quote:
Avondquote:
Inderdaad.quote:
quote:
Heyquote:
Nope!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef spambot31 het volgende:
Wanneer is dit ingevoerd![]()
Mochten sommige mensen niet laat genoeg opblijven voor de nachtbagger
Zo rol ikquote:
Z'n gangetje. Lekker vakantiequote:
Gaat goed hier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zo rol ik
[..]
Z'n gangetje. Lekker vakantieZon mag alleen wel weer gaan schijnen
Met jou?
Muisvinger?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Geralt het volgende:
ik wil ook vakantie.
en dat mn vinger het weer doet
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Gaat goed hier.
Met slechte mensen gaat het altijd goed....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben van de partij.quote:
Dat is dan nummer 1.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Muisvinger?
[..]![]()
[..]
Ik ben van de partij.
nee verbrijzelde vingerquote:
Ouchquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Oh en let maar niet op die andere notes, heb mijzelf af en toe behoorlijk kansloos gedragen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Dat valt zat mee.quote:
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer goede tijdsbesteding, die topics teruglezenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:34 schreef Toto69 het volgende:
http://www.whitelinefirm.nl/2006/07/23/838/
Dit blijft géweldig![]()
Die inhoud niet.quote:
Echt wel man, geniaalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zeer goede tijdsbesteding, die topics teruglezen
Link?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt wel man, geniaalmaar er zijn wel meer geniale reeksen.
Yildiz en de ballonnen. Maddoxx de hacker. Ryan3 en Stali in the Pit.
Heyquote:
Zeer goed, 1 positieve note door de avondbagger om 21:21:21 te openen.quote:
Avondquote:
de eerste in watquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Zeer goed, 1 positieve note door de avondbagger om 21:21:21 te openen.
Ben ik trouwens de eerste?
Avondquote:
De avondbagger om 21:21:21 openen.quote:
quote:
1. TRU / Geen pottenkijkers. > 35 delen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Link?
Ik herinner me een topic over een of andere hardloper die onderweg in ene last kreeg van vloeibare racekakhele broek onder gescheten in het park + pics en alles
Deze debiel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef Fritter het volgende:
Welke debiel vind coca cola cherry nou weer lekker
Even lezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
1. TRU / Geen pottenkijkers. > 35 delen.
2. Yildiz en de ballonnenactie (11 september) > ONZ / Laat 11 september uw sporttas staan
3. Hacker steelt miljoenen bij elkaar (een FOK!ker) GC / FOK! user steelt miljoenen bij elkaar
4. Jupiter gekocht > GC / een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
5. Over schoonouders heen gepist > R&P / genante situatie met schoonouders....
6.
Ik mag je nietquote:
Niks mis meequote:
quote:
Jij weet.quote:
Even? Al met al 50+ topicsquote:
Gewoon normale coco-cola, het liefste in een glazen flesjequote:
Eerst de wat kleinere, de rest gebookmarked.quote:
Die met schoonouders is klein.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Eerst de wat kleinere, de rest gebookmarked.
Dan ben je dom joh, net gelezenquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jefferson Airplane - White Rabbit (Grace Slick, Woodstock, aug 17 1969)
Geweldig leedvermaakquote:
mjaquote:
Ik mis jou ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:54 schreef Toto69 het volgende:
.-''''-.,.-''''-.
! I MISS !
". YOU ."
'''-.,.-'''
Tof nummer geweest altijd alquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jefferson Airplane - White Rabbit (Grace Slick, Woodstock, aug 17 1969)
Jij weet broederquote:
Lang niet meer gehoord trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jij weet broeder
Tijd om te doen dusquote:
Jazeker wel, heb er nog wel een paar liggen in de kelder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef Fritter het volgende:
Kennen jullie die twilight cdtjes van vroeger nog, waar al die spelletjes op stonden?
Ik ben nu 7 tot en met 19 aan het binnenhalenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jazeker wel, heb er nog wel een paar liggen in de kelder.
quote:
quote:
Had ze gedacht.quote:
nzb-tje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik ben nu 7 tot en met 19 aan het binnenhalen
Jupzz, er staan er heel veel maar op 17 staat age of empire 1quote:
Dat is niet Full Throttle.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:05 schreef Jachtgeweer het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ÐезÑЌМÑе гПМкО The Lighter Side of Rallying
FULL THROTTLE!!!!
NZBquote:
Hallonquote:
Heyquote:
quote:
Ligt eraan waar ik t doe, op de imac met 80 mb/s op me laptop staat 3-4-5 mb/squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef plopkweker het volgende:
[..]
NZB
Jammer dat m'n internet zo verkloot doet, ik wilde vanmiddag Mafia 2 binnenhalen maar downloaden met 0,15Mbps schiet niet op_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop