abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130210563
quote:
14s.gif Op zondag 18 augustus 2013 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
Brotip:

[ afbeelding ]

Pain & Gain (2013) - IMDb

Draait in de bioscopen momenteel. Over een bende bodybuilders die een rijke Sjonnie gaan kidnappen voor het geld. Met Mark Wahlberg en The Rock.

Matige film an zich, maar een paar BB-opmerkingen ertussendoor ('how much protein do you take?') deden me wel hardop lachen in de bios :@
En het publiek weer mooi geven wat ze willen horen.

brb van anaboluh krimpt je pikkie
brb injecties rechtstreeks in je penis als fix

ok jeff
Of toch du vader?
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:27:28 #252
391621 Hiatus
ho's favorite most hated.
pi_130210827
Doe nu wendler maar zou eigenlijk schouders en benen op zelfde dag willen doen.
Als ik op een dag naar de gym ga om enkel schouders te trainen ben ik klaar met gevoel nog meer te kunnen hebben gedaan.
En daarnaast ben ik sneller klaar met een cyclus waardoor ik weer aan volgende kan beginnen.

Is wel mogelijk dat ik dit aanpas toch? Of zou ik de fundering van het hele 5/3/1 systeem ondermijnen?
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:30:39 #253
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_130211007
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:21 schreef Hiatus het volgende:
6.5/10 imo
oja en Yolanthe speelt in een scene van hooguit 30 sec :D
Hetzelfde stukje ook echt als in de trailer :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:44:23 #254
391621 Hiatus
pi_130211819
Fuck man , weet gewoon niet meer wat voor schema ik moet gaan volgen.
Push / pull / legs lijkt me ook wel wat.

Basically wil ik gewoon 3 a 4 keer per week trainen.
Graag ook wat sterker worden maar ook als een bodybuilder isolatie doen om gains te maken.
Deed altijd 3 day split , maar nu in tweede week wendler + accessory.
Bevalt wel , maar een dag enkel voor schouders kan ik moeilijk accepteren. Ik kan daar niet al mijn energie in kwijt en kost me toch weer ritje naar de gym.
  zondag 18 augustus 2013 @ 20:50:44 #255
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_130212200
quote:
2s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:23 schreef Luchtkoker het volgende:

[..]

En het publiek weer mooi geven wat ze willen horen.

brb van anaboluh krimpt je pikkie
brb injecties rechtstreeks in je penis als fix

ok jeff

:9
Confidence through competence
pi_130212286
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:44 schreef Hiatus het volgende:
Fuck man , weet gewoon niet meer wat voor schema ik moet gaan volgen.
Push / pull / legs lijkt me ook wel wat.

Basically wil ik gewoon 3 a 4 keer per week trainen.
Graag ook wat sterker worden maar ook als een bodybuilder isolatie doen om gains te maken.
Deed altijd 3 day split , maar nu in tweede week wendler + accessory.
Bevalt wel , maar een dag enkel voor schouders kan ik moeilijk accepteren. Ik kan daar niet al mijn energie in kwijt en kost me toch weer ritje naar de gym.
Ik doe push/pull/legs en wil echt niks anders meer. Had hier veel eerder mee moeten beginnen :P . Doe zelf eigenlijk pull/push/legs, omdat na pull m'n hamstrings en core altijd gaar zijn. Op die manier heb ik 1 dagje "rust" voor die spiergroepen als ik push doe en kan ik de dag erna maximaal benen pakken. Maximaal squatten werkt namelijk niet echt als je de dag ervoor maximaal hebt gedeadlift.

Maarja, als je alles 1x per week doet, met een dagje rust ertussen, kun je ook prima push/pull/legs pakken opzich. Dan heb je die rust ook voordat je legs doet.
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:29:09 #257
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_130214391
Net Pain & Gain gekeken. Voor de twijfelaars, ik zou het gewoon doen. Goede motivational/humoristische oneliners met vlagen. Verhaal is zo over de top dat je hard twijfelt aan de 'based/inspired on a true story'-kant
BEASTMODE
  zondag 18 augustus 2013 @ 21:37:34 #258
391621 Hiatus
pi_130214901
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 20:52 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik doe push/pull/legs en wil echt niks anders meer. Had hier veel eerder mee moeten beginnen :P . Doe zelf eigenlijk pull/push/legs, omdat na pull m'n hamstrings en core altijd gaar zijn. Op die manier heb ik 1 dagje "rust" voor die spiergroepen als ik push doe en kan ik de dag erna maximaal benen pakken. Maximaal squatten werkt namelijk niet echt als je de dag ervoor maximaal hebt gedeadlift.

Maarja, als je alles 1x per week doet, met een dagje rust ertussen, kun je ook prima push/pull/legs pakken opzich. Dan heb je die rust ook voordat je legs doet.
Zeker wel goede rotatie. Pull push legs lijkt me inderdaad ook handiger. En als ik beslis 4x per week te trainen begin ik die rotatie gewoon binnen een week opnieuw.
Kan je nog eens je oefeningen posten, want ik meen te herinneren dat jij ook wisselt bij de push dag of je met ohp of bench begint.
Mijn schouders mogen nog wel wat size pakken dus vind ik het belangrijk dat die goed aan bod komen in nieuwe schema. Daarom lijkt ohp na bench op pushdag me een hekel punt. Al denk ik dat het niet veel uitmaakt omdat die stimulatie van bench en ohp wel voldoende moet zijn.
Is het dan een denkfout die velen maken dat wanneer je een oefeningen laat in training heb en je minder sterk ben dan je er zou mee beginnen je ook minder progress in gains maakt?
Kwam kracht gains denk ik dat het misschien wel minder is?

Wellicht beetje incoherent verhaal maar snapt denk wel de gedachte.
pi_130215364
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:37 schreef Hiatus het volgende:

[..]

Zeker wel goede rotatie. Pull push legs lijkt me inderdaad ook handiger. En als ik beslis 4x per week te trainen begin ik die rotatie gewoon binnen een week opnieuw.
Kan je nog eens je oefeningen posten, want ik meen te herinneren dat jij ook wisselt bij de push dag of je met ohp of bench begint.
Mijn schouders mogen nog wel wat size pakken dus vind ik het belangrijk dat die goed aan bod komen in nieuwe schema. Daarom lijkt ohp na bench op pushdag me een hekel punt. Al denk ik dat het niet veel uitmaakt omdat die stimulatie van bench en ohp wel voldoende moet zijn.
Is het dan een denkfout die velen maken dat wanneer je een oefeningen laat in training heb en je minder sterk ben dan je er zou mee beginnen je ook minder progress in gains maakt?
Kwam kracht gains denk ik dat het misschien wel minder is?

Wellicht beetje incoherent verhaal maar snapt denk wel de gedachte.
Ja ik wissel het inderdaad af, schema staat hier gepost: SPT / [Bodybuilding] #385 Incline shoulder benchpress

Ik heb een push A en push B. Op de A-dag begin ik met max effort benchpress en werk ik daarna de rest af. Ik pak OHP ook, maar lichter dan op de B-dag. Op de B-dag doe ik namelijk max effort OHP als eerste in de training, dat is ook de training dat ik het gewicht ophoog.

De A-dag die daarna komt, pak ik ook OHP, maar dan doe ik vaak het gewicht wat ik op de B-dag daarvoor heb gedaan, of iets daaronder.

Gisteren bijv 45 5x5 gedaan met OHP, dat zal ik hopelijk woensdag als ik push A doe ook doen, maar waarschijnlijk wordt het dan iets als 42.5 5x5 of misschien 40 5x5, omdat ik na het benchen en incline bench al aardig gaar ben.

Verschil is wel dat ik in 1 week zowel alle A-dagen als alle B-dagen doe. Denk dat dit wel een nadeel is als je 3x per week traint, omdat je dan eigenlijk maar 1x per twee weken barbell bench doet bijvoorbeeld, terwijl je dat natuurlijk elke week wil doen. Dan moet je misschien alleen alle A-dagen doen, maar dan zit je idd wel constant met het feit dat je nooit max effort kunt gaan op je OHP.

Tenzij je de volgende omwisselt natuurlijk. Week 1 beginnen met bench, week 2 beginnen met OHP. Geen idee of er andere goede oplossingen zijn.
pi_130216488
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:46 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja ik wissel het inderdaad af, schema staat hier gepost: SPT / [Bodybuilding] #385 Incline shoulder benchpress

Ik heb een push A en push B. Op de A-dag begin ik met max effort benchpress en werk ik daarna de rest af. Ik pak OHP ook, maar lichter dan op de B-dag. Op de B-dag doe ik namelijk max effort OHP als eerste in de training, dat is ook de training dat ik het gewicht ophoog.

De A-dag die daarna komt, pak ik ook OHP, maar dan doe ik vaak het gewicht wat ik op de B-dag daarvoor heb gedaan, of iets daaronder.

Gisteren bijv 45 5x5 gedaan met OHP, dat zal ik hopelijk woensdag als ik push A doe ook doen, maar waarschijnlijk wordt het dan iets als 42.5 5x5 of misschien 40 5x5, omdat ik na het benchen en incline bench al aardig gaar ben.

Verschil is wel dat ik in 1 week zowel alle A-dagen als alle B-dagen doe. Denk dat dit wel een nadeel is als je 3x per week traint, omdat je dan eigenlijk maar 1x per twee weken barbell bench doet bijvoorbeeld, terwijl je dat natuurlijk elke week wil doen. Dan moet je misschien alleen alle A-dagen doen, maar dan zit je idd wel constant met het feit dat je nooit max effort kunt gaan op je OHP.

Tenzij je de volgende omwisselt natuurlijk. Week 1 beginnen met bench, week 2 beginnen met OHP. Geen idee of er andere goede oplossingen zijn.
Ik zit ook te kijken om push/pull/legg te gaan doen, waarschijnlijk ga ik dan 5 ą 6 dagen p/week. Ik ga morgen denk ik de oefeningen invullen, ook met pull en push a en b, en een benen dag.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  zondag 18 augustus 2013 @ 22:11:49 #261
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_130216769
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 21:29 schreef Awesome_ het volgende:
Net Pain & Gain gekeken. Voor de twijfelaars, ik zou het gewoon doen. Goede motivational/humoristische oneliners met vlagen. Verhaal is zo over de top dat je hard twijfelt aan de 'based/inspired on a true story'-kant
pi_130216787
Moest in het begin wel even wennen aan het 3 dagen trainen, 1 dag rust, dan direct weer 3 dagen. Eerste paar weken best gaar geweest en constant doms in onderrug :P
pi_130221631
Hmmmm, zou je maandag push, dinsdag pull, woensdag legs, en dan donderdag weer push(b), vrijdag pull(b) en zaterdag legs kunnen doen, zondag dan rust? Dan zou je twee dagen rust hebben tussen push, pull en legs.
No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.
  maandag 19 augustus 2013 @ 00:18:13 #264
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130222583
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
Moest in het begin wel even wennen aan het 3 dagen trainen, 1 dag rust, dan direct weer 3 dagen. Eerste paar weken best gaar geweest en constant doms in onderrug :P
Serieus? 3 dagen trainen achter elkaar en zo weinig rust? Dat gaat niet veel voor je doen volgens mij.

Voor hoe lang ga je dat doen?
pi_130222708
quote:
5s.gif Op maandag 19 augustus 2013 00:18 schreef Snakey het volgende:

[..]

Serieus? 3 dagen trainen achter elkaar en zo weinig rust? Dat gaat niet veel voor je doen volgens mij.

Voor hoe lang ga je dat doen?
Geen idee, tot ik het niet meer leuk vind :P vriend van me doet het nu een half jaar en is ziek gegroeid in kracht.

Lees ook veel dat als natural spieren 2x per week trainen juist goed is
  maandag 19 augustus 2013 @ 00:34:02 #266
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130223138
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2013 00:21 schreef Sapstengel het volgende:

Lees ook veel dat als natural spieren 2x per week trainen juist goed is
Misschien moet ik je UB/LB workout wat beter lezen, maar drie dagen op 1 dag af lijkt me echt teveel.

De enigen waarvan ik weet die zo´n workout hebben zijn aan de AAS. :P

Hoeveel kcal doe je met deze workout?
pi_130223183
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 00:34 schreef Snakey het volgende:

[..]

Misschien moet ik je UB/LB workout wat beter lezen, maar drie dagen op 1 dag af lijkt me echt teveel.

De enigen waarvan ik weet die zo“n workout hebben zijn aan de AAS. :P

Hoeveel kcal doe je met deze workout?
Ik doe pull/push/legs, met A en B dagen. A dagen zijn het zwaarst met max effort dl, bp en squat. B-dagen is vooral assisted werk, niet echt veel zware compounds.

Zit nu op 3000kal sinds een weekje ongeveer. Even kijken of ik daarmee een beetje aankom.
  maandag 19 augustus 2013 @ 00:50:49 #268
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130223596
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 00:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik doe pull/push/legs, met A en B dagen. A dagen zijn het zwaarst met max effort dl, bp en squat. B-dagen is vooral assisted werk, niet echt veel zware compounds.

Zit nu op 3000kal sinds een weekje ongeveer. Even kijken of ik daarmee een beetje aankom.
Je workout terug gelezen. Waar heb je dit vandaan?

Dit ga je niet trekken op 3000kcal. Als je dit al doet/wil doen moet minimaal je naar de 4K kcal.

Hoe lang doe je dit nu?
pi_130223733
quote:
7s.gif Op maandag 19 augustus 2013 00:50 schreef Snakey het volgende:

[..]

Je workout terug gelezen. Waar heb je dit vandaan?

Dit ga je niet trekken op 3000kcal. Als je dit al doet/wil doen moet minimaal je naar de 4K kcal.

Hoe lang doe je dit nu?
Mjah ff kijken hoe het gaat, ben nu niet extreem moe of gaar ofzo op 3k.

Schema heeft die vriend van me doorgestuurd, hij volgt al een tijd ongeveer dit, alleen past het af en toe wat aan. Als hij moeite heeft met 1RM deadlift lockout, gooit hij er wat hamstring oefeningen in, rack pulls enz en haalt wat anders weg.

Doe het nu denk ik een maandje.
  maandag 19 augustus 2013 @ 01:01:54 #270
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130223873
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 01:01 schreef Snakey het volgende:

[..]

Wat is je progressie?
Op dit moment niet bizar veel, want eerste weken zat ik nog in een soort van cut. Daarna 1.5 week niet getraind door rugblessure en nu net weer begonnen een week.

Denk dat ik over een maand pas echt kan melden of ik progressie heb gemaakt. Nu wel her en der 2.5-5kg erop met oefeningen (BP, BOR, SQ), maar kan nog niet met zekerheid zeggen of dat komt van het schema.

Die vriend van me begon na z'n cut met dit schema op 2600kcal en is nu opgebouwd naar 4300. En in de tussentijd is bijv z'n squat van 130 5x5 naar 180 5x5 gegaan. Benchpress 1rm van 100 naar 140, deadlift 200 > 260. Vanaf eind januari tot nu.
  maandag 19 augustus 2013 @ 01:12:18 #272
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130224022
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 01:03 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Op dit moment niet bizar veel, want eerste weken zat ik nog in een soort van cut. Daarna 1.5 week niet getraind door rugblessure en nu net weer begonnen een week.

Denk dat ik over een maand pas echt kan melden of ik progressie heb gemaakt. Nu wel her en der 2.5-5kg erop met oefeningen (BP, BOR, SQ), maar kan nog niet met zekerheid zeggen of dat komt van het schema.

Die vriend van me begon na z'n cut met dit schema op 2600kcal en is nu opgebouwd naar 4300. En in de tussentijd is bijv z'n squat van 130 5x5 naar 180 5x5 gegaan. Benchpress 1rm van 100 naar 140, deadlift 200 > 260. Vanaf eind januari tot nu.
Dat klinkt allemaal erg onwaarschijnlijk. Hij zou de eerste PL zijn die zoveel progressed in iets meer dan 6 maanden.
pi_130224283
Erg onwaarschijnlijk betekent niet dat het niet kan :P . Je weet niet hoelang hij heeft gedaan om tot die initiėle 130kg squat, 100kg bench en 200kg deadlift te komen. Er kan veel tijd aan vooraf gegaan zijn waarbij de focus voornamelijk op hypertrofie lag. Nu ligt de focus echt puur op kracht, alle compounds in 5x5. Plus zijn gewicht is toegenomen, van 88 na de cut in september tot 104 nu.

Nu heeft hij met PPL zijn schema zo aangepast dat hij dagen met speedwork doet, zijn faalpunten en zwakke kanten opzoekt en deze oplost met assistent oefeningen. Daarnaast door de hoge frequentie en het zware volume binnen zijn PPL plus de juiste repranges heeft hij blijkbaar zoveel kunnen gainen. Absoluut niet onmogelijk, zulke gevallen vind je ook op het bodybuilding.com forum en dan de powerlifting sectie. Dit zijn echt geen elite gewichten die hij pakt, hij zal gewoon eerder zijn naturel plateaus bereiken imo, die hij nu nog niet echt heeft gehad.

Is ongeveer wat ik op FB doorkreeg haha. Hij wil zelf ook wel komen posten maar heeft een ipban :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 01:35:45 #274
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_130224474
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 01:25 schreef Sapstengel het volgende:
Erg onwaarschijnlijk betekent niet dat het niet kan :P . Je weet niet hoelang hij heeft gedaan om tot die initiėle 130kg squat, 100kg bench en 200kg deadlift te komen. Er kan veel tijd aan vooraf gegaan zijn waarbij de focus voornamelijk op hypertrofie lag. Nu ligt de focus echt puur op kracht, alle compounds in 5x5. Plus zijn gewicht is toegenomen, van 88 na de cut in september tot 104 nu.

Nu heeft hij met PPL zijn schema zo aangepast dat hij dagen met speedwork doet, zijn faalpunten en zwakke kanten opzoekt en deze oplost met assistent oefeningen. Daarnaast door de hoge frequentie en het zware volume binnen zijn PPL plus de juiste repranges heeft hij blijkbaar zoveel kunnen gainen. Absoluut niet onmogelijk, zulke gevallen vind je ook op het bodybuilding.com forum en dan de powerlifting sectie. Dit zijn echt geen elite gewichten die hij pakt, hij zal gewoon eerder zijn naturel plateaus bereiken imo, die hij nu nog niet echt heeft gehad.

Is ongeveer wat ik op FB doorkreeg haha. Hij wil zelf ook wel komen posten maar heeft een ipban :')
Dat is wat je op FB door kreeg... Denk dat je snapt wat ik bedoel. Ik geloof niet dat wie dan ook 40 kilo in 6 maanden op zijn BP wint.

Maar anyway. Ik ben benieuwd naar jouw progress op deze workout. Wat zijn je stats nu?
  maandag 19 augustus 2013 @ 01:37:16 #275
58789 Snakey
-||||--------||||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')