Zij ook. Vanwege een reden blijkbaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef Againzender het volgende:
een 'huh' richting topictitel? ben een tijd flink afwezig geweest hier....
Truste Muis!quote:
ok. tja, soms kappen mensen er opeens mee.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zij ook. Vanwege een reden blijkbaar.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
Gaat het alwéér over #teammark en #teamhanneke.
Het begint inderdaad erg sneu te worden.quote:
dit gaat vast niet over de komende verkiezingen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:15 schreef ChatGirl het volgende:
Gaat het alwéér over #teammark en #teamhanneke.
Ze is nog wel actief in de KSC toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zij ook. Vanwege een reden blijkbaar.
Ja, de overloopster.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze is nog wel actief in de KSC toch?
Tevens terechte TT.
Ik eis een terugkeerquote:
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit gaat vast niet over de komende verkiezingen?
Rock!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik vond de anime Mononoke-hime een beetje tegenvaller. Spirited Away en Howl's Moving Castle die ik een paar jaar geleden al zag waren in mijn herinnering beter
3fm![]()
![]()
wat stom! ook niet in andere bioscopen in je woonplaats? of bijvoorbeeld in het centrale Utrecht? ik kom die kant wel opquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rock!
Geen 'This is the End' in Pathe
Dat weet ik niet. Ik zag het op de facebookpagina van Pathe staan dat ze hem niet gingen laten draaien in hun bioscopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat stom! ook niet in andere bioscopen in je woonplaats? of bijvoorbeeld in het centrale Utrecht? ik kom die kant wel op
Verkapte 'ik-wil-met-je-op-date'-post.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat stom! ook niet in andere bioscopen in je woonplaats? of bijvoorbeeld in het centrale Utrecht? ik kom die kant wel op
want niet commercieel genoeg. zo zonde....maar ach, de kans dat 1 van de 2 "grote" Leeuwarder Biossen em gaat draaien lijkt me ook niet groot...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik zag het op de facebookpagina van Pathe staan dat ze hem niet gingen laten draaien in hun bioscopen.
verkapt???quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'ik-wil-met-je-op-date'-post.
Dan wil er tenminste nog iemand met me op datequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verkapte 'ik-wil-met-je-op-date'-post.
Ja belachelijk he! Pathé wil hem niet inkopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rock!
Geen 'This is the End' in Pathe
Ik heb toch verdomme niet een PUC om te moeten uitwijken naar een JT bioscoopquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want niet commercieel genoeg. zo zonde....maar ach, de kans dat 1 van de 2 "grote" Leeuwarder Biossen em gaat draaien lijkt me ook niet groot...
edit: mmm...toch wel: http://www.leeuwarderbios(...)ilm/this-is-the-end/
en het erge is...Leeuwarden is niet eens JT maar gewoon 2 kansloze biossen zonder leuke acties of unlimited kaarten. geloof dat ik voor Man of Steel incl bril iets van 13euro kwijt was. ik denk dat ik maar een blu-rayabo bij de videotheek neem. voor 10euro per maand iedere dag een dvd of bluray huren. zoveel slechter is dat qua beeld en geluid niet dan de bios hier...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb toch verdomme niet een PUC om te moeten uitwijken naar een JT bioscoop
Soppende tienermeisjes lappen welquote:
Daar valt waarschijnlijk flink aan te verdienen met al die gillende pubersquote:
Slaap lekker Wolfjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Soppende tienermeisjes lappen wel
het gaat allemaal om de centen
Trusten
slaap lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Soppende tienermeisjes lappen wel
het gaat allemaal om de centen
Trusten
dat weet ik wel zeker....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar valt waarschijnlijk flink aan te verdienen met al die gillende pubers
Fifteen Floors wellicht?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef laucas het volgende:
Welke nummer was er zostraks op van Balthazar? Staat niet in de playlists
Yep, zat net in dat nummerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fifteen Floors wellicht?
Anders even de singletjes van Rats afzoeken.
Ga nou slapen dan, morgen vroeg op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fifteen Floors wellicht?
Anders even de singletjes van Rats afzoeken.
Ja, als ik zo links en rechts op Facebook en/of Twitter kijk dan gaan er nog veel mensen naar de bios.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
dat weet ik wel zeker....
en de biossen maar klagen dat het zo slecht gaat. volgens mij zijn de afgelopen jaren de bezoekersaantallen nagenoeg gelijk geblijven.
2009: 8xquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, als ik zo links en rechts op Facebook en/of Twitter kijk dan gaan er nog veel mensen naar de bios.
Wowquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
2009: 8x
2010: 114x (unlimited kaart, wel 3 maanden uit de running dus geen films)
2011: 25x, waarvan 19 nog met de unlimited kaart
2012: 27x
2013: 12x
meeste naar de bios, maar ook wel naar het filmhuis.
zit er wel over te denken minder te gaan. leeuwarder bios is gewoon duur en niet heel comfortabel. ik wacht eigenlijk nog even netflix af, en anders wellicht een videotheekabo. is 3 min omlopen vanaf werk naar huis
dat was in 2010, mijn bioscoopjaar, ik zag em op 6september. heb eens nagerekend dat ik dat jaar ong 3euro per film heb betaaldquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:04 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wow
De laatste film die ik in de bios heb gezien was Inception
Welterusten!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
maar goed, ik ga maar eens naar bed. tis alweer na 12en...en dat moet niet
trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |