Mijne ging pas eten nadat ze kon zitten (wel dat wij haar dan neer zetten) dus dat ging allemaal beetje gelijktijdig. Hangen in tuigje klinkt oncomfortabelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Fieder het volgende:
Wanneer gingen jullie kindjes in de kinderstoel eten? L eet nu nog in zn wipstoeltje. We hebben net de kinderstoel even geprobeerd maar hij hing maar wat in het tuigje
Hahaha! Wat bedoel je hier nou weer mee?quote:
Je krijgt mij! Het is nooit echt bijgetrokkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat wij een dame hebben die motorisch heel sloom gaat zijn, maar je binnen no time de oren van de kop kletst.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:09 schreef Suikertante het volgende:
En dan gaat ze ook niet hijgen?
Kijkt ze wel eens tevreden?
quote:
Zo krijg ik geregeld een kaakstoot met dr vuistjes omdat ze zo blij is om me te zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Verder is ze motorisch nog best gestoord hoordie handjes van haar willen al veel meer dan ze kunnen...
Over speeltjes doet hij vaak wat langer, vooral dingen waarvan ik hoop dat hij ze niét pakt, pakt hij juist heel snelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:38 schreef bellelena het volgende:
Echt Suiker?! Wat knap! Nin moet nog echt wel hengelen
Vind ik leuk! Zie je wel dat ze het kanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow Juud, dat gaat hard!
Ik snap mijn baby niet meer. Vandaag is ze klaarwakker en onverzadigbaar, komt om de 2 uur zo ongeveer![]()
![]()
Zit er eentje op precies 11 weken?quote:
Die kunnen per kind verschillenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zit er eentje op precies 11 weken?
Ti's echt om de 2 uur en ze begint nu weer te piepen terwijl ze om half 6 nog 130 heeft gehad. Ze zit al op 670 vandaag.
Schiet mij maar lek.
Rond 6 maanden. In een Ikea stoel met zo'n opblaasbare verkleiner zodat ze lekker 'klem' zaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Fieder het volgende:
Wanneer gingen jullie kindjes in de kinderstoel eten? L eet nu nog in zn wipstoeltje. We hebben net de kinderstoel even geprobeerd maar hij hing maar wat in het tuigje
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef Juud79 het volgende:
Nee, geen last voor zover ik kon merken. Wel met het knippen zelf natuurlijk dat is heel zielig. Vk duwde zijn tong wat omhoog en ik moest zijn handjes vasthouden en dan *knip* met een soort nagelschaartje. Daarna even een minuut brullen en toen meteen aan de borst. Het scheelde iets dat ie al aan het huilen was omdat ie honger had, dus midden in een uithaal was het knip.
Nou ja beter zo, als het later moet dan moet het in het ziekenhuis en das veel meer gedoe, nu kan ie er geen last meer van krijgen.
Ik ben gewoon plaatsvervangend een beetje blij!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow Juud, dat gaat hard!
Ik snap mijn baby niet meer. Vandaag is ze klaarwakker en onverzadigbaar, komt om de 2 uur zo ongeveer![]()
![]()
Ze kán het ook wel! Ze doet het alleen niet zo vaak... Nou, vandaag volop! Maf kind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Vind ik leuk! Zie je wel dat ze het kan
Ja baby's, geen pijl op te trekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze kán het ook wel! Ze doet het alleen niet zo vaak... Nou, vandaag volop! Maf kind.
LB, doe ik ook hoor, maar ze is nu al zolang wakker dat het weer een beetje té is. Dus ga haar zo ff boven leggen, mss slaapt ze daar even wat beter door. Anders is ze morgen niet te genieten.
Ze volgen nog zo heerlijk gewoon hun eigen instinctquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:49 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Ja baby's, geen pijl op te trekken.
Ja! Dan probeert ze iets al een poosje en lukt het opeens, maar dan duurt het vervolgens weer een paar dagen voordat het weer lukt bijvoorbeeld. Met het rollen was het ook een beetje zo, duurde best een aantal dagen voordat ze dat echt goed onder de knie had! Eerst een beetje zoals bij LB, vooral op d'r zij heen en weer rollen en opeens doorrollen, later werd het pas echt bewust omrollenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:49 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Over speeltjes doet hij vaak wat langer, vooral dingen waarvan ik hoop dat hij ze niét pakt, pakt hij juist heel snel
Zie jij ook dat ze de ene dag superhandig en alert zijn en de andere dag wel weer een week jonger lijken?
De afgelopen dagen heeft ze minder gekregen, want jullie wekten haar minder en zie hier, ze gaat regelen! Betekent dus dat haar honger-gevoel is geactiveerd, en ze wil meer hebben! Lekker aan toegeven! En ook meekolven om je opbrengst op pijl te houden!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow Juud, dat gaat hard!
![]()
Ja mooi eigenlijk wel he. Geen filters, gewoon helemaal puur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze volgen nog zo heerlijk gewoon hun eigen instinct
vind ik ook zo mooi en bijzonder!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:50 schreef Logician het volgende:
[..]
Ze volgen nog zo heerlijk gewoon hun eigen instinct
Stom zegquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef Logician het volgende:
Mijn schoonmoeder en vriend komen zo, heb nu al zin in de opmerkingen die waarschijnlijk weer gaan komen aangezien meneer het telkens nodig vind te vertellen dat langer dan 6wk voeden bizar is en hij het niet vind kunnen.
Heb expres geen voedingsshirt aangedaan
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef Logician het volgende:
QFT.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef Kwisted het volgende:
[..]
vind ik ook zo mooi en bijzonder!
Volgende kindje ga ik daar veel sterker op vertrouwen.
En ook op mijn eigen moederinstinct, al doe ik dat nu ook al.
Bedankt nog allemaal voor de tips en adviezen vandaag mbt mijn schoonmoeder. Was fijn om te kunnen spuien en jullie zijn lief!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:19 schreef Logician het volgende:
Mijn schoonmoeder en vriend komen zo, heb nu al zin in de opmerkingen die waarschijnlijk weer gaan komen aangezien meneer het telkens nodig vind te vertellen dat langer dan 6wk voeden bizar is en hij het niet vind kunnen.
Bedoel je pcm? Ik heb in een kinderziekenhuis gewerkt en daar hielden ze voor 6-8kg 240mg als oplaaddosis aan en dan 4xdd 120mg aan per dagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
Weet iemand of 4x 60mg in 24 uur bij een baby van 15 weken en 6,3 kg mag? Bijsluiter zegt max 3, maar bijsluiter van 120mg zegt ook 3 vanaf 3 mnd, dus beetje verwarrend...
4x60 is gelijk aan 2x120 qua hoeveelheid , ik denk van welquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
Weet iemand of 4x 60mg in 24 uur bij een baby van 15 weken en 6,3 kg mag? Bijsluiter zegt max 3, maar bijsluiter van 120mg zegt ook 3 vanaf 3 mnd, dus beetje verwarrend...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef kaatjejannie het volgende:
Luuk eet in de wipstoel, zo rechtop mogelijk. Zo af en toe in de ikea stoel, maar dat is het nog niet helemaal aangezien hij nog niet kan zitten. De trip trap al helemaal niet.
Maaaaarrrrrrrr... Hij rolt. De hele kamer door. Sofie is in paniek. "Mama Luukkie zit aan mijn peelgoed" en gelijk werd er speelgoed veilig gesteld. Saillant detail is dat het eigenlijk zijn speelgoed is, dat zij ingepikt heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:48 schreef -mandy- het volgende:
Wat goed van Luuk!Wij hebben een heel tof wipstoeltje dat helemaal van lig naar zit kan maar ook nog kan draaien op de pootjes en de pootjes kun je op schommelstand of vast zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt een heel fijn ding!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vertelde vandaag iemand over mijn drukke baby met zijn enorme actieradius, en ik kreeg het bijzondere advies om "grenzen te stellen" door hem simpelweg binnen de kaders van een speelkleed te dirigeren![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vertelde vandaag iemand over mijn drukke baby met zijn enorme actieradius, en ik kreeg het bijzondere advies om "grenzen te stellen" door hem simpelweg binnen de kaders van een speelkleed te dirigeren![]()
Met een groot hekwerk misschienquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef pessie het volgende:
[..]. Oprecht een leuk advies. Vertelde diegene ook hoe je dat voor elkaar krijgt?
Een grond box dus. Das iets anders dan een kleed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met een groot hekwerk misschien.
Ja, gewoon door uit te leggen dat ie tot aan het randje mocht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:07 schreef pessie het volgende:
[..]. Oprecht een leuk advies. Vertelde diegene ook hoe je dat voor elkaar krijgt?
Succes. Met een taser ofzo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:02 schreef Mangostine het volgende:
Ze kan ook last hebben van de temperatuurswisseling doordat de vorige pcm is uitgewerkt toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:11 schreef Spirit82 het volgende:
Dank voor de reacties. Isa heeft vandaag al 3 pcm 60mg gehad, laatste om 3 uur, maar heeft nog steeds koorts. Ze was erg aan het huilen en wilde niet slapen, dus was benieuwd of ik haar nog een zetpilletje kon geven. Absurd hoe erg en hoe snel ze daarvan opknapt. Nog niet gedaan, want prompt valt ze natuurlijk in slaap... Arm kind. Stomme prikjes
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:12 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ze kan ook last hebben van de temperatuurswisseling doordat de vorige pcm is uitgewerkt toch?
Schrikdraad dan maarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Een grond box dus. Das iets anders dan een kleed.
Dat haar temp überhaupt schommelt en weer stijgt doordat de vorige pcm is uitgewerkt. Dat ze zich weer koortsig voelt en daardoor jammerig wordt.quote:
Ja, daarom wilde ik haar ook nog een pcm geven, maar omdat de bijsluiter zei "max 3 per dag" twijfelde ik, omdat ze die dus al heeft gehadquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:15 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Dat haar temp überhaupt schommelt en weer stijgt doordat de vorige pcm is uitgewerkt. Dat ze zich weer koortsig voelt en daardoor jammerig wordt.
Ik heb begrepen dat het soms beter kan zijn om de temperatuur evt kunstmatig constant te houden, zodat ie iig niet verder oploopt.
Er moet ook een bepaalde tijd tussen de doseringen zitten. Anders heeft het ook weinig zin.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja, daarom wilde ik haar ook nog een pcm geven, maar omdat de bijsluiter zei "max 3 per dag" twijfelde ik, omdat ze die dus al heeft gehad
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:17 schreef pessie het volgende:
Hoeveel weegt Isa nu? PCM is op gewicht he, niet op leeftijd (ik snap dat nooit waarom ze een leeft tijd op dat doosje zetten, gewicht is nuttiger m.i. maar goed, ik ben raar).
Tico, hoe moet het dan? De bijsluiter zegt dat er minimaal 6 uur tussen moet zitten bij de zetpilletjes met een max van 3 per dag. Ik vind het maar verwarrend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:29 schreef Spirit82 het volgende:
Zoals pessie al zei, het gaat op gewicht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
[..]
Tico, hoe moet het dan? De bijsluiter zegt dat er minimaal 6 uur tussen moet zitten bij de zetpilletjes met een max van 3 per dag. Ik vind het maar verwarrend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |