snoepen samen uit hetzelfde potjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:19 schreef aswesleep het volgende:
Majewski zit wel in de tribune te supporteren.
Russen winnen alleen bij het snelwandelen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Amerikanen zijn beter in pieken
Nee joh. Die zit in het weekend te gamen met zijn matties. Enige drug is red bullquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
snoepen samen uit hetzelfde potje
Wel een dooie vogel danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Die vrouw bij de BBC heeft een vogel op d'r hoofd.
En Isinbayeva dadelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Russen winnen alleen bij het snelwandelen.
Die keert ook zo even terug naar haar hoogtijdagen terwijl alle Russen falen.quote:
Ik hoop dat ie er morgen in de finale de kracht nog voor heeft.quote:
Reclame, service hè.quote:
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:56 schreef Max23 het volgende:
Jennifer Suhr mist haar eerste poging op 4.55m
Edit: Ze heeft geprotesteerd bij de jury en haar foutpoging is weggehaald.
Geen idee, ze had gemist en ging vervolgens met een tolk verhaal halen. Ze mocht opnieuw en sprong toen wel gelijk goed xDquote:
Haar tijd was net wel/net niet om (was niet te zien in beeld) toen ze begon te lopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
Geen idee, ze had gemist en ging vervolgens met een tolk verhaal halen. Ze mocht opnieuw en sprong toen wel gelijk goed xD
Dat verklaart een hoopquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Haar tijd was net wel/net niet om (was niet te zien in beeld) toen ze begon te lopen.
krachtonderdelen in de atletiek zijn wel even iets anders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:09 schreef DeLuna het volgende:
Met tape ook gewoon.Dat mag niet in het zwemmen
Bij het zwemmen mag je wrs ook niet met een discus gooien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:09 schreef DeLuna het volgende:
Ik aan een lesbienne.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:10 schreef Max23 het volgende:
Bij die Thaise zevenkampster Winnatho moet ik steeds aan een indiaan denken xD
Iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:09 schreef DeLuna het volgende:
Je mag gelukkig wel met beide voeten van de grond, anders werd het helemaal lastig.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij het zwemmen mag je wrs ook niet met een discus gooien.
Kan ook interessant zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je mag gelukkig wel met beide voeten van de grond, anders werd het helemaal lastig.
En bijna niets op de Franse.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:18 schreef Max23 het volgende:
Even kijken. Mag Schippers nou ongeveer 2,5 seconden verliezen op die Engelse en die Duitse en iets meer dan 3 seconden op die Amerikaanse?
Ja en jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Schippers kans of zijn de concurrenten sterker op dit onderdeel ?
Normaal sterker.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Schippers kans of zijn de concurrenten sterker op dit onderdeel ?
Ze moet gewoon 2 meiden volgen. Simpele opdracht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
Een heel kleine kans. Maar dat maakt niet uit
Drie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze moet gewoon 2 meiden volgen. Simpele opdracht.
Ja dat zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Broersen 10e kunnen worden?
Blijft jammer van die 100 meter hordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Broersen 10e kunnen worden?
Godver tis dat je het zegt, anders had ik het helemaal niet door, en EenVandaagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:25 schreef Pedroso het volgende:
Lekkere timing van Eurosport om nu naar de reclame te gaan.
Met die speer had ze het podium ook niet gehaald denk ik. Maar toch.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:26 schreef Remzz het volgende:
[..]
Blijft jammer van die 100 meter horden
Sporza?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Godver tis dat je het zegt, anders had ik het helemaal niet door, en EenVandaag, dan maar naar ZDF.
Bij ZDF letten ze tenminste ook op de strijd om het brons.quote:
D'n Belg is ook enthousiast, maar ik kijk voor Broersen en die Algerijnse en nog wel een paar.quote:
Bij Sporza ook neem ik aan, ze hadden het er nog over.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij ZDF letten ze tenminste ook op de strijd om het brons.
Fair enough.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bij ZDF letten ze tenminste ook op de strijd om het brons.
4de waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:28 schreef heywoodu het volgende:
Schippers die 2 seconden verliest op Rath en Johnson-Thompson, 3 op Day en een halve op Nana Djimou is brons voor Schippers.
ZDF heeft dit in beeldquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:28 schreef heywoodu het volgende:
Schippers die 2 seconden verliest op Rath en Johnson-Thompson, 3 op Day en een halve op Nana Djimou is brons voor Schippers.
1992?quote:
92 zo te horen.quote:
Die zijn over een half uur live bij de race van Schippers.quote:
Hockey buiten beschouwing gelaten danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:34 schreef Evertjan het volgende:
samen met Marlou van Rhijn de lekkerste sportvrouwen van Nederland
Het jaar van de beste 800 meter uit de Nederlandse geschiedenis?quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:34 schreef Marcoss het volgende:
Op dinsdag 13 augustus 2013 18:34 schreef Evertjan het volgende:
samen met Marlou van Rhijn de lekkerste sportvrouwen van Nederland
Hockey buiten beschouwingen gelaten dan
En nu de race van Dafne Schippers, zou ze het brons kunnen halen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik vind het zielig voor Dione, die kan natuurlijk helemaal niks aan de planning doen, maar mag het wel allemaal met een lach aan elkaar praten terwijl ze weet dat ze dik achter de feiten aanlopen steeds
1992, toch had Herlings Talent van het jaar moeten krijgen ipv Schippers aangezien die al tweevoudig wereldkampioen is en Schippers heeft nu pas een derde plek.quote:
Ja op Politiek 24.quote:
Gelukkig is de NOS er voor een herhaling.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:32 schreef knnth het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!
Was net zelf hardlopen, iets te lang weggebleven om het live te zienMaar dat maakt niet uit!
BRONS!!!
Volgens mij was haar PR ergens in de 2:15 idd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef Pedroso het volgende:
Hoeveel heeft ze nu van het PR afgelopen, 7 seconden ofzo ?
Dan heb je toch jaren lopen te lamballen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef Pedroso het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef Pedroso het volgende:
Ik kan het me wel voorstellen. Als je niks meer te winnen hebt ga je liever niet dood op deze afstand. Nu was er 6 man die ergens om liepquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan heb je toch jaren lopen te lamballen?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het zal er om spannen. Ik geef die Duitse wel goede kansen eigenlijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef Pedroso het volgende:
Ben benieuwd of ze bij de NOS ook zo'n goede tijd kan neerzetten.
Stem PVV die willen naar 2 publieke zenders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef DeLuna het volgende:
En daar betaal je dan belastinggeld voor
Ja want ze is al 34 ofzoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan valt Nederland 3 afquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Stem PVV die willen naar 2 publieke zenders.
Beter doen ze het gewoon anders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Stem PVV die willen naar 2 publieke zenders.
op fok.de spreekt men over doping.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Als de directe concurrent van Schippers hier 7 seconden van haar PB af had gelopen en daarmee brons had gepakt, had je de reacties hier moeten zien
Zou niet gek zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
op fok.de spreekt men over doping.
Nou net wat ze zei. Op de 800 ga je altijd voluit, maar ze heeft nog nooit echt gemoeten voor iets. Bij al die titels die ze haalde, was ze zoveel beter dan de rest dat ze op de 800 echt tot het uiterste moest gaan. En dit is toch wat anders. Maar deze verbetering is wel heel groot ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Rath haalt zelf ook "gewoon" 3 seconden van haar PR af..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:37 schreef GotenSSJ het volgende:
Als de directe concurrent van Schippers hier 7 seconden van haar PB af had gelopen en daarmee brons had gepakt, had je de reacties hier moeten zien
twitter:InfostradaNL twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 18:37:07Dafne Schippers is de eerste Nederlandse vrouw ooit die medaille wint op het WK #Atletiek: brons op 7-kamp in Moskou. reageer retweet
Inderdaadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef JimboSlice het volgende:
Dit heeft ie achteraf ingesproken, kan niet anders
ee er oo gee etc.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef opperkleurder het volgende:
Die man van de NOS ziet dat toch wel heel snel dat het brons is.
Wat doe jij nou moeilijk met die ph danquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze is wel uitgeput, wat een sportvrouw he, die Daphne.
Kiplagat? Of hoe heet die genationaliseerde uit Kenia?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:40 schreef TheArt het volgende:
En dan natuurlijk dit nog eens:twitter:InfostradaNL twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 18:37:07Dafne Schippers is de eerste Nederlandse vrouw ooit die medaille wint op het WK #Atletiek: brons op 7-kamp in Moskou. reageer retweet
Dafnequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze is wel uitgeput, wat een sportvrouw he, die Daphne.
1.31.20 zou ze dan moeten kunnen lopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Pedroso het volgende:
Dit is 4x de 200 meter dus zo gek is de tijd niet van Schippers.
Ik verspreek me, allemaal even lachen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat doe jij nou moeilijk met die ph dan
Eerst nog de opening door Mohammed Aliquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef Nober het volgende:
Nu naar het polsstokhoogspringen met Rens Blom in 2005 live?
Gezien! Zoals ze neerviel na de finish, DIEP RESPECT. Die laatste 200m waren pure pijn, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig is de NOS er voor een herhaling.
Ben benieuwd wat Ellen van Langen zometeen gaat doen, toch één van de outsiders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef Nober het volgende:
Nu naar het polsstokhoogspringen met Rens Blom in 2005 live?
En Ruppquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maureen heeft geen kans, alleen negers kunnen hardlopen.
Ja omdat Majewski wint.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wedden dat hij zijn shirt stuk gaat scheuren
Die ligt huilend in bed vannacht. Al die leugensquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef JimboSlice het volgende:
Dione: "en daar zijn we UITERAARD rechtstreeks bij"
....
Haha, domme trutquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef JimboSlice het volgende:
Dione: "en daar zijn we UITERAARD rechtstreeks bij"
....
Blijven hopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat ik de lotto niet win jongens.
zo'n discus tegen je knar kan wel dodelijk zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Blijf het gevaarlijk vinden die speren en discussen gooien in zo'n vol stadion. Je zal er maar één op je knijter krijgen. Denk dat je daar wel een bult aan overhoud.
Ik neem het haar niet kwalijk hoor, maar het is wel een beetje triest dat je nu alweer geen Nederlandse deelnemer live weet te tonen aan de kijker.quote:
Een beetje vent kopt 'm terug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zo'n discus tegen je knar kan wel dodelijk zijn
Uiteindelijk staat de hele top-5 ook heel dik in de plus vwb de hele zevenkamp, vooral Johnson-Thompson indrukwekkendquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:45 schreef knnth het volgende:
Het duizelt nog: op de forecast staat bij Dafnes 800m heel droog: +143
Maar als je dat vangt dan heb je wel een mooi souvenir beter dan zo'n baseball.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Blijf het gevaarlijk vinden die speren en discussen gooien in zo'n vol stadion. Je zal er maar één op je knijter krijgen. Denk dat je daar wel een bult aan overhoud.
Als er nu 100 mee zouden doen okay, maar ons selecte gezelschap moet toch in beeld te brengen zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:46 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Ik neem het haar niet kwalijk hoor, maar het is wel een beetje triest dat je nu alweer geen Nederlandse deelnemer live weet te tonen aan de kijker.
Que ? Ze lopen nog, weet jij meer ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef TheArt het volgende:
De 4.08,15 van Maureen is trouwens niet eens een slechte tijd ook. Ze heeft nog genoeg jaren om zich te verbeteren.
Spoiler!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Que ? Ze lopen nog, weet jij meer ?
Daar hebben we zelfs nog een filmpje van waar iemand door een speer geraakt werdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:45 schreef Pedroso het volgende:
Zou wel ideaal zijn zo'n NOS wedkantoor als ze tenminste 'live' blijven uitzenden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:50 schreef opperkleurder het volgende:
Wanneer gaat de NOS met livebetting starten?
Speren zijn wel minder erg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar hebben we zelfs nog een filmpje van waar iemand door een speer geraakt werd
Inderdaad, geweldige meerkamp was het! En die +143 van Dafne was trouwens de grootste + van deze zevenkampquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk staat de hele top-5 ook heel dik in de plus vwb de hele zevenkamp, vooral Johnson-Thompson indrukwekkend
DeLuna heeft de broek aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:52 schreef Pino112 het volgende:
Wat een lelijkerds allemaal in deze serie.
Eurosport, BBC, ZDF en Sporza hadden een sneak previewquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er net allemaal in maar heeft de NOS dit nu allemaal NIET live uitgezonden?
Zo ja, wat een complete schande
Oh en wat briljant van Schippers
18 uur Journaal en EenVandaag waren wel live.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik val er net allemaal in maar heeft de NOS dit nu allemaal NIET live uitgezonden?
Zo ja, wat een complete schande
Oh en wat briljant van Schippers
EenVandaag was ook al van gisterenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:53 schreef Nober het volgende:
[..]
18 uur Journaal en EenVandaag waren wel live.
EenVanGisteren?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
EenVandaag was ook al van gisteren
quote:
Zit iedereen hier echt nog alleen NED1 te kijken? Ik kijk dat alleen op mn werk in de ochtend op een WorkPad...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu snappen jullie ook hoe ik wist dat Bolt zou winnen in 9.78
En dan alleen maar de A-sporten en herhalingen uitzenden tijdens de OSquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal blij zijn als ze die voetbalrechten weer kwijt raken.... dan zullen ze zich vanzelf wel weer op dit soort evenementen moeten storten om kijkers te trekken....
Het was gewoon live op Politiek 24!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal blij zijn als ze die voetbalrechten weer kwijt raken.... dan zullen ze zich vanzelf wel weer op dit soort evenementen moeten storten om kijkers te trekken....
Kan wel zijn... maar dit hoort toch gewoon live op Ned1... zo'n kleine moeite is het niet als je de rechten hebt...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Het was gewoon live op Politiek 24!!!
FOX zal in de toekomst een gooi doen naar meerdere rechten dan alleen het voetbal. ATP en Wimbledon hebben ze al binnen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk Sporzaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit iedereen hier echt nog alleen NED1 te kijken? Ik kijk dat alleen op mn werk in de ochtend op een WorkPad...
Eurosport.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit iedereen hier echt nog alleen NED1 te kijken? Ik kijk dat alleen op mn werk in de ochtend op een WorkPad...
Die gaan ook bieden op het schaatsen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
FOX zal in de toekomst een gooi doen naar meerdere rechten dan alleen het voetbal. ATP en Wimbledon hebben ze al binnen...
Kijken met reclamesquote:
Zal Mart dan naar Fox gaan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaan ook bieden op het schaatsen.
De Eredivisie samenvattingen zijn misschien niet interessant voor Fox zolang het op het open net moet worden uitgezonden al hebben ze al wel een open zender.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef borisz het volgende:
[..]
FOX zal in de toekomst een gooi doen naar meerdere rechten dan alleen het voetbal. ATP en Wimbledon hebben ze al binnen...
Serieus?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JA goed bezig dat Fox, achter de decoder met die troep!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denken ze wel over na, net zoals het wielrennen. Maar goed beide rechten zitten t/m 2015 sowieso bij de NOS.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben toch aan het eten enz dus kijk niet continu.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijken met reclames
Sporza.
Is Broersen niet 10e geworden?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Redefine het volgende:
Schitterende prestatie van SchippersEn knap van Broersen om zich nog terug te vechten naar de negende plaats
![]()
Had overigens nog gehoopt de laatste wedstrijden van vandaag nog live mee te kunnen pakken. Maar dat zit er helaas net niet in![]()
Alhoewel de NOS na achtten nog wel live verslag zal doen
Sport1 ook dus FOX kan de prijzen lekker gaan verhogen 1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Serieus?
Studio Sport mag je dan wel opheffen
Bij de NOS wel jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Broersen niet 10e geworden?
Alsof er ook maar een Nederlander geld gaat betalen voor schaatsen. Dat is het einde van die hele sport..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:00 schreef Nober het volgende:
[..]
JA goed bezig dat Fox, achter de decoder met die troep!!
Binnenkort dus gewoon elke week snelwandelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Denken ze wel over na, net zoals het wielrennen. Maar goed beide rechten zitten t/m 2015 sowieso bij de NOS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |