Zij ook. Vanwege een reden blijkbaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef Againzender het volgende:
een 'huh' richting topictitel? ben een tijd flink afwezig geweest hier....
Truste Muis!quote:
ok. tja, soms kappen mensen er opeens mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zij ook. Vanwege een reden blijkbaar.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
Gaat het alwéér over #teammark en #teamhanneke.
Het begint inderdaad erg sneu te worden.quote:
dit gaat vast niet over de komende verkiezingen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
Gaat het alwéér over #teammark en #teamhanneke.
Ze is nog wel actief in de KSC toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zij ook. Vanwege een reden blijkbaar.
Ja, de overloopster.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is nog wel actief in de KSC toch?
Tevens terechte TT.
Ik eis een terugkeerquote:
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit gaat vast niet over de komende verkiezingen?
Rock!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik vond de anime Mononoke-hime een beetje tegenvaller. Spirited Away en Howl's Moving Castle die ik een paar jaar geleden al zag waren in mijn herinnering beter
3fm![]()
![]()
wat stom! ook niet in andere bioscopen in je woonplaats? of bijvoorbeeld in het centrale Utrecht? ik kom die kant wel opquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rock!
Geen 'This is the End' in Pathe
Dat weet ik niet. Ik zag het op de facebookpagina van Pathe staan dat ze hem niet gingen laten draaien in hun bioscopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat stom! ook niet in andere bioscopen in je woonplaats? of bijvoorbeeld in het centrale Utrecht? ik kom die kant wel op
Verkapte 'ik-wil-met-je-op-date'-post.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat stom! ook niet in andere bioscopen in je woonplaats? of bijvoorbeeld in het centrale Utrecht? ik kom die kant wel op
want niet commercieel genoeg. zo zonde....maar ach, de kans dat 1 van de 2 "grote" Leeuwarder Biossen em gaat draaien lijkt me ook niet groot...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik zag het op de facebookpagina van Pathe staan dat ze hem niet gingen laten draaien in hun bioscopen.
verkapt???quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'ik-wil-met-je-op-date'-post.
Dan wil er tenminste nog iemand met me op datequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'ik-wil-met-je-op-date'-post.
Ja belachelijk he! Pathé wil hem niet inkopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rock!
Geen 'This is the End' in Pathe
Ik heb toch verdomme niet een PUC om te moeten uitwijken naar een JT bioscoopquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want niet commercieel genoeg. zo zonde....maar ach, de kans dat 1 van de 2 "grote" Leeuwarder Biossen em gaat draaien lijkt me ook niet groot...
edit: mmm...toch wel: http://www.leeuwarderbios(...)ilm/this-is-the-end/
en het erge is...Leeuwarden is niet eens JT maar gewoon 2 kansloze biossen zonder leuke acties of unlimited kaarten. geloof dat ik voor Man of Steel incl bril iets van 13euro kwijt was. ik denk dat ik maar een blu-rayabo bij de videotheek neem. voor 10euro per maand iedere dag een dvd of bluray huren. zoveel slechter is dat qua beeld en geluid niet dan de bios hier...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb toch verdomme niet een PUC om te moeten uitwijken naar een JT bioscoop
Soppende tienermeisjes lappen welquote:
Daar valt waarschijnlijk flink aan te verdienen met al die gillende pubersquote:
Slaap lekker Wolfjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Soppende tienermeisjes lappen wel
het gaat allemaal om de centen
Trusten
slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Soppende tienermeisjes lappen wel
het gaat allemaal om de centen
Trusten
dat weet ik wel zeker....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar valt waarschijnlijk flink aan te verdienen met al die gillende pubers
Fifteen Floors wellicht?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef laucas het volgende:
Welke nummer was er zostraks op van Balthazar? Staat niet in de playlists
Yep, zat net in dat nummerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fifteen Floors wellicht?
Anders even de singletjes van Rats afzoeken.
Ga nou slapen dan, morgen vroeg op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fifteen Floors wellicht?
Anders even de singletjes van Rats afzoeken.
Ja, als ik zo links en rechts op Facebook en/of Twitter kijk dan gaan er nog veel mensen naar de bios.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
dat weet ik wel zeker....
en de biossen maar klagen dat het zo slecht gaat. volgens mij zijn de afgelopen jaren de bezoekersaantallen nagenoeg gelijk geblijven.
2009: 8xquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, als ik zo links en rechts op Facebook en/of Twitter kijk dan gaan er nog veel mensen naar de bios.
Wowquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2009: 8x
2010: 114x (unlimited kaart, wel 3 maanden uit de running dus geen films)
2011: 25x, waarvan 19 nog met de unlimited kaart
2012: 27x
2013: 12x
meeste naar de bios, maar ook wel naar het filmhuis.
zit er wel over te denken minder te gaan. leeuwarder bios is gewoon duur en niet heel comfortabel. ik wacht eigenlijk nog even netflix af, en anders wellicht een videotheekabo. is 3 min omlopen vanaf werk naar huis
dat was in 2010, mijn bioscoopjaar, ik zag em op 6september. heb eens nagerekend dat ik dat jaar ong 3euro per film heb betaaldquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wow
De laatste film die ik in de bios heb gezien was Inception
Welterusten!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
maar goed, ik ga maar eens naar bed. tis alweer na 12en...en dat moet niet
trusten
Goed plan! Hier ook.quote:
Inderdaad, ze heeft er verdomme op kunnen oefenen...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker professionele reactie van die secretaresse.
Wat een doos inderdaad.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Lekker professionele reactie van die secretaresse.
quote:
Is gister al gewonnen door een ander grietjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:37 schreef alors het volgende:
En wat gaat er nu met dat kaartje gebeuren?
'Hij mag al zoveel van haar'Wat klinkt dat alsof hij ontzettend onder de plak zit.
Eensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
![]()
![]()
Dit is wel een Guilty Pleasure jawel leuk plaatje
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe schoenen gescoord voor maar 5 euro![]()
Ik voor 3 euro, beat that!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
Nieuwe schoenen gescoord voor maar 5 euro![]()
Deze zijn van leer en waren ooit 60 euroquote:
Check twitter, instagram, fbquote:
Ohja, die van mij nietquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Deze zijn van leer en waren ooit 60 euro![]()
Ik heb ook ff nieuwe nagellak gekocht
Gevindquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Check twitter, instagram, fbOw wacht we zijn geen vriendjes op fb.
Schoenen zijn bruin, nagellak oudroze met een heerlijke kitscherige glansquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja, die van mij nietDan is het wel een hele goeie deal
![]()
Leuk, welke kleur?
En dan zeg je niet wat je ervan vindt?quote:
Als ik niks zeg lijkt me dat duidelijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En dan zeg je niet wat je ervan vindt?
Je vind het dus nietsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik niks zeg lijkt me dat duidelijk
Sorryquote:
Daaromquote:
Ben blijer met mijn roze laarsjes als ik eerlijk moet zijn. Maarja het is nog steeds te warm om ze te dragen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarom
Als jij er maar blij mee bent
Die vond ik dan weer wel erg gaafquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben blijer met mijn roze laarsjes als ik eerlijk moet zijn. Maarja het is nog steeds te warm om ze te dragen.
Bløfquote:
Ik vind het origineel van de Sugarbabes beter.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bløf. Hier
.
En daarvoor ook nog Dub Be Good To Me. Michiel = goed bezig.
Vriendin van me met maatje 36 loopt ook altijd op hele hoge hakkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind hoge hakken eigenlijk ook wel heel erg leuk, maar ivm kleine voetjes is dat echt onmogelijk om te dragen. Het voelt dan of je letterlijk de hele dag op je tenen loopt. Dus ik houd het altijd bij schoenen met een hakje van een paar cm.
Dan heeft ze hele hoge pijngrensquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vriendin van me met maatje 36 loopt ook altijd op hele hoge hakken
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het origineel van 4 The Cause toch beter.
Dat maakt toch niks uit? Het gaat om de verhouding. Er zijn toch wel hakken van een cm of 8 in kleine maten?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind hoge hakken eigenlijk ook wel heel erg leuk, maar ivm kleine voetjes is dat echt onmogelijk om te dragen. Het voelt dan of je letterlijk de hele dag op je tenen loopt. Dus ik houd het altijd bij schoenen met een hakje van een paar cm.
Dartsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Jalalala lalalala lalalalala heuh heuh heuh heuh![]()
Goed gifje.quote:
Welke was dat dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Holy Moly was altijd leuk, totdat mijn wekelijkse vraag werd gekaapt door andere luisteraars.
Eerste vraag: Hallo Roosmarijn, is je huis eigenlijk al verkocht?quote:
Dus het hele item draaide eigenlijk op jouw vraag?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Holy Moly was altijd leuk, totdat mijn wekelijkse vraag werd gekaapt door andere luisteraars.
Ah kwam die van jou af?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Eerste vraag: Hallo Roosmarijn, is je huis eigenlijk al verkocht?
Roosmarijn vond dat niet zo leuk, dus ik probeerde het nog een keer met dezelfde reactie. Sindsdien is ie gekaapt door verschillende mensen.![]()
Ben er na drie keer maar mee gekapt omdat de lol er zo vanaf is.
komt die bij jou vandaan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Eerste vraag: Hallo Roosmarijn, is je huis eigenlijk al verkocht?
Roosmarijn vond dat niet zo leuk, dus ik probeerde het nog een keer met dezelfde reactie. Sindsdien is ie gekaapt door verschillende mensen.![]()
Ben er na drie keer maar mee gekapt omdat de lol er zo vanaf is.
Ik aan Rudy Mackayquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen aan Will & Grace denken![]()
[ afbeelding ]
De loodgieter is hier wel netjes op tijd, zou tussen 14 en 16 uur komen, maar belde om 14.15 al aan.quote:
Hier komen ze altijd 's ochtends al.quote:
T'is voor m'n werk. Het is netjes op tijd verstuurd, dus m'n klanten beloofd dat het morgen in huis is... Maar ik moet ze voor half 4 aanmelden, gaat krap worden!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hier komen ze altijd 's ochtends al.
Verdwaald? Er vandoor gegaan met jouw pakketje?
Daarbij is het nog niet eens 5 uur geweest, je maakt je zorgen om niets.
Tja, dan moet je maar boos doen bij DHL.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is voor m'n werk. Het is netjes op tijd verstuurd, dus m'n klanten beloofd dat het morgen in huis is... Maar ik moet ze voor half 4 aanmelden, gaat krap worden!
Tofquote:
Djeez-nieuwsberichtenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:37 schreef wolfrolf het volgende:
Ventje (11) damt dik mokkel van 35_
UNANIEM MENSEN, UNANIEM!111!!!1twitter:Domien twitterde op woensdag 14-08-2013 om 14:44:20Je hebt ‘t niet van mij, maar we hébben net toch even unaniem een fantastische track tot Megahit verkozen.. Nu al zin in volgende week! #3FM reageer retweet
De Jeugd dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef Pino112 het volgende:
UNANIEM MENSEN, UNANIEM!111!!!1twitter:Domien twitterde op woensdag 14-08-2013 om 14:44:20Je hebt ‘t niet van mij, maar we hébben net toch even unaniem een fantastische track tot Megahit verkozen.. Nu al zin in volgende week! #3FM reageer retweet
Je moet ook even testen in de winkel, soms lijkt het in het potje wel tof maar is het totaal niet dekkend...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm de nieuw nagellak valt een beetje tegen. Ik dacht dat ik oudroze met een glim had uitgekozen. Is het dus gewoon alleen maar rare glim. Wel heel erg kitsch
WAT EEN MEGAHIT!! WAT EEN MEGAHIT!!!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:45 schreef Pino112 het volgende:
Achja, hij is wel leuk hoor. Ik was opzoek naar niet opzichtige kleurtjes zonder al teveel glim dus dan kom je al snel uit bij de nude tinten en die zijn idd niet allemaal dekkend.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:47 schreef alors het volgende:
[..]
Je moet ook even testen in de winkel, soms lijkt het in het potje wel tof maar is het totaal niet dekkend...
zeker een leuk nummerquote:
ik weet al wanneer ik een sanitaire stop ga maken.quote:
Volgens mij is hij vorige week geprimeurd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
zeker een leuk nummermaar die draaien ze toch al een tijdje, of lijken de weken zo lang te duren sinds ik terug ben van vakantie?
oh, dan is 'ie nog niet zo oud.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:02 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is hij vorige week geprimeurd.
Met een gigantisch spraakgebrek. Dat dan weer wel.quote:
Volgens mij alleen een loodzwaar accent maar goedquote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met een gigantisch spraakgebrek. Dat dan weer wel.
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:52 schreef knep het volgende:
[..]
Volgens mij alleen een loodzwaar accent maar goed.
Deze man weetquote:De afrader
Crystal Fighters – Hitje Plage is aanstekelijk, maar verder verandert alles wat dit gezelschap aanraakt in gruwel. De carnavaleske outfits zijn nog pijnlijker dan de muziek.
Follow is wel te duwen, maar live zijn ze aids ja.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:08 schreef Pino112 het volgende:
http://www.lowlove.nl/2013/nieuws/tips-van-de-kenners/
[..]
Deze man weet
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Follow is wel te duwen, maar ze zijn aids ja.
Het is wel grappig, echt goed is het natuurlijk niet.quote:
Nee. Wel overwogen uiteraard.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef ChungLingSoo het volgende:
Gaan er vanavond nog andere mensen van hier naar Godspeed You! Black Emperor in Paradiso ?
Zo ja, je kan mij herkennen aan... eeeeh. Sja. Ik zal wel een biertje in mijn handen hebben.
Dat laatste sowieso. Love is all I got gaat nog wel, maar dat komt omdat Feed Me.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel grappig, echt goed is het natuurlijk niet.
Plage vind ik wel een kutnummer trouwens.
Is dat links of rechts van Het Keldertje ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Wel overwogen uiteraard.
Denk dat je in stoner central meer kans hebt
Tussen Roadburn en Incubate.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:20 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Is dat links of rechts van Het Keldertje ?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:20 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Is dat links of rechts van Het Keldertje ?
-edit-
Ik heb 'm!
-edit 2-
Mexicano's heersen de pan uit![]()
Deze sample zit er in:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:35 schreef alors het volgende:
Klinkt wel lekker ja, er zit iets van een ander nummer in, misschien wel bewust ook. Kom er nu alleen niet op.
zat net te skypenquote:
Ben benieuwd hoe erg de hooikoorts is in Biddinghuizen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dat jaarlijkse Lowlands gehype.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe erg de hooikoorts is in Biddinghuizen.
Och, zo heeft elke DJ wel een favoriet bandje die je opvallend vaak in requests hoort.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:50 schreef Pino112 het volgende:
Goh, een request van Weezer. Bij Michiel. Toevallig.
JNG SC bedoel je?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:50 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb zojuist de GRTDOJW slowchat ontdekt.
Mijn leven is geslaagd.
Mooi feestje voor de DJ's altijd wel. Gratis eten, drinken én natuurlijk maar alle shows.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:22 schreef knep het volgende:
Ik word nu toch wel ietwat moe van dat continue gezever over Lowlands.
Met de muziek is ook niets mis. Met de rest wel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.
Prima muziek, ik ga ook zeker de streams volgen
Dat zal idd wel meespelen, de voorpret van de DJ's...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mooi feestje voor de DJ's altijd wel. Gratis eten, drinken én natuurlijk maar alle shows.
Zoals?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met de muziek is ook niets mis. Met de rest wel.
goed op tijd ontdekt.quote:
Nee. Jij vindt hetquote:
Waarom? Gewoon lekker sfeertje, of word je misselijk van mensen die plezier hebben?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Met de muziek is ook niets mis. Met de rest wel.
Dan heb je een moeilijk leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hou gewoon niet van gehype en Lowlands is veel gehype.
Hoezo dat dan weer?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je een moeilijk leven.
Er worden op 3fm zo belachelijk veel dingen gehypet.quote:
Autist.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hou gewoon niet van gehype en Lowlands is veel gehype.
Achja. Ik zal mijn mening wel voor mij houden en louter vrolijk posts plaatsen over nagellak, schoenen en leuke liedjes.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:49 schreef SilentChaos het volgende:
Het sfeertje hangt er weer goed bij zie ik
Ik heb zojuist een leuk liedje voor je gepost in het topicquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja. Ik zal mijn mening wel voor mij houden en louter vrolijk posts plaatsen over nagellak, schoenen en leuke liedjes.
Hoi Muis!quote:
Ik wil best zwaaien, maar ik denk niet dat het overkomt als ik hier naar mijn radio zwaai.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:07 schreef rubbereend het volgende:
ik zal komende dagen naar de radiostudio van 3FM zwaaien, zwaaien jullie dan terug?
Ik ga voor de tv bivakkeren. Dat wil ik niet missen!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:07 schreef rubbereend het volgende:
ik zal komende dagen naar de radiostudio van 3FM zwaaien, zwaaien jullie dan terug?
Toffe seriequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
Zo nog even lekker naar Sherlock aflevering 2 kijkenBenedict Cumberbatch
Zo zat ik net ook ja. Ik kan nog niet eens een normale handstand of koprolquote:
Das al vroegquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga maar eens naar bedje toe.
Hmja, ik heb ook een heel ander slaapritme dan de meesten in dit topicquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
VroegHet is bijna 11 uur...
dit lijkt mij een soepje, zo hoog als die gast komtquote:
Owh vertel.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hmja, ik heb ook een heel ander slaapritme dan de meesten in dit topic
Ik ga rond 1 uur naar bed en lig dan nog wakker tot 2 uur ofzo. En dan gaat de wekker weer om 9 uur.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh vertel.
Want ik ga om 11 uur naar bed, ga dan lezen en slaap rond 12 - half 1 en sta ergens rond 9 uur op. Ik slaap veel, al mijn hele leven gedaan.
Mwoah verschilt niet veel van het mijne.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ga rond 1 uur naar bed en lig dan nog wakker tot 2 uur ofzo. En dan gaat de wekker weer om 9 uur.
Hoi Dago!quote:
Palermo, Sicilie?quote:
Oh zoquote:
quote:
quote:
Danku u.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palermo
3e Steen???quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh zo![]()
![]()
Ik dacht een of andere obscure band waar ik nog nooit van had gehoord.
[/kruiptterugondersteen]
quote:
okquote:
Overdrijf niet zoquote:
Is het weer over?quote:
jahoorquote:
is al een tijdje niet meer gesignaleerd nee. uit betrouwbare bron weet ik dat ze nog leeftquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat een liefde hier
We missen onze verbindende factor, de Mint.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoorik ben weer de vrolijke Frans die ik meestal ben
Wie dacht je dat het was dan?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit nummer is van Daryll-Ann, godver, waarom wist ik dat niet
jij ook weer blij dat ik blij ben?quote:
Trustequote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij ook weer blij dat ik blij ben?
ik hoop het wel want dan kan ik rustig slapen
slaap lekkr
Veel plezier!quote:
Bedankt!quote:
Is hooikoorts.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef DeLuna het volgende:
Domien heeft zin in Lowlands, ik herhaal, Domien heeft zin in Lowlands.
RIP voice.
Soms weet je de artiest niet.quote:
Omg die tweet.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:05 schreef DeLuna het volgende:
Domien heeft zin in Lowlands, ik herhaal, Domien heeft zin in Lowlands.
RIP voice.
Die komen dus goffedomme mooi niet naar Pukkelpopquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, welke baas heeft dit aangevraagd
Vind zoveel metalbands beter dan Slayer eigenlijkquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die komen dus goffedomme mooi niet naar PukkelpopDacht ik ze aan m'n lijstje toe te kunnen voegen!!
Ja, komt het door.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Opvallend veel gedraaid dit jaar.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/8116
Zal wel door de Top 2000 komen. Slayer om half zes 's ochtends
Truste!quote:
Ze zouden naar Pukkelpop komen, ik was van plan te gaan kijken, zeggen ze af!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind zoveel metalbands beter dan Slayer eigenlijk
Haha faalhaasquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, komt het door.
Dat was beest. En toen viel ik goffetomme om 6 uur in slaap. Miste ik Muse
Dacht dat jij juist wel van de stoner/metal was.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze zouden naar Pukkelpop komen, ik was van plan te gaan kijken, zeggen ze af!Ik zou niet naar een concert van ze gaan, sowieso van weinig metal bands
Ik ben toen zeker 43 uur wakker geweestquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha faalhaas.
Ik had de wekker toen om 7u gezet ofzo, moest slaap inhalen. Bazenuren op de 31e
Gast.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben toen zeker 43 uur wakker geweest_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |