Mijne ging pas eten nadat ze kon zitten (wel dat wij haar dan neer zetten) dus dat ging allemaal beetje gelijktijdig. Hangen in tuigje klinkt oncomfortabelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Fieder het volgende:
Wanneer gingen jullie kindjes in de kinderstoel eten? L eet nu nog in zn wipstoeltje. We hebben net de kinderstoel even geprobeerd maar hij hing maar wat in het tuigje
Hahaha! Wat bedoel je hier nou weer mee?quote:
Je krijgt mij! Het is nooit echt bijgetrokkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat wij een dame hebben die motorisch heel sloom gaat zijn, maar je binnen no time de oren van de kop kletst.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:09 schreef Suikertante het volgende:
En dan gaat ze ook niet hijgen?
Kijkt ze wel eens tevreden?
quote:
Zo krijg ik geregeld een kaakstoot met dr vuistjes omdat ze zo blij is om me te zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Verder is ze motorisch nog best gestoord hoordie handjes van haar willen al veel meer dan ze kunnen...
Over speeltjes doet hij vaak wat langer, vooral dingen waarvan ik hoop dat hij ze niét pakt, pakt hij juist heel snelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:38 schreef bellelena het volgende:
Echt Suiker?! Wat knap! Nin moet nog echt wel hengelen
Vind ik leuk! Zie je wel dat ze het kanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow Juud, dat gaat hard!
Ik snap mijn baby niet meer. Vandaag is ze klaarwakker en onverzadigbaar, komt om de 2 uur zo ongeveer![]()
![]()
Zit er eentje op precies 11 weken?quote:
Die kunnen per kind verschillenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zit er eentje op precies 11 weken?
Ti's echt om de 2 uur en ze begint nu weer te piepen terwijl ze om half 6 nog 130 heeft gehad. Ze zit al op 670 vandaag.
Schiet mij maar lek.
Rond 6 maanden. In een Ikea stoel met zo'n opblaasbare verkleiner zodat ze lekker 'klem' zaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Fieder het volgende:
Wanneer gingen jullie kindjes in de kinderstoel eten? L eet nu nog in zn wipstoeltje. We hebben net de kinderstoel even geprobeerd maar hij hing maar wat in het tuigje
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef Juud79 het volgende:
Nee, geen last voor zover ik kon merken. Wel met het knippen zelf natuurlijk dat is heel zielig. Vk duwde zijn tong wat omhoog en ik moest zijn handjes vasthouden en dan *knip* met een soort nagelschaartje. Daarna even een minuut brullen en toen meteen aan de borst. Het scheelde iets dat ie al aan het huilen was omdat ie honger had, dus midden in een uithaal was het knip.
Nou ja beter zo, als het later moet dan moet het in het ziekenhuis en das veel meer gedoe, nu kan ie er geen last meer van krijgen.
Ik ben gewoon plaatsvervangend een beetje blij!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow Juud, dat gaat hard!
Ik snap mijn baby niet meer. Vandaag is ze klaarwakker en onverzadigbaar, komt om de 2 uur zo ongeveer![]()
![]()
Ze kán het ook wel! Ze doet het alleen niet zo vaak... Nou, vandaag volop! Maf kind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Vind ik leuk! Zie je wel dat ze het kan
Ja baby's, geen pijl op te trekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze kán het ook wel! Ze doet het alleen niet zo vaak... Nou, vandaag volop! Maf kind.
LB, doe ik ook hoor, maar ze is nu al zolang wakker dat het weer een beetje té is. Dus ga haar zo ff boven leggen, mss slaapt ze daar even wat beter door. Anders is ze morgen niet te genieten.
Ze volgen nog zo heerlijk gewoon hun eigen instinctquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:49 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Ja baby's, geen pijl op te trekken.
Ja! Dan probeert ze iets al een poosje en lukt het opeens, maar dan duurt het vervolgens weer een paar dagen voordat het weer lukt bijvoorbeeld. Met het rollen was het ook een beetje zo, duurde best een aantal dagen voordat ze dat echt goed onder de knie had! Eerst een beetje zoals bij LB, vooral op d'r zij heen en weer rollen en opeens doorrollen, later werd het pas echt bewust omrollenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Over speeltjes doet hij vaak wat langer, vooral dingen waarvan ik hoop dat hij ze niét pakt, pakt hij juist heel snel
Zie jij ook dat ze de ene dag superhandig en alert zijn en de andere dag wel weer een week jonger lijken?
De afgelopen dagen heeft ze minder gekregen, want jullie wekten haar minder en zie hier, ze gaat regelen! Betekent dus dat haar honger-gevoel is geactiveerd, en ze wil meer hebben! Lekker aan toegeven! En ook meekolven om je opbrengst op pijl te houden!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow Juud, dat gaat hard!
![]()
Ja mooi eigenlijk wel he. Geen filters, gewoon helemaal puur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze volgen nog zo heerlijk gewoon hun eigen instinct
vind ik ook zo mooi en bijzonder!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze volgen nog zo heerlijk gewoon hun eigen instinct
Stom zegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef Logician het volgende:
Mijn schoonmoeder en vriend komen zo, heb nu al zin in de opmerkingen die waarschijnlijk weer gaan komen aangezien meneer het telkens nodig vind te vertellen dat langer dan 6wk voeden bizar is en hij het niet vind kunnen.
Heb expres geen voedingsshirt aangedaan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef Logician het volgende:
QFT.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef Kwisted het volgende:
[..]
vind ik ook zo mooi en bijzonder!
Volgende kindje ga ik daar veel sterker op vertrouwen.
En ook op mijn eigen moederinstinct, al doe ik dat nu ook al.
Bedankt nog allemaal voor de tips en adviezen vandaag mbt mijn schoonmoeder. Was fijn om te kunnen spuien en jullie zijn lief!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef Logician het volgende:
Mijn schoonmoeder en vriend komen zo, heb nu al zin in de opmerkingen die waarschijnlijk weer gaan komen aangezien meneer het telkens nodig vind te vertellen dat langer dan 6wk voeden bizar is en hij het niet vind kunnen.
Bedoel je pcm? Ik heb in een kinderziekenhuis gewerkt en daar hielden ze voor 6-8kg 240mg als oplaaddosis aan en dan 4xdd 120mg aan per dagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
Weet iemand of 4x 60mg in 24 uur bij een baby van 15 weken en 6,3 kg mag? Bijsluiter zegt max 3, maar bijsluiter van 120mg zegt ook 3 vanaf 3 mnd, dus beetje verwarrend...
4x60 is gelijk aan 2x120 qua hoeveelheid , ik denk van welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
Weet iemand of 4x 60mg in 24 uur bij een baby van 15 weken en 6,3 kg mag? Bijsluiter zegt max 3, maar bijsluiter van 120mg zegt ook 3 vanaf 3 mnd, dus beetje verwarrend...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk eet in de wipstoel, zo rechtop mogelijk. Zo af en toe in de ikea stoel, maar dat is het nog niet helemaal aangezien hij nog niet kan zitten. De trip trap al helemaal niet.
Maaaaarrrrrrrr... Hij rolt. De hele kamer door. Sofie is in paniek. "Mama Luukkie zit aan mijn peelgoed" en gelijk werd er speelgoed veilig gesteld. Saillant detail is dat het eigenlijk zijn speelgoed is, dat zij ingepikt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef -mandy- het volgende:
Wat goed van Luuk!Wij hebben een heel tof wipstoeltje dat helemaal van lig naar zit kan maar ook nog kan draaien op de pootjes en de pootjes kun je op schommelstand of vast zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een heel fijn ding!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vertelde vandaag iemand over mijn drukke baby met zijn enorme actieradius, en ik kreeg het bijzondere advies om "grenzen te stellen" door hem simpelweg binnen de kaders van een speelkleed te dirigeren![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vertelde vandaag iemand over mijn drukke baby met zijn enorme actieradius, en ik kreeg het bijzondere advies om "grenzen te stellen" door hem simpelweg binnen de kaders van een speelkleed te dirigeren![]()
Met een groot hekwerk misschienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef pessie het volgende:
[..]. Oprecht een leuk advies. Vertelde diegene ook hoe je dat voor elkaar krijgt?
Een grond box dus. Das iets anders dan een kleed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met een groot hekwerk misschien.
Ja, gewoon door uit te leggen dat ie tot aan het randje mocht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef pessie het volgende:
[..]. Oprecht een leuk advies. Vertelde diegene ook hoe je dat voor elkaar krijgt?
Succes. Met een taser ofzo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef Mangostine het volgende:
Ze kan ook last hebben van de temperatuurswisseling doordat de vorige pcm is uitgewerkt toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef Spirit82 het volgende:
Dank voor de reacties. Isa heeft vandaag al 3 pcm 60mg gehad, laatste om 3 uur, maar heeft nog steeds koorts. Ze was erg aan het huilen en wilde niet slapen, dus was benieuwd of ik haar nog een zetpilletje kon geven. Absurd hoe erg en hoe snel ze daarvan opknapt. Nog niet gedaan, want prompt valt ze natuurlijk in slaap... Arm kind. Stomme prikjes
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ze kan ook last hebben van de temperatuurswisseling doordat de vorige pcm is uitgewerkt toch?
Schrikdraad dan maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Een grond box dus. Das iets anders dan een kleed.
Dat haar temp überhaupt schommelt en weer stijgt doordat de vorige pcm is uitgewerkt. Dat ze zich weer koortsig voelt en daardoor jammerig wordt.quote:
Ja, daarom wilde ik haar ook nog een pcm geven, maar omdat de bijsluiter zei "max 3 per dag" twijfelde ik, omdat ze die dus al heeft gehadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat haar temp überhaupt schommelt en weer stijgt doordat de vorige pcm is uitgewerkt. Dat ze zich weer koortsig voelt en daardoor jammerig wordt.
Ik heb begrepen dat het soms beter kan zijn om de temperatuur evt kunstmatig constant te houden, zodat ie iig niet verder oploopt.
Er moet ook een bepaalde tijd tussen de doseringen zitten. Anders heeft het ook weinig zin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, daarom wilde ik haar ook nog een pcm geven, maar omdat de bijsluiter zei "max 3 per dag" twijfelde ik, omdat ze die dus al heeft gehad
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef pessie het volgende:
Hoeveel weegt Isa nu? PCM is op gewicht he, niet op leeftijd (ik snap dat nooit waarom ze een leeft tijd op dat doosje zetten, gewicht is nuttiger m.i. maar goed, ik ben raar).
Tico, hoe moet het dan? De bijsluiter zegt dat er minimaal 6 uur tussen moet zitten bij de zetpilletjes met een max van 3 per dag. Ik vind het maar verwarrend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
Zoals pessie al zei, het gaat op gewicht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Tico, hoe moet het dan? De bijsluiter zegt dat er minimaal 6 uur tussen moet zitten bij de zetpilletjes met een max van 3 per dag. Ik vind het maar verwarrend.
Kinderen van 3–12 maanden: bij lichaamsgewicht 3–5,5 kg: 60 mg 2-4×/dag; bij lichaamsgewicht 5,5–10 kg: 120–125 mg 2-3×/dag;quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
Ja op gewicht... Zoals ik al zei weegt ze dus 6.4kg. Beetje concrete antwoorden graag als je wilt helpen, want mijn hoofd staat echt uit
Niet lullig bedoeld, maar ik kan het echt even zelf niet bedenken.
Op consumed.nl:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:25 schreef Spirit82 het volgende:
Ja op gewicht... Zoals ik al zei weegt ze dus 6.4kg. Beetje concrete antwoorden graag als je wilt helpen, want mijn hoofd staat echt uit
Niet lullig bedoeld, maar ik kan het echt even zelf niet bedenken.
Ahwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef Spirit82 het volgende:
Dank voor de reacties. Isa heeft vandaag al 3 pcm 60mg gehad, laatste om 3 uur, maar heeft nog steeds koorts. Ze was erg aan het huilen en wilde niet slapen, dus was benieuwd of ik haar nog een zetpilletje kon geven. Absurd hoe erg en hoe snel ze daarvan opknapt. Nog niet gedaan, want prompt valt ze natuurlijk in slaap... Arm kind. Stomme prikjes
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ja, gewoon door uit te leggen dat ie tot aan het randje mocht.
Klopt, ik betrek het op onze eigen oma's. En dat is peanuts in vergelijking met jouw verhaal, maar het voelt voor mij ook als concessies doen. Bijvoorbeeld een fruithap aanbieden met 4 maanden. Of hem op een bepaalde manier in slaap willen krijgen, of juist wakker houden. Op die momenten houd ik mezelf voor, ze bedoelt het goed, en M geeft duidelijk aan wat hij wel of niet wil. En hij gaat er niet stuk van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef Kwisted het volgende:
Mango, ik denk dat spees het goed verwoord.
Ik vind je reactie heel lief, omdat jij de positieve kant belicht. En waarschijnlijk zie je je eigen schoonmoeder voor je?
Maar het past totaal niet bij t plaatje wat ik heb van mijn schoonmoeder..
Oh dat hebben wij!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef bellelena het volgende:
Of gewoon een kamerbreed tapijt als speelkleed Mango!
Ja hoor, en dan kan ik zeker gaan uitleggen dat hij tot de muren mag?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef bellelena het volgende:
Of gewoon een kamerbreed tapijt als speelkleed Mango!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ik snap jouw visie ook heel goed hoor, die deel ik wel als het om mijn schoonmoeder gaatquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Klopt, ik betrek het op onze eigen oma's. En dat is peanuts in vergelijking met jouw verhaal, maar het voelt voor mij ook als concessies doen. Bijvoorbeeld een fruithap aanbieden met 4 maanden. Of hem op een bepaalde manier in slaap willen krijgen, of juist wakker houden. Op die momenten houd ik mezelf voor, ze bedoelt het goed, en M geeft duidelijk aan wat hij wel of niet wil. En hij gaat er niet stuk van.
Hoewel ik het direct aangeef als ik iets ècht liever niet heb, ben ik wel heul coulant. Maar ik word daarin wel gesteund door mijn man, die erbij is. En dat is natuurlijk al een eerste wezenlijke verschil.
Anyways, sucks big time voor jullie
Het is toch ook Kwisted's schoonmoeder? Of wat zit je nou te seinen met je cursiefje?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik snap jouw visie ook heel goed hoor, die deel ik wel als het om mijn schoonmoeder gaat
Geeft niet hoor!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:36 schreef Spirit82 het volgende:
Ja Enf, sorry, ik had jouw reactie idd al gelezen, dank je wel daarvoor! En je komt betrouwbaar over dus ik ga er van uit dat die 120mg per keer max 4 maal daags prima is. Maar ik vind die tegenstrijdige info zo verwarrend...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik hou dit schema altijd aan:Wat betekent dat 'oplaad' ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Daarvoor moet je mijn spoiler lezen denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:37 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Het is toch ook Kwisted's schoonmoeder? Of wat zit je nou te seinen met je cursiefje?
Oplaaddosis, dat kan je dus als 1e dosis geven zeg maarquote:
Het is nog erger dan rocket sciencequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef Mangostine het volgende:
Ik kreeg het ook niet uitgerekend spirit maar was gestopt met proberen
Oooooh je bedoelt dat ik moet bijlezen? Zuchtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daarvoor moet je mijn spoiler lezen denk ik.
HA! Ben ik me met mijn wazige hoofd toch een partij helder jonguuuhhhquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef Ticootje het volgende:
Wat raar. Het staat als berekening op consumed, precies onder de dosering.
Nou ik heb het gelezen! Maar ik vind het wat cryptischquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Daarvoor moet je mijn spoiler lezen denk ik.
Vorige post.
Aha! En 3dd is 3maal daags denk ik?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oplaaddosis, dat kan je dus als 1e dosis geven zeg maaren dan ga je verder met de onderhoudsdosering
Hoe ist met je slaapkop XM? Sorry, ik ben binnen komen vallen zonder echt bij gelezen te hebbenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aha! En 3dd is 3maal daags denk ik?
Die is vandaag echt mega wakkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe ist met je slaapkop XM? Sorry, ik ben binnen komen vallen zonder echt bij gelezen te hebben
Het is ook nooit goedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die is vandaag echt mega wakkeren zuipt als een bouwvakker
. Ze is nu eindelijk ff k.o. gegaan óp het voedingskussen, met de slab nog om
. Maar ik laat haar mooi liggen, want ze heeft bijna de hele middag niet geslapen
.
Yupquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aha! En 3dd is 3maal daags denk ik?
quote:
Ja 3 dagen minder eten, misschien heeft ze nu toch eindelijk door dat eten best goed is in je buik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
. Maar ik laat haar mooi liggen, want ze heeft bijna de hele middag niet geslapen
.
Mevrouw de apothekerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb altijd PCM in huis. In alle doseringen. 120 / 240 en 250 mg voor de kinderen.
Voor onszelf altijd de 500 mg.
En ibuprofen, diclofenac en naproxen ook allemaal in de keukenkast.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
.
Nou, gister was echt hel. Van de 7 voedingen haar 5x moeten wekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef Mineola het volgende:
XM, wat goed van je meiske en van jou! Ik heb niet gelezen of je het vandaag anders hebt gedaan, maar hoe voel jij je er nu zelf onder?
Kijk mam, ze slaapt doorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind dit wel leuker, maar ik weet ook dat er op zo'n dag als vandaag weer een- dag volgt. Gezellig voor oma morgen
.
J heeft een soort bekkeninstabiliteit in de mannen variant.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mevrouw de apotheker
Ik heb hier ook nog paracetamol/codeïne
Ook dat heeft eerder met het aantal scheppen te maken. Een keer te veel kan weinig kwaad. Structureel teveel wel. Dan kun je beter voeding voor hongerige baby's gaan geven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef -mandy- het volgende:
voor XM!
Zo'n dweil was D vandaag ook, flesjes moesten tot de laatste druppel leeg, en de resterende 60cc van zijn laatste fles die hij niet meer wilde, moesten er na een uur nog weer in.
Kan het kwaad als baby's af en toe 1100ml fv krijgen? 1000ml is af en toe best krap voor die hongerlap van mij.
Snap ik! T gaat natuurlijk niet van de ene op de andere dag makkelijker, en als zij goed drinkt ben jij natuurlijk geruster, logisch! Niet meteen wanhopen morgen als ze weer minder drinkt hè? Het is even uitvinden voor haar nu wat ze moet doen en wat voldoende is, en dat evenwicht tussen slapen en eten vinden. En vandaag heeft ze een shitload melk op, dus ze kan daar wel even op terenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, gister was echt hel. Van de 7 voedingen haar 5x moeten wekkenen er met moeite 810 ingekregen. Ze zit nu al op zoiets met nog een droomvoeding te gaan. Als ze niet eerder nog een keer komt, maar ik geloof dat ze nu wel redelijk in lalaland is
.
Oh en met mij gaat het beter dan gister, maar dat hangt waarschijnlijk ook wel samen met het feit dat zij het beter doet.
Volgens mij heeft de voorkeur om eerst te proberen om meer water in de fles te doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:56 schreef -mandy- het volgende:
die voeding voor hongerige baby's krijgt hij al.
Dus af en toe 1 a 2 scheppen extra kan geen kwaad ticootje (ik reken voor 1 schep 30cc erbij)? of 1 schep bij de gewone hoeveelheid flesvoeding doen?(7 ipv6 scheppen als het nodig is?)
+1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
E moet soms al schateren als ik haar romper uittrek omdat ze al weet (of wil) dat ik dr rug en/of okseltjes ga kietelen![]()
Ze draait nu in de box op dr zij, en ligt het liefst met dr benen buitenboord tegenwoordig
Oh..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
J heeft een soort bekkeninstabiliteit in de mannen variant.ja echt hoe verwijfd kun je zijn
dus vandaar de diclofenac.
Ibuprofen gebruik ik zelf bij ongesteld zijn.
Paracetamol is een wat fijnere voor de maag. Dus bij hoofdpijn, kiespijn ed heeft dat eerder de voorkeur.
Dan probeer ik dat wel eens idd, vanmiddag ook. Flesjes moesten tot de allerlaatste echt leeg, anders was hij niet tevreden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de voorkeur om eerst te proberen om meer water in de fles te doen.
Nee niet echt! Ze klimt wel een beetje omhoog, dus 's ochtends vind ik haar standaard met dr hoofd tegen de rand van de wiegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:02 schreef danic het volgende:
[..]
+1
Heb jij mijn kind?
Draait ze ook haar hele bed/box door. Op haar rug dus, dus om haar as?
Bram is net ziek geweest en een buikslaper. Soms dacht ik dat hij echt ging stikken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef Olf het volgende:
Sorry, weer even zonder bijlezen:
baby heeft dus koorts en ligt al halve dag te pitten. Op zich vertrouw ik het wel maar ze ligt nu op buik (ligt ze normaal nooit) en klinkt heel kortademig. Hebben buikslaapbabies dit sowieso meer? Behhh ik vind het niet leuk.
Je mag 10% extra water in een flesje doen. Tussendoor water geven mag ook. Drinkt hij ook snel? Het is belangrijk dat je ongeveer 15 tot 20 minuten bezig bent met een fles, als ze te snel drinken hebben ze ook sneller weer honger.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:03 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Dan probeer ik dat wel eens idd, vanmiddag ook. Flesjes moesten tot de allerlaatste echt leeg, anders was hij niet tevreden.
Oh jé, sta je dan met je hema jumpsuit maat 56quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:36 schreef Elmo76 het volgende:
Wat een leukerd cath!
Juud wat doet je mannetje het goed zeg! Fijn!
Liva heeft de prikjes gehad. Het was even huilen maar toen ik 'r ging aankleden was ze al weer stil! Nu ligt ze lekker op m'n buik te slapen.![]()
Ze was weer goed gegroeid! 62 cmen 4800 gram.
Hm dat klinkt ook niet heel gezellig, nee. Ze ligt gelukkig bij ons in de slaapkamer, dus kan de hele nacht goed luisteren, maar nu zit ik in de woonkamer en loop ik elke 5 minuten heen en weer. Pffff. Zo heeft je baby 7 maanden niets, zo een hele serie perikelen in 2 weken. Net op tijd op fok gekomen om jullie er over lastig te vallenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bram is net ziek geweest en een buikslaper. Soms dacht ik dat hij echt ging stikken.
Kan er niets aan doen. Bram draait zelf op z'n buik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef -mandy- het volgende:
D slaapt gelukkig prima op zijn rug, vind buikslapen bij baby's zelf heel eng.
Zo gauw baby's zelf in staat zijn om hun nek op te richten en hun hoofd te draaien vind ik het al niet zo eng meer. En idd, helaas heb je er soms zelf geen invloed op.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef -mandy- het volgende:
D slaapt gelukkig prima op zijn rug, vind buikslapen bij baby's zelf heel eng.
Dankjewel, en wow, supergoed! Kwam het ook aan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:17 schreef Logician het volgende:
Mijn kerel heeft net een zomaar even een heel relaas over het nut van bv gegeven![]()
Olf en LB een dikkevoor jullie kleine sneutjes
Way to go spenny!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:17 schreef Logician het volgende:
Mijn kerel heeft net een zomaar even een heel relaas over het nut van bv gegeven![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:17 schreef Logician het volgende:
Hurrayyy!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Logician het volgende:
Het ging weer dezelfde kant op maar voor ik wat kon zeggen nam hij het over en kwam met allemaal feiten waar ze eigenlijk niets op terug te zeggen hadden oa het advies van de who
Ben stiekem wel heel erg opgelucht want het is de eerste x dat hij ook zijn mond opentrekt en de 23e gaan we met zijn allen een weekend cp doen en ik zag daar echt enorm tegen op.
Nee ik bedoel draaien om haar as. Rosalie ligt regelmatig met haar hoofd op het voeteneind en 10 minuten later weer terug. Alles op haar rug. Ze slaapt nu ook vaak overdwars in haar bed, met haar hoofd tegen de spijlen en haar voeten er tussendoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee niet echt! Ze klimt wel een beetje omhoog, dus 's ochtends vind ik haar standaard met dr hoofd tegen de rand van de wiegmaar draaien doet ze niet echt. Ze draait ook nooit door naar dr buik in de box. En draaien van buik naar rug doet ze ook alleen in bed, dus ik vermoed dat ze kuil in het matras daaraan helpt
Mandy, F ging op een gegeven moment als een malle drinken en trok elke fles die ik aanbood als een idioot leeg. Hij ging meteen over de liter en was pas een maand of anderhalf. Ik ben toen op advies van het cb die regelmaat erin gaan brengen, dus alleen elke zoveel uur een fles. Een dag was het elk blokje even een half uur afleiden om het te kunnen volbrengen, maar hij kwam al na twee dagen zelf netjes op het juiste tijdstip. Daardoor konden we de flessen even vol laten, maar het aantal flessen terugbrengen en zat hij weer onder de liter. Nu houdt F zich zelf aan ons schema, soms zit hij er een half uurtje voor of na. Is misschien niet voor elke baby weggelegd maar eigenlijk voeden we nu dus op verzoekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef -mandy- het volgende:
D en water is een combinatie die niet samengaat, dan gaat er met moeite 10cc in. fles is in een kwartier-20 minuten leeg zoiets. niet snel en niet te traag lijkt mij
Mooie stats Elmo (sorrie, lees het nu pas)
Kun je haar niet voorzichtig terugdraaien naar haar rug als je het niet vertrouwd? Zou mij een beter gevoel geven.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:09 schreef Olf het volgende:
[..]
Hm dat klinkt ook niet heel gezellig, nee. Ze ligt gelukkig bij ons in de slaapkamer, dus kan de hele nacht goed luisteren, maar nu zit ik in de woonkamer en loop ik elke 5 minuten heen en weer. Pffff. Zo heeft je baby 7 maanden niets, zo een hele serie perikelen in 2 weken. Net op tijd op fok gekomen om jullie er over lastig te vallen
Op zich vind ik het niet erg als ze op dr buik slaapt, maar wist niet of dat de veroorzaker was van het kortademige. Gelukkig werd ze 3 minuten later wakker dus nu even aan het voeden. Net getemperatuurd en 39.8quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef danic het volgende:
[..]
Kun je haar niet voorzichtig terugdraaien naar haar rug als je het niet vertrouwd? Zou mij een beter gevoel geven.
Redt hij het niet om iedere 4 uur een fles te drinken? Qua leeftijd moet dat prima kunnen. Dan kom je misschien al beter uit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:28 schreef -mandy- het volgende:
Die regelmaat heeft hij hier ook Suiker, maar goed dat je het zegt idd.
Ik geef 'm elke 3 uur een fles. En zelfs als hij z'n lange middagslaapje doet wordt hij altijd 10 minuten voor die tijd wakker. Vooral 's avonds zijnen ik vaak het laatste half uur aan het afleiden om de 3 uur vol te maken. Overdag lukt die 3 uur prima en komt hij zelf ook kort voor de tijd netjes zelf vragen/melden.
Met 2 weken mogen we met hem met rijstebloem beginnen, dat vult ook al extra.
Pfoequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:41 schreef Olf het volgende:
[..]
Op zich vind ik het niet erg als ze op dr buik slaapt, maar wist niet of dat de veroorzaker was van het kortademige. Gelukkig werd ze 3 minuten later wakker dus nu even aan het voeden. Net getemperatuurd en 39.8
Ik doe juist aan zwemmen (baantjes)(in badpak) om ooit weer in een bikini te durvenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe überhaupt niet aan strand/zwemmen/etc. en dus ook niet aan badkleding. Dat is minder frustrerend dan in badkleding te moeten.
Jee Olf, das flink![]()
.
Ah, ik vind zwemmen echt té lekkerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik doe überhaupt niet aan strand/zwemmen/etc. en dus ook niet aan badkleding. Dat is minder frustrerend dan in badkleding te moeten.
Met een truitje erover of zo ziet niemand dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, ik vind zwemmen echt té lekker
Oh en om de schande compleet te maken heb ik ook een positiespijkerbroek én -rok gekocht!
Wehkamp heeft dikke sale, dus mooi ingeslagen van Noppies voor de helft van het geld
Dan wel in het moeders mooiste -topic, aangezien ik de kans op een charmante foto met ogen recht in de camera, niet lachen, mond dicht, redelijk onwaarschijnlijk acht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef Suikertante het volgende:
Mango we krijgen die foto wel te zien toch?
Waarom zou je het niet mogen Suiker? Door je verzakking?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:54 schreef Suikertante het volgende:
Ik haat zwemmen.
Maar ik ga deze week wel aan de fysio vragen of het mag, want ik krijg echt te weinig beweging.
Is dat die waar ze ook de kruidenbaden en de stoomsaunacabines hebben?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:52 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Met een truitje erover of zo ziet niemand dat.
In Groningen had ik het helperbad op loopafstand om baantjes te trekken, nu zou ik elke keer naar de bonte wever, aan de andere kant van Assen, moeten voor baantjes trekken (en oppas voor D regelen).
Ja, maar ik vermoed dat ze het juist gaat aanmoedigenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:54 schreef -mandy- het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet mogen Suiker? Door je verzakking?
Klopt idd! Maar als ik daar heen ga met een vriendin ga ik daar geen baantjes trekken haha.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Is dat die waar ze ook de kruidenbaden en de stoomsaunacabines hebben?
Leuk! Veel plezier allebei!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoeoeoeoe bedtijd hier, ik val haast om![]()
Morgenochtend cursus rugdragen bij Pessie
Klinkt gezellig, veel plezier!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoeoeoeoe bedtijd hier, ik val haast om![]()
Morgenochtend cursus rugdragen bij Pessie
PCM goed en wel gepopt, hopelijk helpt het!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:45 schreef Suikertante het volgende:
Zo dat is wel flink Olf. Doe je niet aan PCM, of heb je al een PCM gepopt?
Klinkt alsof jullie een ontspannen nacht tegemoet gaanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het enige dag vandaag ontbrak was een poepluier. Oh well.
Ik denk dat je vertrouwen in Noor moet krijgen daarin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx danic. Cb zei dat we vol moesten houden met op verzoek voeden. Vandaag ging het goed want ze kwam veel, maar het wordt echt nog wel weer lastig als ze weer van die slaapdagen krijgt.
Veel plezier LB morgen!
Dat dus. Wat akelig voor haar zoquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef Suikertante het volgende:
danic dat klinkt echt supernaar zeg, hopelijk komen ze met iets anders!
Good luck. Die van jou is er waarschijnlijk te groot voor (Pi was volgens mij twee maanden of zo), maar bij ons hebben ze Pi neergelegd en vanaf boven een foto gemaakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:36 schreef Mangostine het volgende:
Wish me luck, ik ga morgen een ID-kaart voor mijn baby aanvragen, en daaraan voorafgaand een pasfoto laten maken...
*rent naar het moeders mooiste topic*quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:55 schreef Suikertante het volgende:
Veel leesplezier Gulara! Tip: ook weer goede aanwas in t moeders mooiste topic.![]()
Misschien moet je ff uitleggen dat dat pas vanaf 6:00 isquote:Op woensdag 14 augustus 2013 05:05 schreef Loj het volgende:
Goedemorgen zegt mijn baby sinds 04.18
Gaaaaaaaaap
Mij is verteld door de bekkenfysio dat schoolslag wel redelijk belastend is voor je bekken. Liever buik/rugcrawl.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:56 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja, maar ik vermoed dat ze het juist gaat aanmoedigen
Hoewel het spreidgedeelte van de schoolslag denk ik niet echt heel top gaat aanvoelen.
Is hij voor zijn doen wat vroeger wakker toevallig?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:16 schreef Mangostine het volgende:
Goeiemorgen!
Beterschap voor F suiker! Als hij keelpijn heeft wil hij misschien wat meer drinken, omdat eten pijn kan doen.
Zo. Ik heb om 6.30u samen met mijn baby ontbeten, daarna geswifferd terwijl hij zich in de box stond op te winden, nog even met hem gekneuterd en nu net wou ie alweer naar bed. En ik dacht dat ie terug ging naar 2 slaapjes, maar het zal zijn tijd wel nodig hebben.
Anyway, ik heb er voor mijn gevoel alweer een halve dag opzitten
Kwam er gisteravond achter dat we voor de aanvraag van zijn ID kaart een toestemmingsformulier moeten ondertekenen omdat hij nog minderjarig is. Dus ik ben dan de gemachtigde aanvrager.
Logisch hè? Ik machtig mezelf om mijn zoon te legitimeren.
Ja, maar jij hebt geen ononderbroken nachtrust gehad! Dat maakt jouw 7u meteen weer een stuk vroeger dan mijn 7u, zeg maarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:28 schreef Kyara het volgende:
Ik vond 7 uur bij M ook vroeg. Dat is meestal rond 8 uur
En die is 's ochtends ook vaak na 1,5 uur wakker weer moe en klaar om naar bed te gaan en hij is al 19 maanden.
Serieus?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:21 schreef -mandy- het volgende:
ik ga zo toch maar eens de ha bellen, D was gisteren voor zijn doen heel veel mondjes aan het teruggeven, en keek er zo sip bij naderhand, wil ik toch ff na laten kijken.
laat me dan maar een overbezorgde moeder zijn.
Volgens mij was Martijn het vanochtend schuld. Hij werd wakker en begon heel lawaaierig te doen en heel hard te praten. Nu kan dat normaal altijd bij Saar, maar 's ochtends wordt ze er wakker van. Zo ook vanmorgenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:32 schreef Kyara het volgende:
Oh ja, dat is ook zo irritant. 's Avonds te laat naar bed gaan en daar 's ochtends spijt van hebben omdat je kinderen "niet mee werken".
Daar heb je inderdaad waarschijnlijk gelijk in. Hoop eigenlijk dat ze me dan doorverwijzen naar een kinderarts want onze huisarts schrijft het liefst sinaasappelsap voorquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:20 schreef kaatjejannie het volgende:
Maar Danic, moet je niet naar de huisarts voor andere medicijnen? Het cb kan toch niks voorschrijven?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:35 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij was Martijn het vanochtend schuld. Hij werd wakker en begon heel lawaaierig te doen en heel hard te praten. Nu kan dat normaal altijd bij Saar, maar 's ochtends wordt ze er wakker van. Zo ook vanmorgen
Doorverwijzen doet toch ook de huisarts?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:36 schreef danic het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad waarschijnlijk gelijk in. Hoop eigenlijk dat ze me dan doorverwijzen naar een kinderarts want onze huisarts schrijft het liefst sinaasappelsap voor![]()
Nou echt, never nooit niet.
Ik weet even niet meer wie het vroeg of er een andere reden kan zijn, maar ik kan zelf niets bedenken. Ze krijgt al omneo en we geven nog geen bijvoeding.
We hebben Saar 1x sinaasappelsap proberen te geven toen ze een keer heel veel moeite had met poepen (was ze wel ouder dan jouw meisje nu) maar dat vond ze echt heel smerig en vertikte ze om te drinken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:36 schreef danic het volgende:
[..]
Daar heb je inderdaad waarschijnlijk gelijk in. Hoop eigenlijk dat ze me dan doorverwijzen naar een kinderarts want onze huisarts schrijft het liefst sinaasappelsap voor![]()
Ik weet even niet meer wie het vroeg of er een andere reden kan zijn, maar ik kan zelf niets bedenken. Ze krijgt al omneo en we geven nog geen bijvoeding.
Haha, ik moest er vanochtend toevallig ook aan denken. "Dit komt me bekend voor, wat was dat ook alw.... oh ja."quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:36 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
Die mag bij Spencer van Logi gaan slapen.
Ik vond toen ik zwanger was van de meisjes de babykleertjes in de winkel zo klein. Ik stond toen in de winkel te kirren bij een klein jurkje en dat bleek een maat 62 te zijn. Niet eens zo heel klein dus. En M zat toen in maat 74 of zo.... Oftewel: het gaat heel snel! Hoewel ik maat 92 ook ineens erg groot vond.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
En nu klaarmaken. Ga zo met Saartje naar mijn moeder en dan naar mijn oma. Moet spullen nog pakken enzo. Saartje klaarmaken. Mezelf even een béétje opknappen. En dan go!
Gisteren H&M bestelling voor Saartje binnen![]()
Broek mt 80. Beetje op de groei nog overigens. Maar damnnnnnn, dat lijkt zo groot
37,5 is toch niet zo hoog?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:41 schreef -mandy- het volgende:
Net voor D een afspraak bij de huisarts gemaakt en mag er om kwart na elf heen.
Vanochtend zat hij weer te spugen en tijdens de fles in 1 vloeiende beweging heel de luier vol diarree, temperatuur was 37,5, arme schat. Vandaar dat hij gisteren ook al meer eten vroeg, omdat ie ook al niet zo lekker was waarschijnlijk.
En nu ook al weer een heel huilerig babytje
Ze heeft het niet vaker hoor. Rosalie poept ook maar 1 a 2x per week.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
Danic, zo zielig trouwens als die mini's niet goed kunnen poepenSaar heeft het ook geregeld, dan ligt ze te huilen en te persen en alles wat eruit komt, is een minikeuteltje. En de hoofddrol zit er nog in en ligt terug te staren
![]()
Alleen heeft zij dat 1x in de week/twee weken. Verder gaat het prima met poepen. Dus arme mini van jou als dat zo vaak voorkomt
Oeh leuk, wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
En nu klaarmaken. Ga zo met Saartje naar mijn moeder en dan naar mijn oma. Moet spullen nog pakken enzo. Saartje klaarmaken. Mezelf even een béétje opknappen. En dan go!
Gisteren H&M bestelling voor Saartje binnen![]()
Broek mt 80. Beetje op de groei nog overigens. Maar damnnnnnn, dat lijkt zo groot
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik vond toen ik zwanger was van de meisjes de babykleertjes in de winkel zo klein. Ik stond toen in de winkel te kirren bij een klein jurkje en dat bleek een maat 62 te zijn. Niet eens zo heel klein dus. En M zat toen in maat 74 of zo.... Oftewel: het gaat heel snel! Hoewel ik maat 92 ook ineens erg groot vond.
Maar wel altijd áls ze poept, bedoel ik meer. Of niet? Saar poept dagelijks/om de dag, en dan zit er dus bij 1 op de zoveel-poo's zo'n dramadrol bij. Als dat iedere keer zo is, dan is dat gewoon extra sneu.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:45 schreef danic het volgende:
[..]
Ze heeft het niet vaker hoor. Rosalie poept ook maar 1 a 2x per week.
Ja, daar betrap ik mezelf ook op. "Toen M klein was...."quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Laatst zat ik babyfoto's babyfoto's, alsof ze nu geen baby meer is van haar te kijken. En haar mini-kleertjes van toen (mt 50/56) zaten toen gewoon ruim Krijg ik nu niet meer om die dikke romp van haar heen denk ik, of over haar dikke kop
Oh ik dacht dat cb's dat ook mochten. Zij hebben me wel de doorverwijzingen gegeven voor de heupecho en voor de kinderfysiotherapeut. Daar hoefde de ha niet aan te pas te komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:38 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Doorverwijzen doet toch ook de huisarts?
Deed zij het voorheen goed op Omneo? Féline ging kapot van de pijn van dat spul. Toen kon ze helemaal niet meer poepen en gilde het elke avond uit van de buikpijn (krampen).quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:36 schreef danic het volgende:
[..]
Jij kent jouw kind het beste en zeker als hij er last van heeft. Wat anderen zouden doen is dan ook niet zo interessant meer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:52 schreef -mandy- het volgende:
Genoeg redenen om even langs te gaan vind ik omdat hij er nu ook echt last van heeft, huilerig, hangerig, ...
Beter een keer te veel heen dan een keer te weinig ...
Een paar joggingbroeken. En dan deze twee broekjes nogquote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:45 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Oeh leuk, wat heb je gekocht?
F.leur had gisteren een legging maat 86 aan. Die maat klopt dus voor geen meter he. Al heb ik wel een lange spriet, in de lengte kan ze het hebben.
En dat ohja, waar ken ik dat van, ohja het forum gevoel, heb ik ook wel eens. Dan voel ik me altijd een beetje triest![]()
Mandy, 37,5 is een prima temperatuur voor een babytje. En diarree hebben ze allemaal volgens mijEn spugen is eigenlijk ook niet zo raar. Maar hoe dan ook, als jij het niet vertrouwd dan moet je doen wat voor jou goed voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En jeeee, mt 86 iddEn nee, natuurlijk is de ene 86 de andere niet, maar toch... 86
En nu ga ik (slacker!) echt opschieten.
Leuk is dat he?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben even oude foto's en filmpjes terug aan het kijken van F.leur *zucht*
Wij hebben een baardagaam. En die krijgt (dikke/grote) krekels. Die soms het terrarium uitkomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef Zolena het volgende:
En hij had net een spin in zijn handen zo'n langpootbeestrunawayrunaway. Maar goed moest toch voorkomen dat ie hem ging opeten. Gelukkig bleek het beest dood (anders had ie hem natuurlijk ook nooit te pakken gekregen) domme mama.
Hey, en het zijn niet zomaar krekels he. Maar van die vieze zwarte, die zien er nog veel gruwelijker uit dan van die groenige/grijzige.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zit op mijn werk en had nog een paar minuutjes tot mijn afspraak dus heb alleen de laatste 3 posts ofzo gelezen.... HAHAHAHAHAHA COCO! GATVERDEGATVER!!!!!!!!!
Wat grappig, die lopen hier door onze stad 'in het wild'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ok, even tussen het ontbijten en opmaken door.
[..]
Leuk is dat he?![]()
danic: h&m is idd groot. Maar de joggingbroeken worden wel een stuk kleiner in de droger, hihi
[..]
Wij hebben een baardagaam. En die krijgt (dikke/grote) krekels. Die soms het terrarium uitkomen.
Dus. Je voelt 'm al. Laatst was M. alleen thuis met Saar. En hij vertelde me dat ze ineens wel héél stil aan het spelen was. Dus hij kijkt eens extra goed naar haar, zit ze op iets te kauwen. Hij er snel naartoe, krijgt met moeite haar mond wat open, ziet hij echt zo'n dikke krekelkop uitsteken. IEUW IEUW IEUW!
SPOILER: ieuwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij ons in de huiskamer dus ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:12 schreef Gulara het volgende:
Wat grappig, die lopen hier door onze stad 'in het wild'.
Jasses, dat klinkt wel heel naar! Had je haar ook een zetpilletje gegeven ofzo? Aangezien die koorts zo snel omlaag ging weer?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:15 schreef Olf het volgende:
Ohhh Zolena en Coco ieeeeee! Dat is echt HEEL VIES.![]()
Hier dramanachtje, maar nu gaat het beter. Ze werd vannacht opeens wakker en leek wel aan het ijlen te zijn. Hielp ook niet als we haar optilden, terwijl ze normaal dan meteen stil is. Uur aan de borst, huisartsenpost gebeld, even overlegd, weer getemperatuurd, toen was ze opeens van 39.8 naar 36.2, vond ik wel iets te snel weer.Daarna gelukkig redelijk geslapen, om 7 uur wakker, wel nog steeds koorts en twee rare rode vlekken op haar arm. Hopelijk is het niets maar we kijken het weer even aan.
Oh, je bedoelt baardagamen? het kwartje valtquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:12 schreef Gulara het volgende:
[..]
Wat grappig, die lopen hier door onze stad 'in het wild'.
En het was toch wel een gefrituurde in chocolade gedipte krekel.
NOOOOOOquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ok, even tussen het ontbijten en opmaken door.
[..]
Leuk is dat he?![]()
danic: h&m is idd groot. Maar de joggingbroeken worden wel een stuk kleiner in de droger, hihi
[..]
Wij hebben een baardagaam. En die krijgt (dikke/grote) krekels. Die soms het terrarium uitkomen.
Dus. Je voelt 'm al. Laatst was M. alleen thuis met Saar. En hij vertelde me dat ze ineens wel héél stil aan het spelen was. Dus hij kijkt eens extra goed naar haar, zit ze op iets te kauwen. Hij er snel naartoe, krijgt met moeite haar mond wat open, ziet hij echt zo'n dikke krekelkop uitsteken. IEUW IEUW IEUW!
Die is er nog niet. Al vindt ze hem wel heel interessantquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:22 schreef Fieder het volgende:
Olf wat eng.![]()
Baardagamen zijn wel lief jaFoto van Saar met beessie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |