Hallo samthegreat5,quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
De site der prins peppies!:
http://www.noorloos-se.com/
Niet voor niets SFquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:06 schreef m.k het volgende:
Mijn poten doen al pijn door hier naar te kijken...
"During the day, finding the most antisocial bush and get in it to hide from them"quote:
Je weet hoe dom deze vraag is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Hebben jullie geen idee hoe het er echt aan toe gaat?
Ja, ik heb meegedraaid met alle S(O)F eenheden die meetellen in de wereld. En niet zoals die andere pussies die op easy hebben gedaan, heb ik gewoon alles op veteran m'n uitzendingen gedraaid in Call of Duty.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pleur toch op man!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef m.k het volgende:
[..]
"During the day, finding the most antisocial bush and get in it to hide from them"
[..]
Je weet hoe dom deze vraag is?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:37 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ja, ik heb meegedraaid met alle S(O)F eenheden die meetellen in de wereld. En niet zoals die andere pussies die op easy hebben gedaan, heb ik gewoon alles op veteran m'n uitzendingen gedraaid in Call of Duty.wel 100% completion toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij wel?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh, ervaringsdeskundige?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef m.k het volgende:
ER, neem nog een borrel en ga slapen ofzo. Dit gaat namelijk werkelijk nergens over
Voeg Bijstandskoning maar toe op Origin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef BredeBroeder het volgende:
Net deze gekocht [ afbeelding ]
Zodat ik alvast weet hoe ik moet handelen in oorlogssituaties enzo, oefenen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Voeg Bijstandskoning maar toe op Origin.
Man ik plaats een linkje naar een docu over de SF en jij gaat daar over uit je dak. Doe ff rustig ofzoquote:
Jij speelt amperquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Voeg Bijstandskoning maar toe op Origin.
't 'nieuws' is pas 12 uur oud, dus nog jongquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:51 schreef Cobra4 het volgende:
In NWS is men nu ook wakker: NWS / Nederlandse soldaten marcheren per ongeluk Aken in
Ik ga niet uit mijn dak, dat maak jij ervan m.k.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:44 schreef m.k het volgende:
[..]
Man ik plaats een linkje naar een docu over de SF en jij gaat daar over uit je dak. Doe ff rustig ofzo
Dat maak ik er idd van als jij dingen als dit gaat posten als er iemand een link plaats over iets wat jou schijnbaar niet 100% bevaltquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ga niet uit mijn dak, dat maak jij ervan m.k.
quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:30 schreef ErwinRommel het volgende:
quote:
Waarom zou SF iemand niet bevallenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat maak ik er idd van als jij dingen als dit gaat posten als er iemand een link plaats over iets wat jou schijnbaar niet 100% bevalt
[..]
[..]
[..]
Niet mijn probleemquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat maak ik er idd van als jij dingen als dit gaat posten als er iemand een link plaats over iets wat jou schijnbaar niet 100% bevalt
[..]
[..]
[..]
Ik weet dat jullie die illusie allemaal hebben, maar LMB is net zo SF als de lokale scoutingclub, dus nee, helaas niet.quote:
En jij bent?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie die illussie allemaal hebben, maar LMB is net zo SF als de lokale scoutingclub, dus nee, helaas niet.
Dat is een onnodige sneer die m.i. absoluut onterecht is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Ik weet dat jullie die illussie allemaal hebben, maar LMB is net zo SF als de lokale scoutingclub, dus nee, helaas niet.
Uhu, link adres kopieerenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dezelfde bijstandskoning als op GS?
Btw, is het mogelijk om een foto via DM te versturen?
Nee, GS kom ik nooit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Dezelfde bijstandskoning als op GS?
Btw, is het mogelijk om een foto via DM te versturen?
LMB is niet SFquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is een onnodige sneer die m.i. absoluut onterecht is.
KMars ook niet, dat zijn mariniers, dus alleen de KCT mag hoog vierenquote:
Klopt. Echter MARSOF dan weer welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
KMars ook niet, dat zijn mariniers, dus alleen de KCT mag hoog vieren
Zo ga ik voortaan ook al mijn achterlijkheden afduwenquote:
Geen sneer, slechts de waarheid. ER verkondigt hier dat hij de SF-ervaring wel heeft, wat gewoon nergens op slaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat meer onterecht is is ER zijn houding tegenover een ieder die niet militair is en geen ervaring heeft met oorlog. Je kan tegenwoordig niks meer posten of er word van de daken geschreeuwd dat we niks waard zijn en niet het recht hebben om er over te spreken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed ideequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef m.k het volgende:
Maar ik houd mijn bek wel weer anders word het weer drama
Deed je dat maar vakerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:58 schreef m.k het volgende:
Maar ik houd mijn bek wel weer anders word het weer drama
Ja maar... Ja maar nouuuquote:
quote:
Deze kutpax niet. Ik spreek liever met een zekere Kmar onderofficier als ik dan toch de Kmar moet hebbenquote:
Ooo, die corrupte bedoel je?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze kutpax niet. Ik spreek liever met een zekere Kmar onderofficier als ik dan toch de Kmar moet hebben
geniet er nog maar van. Voor je het weet zit je aan de blikken jachtschotel/sperziebonen met hamburgerquote:
Nicequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
geniet er nog maar van. Voor je het weet zit je aan de blikken jachtschotel/sperziebonen met hamburger
Ik weet niet wat je te zeiken hebt, maar ik vind dat veldvoer geweldigquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
geniet er nog maar van. Voor je het weet zit je aan de blikken jachtschotel/sperziebonen met hamburger
als jij de Kmar moet hebben dan doe je het mooi met wat wij leverenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Deze kutpax niet. Ik spreek liever met een zekere Kmar onderofficier als ik dan toch de Kmar moet hebben
doe mij maar een lekker verse stamppot ofzoquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je te zeiken hebt, maar ik vind dat veldvoer geweldig
Ja, natuurlijk lekkerder. Maar ik vind die gevechtsrantsoenen zeker goed te bikkenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:32 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
doe mij maar een lekker verse stamppot ofzo
Wat zit er in uwe matszak danquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk lekkerder. Maar ik vind die gevechtsrantsoenen zeker goed te bikken
Vooral mijn worst te velde gaat er bij jou altijd goed inquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je te zeiken hebt, maar ik vind dat veldvoer geweldig
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vooral mijn worst te velde gaat er bij jou altijd goed inZit soms een beetje zand op, maar de baas heeft niet voor niets wapenolie verstrekt.
en vochtige doekjesquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vooral mijn worst te velde gaat er bij jou altijd goed inZit soms een beetje zand op, maar de baas heeft niet voor niets wapenolie verstrekt.
Kan ik me wel voorstellen jaquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Zeker. Als je maar niet 10 dagen hetzelfde hebt ()en al helemaal geen linzen
Die zijn voor afloop, eerst onder en dan smeer ik het over z'n lippen, geniet die jongen altijd zo van.quote:
Hij gaat al staan van de gedachtequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die zijn voor afloop, eerst onder en dan smeer ik het over z'n lippen, geniet die jongen altijd zo van.
Ik zit te eten..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:36 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Die zijn voor afloop, eerst onder en dan smeer ik het over z'n lippen, geniet die jongen altijd zo van.
Ik ook ! Zullen we elkaar over de DM vertellen wat we aan het doen zijn, of hier?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:37 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik voel a sudden urge to fap.. ik ben weg
Over de telefoon!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:38 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Ik ook ! Zullen we elkaar over de DM vertellen wat we aan het doen zijn, of hier?
Trusten Biermans
mietjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Deze pax gaat liggen, ciao!
Trusten blauwequote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Deze pax gaat liggen, ciao!
Waar beweer jij dat ik SF was geweest?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Geen sneer, slechts de waarheid. ER verkondigt hier dat hij de SF-ervaring wel heeft, wat gewoon nergens op slaat.
Maar goed, beetje nutteloze discussie, het zijn slechts interpretaties van wat woorden op internet waar ik me niet druk om kan maken.
Dit is een groot misverstand heren Wasmachinu en ER.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waar beweer jij dat ik SF was geweest?
Heb je tenminste gelezen dat Wasmachinu en jij elkaar verkeerd begrepen hebben en dat niemand dus boos had hoeven worden?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ga me er niet meer druk om maken, ik stop lekker watjes in m'n oren en luister dit zonder gezeik
Maakt me geen flikker uit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:31 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je tenminste gelezen dat Wasmachinu en jij elkaar verkeerd begrepen hebben en dat niemand dus boos had hoeven worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |