Mijne ging pas eten nadat ze kon zitten (wel dat wij haar dan neer zetten) dus dat ging allemaal beetje gelijktijdig. Hangen in tuigje klinkt oncomfortabelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Fieder het volgende:
Wanneer gingen jullie kindjes in de kinderstoel eten? L eet nu nog in zn wipstoeltje. We hebben net de kinderstoel even geprobeerd maar hij hing maar wat in het tuigje
Hahaha! Wat bedoel je hier nou weer mee?quote:
Je krijgt mij! Het is nooit echt bijgetrokkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat wij een dame hebben die motorisch heel sloom gaat zijn, maar je binnen no time de oren van de kop kletst.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:09 schreef Suikertante het volgende:
En dan gaat ze ook niet hijgen?
Kijkt ze wel eens tevreden?
quote:
Zo krijg ik geregeld een kaakstoot met dr vuistjes omdat ze zo blij is om me te zien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Verder is ze motorisch nog best gestoord hoordie handjes van haar willen al veel meer dan ze kunnen...
Over speeltjes doet hij vaak wat langer, vooral dingen waarvan ik hoop dat hij ze niét pakt, pakt hij juist heel snelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:38 schreef bellelena het volgende:
Echt Suiker?! Wat knap! Nin moet nog echt wel hengelen
Vind ik leuk! Zie je wel dat ze het kanquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow Juud, dat gaat hard!
Ik snap mijn baby niet meer. Vandaag is ze klaarwakker en onverzadigbaar, komt om de 2 uur zo ongeveer![]()
![]()
Zit er eentje op precies 11 weken?quote:
Die kunnen per kind verschillenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zit er eentje op precies 11 weken?
Ti's echt om de 2 uur en ze begint nu weer te piepen terwijl ze om half 6 nog 130 heeft gehad. Ze zit al op 670 vandaag.
Schiet mij maar lek.
Rond 6 maanden. In een Ikea stoel met zo'n opblaasbare verkleiner zodat ze lekker 'klem' zaten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Fieder het volgende:
Wanneer gingen jullie kindjes in de kinderstoel eten? L eet nu nog in zn wipstoeltje. We hebben net de kinderstoel even geprobeerd maar hij hing maar wat in het tuigje
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef Juud79 het volgende:
Nee, geen last voor zover ik kon merken. Wel met het knippen zelf natuurlijk dat is heel zielig. Vk duwde zijn tong wat omhoog en ik moest zijn handjes vasthouden en dan *knip* met een soort nagelschaartje. Daarna even een minuut brullen en toen meteen aan de borst. Het scheelde iets dat ie al aan het huilen was omdat ie honger had, dus midden in een uithaal was het knip.
Nou ja beter zo, als het later moet dan moet het in het ziekenhuis en das veel meer gedoe, nu kan ie er geen last meer van krijgen.
Ik ben gewoon plaatsvervangend een beetje blij!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wow Juud, dat gaat hard!
Ik snap mijn baby niet meer. Vandaag is ze klaarwakker en onverzadigbaar, komt om de 2 uur zo ongeveer![]()
![]()
Ze kán het ook wel! Ze doet het alleen niet zo vaak... Nou, vandaag volop! Maf kind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:12 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Vind ik leuk! Zie je wel dat ze het kan
Ja baby's, geen pijl op te trekkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze kán het ook wel! Ze doet het alleen niet zo vaak... Nou, vandaag volop! Maf kind.
LB, doe ik ook hoor, maar ze is nu al zolang wakker dat het weer een beetje té is. Dus ga haar zo ff boven leggen, mss slaapt ze daar even wat beter door. Anders is ze morgen niet te genieten.
Ze volgen nog zo heerlijk gewoon hun eigen instinctquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:49 schreef Lilalau het volgende:
[..]
Ja baby's, geen pijl op te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |