Even lezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
1. TRU / Geen pottenkijkers. > 35 delen.
2. Yildiz en de ballonnenactie (11 september) > ONZ / Laat 11 september uw sporttas staan
3. Hacker steelt miljoenen bij elkaar (een FOK!ker) GC / FOK! user steelt miljoenen bij elkaar
4. Jupiter gekocht > GC / een stuk Jupiter gekocht!!! Wie nog meer?
5. Over schoonouders heen gepist > R&P / genante situatie met schoonouders....
6.
Niks mis meequote:
quote:
Jij weet.quote:
Eerst de wat kleinere, de rest gebookmarked.quote:
Die met schoonouders is klein.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Eerst de wat kleinere, de rest gebookmarked.
mjaquote:
Ik mis jou ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:54 schreef Toto69 het volgende:
.-''''-.,.-''''-.
! I MISS !
". YOU ."
'''-.,.-'''
Tof nummer geweest altijd alquote:
Jij weet broederquote:
Lang niet meer gehoord trouwens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Jij weet broeder
Tijd om te doen dusquote:
Jazeker wel, heb er nog wel een paar liggen in de kelder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:50 schreef Fritter het volgende:
Kennen jullie die twilight cdtjes van vroeger nog, waar al die spelletjes op stonden?
Ik ben nu 7 tot en met 19 aan het binnenhalenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jazeker wel, heb er nog wel een paar liggen in de kelder.
quote:
quote:
Had ze gedacht.quote:
nzb-tje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik ben nu 7 tot en met 19 aan het binnenhalen
Dat is niet Full Throttle.quote:
NZBquote:
Hallonquote:
Heyquote:
quote:
Ligt eraan waar ik t doe, op de imac met 80 mb/s op me laptop staat 3-4-5 mb/squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef plopkweker het volgende:
[..]
NZB
Jammer dat m'n internet zo verkloot doet, ik wilde vanmiddag Mafia 2 binnenhalen maar downloaden met 0,15Mbps schiet niet op_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |