors enzoquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:12 schreef marcodej het volgende:
Andreas Klier, nu ploegleider bij Garmin, bekent dopinggebruik en accepteert 6 maanden schorsing.
Misschien gaat het balletje dan toch rollen in de tenniswereld, interessant stuk wel.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef THEFXR het volgende:
Michael Emmett: “Is There a Connection between Rafa and Lance?”
http://oncourt.ca/?p=6329
Dus niet (al dan niet met fake blessure) afwezig vanwege een positieve en onder het tapijt geveegde test maar meer vanwege opbouw en een ander soort kuur?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:22 schreef THEFXR het volgende:
Michael Emmett: “Is There a Connection between Rafa and Lance?”
http://oncourt.ca/?p=6329
Tom Stamsnijder wint een etappe in de Vueltaquote:Op donderdag 15 augustus 2013 19:12 schreef marcodej het volgende:
Andreas Klier, nu ploegleider bij Garmin, bekent dopinggebruik en accepteert 6 maanden schorsing.
quote:De trainer van Adrienne Herzog heeft bekendgemaakt dat hij de samenwerking met Adrienne Herzog heeft beëindigd.
‘Ook al hoop ik oprecht dat de recente aantijgingen tegen Adrienne Herzog onjuist zijn zullen onze wegen vanaf nu scheiden. Ik kan niet beoordelen of de beschuldigingen correct zijn maar ik wil duidelijk maken dat ik het een ‘zero tolerante’ beleid voor ten aanzien van drugs en doping in de sport.
http://losseveter.nl/blog(...)met-adrienne-herzog/
Nu haar sponsors nogquote:
Maar hij verliest wel de resultaten uit zijn "cleane" periodequote:Op donderdag 15 augustus 2013 22:05 schreef OProg het volgende:
Weer eentje die in het magische jaar 2006 gestopt is met gebruiken.
Op internet genoeg verdachtmakingen te vindenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:17 schreef TheVulture het volgende:
De dag dat Mo Farrah voor de bijl gaat hang ik de vlag uit, daar deugt echt niks van
Dat doe ik pas bij Nadal.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 23:17 schreef TheVulture het volgende:
De dag dat Mo Farrah voor de bijl gaat hang ik de vlag uit, daar deugt echt niks van
Britse humor, onovertroffen.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:41 schreef debeterebob het volgende:
http://www.nu.nl/sport/35(...)-dopingzondaars.html![]()
Trucje a la Riis.quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:41 schreef debeterebob het volgende:
Als ik het niet dacht.quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:08 schreef Gramulanion het volgende:
Doping gevonden bij Badr Hari
http://www.crimesite.nl/nieuws/mensen/26921-dopingbijbadr/
Zeker voor renners die nu nog epo gebruiken of iets waarvan je zeker weet dat het voor honderd procent bedrog is, zou ik voorstander zijn van een levenslange uitsluitingquote:Op zondag 18 augustus 2013 12:41 schreef debeterebob het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:41 schreef debeterebob het volgende:
http://www.wetenschap24.n(...)met-Badr-Hari--.htmlquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef kikoooooo het volgende:
Verklaard dit ook het bizarre verlies van kilo's van Hari in de gevangenis? Ik geloof dat ie in twee maanden 20 kilo spier kwijt was oid? Neemt dat, na het (onverwacht) stoppen van zo'n kuur in zo'n rap tempo af?
quote:Zo’n enorm verlies in vijf maanden is niet mogelijk bij een gezond iemand die gewoon kan bewegen; dat doet eerder denken aan mensen die vijf maanden in coma liggen of gewichtloos zijn in een ruimtestation. Daar waren anabole steroïden oorspronkelijk voor bedoeld: om ernstig verzwakte patiënten snel weer aan te laten sterken. Sporters gebruiken veel hogere doses dan aan patiënten gegeven wordt.
Gast, zelfs darters krijgen dopingcontrole's.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:30 schreef JohnDDD het volgende:
Sorry maar ben ik de enige die het naïef vindt om te geloven dat er dit soort sporters zijn die géén steroïden gebruiken? Alle krachtsporters gebruiken. Wielrennen is nu al een aantal jaar de schoonste sport ter wereld (op sporten na waar doping geen voordeel is, zoals bijv. snooker of iets dergelijks). Ik durf te wedden dat in de hogere regionen van het voetbal, tennis, atletiek, minimaal 80% gebruikt.
Het is maar net wat de definitie van "gebruikt" is, wat onze held Froome eigenlijk ook al aangeeftquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:30 schreef JohnDDD het volgende:
Sorry maar ben ik de enige die het naïef vindt om te geloven dat er dit soort sporters zijn die géén steroïden gebruiken? Alle krachtsporters gebruiken. Wielrennen is nu al een aantal jaar de schoonste sport ter wereld (op sporten na waar doping geen voordeel is, zoals bijv. snooker of iets dergelijks). Ik durf te wedden dat in de hogere regionen van het voetbal, tennis, atletiek, minimaal 80% gebruikt.
Nee, dit kan ik je uitleggen. In het boek van Jef D'Hondt had hij het over dat de UCI rond 1996 bezig was om een EPO-test te ontwikkelen. In dat kader vroegen ze aan renners om vrijwillig urine/bloed af te staan. Een van de eerste renners die dat deed volgens Jefke was Riis. Jefke dacht dat hij dit deed om de boel te misleiden.quote:
In elke sport heeft doping wel een voordeel. Bij snooker zal het me niets verbazen als ze aan de bètablockers zitten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:30 schreef JohnDDD het volgende:
ah thanks, wat een perfide doerakquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Nee, dit kan ik je uitleggen. In het boek van Jef D'Hondt had hij het over dat de UCI rond 1996 bezig was om een EPO-test te ontwikkelen. In dat kader vroegen ze aan renners om vrijwillig urine/bloed af te staan. Een van de eerste renners die dat deed volgens Jefke was Riis. Jefke dacht dat hij dit deed om de boel te misleiden.
Bij snooker spelen ze op een andere manier vals, dmv sports bettingquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:35 schreef nostra het volgende:
[..]
In elke sport heeft doping wel een voordeel. Bij snooker zal het me niets verbazen als ze aan de bètablockers zitten bijvoorbeeld.
quote:Drama in de VS gisteravond. Daar heeft een honkbalspeler PED gebruikt (Performance Enhancing Drugs). De pitcher wilde even laten zien dat hij het er niet mee eens was, dus gooit hij twee keer vol op het lijf van de betreffende slagman. Best pijnlijk met 130 km/u precies op de knie en elleboog (skill!).
Want dat kan bij andere sporten niet?quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bij snooker spelen ze op een andere manier vals, dmv sports betting
Nou, het is bij een 1 tegen 1 sport wel makkelijker dan bij bijvoorbeeld wielrennen of een teamsport. Maar goed, frauderen kan natuurlijk overal.quote:Op maandag 19 augustus 2013 18:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Want dat kan bij andere sporten niet?
Die reactie daaronderquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:49 schreef Beardslasher het volgende:
Ondertussen in de USA
http://www.flabber.nl/lin(...)lagman-op-lijf-16151
[..]
quote:Stomme laffe actie. Ik begrijp daarnaast niet welk voordeel verboden middelen kunnen hebben bij deze sport, of het moeten amfetaminen zijn om wakker te blijven. Het is vooral veel wachten en heel af en toe een heel kort sprintje trekken.
Prachtigquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:49 schreef Beardslasher het volgende:
Ondertussen in de USA
http://www.flabber.nl/lin(...)lagman-op-lijf-16151
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |