quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wat worden er ineens veel kaarten aangeboden zeg, allemaal tegen lagere prijzen dan de aanschafprijs. Moet er ook nog een kwijt zien te raken..
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef JaimyLee het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe duur de partytenten in de Hema campingwinkel zijn?
Ging over de muziek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Legt hij ook uit waarom? Bravo naast de ingang bij de populairste act in de nacht.
Roosmarijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:11 schreef Aisumasen het volgende:
Is dit lokale radio of moest de redactiedame wegens acute ziekte invallen ofzo?
Ik raakte gister ook lichtelijk in paniek toen ik een kaart van een vriend bleek te hebben en hem niet kon vindenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:39 schreef Parafernalia het volgende:
blijkt iemand anders 'm te hebben, die nog 3 kaarten heeft en niet wist van wie ze waren :'_
vreselijk jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik raakte gister ook lichtelijk in paniek toen ik een kaart van een vriend bleek te hebben en hem niet kon vinden
Even de standaard ticket plek doorzoeken, en vond ineens 4 extra LL tickets, maar die bleken toch voor andere te zijn. Gelukkig alles uiteindelijk gevonden
twitter:iamMarkRonson twitterde op woensdag 14-08-2013 om 00:11:59tomorrow night, i'm in the boiler room at Pukkelpop with Baauer, Just Blaze Green Lantern & A Trak reageer retweet
'Het publiek is tam', want dat zal het niet bij Nick Cave zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:18 schreef Aisumasen het volgende:
Door de terging van de presentatie heb ik het na 10 minuten van het tweede uur afgezet, dus deze samenvatting komt wel van pas:
http://www.lowlove.nl/201(...)12-een-samenvatting/
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)ce-rock-publiek.html
Met als klapper: "[Blur] vraagt nu geld alsof ze een stadion-act zijn, maar het is gewoon geen headliner, punt." En Nine Inch Nails, Slayer en Nick Cave natuurlijk wel.
Die vraagt dan mss een stuk minderquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:37 schreef richolio het volgende:
[..]
'Het publiek is tam', want dat zal het niet bij Nick Cave zijn
3quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:24 schreef robuust89 het volgende:
Grmbl, ik kan pas om 3:00 weg van het werk vrijdagCamping 2 is zeker het eerste vol?
of annulering van Kendrick.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Tiësto![]()
Morgen![]()
![]()
Lowlands![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen een annulering van het festival kan me nu nog chagerijnig maken
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Grmbl, ik las in de vluggigheid alleen "annulering van Kendrick", dat zijn geen grappen
Inderdaad zeg, net als bij zijn helden Tam Impalaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:37 schreef richolio het volgende:
'Het publiek is tam', want dat zal het niet bij Nick Cave zijn
Oja?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kodaline heeft gecancelled toch?
quote:
twitter:timopisart twitterde op woensdag 14-08-2013 om 00:04:52Gouden momentje in 3voor12 Radio: "Waarom komt Kodaline niet?" Lowlands: "Die mochten niet van Hanneke." Dus. #3fm #ll13 reageer retweet
All I Want (is Lowlandskaartjes)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]twitter:timopisart twitterde op woensdag 14-08-2013 om 00:04:52Gouden momentje in 3voor12 Radio: "Waarom komt Kodaline niet?" Lowlands: "Die mochten niet van Hanneke." Dus. #3fm #ll13 reageer retweet
Ach, best ok om de zondag eens rustig aan mee te beginnen met een bakkie pleur in de hand...als ik heel brak ben dan maar naar The Bronx om echt wakker te wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
All I Want (is Lowlandskaartjes)
Niets mis met Kodaline overigens, maar ben denk een van de weinige die daar zo over denkt.
Tering man, je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kijk hier om de 5 minuten naar de klok hiermaar iedere keer ben ik maar 1 minuutje verder. Pfff woensdagen voor Lowlands
Was dat maar zoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tering man, je lijkt wel een wijf.
Nee? Niet!?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kodaline heeft gecancelled toch?
Ik lig in bed en heb nog 1,5 uur om alles te halen aangezien ik 1300 moet werken tot 2200quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:29 schreef msacras het volgende:
Morgen![]()
en ik moet nog alles doen vandaag zo'n beetje
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb nog 1,5 uur om alles te halen aangezien ik 1300 moet werken tot 2200
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb nog 1,5 uur om alles te halen aangezien ik 1300 moet werken tot 2200
Haha, Dat moet ik dus na mijn werk gaan doen en doe daar best lang over altijdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:51 schreef msacras het volgende:
[..]jij bent nog erger dan ik!
Mijn kamer is momenteel een slagveld, de helft van m'n kleren verspreid over de kamer vloer in een poging te bedenken wat ik ga mee nemen
Ik heb nog een jetlag en ritme inderdaad ook dus lig al 2 weken wakker van 4 tot 7 om daarna weer in slaap te vallenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
Proberen vanavond ook vroeg naar bed te gaan, alleen zoveel uitgeweest afgelopen 2 weken dat ik niet denk dat mijn ritme het lukt om voor 4 uur te slapen
Ah lekker! Dus jij kan nu zorgeloos gaan inpakken en die scriptie even 6 dagen achter je laten om er dinsdag achter te komen dat je misdadig veel gedronken hebt en heel je verhaal kwijt bent in je hoofdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef AMDB het volgende:
Ik had alles maandag al binnen. Straks inpakken (normaal had ik dat gister al gedaan, maar te druk met scriptie).
Over scriptie gesproken, net iets belangrijks afgerond. Nu douchen en tas proefpakken en dan nog wat dingen afronden.
En vanavond lekker vroeg naar bed!
Bezig met scriptie, afgelopen week dagen van 7 tot 23 gemaakt vaak, nooit meer dan 6 uur slaap. Moet goed komen voor mijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
Proberen vanavond ook vroeg naar bed te gaan, alleen zoveel uitgeweest afgelopen 2 weken dat ik niet denk dat mijn ritme het lukt om voor 4 uur te slapen
Ik heb ook voor het eerst een backpack. Ik ga er straks maar eens naar kijken. En naar zijn mogelijkheden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
a, Dat moet ik dus na mijn werk gaan doen en doe daar best lang over altijdSowieso had ik een sporttas vorig jaar maar dit jaar met de profs mee dus een backpack geleend, geen idee hoe zo'n enge tas werkt
Slagveld moet hier nog komen dus
Hopelijk heb je er die 2 jaar geen eten in bewaard.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:22 schreef AMDB het volgende:
Backpacks waar je na twee jaar gebruik ineens nog een verborgen vakje vindt
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Haha, Dat moet ik dus na mijn werk gaan doen en doe daar best lang over altijdSowieso had ik een sporttas vorig jaar maar dit jaar met de profs mee dus een backpack geleend, geen idee hoe zo'n enge tas werkt
Slagveld moet hier nog komen dus
[..]
Ik heb nog een jetlag en ritme inderdaad ook dus lig al 2 weken wakker van 4 tot 7 om daarna weer in slaap te vallen
[..]
Ah lekker! Dus jij kan nu zorgeloos gaan inpakken en die scriptie even 6 dagen achter je laten om er dinsdag achter te komen dat je misdadig veel gedronken hebt en heel je verhaal kwijt bent in je hoofd
Gewoon proberen om vannacht (desnoods even een slaappilletje er in gooien) lekker veel te slapen, morgenavond niet volkomen lam diep in de nacht je tent in vallen maar op een christelijke tijd en hoogstens aangeschoten gaan slapen, dan moeten die 3 dagen en nachten feesten wel goed komenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bezig met scriptie, afgelopen week dagen van 7 tot 23 gemaakt vaak, nooit meer dan 6 uur slaap. Moet goed komen voor mijVannacht iets meer proberen te pakken zodat ik morgen niet na 3 bier instort.
Ik heb de backpack van m'n vader geleend waarmee hij de halve wereld mee heeft afgereisd, en damn dat is handig, hij heeft echt 1000 tips met geheime vakjes, extra ritsjes, bandjes, alles om het makkelijker te makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:22 schreef AMDB het volgende:
Backpacks waar je na twee jaar gebruik ineens nog een verborgen vakje vindt
Haha, vooral bezig geweest met het verwerken van data en het construeren van datafiles voor doorrekening. Vooral veel repetitief werk (maar waar ik nog wel bij na moest denken - meest irritante werk dat er bestaat) dus. Nu opsturen naar supervisor voor de doorrekening en na 6 dagen hopelijk wat resultatenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
Ah lekker! Dus jij kan nu zorgeloos gaan inpakken en die scriptie even 6 dagen achter je laten om er dinsdag achter te komen dat je misdadig veel gedronken hebt en heel je verhaal kwijt bent in je hoofd
Da's erg easy. Ik voeg daar Soulwax aantoe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
De eerste gerucht voor LL2014 is er al.. Arcade Fire.
Das op tijd
Dan heb je al 2 erg goede namenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Da's erg easy. Ik voeg daar Soulwax aantoe.
Ik zo rond de 180 volgens mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:42 schreef msacras het volgende:
Hoe veel geld hebben jullie vorig jaar eigenlijk uitgegeven op Lowlands?
Iets van ¤ 250,-quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:42 schreef msacras het volgende:
Was er al maanden geleden!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
De eerste gerucht voor LL2014 is er al.. Arcade Fire.
Das op tijd
En koop ik een kaartjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan heb je al 2 erg goede namen.
HET IS EEN WIJNBAR!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, dus na de wijnbar houden de nieuwigheden op. Niet veel veranderd dus.
In 2009 voor het laatst geweest, toen ongeveer ¤ 50-60 per dag. Nu een fulltime baan met een degelijk salaris; ik zet in op ¤ 100 per dag...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:42 schreef msacras het volgende:
piemels in wijn?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
WIJN EN PIEM0LS LALALALALA
COCK AU VIN LALALALALA
tsja, er staat op het moment 250 euro op m'n rekening en daar zal ik het mee moeten doenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:29 schreef Vido het volgende:
[..]
In 2009 voor het laatst geweest, toen ongeveer ¤ 50-60 per dag. Nu een fulltime baan met een degelijk salaris; ik zet in op ¤ 100 per dag...
In de beginjaren van LL kon je ook wijn gewoon aan de normale bar krijgen en kosten de wijnen ook 1 muntje waarbij je bekertje bijna net zo vol zal als bier. Dus je kreeg toen veel meer alcohol voor hetzelfde geld. Nog wel een paar avonden veel te dronken geweest van de rode wijn.quote:
Spookhuis..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, dus na de wijnbar houden de nieuwigheden op. Niet veel veranderd dus.
Die zat ervoor in het filmpjequote:
Ja, dat weet ik. Ik hoop alleen dat ze misschien meer soorten OF echt lekkere wijn hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de beginjaren van LL kon je ook wijn gewoon aan de normale bar krijgen en kosten de wijnen ook 1 muntje waarbij je bekertje bijna net zo vol zal als bier. Dus je kreeg toen veel meer alcohol voor hetzelfde geld. Nog wel een paar avonden veel te dronken geweest van de rode wijn.
Dan kun je ook om 22.00 uur gaan slapen en om 5.00 uur in de 24 uur tent gaan kijken net zo'n spookhuis dan.quote:
Dat zal lekker werken effe een mailtje sturen met je smartphone!quote:Let op voor zakkenrollers
Er zijn dit jaar veel berichten in de media verschenen over zakkenrollers die op grote schaal tijdens evenementen toeslaan. Hoewel wij dieven en andere ongure lui op diverse manieren tijdig in de smiezen proberen te krijgen, kunnen we helaas niet garanderen dat Lowlands helemaal gevrijwaard blijft. Daarom een paar simpele tips waarmee je zelf de kans op zakkenrollen of tentroof kunt voorkomen:
Berg waardevolle spullen op in de lockers;
Leg je toch waardevolle spullen in je tent, verstop deze dan uit het zicht;
Als je gaat slapen, berg je waardevolle spullen dan op in je slaapzak:
Let goed op je eigen spullen en die van anderen, maak kennis met je buren op de camping zodat je weet wie er wel en niet in de tenten thuishoren;
Zie je iets verdachts, maak een foto van de personen en mail deze ovv het campingnummer naar verdacht@lowlands.nl en meldt het ook altijd aan de security;
Draag je portemonnee en telefoon en telefoon dicht op je lichaam;
Hou je tas zoveel mogelijk gesloten en op slot.
"...en meldt het..."quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:12 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zal lekker werken effe een mailtje sturen met je smartphone!
nog nooit geprobeerdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:45 schreef msacras het volgende:
[..]
piemels in wijn?
dat lijkt mij zeer onprettig
Ik heb twee jaar geleden nog wijn aan de bar gehaald? Ik drink eigenlijk nooit wijn, maar toen een keer wel. Qua alcohol wel goedkoper dan bier, in verhouding dan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In de beginjaren van LL kon je ook wijn gewoon aan de normale bar krijgen en kosten de wijnen ook 1 muntje waarbij je bekertje bijna net zo vol zal als bier. Dus je kreeg toen veel meer alcohol voor hetzelfde geld. Nog wel een paar avonden veel te dronken geweest van de rode wijn.
die wijnbar was er vorig jaar ook alquote:
Je kun hem afgeven bij het oplaadpunt bij het Lowlandscafé, dat kost een muntje geloof ik. Verder zijn er op het hele terrein stekkerdozen in legekabelhaspels en daar kan je je oplader gewoon insteken. En:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:30 schreef Vido het volgende:
Hoe werkt het trouwens met telefoons opladen? Kun je die gewoon ergens afgeven en hem laten opladen voor een muntje? Ik lees ook over een Hi-tent waar je hem zelf op kunt laden, moet je dan je eigen oplader meenemen?
Had 3 reserve accu's besteld op DealExtreme voor weinig, maar zij nog niet binnen
quote:Hi Plug & Play
Op Pinkpop, Solar Weekend en Lowlands kom je Hi tegen met de Hi Plug & Play stand: met 300 oplaadpunten en waar mogelijk ook wifi! Verder kun je los met je dagelijkse online activiteiten, maar dan offline. Je foto’s maak je met Festigram, stuur een kaartje met de Slow Message Service en ontmoet nieuwe mensen met Chatroulette.
Ik vind Noisia en Nero vet! Noisia komt ergens om 2 uur s nachts, wordt vast een dik feestjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:16 schreef makkie88 het volgende:
vorig jaar waren Knifeparty en Skrillex toch wel top dubstep artiesten op lowlands.. dit jaar nog geen dubstep tegengekomen.. zijn er dubstep feestjes op lowlands? waar moet ik heeeeejn
quote:Hete hangijzers
Uiteraard, ook op 3FM ging het over de afwezigheid van Kees van Hondt. Van Eerdenburg verklapte dit keer iets meer dan tijdens onze AmA, namelijk dat het hem inmiddels een beetje te gek werd. Het zou dan bijna oorlog met de bezoekers worden om het nog veilig te houden in de tent en dan is de spontaniteit er echt van af. “Ik durfde er mijn handtekening niet meer onder te zetten. Maar misschien komt het nog een keer in een kleinere vorm weer terug.”
Ik begin m ook wel errug te voelen. Mijn laatste lowlands was 6 jaar geleden maar ik verlang meer dan ooit ineens terug aan het "Lowlandsgevoel". Het donderdagavond in het donker bij je tent zitten met bier. Vrijdagochtend in het programmaboekje loeren, kijken wat je wilt zien en dan volledig je planning vergeten, de weg kwijtraken en alles.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef richolio het volgende:
Mijn voorpret is nog nooit zo groot geweest als nu.. woehoeheo![]()
Nero stond al aangevinkt, nu Noisia ookquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind Noisia en Nero vet! Noisia komt ergens om 2 uur s nachts, wordt vast een dik feestje
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:08 schreef whosvegas het volgende:
Nog een paar minutjes, dan ga ik op weg naar Biddinghuizen
Gezellig!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:08 schreef whosvegas het volgende:
Nog een paar minutjes, dan ga ik op weg naar Biddinghuizen
Regen is geen optie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Een tip voor als het regent en je staat in de rij. Open van te voren je E-ticket op je smartphone als je die hebt. Als je kaart verregend is dan kunnen ze de kaart nog inscannen op je smartpone met een speciale scanner.
Dat is me 2 jaar geleden overkomen namelijk.
Kost een muntje maar zou ik een beetje voorzichtig mee zijn.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:30 schreef Vido het volgende:
Hoe werkt het trouwens met telefoons opladen? Kun je die gewoon ergens afgeven en hem laten opladen voor een muntje? Ik lees ook over een Hi-tent waar je hem zelf op kunt laden, moet je dan je eigen oplader meenemen?
Had 3 reserve accu's besteld op DealExtreme voor weinig, maar zij nog niet binnen
Ja, of gewoon je E-ticket even in een plastic zakje doenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:12 schreef indiaantje89 het volgende:
Een tip voor als het regent en je staat in de rij. Open van te voren je E-ticket op je smartphone als je die hebt. Als je kaart verregend is dan kunnen ze de kaart nog inscannen op je smartpone met een speciale scanner.
Dat is me 2 jaar geleden overkomen namelijk.
Morgenvroeg is het gewoon droog, punt!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja, of gewoon je E-ticket even in een plastic zakje doen
Precies, regen is voor pinkpop!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Morgenvroeg is het gewoon droog, punt!
Fixedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef msacras het volgende:
Blegh ik kan morgen pas rond 14:30 op de camping zijn voor de poort zijn, noodgedwongen met het OV te gaan en de eerste pendelbus gaat pas om 14:00... En we wonen ook niet bepaald om de hoek, dus om 11:30 weg van huis.
Wat in dat geval heel erg helpt is je telefoon uitschakelen en dan pas aan de oplader laten hangen. Bij mij is ie dan in 2 uur volledig opgeladen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:28 schreef luukskywalker het volgende:
[..]
Kost een muntje maar zou ik een beetje voorzichtig mee zijn.
Vorig jaar had een vriendin van ons voor een muntje dat ding een uur of twee aan de lader gedaan maar er was uiteindelijk amper een streepje bij.
Zelf een reserve accu is echt veel slimmer.
Denk dat eerste pendelbussen wel eerder gaan. Maar weet het niet zeker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:45 schreef msacras het volgende:
Blegh ik kan morgen pas rond 14:30 op de camping zijn, noodgedwongen met het OV te gaan en de eerste pendelbus gaat pas om 14:00... En we wonen ook niet bepaald om de hoek, dus om 11:30 weg van huis.
Dat bedoel ikquote:
Is beide toch meer drumm and bass?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik vind Noisia en Nero vet! Noisia komt ergens om 2 uur s nachts, wordt vast een dik feestje
Nope, vanaf donderdag 14:00.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef AMDB het volgende:
[..]
Denk dat eerste pendelbussen wel eerder gaan. Maar weet het niet zeker.
Nee, eerder. Maar als je redelijk achteraan stond, duurde t wel 1,5 uur voordat je dan bij de poort was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat bedoel iknouja, afhankelijk van hoe laat ze de camping open gooien, vorig jaar 14:00 toch?
Noisia wel, Nero niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Is beide toch meer drum and bass?
door de regen ja, dus hopen op een klein buitje , net genoeg zodat het vroeg open gaatquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
twee jaar geleden ging de poort nog voor 1 uur open.
Dat is waar, hoe laat vertrokken die busjes vorig jaar dan het eerste?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja maar dat is volgens de site. De site zegt ook dat de campings pas om 18.00 open gaan.
Oké, nouja ik ben er sowieso niet als een van de eersten. Heb wel een aantal vrienden die eerder kunnen gaan, daar vestig ik al mijn hoop opquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, eerder. Maar als je redelijk achteraan stond, duurde t wel 1,5 uur voordat je dan bij de poort was.
Geen idee. Dit wordt mijn eerste jaar met OV. En iedereen op FOK! lijkt met de auto te gaanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat is waar, hoe laat vertrokken die busjes vorig jaar dan het eerste?
Die regen kwam pas 5 uur later ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef leeell het volgende:
[..]
door de regen ja, dus hopen op een klein buitje , net genoeg zodat het vroeg open gaat
Oke! Hoe laat ben jij dan van plan om op het treinstation te staan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geen idee. Dit wordt mijn eerste jaar met OV. En iedereen op FOK! lijkt met de auto te gaan
gewoon rond 5 uur daar in de buurt zijn, kun je meestal gelijk doorrijdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Faazz het volgende:
Auto is zo kut als je op de Spijkweg langs het water al in de file komt te staan hee..
Heb er destijds een uur of zes over gedaan, vanaf de file tot aan mijn polsbandje!
Ik vind in de rij staan vervelender. Zware tas alles.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef Faazz het volgende:
Auto is zo kut als je op de Spijkweg langs het water al in de file komt te staan hee..
Heb er destijds een uur of zes over gedaan, vanaf de file tot aan mijn polsbandje!
Ja die is ook klote, helemaal aan de rechterkant gaan staan, daar loopt het het snelste door!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vind in de rij staan vervelender. Zware tas alles.
Ssssssst!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ja die is ook klote, helemaal aan de rechterkant gaan staan, daar loopt het het snelste door!
9.30 afgesproken met een vriend. Desnoods stoeltje uit en lekker bier drinken alvastquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Oke! Hoe laat ben jij dan van plan om op het treinstation te staan?
En ja dat viel mij ook al op.Helaas heeft geen van de mensen met wie ik ga een rijbewijs, en onze ouders konden ook niet even brengen, dus ja, dan houdt het op.
links bij vieze wc's ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:07 schreef Faazz het volgende:
[..]
Ja die is ook klote, helemaal aan de rechterkant gaan staan, daar loopt het het snelste door!
Dit jaar is de converse rij er niet dus achter de pisbakken links langs zal ook wel gaan lukken.quote:
Wij reden meestal rond half 4 weg uit apeldoorn. Meestal via Elburg erin en dan kom je daar al in de file. Dan rijdt het op een gegeven moment door en dan kun je zowaar de Spijkweg al een aardig eind oprijden voordat je stil komt te staanquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:05 schreef Faazz het volgende:
Dat is absoluut niet mijn ervaring, maar hee, misschien troffen we het gewoon slecht, kan ook!
mwa, toen spetterde het toch even, pas 's avonds rond half 10 kwam die post-pukkelpop bui nietwaar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die regen kwam pas 5 uur later ofzo
het onweer met stevige bui was toch echt nog in de vooravondquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:20 schreef leeell het volgende:
[..]
mwa, toen spetterde het toch even, pas 's avonds rond half 10 kwam die post-pukkelpop bui nietwaar.
ik was in ieder geval dat mn tentje stond, zag mensen ploeteren in de regen en de baggerquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
het onweer met stevige bui was toch echt nog in de vooravond
Daarom doe ik m'n kleding ook in plastic tasjes in m'n tas, om zulke taferelen te voorkomenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:29 schreef AionNL het volgende:
In 2011 was er ook de flinke bui op de donderdag rond een uur of 5 iirc. Stonden we net een meter of 10 voor de polsbandjes, en het werd weer droog een uur of 2 later, met dat we onze tenten hadden staan -_-'
Ik had gelukkig een waterdichte tas. 2 vrienden hadden meteen al hun kleren al doorweekt.
wij hadden toen net de tent staan. We stonden onder partytent te schuilen terwijl 2 mannen in de regen hun tenten gingen opzetten. Doorweekte binnentent.. dan wacht je toch even?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:29 schreef AionNL het volgende:
In 2011 was er ook de flinke bui op de donderdag rond een uur of 5 iirc. Stonden we net een meter of 10 voor de polsbandjes, en het werd weer droog een uur of 2 later, met dat we onze tenten hadden staan -_-'
Ik had gelukkig een waterdichte tas. 2 vrienden hadden meteen al hun kleren al doorweekt.
Bijna hetzelfde toch?quote:
Nicequote:
Zoals een vriend mij net bericht: "Jouw foto gaat er als eerste op"quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:18 schreef friekin_ het volgende:
Lowlands roept op 'ongure lui' te melden
In de strijd tegen zakkenrollers, tentenrovers en andere 'ongure lui' roept Lowlands zijn bezoekers op melding te maken van verdachte situaties op het festivalterrein en de campings.
Foto: NU.nl/Paul Barendregt
Lowlandsgangers worden gevraagd komend weekeinde foto's te maken van verdachte personen en die te sturen naar het speciale mailadres verdacht@lowlands.nl.
Het driedaagse muziekfestival in Biddinghuizen, dat vrijdag begint, doet de oproep in zijn woensdag verstuurde nieuwsbrief. Ook geeft de organisatie de 55.000 bezoekers een aantal tips om het rovers zo moeilijk mogelijk te maken.
''Er zijn dit jaar veel berichten in de media verschenen over zakkenrollers die op grote schaal tijdens evenementen toeslaan. Hoewel wij dieven en andere ongure lui op diverse manieren tijdig in de smiezen proberen te krijgen, kunnen we helaas niet garanderen dat Lowlands helemaal gevrijwaard blijft.''
Een van de tips: Maak kennis met je buren op de camping zodat je weet wie er wel en niet in de tenten thuishoren.
Tssssskquote:
Bij het inpakken van mijn rugzak heb ik altijd het idee dat ik iets noodzakelijks vergeten ben..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:51 schreef msacras het volgende:
Ik heb nog steeds m'n tas niet ingepaktwel 5 keer opnieuw naar de winkel gelopen omdat ik weer iets was vergeten, en ik heb nog steeds niet alles
ah well, het leven van een ADHD'er
Maar jij bent nou eenmaal een man, die kunnen dat toch altijd een stuk beter aan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Bij het inpakken van mijn rugzak heb ik altijd het idee dat ik iets noodzakelijks vergeten ben..![]()
Na afloop van het festival blijkt dat echter nooit het geval..
Ja, maar ook voor vrouwtjes geldt, neem nooit teveel mee..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:55 schreef msacras het volgende:
[..]
Maar jij bent nou eenmaal een man, die kunnen dat toch altijd een stuk beter aan.
nouja, als ik maar kleren, geld en verdovende middelen bij me heb komt het helemaal goed
Ik ga alles in één backpack doen, komt wel goed dus. Misschien een AH tasje erbij voor de drank, that's all.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:57 schreef Tism het volgende:
[..]
Ja, maar ook voor vrouwtjes geldt, neem nooit teveel mee..
Ik nam ieder jaar minder mee, na een aantal jaar een half tasje en de rest vullen met pilsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:57 schreef brother52 het volgende:
Net mijn rugzak maar voor het grootste gedeelte ingepakt. Voor mijn gevoel heb ik meer mee dan vorig jaar maar houd een heel stuk ruimte over. Zou ik dan na al die jaren eindelijk eens door hebben hoe je zo'n ding het beste vol kunt proppen?
Oh ja, er moet nog wat bier en 2 kleine flesjes water bij. Dat is het...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik nam ieder jaar minder mee, na een aantal jaar een half tasje en de rest vullen met pils
Volgens de plattegrond in de nrc zit de Plato nog steeds bij Limaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, is ie weer terug op de oude plek, vorig jaar zat de Plato in het Lima gebied
Hij rijd Mercedes geloof ik. Heb ooit naast hem gestaan bij hem op een benzine pomp.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:49 schreef friekin_ het volgende:
Wie liep ook weer te bitchen dat eric bmw reed? In het filmpje zie ik toch echt een volvo.
Waarschijnlijk maken ze ook wat d&b ja, maar zeker ook dubstepquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:48 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Is beide toch meer drumm and bass?
Ik voel jequote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik begin m ook wel errug te voelen. Mijn laatste lowlands was 6 jaar geleden maar ik verlang meer dan ooit ineens terug aan het "Lowlandsgevoel". Het donderdagavond in het donker bij je tent zitten met bier. Vrijdagochtend in het programmaboekje loeren, kijken wat je wilt zien en dan volledig je planning vergeten, de weg kwijtraken en alles.
Ben inmiddels ook spullen aan het hamsteren om zo m'n tas in te pakken
Broodje kaassoufflé met pindasaus!quote:Mocht je al naar je tent toe kruipen, naast het Lowlandscafé (24-uurstent voor intimi) is nu Absoluut Ongezond voor een ultieme nachtelijke schranspartij.
JAAAAquote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Broodje kaassoufflé met pindasaus!
http://www.lowlove.nl/201(...)an-monique-van-loon/
Legitimatie is verplicht maar je kaartje kan je aan iedereen geven. Dus er is geen probleem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:05 schreef msacras het volgende:
Een vriendin van me komt ivm haar introweek van de uni later dan mij (en de rest) aan, maar haar ticket staat op mijn naam, is dit een probleem of moet ik me daar komen legitimeren of wat?
Ahh oké, nee het gaat er om dat zij gewoon naar binnen kan met een kaartje op mijn naam terwijl ik nog op het festival terrein ben, scheelt nogal namelijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:11 schreef Faazz het volgende:
[..]
Legitimatie is verplicht maar je kaartje kan je aan iedereen geven. Dus er is geen probleem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weer achteraan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:30 schreef tpopml het volgende:
Kan iemand me vertellen of er een aparte rij is op donderdag voor mensen die al een bandje hebben (en dus voor de tweede keer naar binnen willen om spullen me te nemen) of moet e dan weer achteraan sluiten?
Opnieuw ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:30 schreef tpopml het volgende:
Kan iemand me vertellen of er een aparte rij is op donderdag voor mensen die al een bandje hebben (en dus voor de tweede keer naar binnen willen om spullen me te nemen) of moet e dan weer achteraan sluiten?
Goalquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Saai hier, ik denk dat ik jullie ga verlaten en een fijne #LL13 ga toewensen. Ik ga wel foebal kijken.
20 liter drank, wtfquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef kurk_droog het volgende:
hmm. ik weet niet waar ik moet beginnen met inpakken en hoe ik de 20liter drank ga opbergen... Denk als een echte pro nog een rugtas op de buik dragen
En daar heb ík nou een tyfus hekel aan!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:11 schreef JaimyLee het volgende:
BolderkarrenMet 4 man de brug over tillen en verder lopen
Ideaal is anders, maar t valt te doen. Met genoeg spanbandjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:08 schreef msacras het volgende:
Met een wagentje de brug over lijkt me niet echt ideaal?
Ach ja, ieder z'n eigen ding. Ik probeer alles in/aan m'n backpack te doen, en anders nog een Ah tasje erbij. Qua stoel heb ik een opblaasstoelquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:15 schreef wimbo het volgende:
[..]
Ideaal is anders, maar t valt te doen.
En het is maar 2x. 1x zwaar want bier en 1x licht.
En ook te gebruiken als stoel.
PS. Geen idee of toegestaan, maar heb helaas ook nog 2 e-tickets over. 150 euro per stuk.
Het is echt heel veel, zoals iemand al zei: we staan dit weekend met 200 man in Biddinghuizenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:19 schreef friekin_ het volgende:
Wtf. Alle hipsters zijn van suiker.
Hoop het niet.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En raad eens waar al die kaarten nu naar toe gaan: bekerrapers en zakkenrollers
Ik ga naar geen van dezequote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
kan mij prima vinden in deze tips
http://kickingthehabit.nl(...)-uit-zou-moeten-kijk
Ik bijna allemaal. Fijne LL dan maar, zal je weinig zienquote:
Tuurlijk, als jij de champagne ontkurktquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:30 schreef friekin_ het volgende:
N00b, ik krijg een bier van je omdat ik 2e ben geworden.
Als ik mij aan mijn programma houd ga zit ik elk uur volquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik bijna allemaal. Fijne LL dan maar, zal je weinig zien
Das een verrekte goed idee, zelf nog niet aan gedacht idd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
de beste plek om je kaartjes kwijt te raken is morgenmiddag helemaal aan het begin van het rechterhek te gaan staan, daar bij die informatiekeet. Daar komen alle bedrogen personen uit, wiens kaartje het niet doet. Als ze nog geld hebben, is dat gegarandeerd raak.
Ik heb tuut chips flesje bier zojuist op de usb stick geknald. Dan kun je op gehoor me zoeken op camping 5, einde van de wereld, heelal.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tuurlijk, als jij de champagne ontkurkt
Jij bent er dan heul nie!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, da's me te ver. Kom toch maar naar de HEMA.
Omdat jij niet meer komt hequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij bent er dan heul nie!
(ps hedde min nummer nog jonge)
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Omdat jij niet meer komt he
En tuullijk, gaat goedkomen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
hey Tamara Brinkman biedt nu ook 2 kaartjes aan, zat die niet in ONM?
Oud speler van vitesse. Speelt nu voor augsburg in de bundesliga.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie de fuck is Paul Verhaegh eigenlijk?
see you in another world brothaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:37 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Trusten en ik zie jullie morgen allemaal!
jeetje jij ook alquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:29 schreef kapiteintje het volgende:
Zo, alles ligt klaar. Alleen nog wat t-shirts die nog moesten drogen inpakken morgenochtend.
GVD ZIN IN GVD![]()
![]()
Wekkertje om 6 uur.
9 uur vanuit Den Haag weg hier.. Rustig aan erheen rijdenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:42 schreef richolio het volgende:
Waarom in hemelsnaam gaat iedereen al zo vroeg wegDat maakt me onzeker. Aangezien ik pas rond 11 uur weg rij uit Rotterdam
Hier precies hetzelfde.. Ik heb ook 2 glazen flessen bij me, hoop dat ik niet gecontroleerd wordt! Ik heb 2 tassen, mijn rugzak erbij en een party tent. Wordt lachequote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
9 uur vanuit Den Haag weg hier.. Rustig aan erheen rijden
Tasis ingepakt maar ik heb het gevoel dat ik veel te veel meeneem. Mijn vliegtuigkoffer voor 4 weken zuid amerika leek lichter... Morgen nog even 8 liter pils ergens in doen... Mocht ik gecontroleerd worden dan ga ik echt huilen ....die backpack is niet ingepakt voor dat soort praktijken...
Wat is de moeite om het even over te gieten?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.. Ik heb ook 2 glazen flessen bij me, hoop dat ik niet gecontroleerd wordt! Ik heb 2 tassen, mijn rugzak erbij en een party tent. Wordt lache
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |