abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130024340
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_130024403
Wanneer gingen jullie kindjes in de kinderstoel eten? L eet nu nog in zn wipstoeltje. We hebben net de kinderstoel even geprobeerd maar hij hing maar wat in het tuigje :')
pi_130024568
Toen hij er goed in kon zitten. Nu gaat het aardig, maar meer dan vijf minuten niet. Dus met acht maanden krijgt hij het ook vaak in het wipstoeltje. Komt vanzelf.
pi_130024574
Oh sorry, ik had niet in de gaten dat ik hem dicht gooide!

M ging pas in de kinderstoel toen hij echt goed kon zitten. Toen was hij een maand of 8 denk ik.
pi_130024589
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Fieder het volgende:
Wanneer gingen jullie kindjes in de kinderstoel eten? L eet nu nog in zn wipstoeltje. We hebben net de kinderstoel even geprobeerd maar hij hing maar wat in het tuigje :')
Mijne ging pas eten nadat ze kon zitten (wel dat wij haar dan neer zetten) dus dat ging allemaal beetje gelijktijdig. Hangen in tuigje klinkt oncomfortabel ;)

Suikertante, klinkt goed. Echt fijn als de uitstapjes makkelijker gaan, zoveel meer vrijheid!

Logi, hier wel al schaterlachen met zes maanden ja. Maar gelukkig maak je je geen zorgen. Misschien moet je betere truuks doen? Mijne lacht het hardst als ik een aap nadoe!

Mijn spruwbaby doet het prima, jammer dat ik d'r alleen moet martelen om dat spul in d'r mond te krijgen. Paracetamol heeft gewerkt denk ik, ze gloeit niet meer zo erg en had net 38.4. Dat vind ik al fijner dan in de 39. Hopelijk was het gewoon even een rare verhoging en zet het niet door!
pi_130024609
Logi, Isa schatert soms ook al O+ Zoooo lief O+ Jammer dat Noa dat nog niet doet. Misschien zijn jullie gewoon niet grappig :P Isa doet het ook alleen bij mijn man ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_130024735
Ohnee Fieder, ik herinner me het verkeerd, we gaven haar eerst haar hapjes op schoot! Maar niet in de wipper want onze wipper had heel erg een liggende houding.
pi_130024859
Fijn dat het wat beter gaat Olf! Wel sneu.

Wij gaven eerst de hapjes in de wipstoel en sinds vandaag in de bumbo. Bumbo vind ik fijner want dan zitten ze wat meer rechtop. Vind ik een betere eethouding dan zo half liggend.
pi_130024917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat kan F. hebben ja :{w
Hahaha! Wat bedoel je hier nou weer mee? :? _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat wij een dame hebben die motorisch heel sloom gaat zijn, maar je binnen no time de oren van de kop kletst :').
Je krijgt mij! Het is nooit echt bijgetrokken :')

F doet me inderdaad ook na, nu ook in hard en zacht enzo. Tenzij hij baldadig is, dan gaat hij gewoon heel hard.
Hij werd net vroeg wakker en was zo vrolijk en alert! Het was echt heel gezellig, en toen ineens had hij SUPERHONGERRRRR! :D

Hij draait echt nog niet. Hij kan wel op zijn buik zijn benen strekken en zijn kont in de lucht steken, maar hij drukt zich nog niet zo vaak helemaal op. En hij speelde eerst altijd op zijn rug, omdat ik dacht dat dat een goed idee was omdat hij al zoveel op zijn buik ligt. Maar nu leg ik hem ook wel op zijn buik bij het spelen en hij vindt de labeltjes aan het speelkleed nu ook interessant en vermaakt zich prima op zijn buik. Maar draaien, nee. Ik leg wel eens zijn armpje goed en dan lukt het soms wel, maar dat is nep.
Oja hij trekt dus ook zijn beentjes onder zich, dan strekt hij ze snel en dan schiet hij vooruit. Dus hij komt nu ook met zijn hoofd overal tegenaan klem te liggen :')

Logi F is pas bijna 4 mnd, maar schateren is hier één keer gebeurd en daarna nooit meer.

Olf, super dat de pcm werkt, hopelijk went ze ook aan dat spul.
pi_130025469
Nin komt nog niet vooruit met d'r kruip-achtige moves, ze doet wel pogingen maar vooralsnog gaat ze meer achteruit dan vooruit, maar vooral eigenlijk gewoon om haar as :P

Logi, hier lacht ze wel veel met geluid en heel af en toe een schaterlach, daar moet ik zelf echt hard van lachen. Meestal bij vliegtuigje spelen! Waarna ze dan een lange draad over mij heen kwijlt als ik d'r boven me heb hangen ;)

Olf :* Spruw is niet leuk! Fijn dat de koorts wat minder is!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:48:33 #11
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130025608
Suiker, ik krijg mezelf ook :'). Ben ook zo'n slome duikelaar. Je uitje klonk wel heel fijn :Y.

Fijn Olf! Hopen dat het snel helemaal weg is.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:55:37 #12
378192 -mandy-
I am who I am
pi_130025841
D kan ook al schateren.

Kletsen gaat hier sneller dan pogingen tot omrollen (nog geen), ALs hij zin heeft kletst hij je de oren van de kop af, zit hele verhalen te vertellen. ALs ik m op de rand van zijn aankleedkussen leg snapt hij de hint nog niet dat hij makkelijk kan omrollen, dus dan ga ik vrolijk met hem rollen.

Hopen dat de spruw snel beter is Olf.

Leuk uitje Suiker!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_130026195
Maw wij zijn gewoon stom dus :'(

Maar met geluid lachen doet ze ook niet, ook niet bij anderen trouwens.

Het meest uitbundige is als ze met haar mond lacht en ondertussen gaat trappelen. (oa bij het familyguy the bird liedje of als ik BOE doe, zal vanavond eens een aap na gaan doen :+ ).

Zitten doet ze wel al heel goed.

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 18:07:17 ]
pi_130026298
En dan gaat ze ook niet hijgen?
Kijkt ze wel eens tevreden? ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:10:11 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130026309
E moet soms al schateren als ik haar romper uittrek omdat ze al weet (of wil) dat ik dr rug en/of okseltjes ga kietelen :D O+

Ze draait nu in de box op dr zij, en ligt het liefst met dr benen buitenboord tegenwoordig 8-)
pi_130026399
Opschepper :{w O+
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:13:17 #17
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_130026412
Mijn dochter ging met 6 maanden in de TrippTrapp, dat ging eigenlijk best heel goed, wel heel kort, max 10 minuten. Met mijn ventje zal het wel iets langer duren, mede omdat ie dan nog geen hapjes krijgt. ;)

Kwisted, ik las jouw verhaal over de oma van F. Ik vind het nogal wat allemaal, ik zou echt heel erg boos zijn geworden en had zo mijn boeltje bij elkaar gepakt. Ze ziet dr zoon al niet en dan wil ze dit blijkbaar ook nog verklooien....bah zeg. Ik snap wel dat je wel gaat omdat je je DL een oma gunt, vraag is of ze hier gelukkig mee gaat worden...

Mijn kleine ventje is morgen alweer twee maanden en vandaag ben ik naar het bv inloop uurtje bij de VK praktijk geweest en heb ik hem laten wegen. Ook is zijn tongriempje geknipt, dat was te strak, wat ik al dacht, mede daarom ging ik langs namelijk. Hij groeit enorm hard opeens, zo blij mee! *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Juud79 op 13-08-2013 18:27:56 ]
pi_130026419
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:09 schreef Suikertante het volgende:
En dan gaat ze ook niet hijgen?
Kijkt ze wel eens tevreden? ;)
:D de enige momenten dat ze echt lacht zijn zo ong. te tellen via haar lachfoto's _O- en dan overdrijf ik niet eens, ze is gewoon wat apart :D maar ze is niet ontevreden ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-08-2013 18:14:38 ]
pi_130026482
Wowie die gaat hard ineens Juud! *O* Super!

En Logi, mysterieuze vrouwen zijn altijd aantrekkelijk, dus dat moet inderdaad wel goedkomen ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:16:24 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_130026494
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:12 schreef Suikertante het volgende:
Opschepper :{w O+
*) :6

Verder is ze motorisch nog best gestoord hoor :') die handjes van haar willen al veel meer dan ze kunnen...
pi_130026533
F kan nu wel heel goed in één graai mijn haar, oorbellen, neus of bril pakken. Ik heb de hele tijd kleine vingerafdrukjes op mijn bril.
pi_130026538
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:16 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

*) :6

Verder is ze motorisch nog best gestoord hoor :') die handjes van haar willen al veel meer dan ze kunnen...
Zo krijg ik geregeld een kaakstoot met dr vuistjes omdat ze zo blij is om me te zien.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_130026541
Wow Juud gewoon naar het volgende lijntje *O* O+
pi_130027214
Echt Suiker?! Wat knap! Nin moet nog echt wel hengelen :D

Juud *O*
pi_130027672
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:38 schreef bellelena het volgende:
Echt Suiker?! Wat knap! Nin moet nog echt wel hengelen :D
Over speeltjes doet hij vaak wat langer, vooral dingen waarvan ik hoop dat hij ze niét pakt, pakt hij juist heel snel :')
Zie jij ook dat ze de ene dag superhandig en alert zijn en de andere dag wel weer een week jonger lijken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')