quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Wat worden er ineens veel kaarten aangeboden zeg, allemaal tegen lagere prijzen dan de aanschafprijs. Moet er ook nog een kwijt zien te raken..
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef JaimyLee het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe duur de partytenten in de Hema campingwinkel zijn?
Ging over de muziek.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Legt hij ook uit waarom? Bravo naast de ingang bij de populairste act in de nacht.
Roosmarijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:11 schreef Aisumasen het volgende:
Is dit lokale radio of moest de redactiedame wegens acute ziekte invallen ofzo?
Ik raakte gister ook lichtelijk in paniek toen ik een kaart van een vriend bleek te hebben en hem niet kon vindenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:39 schreef Parafernalia het volgende:
blijkt iemand anders 'm te hebben, die nog 3 kaarten heeft en niet wist van wie ze waren :'_
vreselijk jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik raakte gister ook lichtelijk in paniek toen ik een kaart van een vriend bleek te hebben en hem niet kon vinden
Even de standaard ticket plek doorzoeken, en vond ineens 4 extra LL tickets, maar die bleken toch voor andere te zijn. Gelukkig alles uiteindelijk gevonden
twitter:iamMarkRonson twitterde op woensdag 14-08-2013 om 00:11:59tomorrow night, i'm in the boiler room at Pukkelpop with Baauer, Just Blaze Green Lantern & A Trak reageer retweet
'Het publiek is tam', want dat zal het niet bij Nick Cave zijnquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:18 schreef Aisumasen het volgende:
Door de terging van de presentatie heb ik het na 10 minuten van het tweede uur afgezet, dus deze samenvatting komt wel van pas:
http://www.lowlove.nl/201(...)12-een-samenvatting/
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)ce-rock-publiek.html
Met als klapper: "[Blur] vraagt nu geld alsof ze een stadion-act zijn, maar het is gewoon geen headliner, punt." En Nine Inch Nails, Slayer en Nick Cave natuurlijk wel.
Die vraagt dan mss een stuk minderquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:37 schreef richolio het volgende:
[..]
'Het publiek is tam', want dat zal het niet bij Nick Cave zijn
3quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:24 schreef robuust89 het volgende:
Grmbl, ik kan pas om 3:00 weg van het werk vrijdagCamping 2 is zeker het eerste vol?
of annulering van Kendrick.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Tiësto![]()
Morgen![]()
![]()
Lowlands![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen een annulering van het festival kan me nu nog chagerijnig maken
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Grmbl, ik las in de vluggigheid alleen "annulering van Kendrick", dat zijn geen grappen
Inderdaad zeg, net als bij zijn helden Tam Impalaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 03:37 schreef richolio het volgende:
'Het publiek is tam', want dat zal het niet bij Nick Cave zijn
Oja?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kodaline heeft gecancelled toch?
quote:
twitter:timopisart twitterde op woensdag 14-08-2013 om 00:04:52Gouden momentje in 3voor12 Radio: "Waarom komt Kodaline niet?" Lowlands: "Die mochten niet van Hanneke." Dus. #3fm #ll13 reageer retweet
All I Want (is Lowlandskaartjes)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]twitter:timopisart twitterde op woensdag 14-08-2013 om 00:04:52Gouden momentje in 3voor12 Radio: "Waarom komt Kodaline niet?" Lowlands: "Die mochten niet van Hanneke." Dus. #3fm #ll13 reageer retweet
Ach, best ok om de zondag eens rustig aan mee te beginnen met een bakkie pleur in de hand...als ik heel brak ben dan maar naar The Bronx om echt wakker te wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
All I Want (is Lowlandskaartjes)
Niets mis met Kodaline overigens, maar ben denk een van de weinige die daar zo over denkt.
Tering man, je lijkt wel een wijf.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik kijk hier om de 5 minuten naar de klok hiermaar iedere keer ben ik maar 1 minuutje verder. Pfff woensdagen voor Lowlands
Was dat maar zoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Tering man, je lijkt wel een wijf.
Nee? Niet!?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kodaline heeft gecancelled toch?
Ik lig in bed en heb nog 1,5 uur om alles te halen aangezien ik 1300 moet werken tot 2200quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:29 schreef msacras het volgende:
Morgen![]()
en ik moet nog alles doen vandaag zo'n beetje
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb nog 1,5 uur om alles te halen aangezien ik 1300 moet werken tot 2200
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:50 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik lig in bed en heb nog 1,5 uur om alles te halen aangezien ik 1300 moet werken tot 2200
Haha, Dat moet ik dus na mijn werk gaan doen en doe daar best lang over altijdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:51 schreef msacras het volgende:
[..]jij bent nog erger dan ik!
Mijn kamer is momenteel een slagveld, de helft van m'n kleren verspreid over de kamer vloer in een poging te bedenken wat ik ga mee nemen
Ik heb nog een jetlag en ritme inderdaad ook dus lig al 2 weken wakker van 4 tot 7 om daarna weer in slaap te vallenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
Proberen vanavond ook vroeg naar bed te gaan, alleen zoveel uitgeweest afgelopen 2 weken dat ik niet denk dat mijn ritme het lukt om voor 4 uur te slapen
Ah lekker! Dus jij kan nu zorgeloos gaan inpakken en die scriptie even 6 dagen achter je laten om er dinsdag achter te komen dat je misdadig veel gedronken hebt en heel je verhaal kwijt bent in je hoofdquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:56 schreef AMDB het volgende:
Ik had alles maandag al binnen. Straks inpakken (normaal had ik dat gister al gedaan, maar te druk met scriptie).
Over scriptie gesproken, net iets belangrijks afgerond. Nu douchen en tas proefpakken en dan nog wat dingen afronden.
En vanavond lekker vroeg naar bed!
Bezig met scriptie, afgelopen week dagen van 7 tot 23 gemaakt vaak, nooit meer dan 6 uur slaap. Moet goed komen voor mijquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:00 schreef msacras het volgende:
Proberen vanavond ook vroeg naar bed te gaan, alleen zoveel uitgeweest afgelopen 2 weken dat ik niet denk dat mijn ritme het lukt om voor 4 uur te slapen
Ik heb ook voor het eerst een backpack. Ik ga er straks maar eens naar kijken. En naar zijn mogelijkheden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
a, Dat moet ik dus na mijn werk gaan doen en doe daar best lang over altijdSowieso had ik een sporttas vorig jaar maar dit jaar met de profs mee dus een backpack geleend, geen idee hoe zo'n enge tas werkt
Slagveld moet hier nog komen dus
Hopelijk heb je er die 2 jaar geen eten in bewaard.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:22 schreef AMDB het volgende:
Backpacks waar je na twee jaar gebruik ineens nog een verborgen vakje vindt
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Haha, Dat moet ik dus na mijn werk gaan doen en doe daar best lang over altijdSowieso had ik een sporttas vorig jaar maar dit jaar met de profs mee dus een backpack geleend, geen idee hoe zo'n enge tas werkt
Slagveld moet hier nog komen dus
[..]
Ik heb nog een jetlag en ritme inderdaad ook dus lig al 2 weken wakker van 4 tot 7 om daarna weer in slaap te vallen
[..]
Ah lekker! Dus jij kan nu zorgeloos gaan inpakken en die scriptie even 6 dagen achter je laten om er dinsdag achter te komen dat je misdadig veel gedronken hebt en heel je verhaal kwijt bent in je hoofd
Gewoon proberen om vannacht (desnoods even een slaappilletje er in gooien) lekker veel te slapen, morgenavond niet volkomen lam diep in de nacht je tent in vallen maar op een christelijke tijd en hoogstens aangeschoten gaan slapen, dan moeten die 3 dagen en nachten feesten wel goed komenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bezig met scriptie, afgelopen week dagen van 7 tot 23 gemaakt vaak, nooit meer dan 6 uur slaap. Moet goed komen voor mijVannacht iets meer proberen te pakken zodat ik morgen niet na 3 bier instort.
Ik heb de backpack van m'n vader geleend waarmee hij de halve wereld mee heeft afgereisd, en damn dat is handig, hij heeft echt 1000 tips met geheime vakjes, extra ritsjes, bandjes, alles om het makkelijker te makenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:22 schreef AMDB het volgende:
Backpacks waar je na twee jaar gebruik ineens nog een verborgen vakje vindt
Haha, vooral bezig geweest met het verwerken van data en het construeren van datafiles voor doorrekening. Vooral veel repetitief werk (maar waar ik nog wel bij na moest denken - meest irritante werk dat er bestaat) dus. Nu opsturen naar supervisor voor de doorrekening en na 6 dagen hopelijk wat resultatenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef kurk_droog het volgende:
Ah lekker! Dus jij kan nu zorgeloos gaan inpakken en die scriptie even 6 dagen achter je laten om er dinsdag achter te komen dat je misdadig veel gedronken hebt en heel je verhaal kwijt bent in je hoofd
Da's erg easy. Ik voeg daar Soulwax aantoe.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
De eerste gerucht voor LL2014 is er al.. Arcade Fire.
Das op tijd
Dan heb je al 2 erg goede namenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:28 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Da's erg easy. Ik voeg daar Soulwax aantoe.
Ik zo rond de 180 volgens mij.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:42 schreef msacras het volgende:
Hoe veel geld hebben jullie vorig jaar eigenlijk uitgegeven op Lowlands?
Iets van ¤ 250,-quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:42 schreef msacras het volgende:
Hoe veel geld hebben jullie vorig jaar eigenlijk uitgegeven op Lowlands?
Was er al maanden geleden!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:47 schreef indiaantje89 het volgende:
De eerste gerucht voor LL2014 is er al.. Arcade Fire.
Das op tijd
En koop ik een kaartjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan heb je al 2 erg goede namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |