ach mensen denken hier dat ik op Markus Bay lijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gister dacht iemand dat ik rus was
Deed acceptgiro.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Had dat ook met Saint Row's The Third keurig een bestelling geplaatst en de 4,99 overgemaakt die zij vroegen maar je krijgt gewoon een melding dat het spul niet meer leverbaar is en jij je geld teruggestort krijgt.
Praat in ik vorm.quote:
weet jij trouwens of heini toto nog terug komt in ajax tv?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, ze noemen mij ook bad boy.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, ze noemen mij ook bad boy.
Zet er een paar quotes van hem in dat hij in zijn zaad rolt, contactschuw is, en angststoornissen heeft. Dan komt het iets geloofwaardiger overquote:
Als jij ze sherlocked voor mij wil ik ze wel erin zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zet er een paar quotes van hem in dat hij in zijn zaad rolt, contactschuw is, en angststoornissen heeft. Dan komt het iets geloofwaardiger over
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zet er een paar quotes van hem in dat hij in zijn zaad rolt, contactschuw is, en angststoornissen heeft. Dan komt het iets geloofwaardiger over
ja dat weet ik, maar het is een verslaving. Net als drugs en alcohol.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Het schijnt dat je moeilijker kunt klaarkomen/erectiestoornis als je langdurig bekkenstoot.
JR, het is tijd om weer op de sok over te stappen.
Jij snapt.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar het is een verslaving. Net als drugs en alcohol.
Is wel zo.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
35 miljoen views.Heb het nummer zelf niet geluisterd tho.
Doe ik al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel zo.
Probeer jij eens maanden lang niet te rukken en te neuken.
[..]
Ik wel.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als jij ze sherlocked voor mij wil ik ze wel erin zetten.
Deze kan ik vinden. Verder word ik depressief hiervanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had al een groeiachterstand op mijn 2e. Toen deed ik dat nog nietIk ging pas groeien toen ik veel bekkenstoten deed. Zo'n 4x per dag.
Waarom zou jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel zo.
Probeer jij eens maanden lang niet te rukken en te neuken.
Bekkenstoten is toch soort van matrasneuken/rukken? Of begrijp ik hele fenomeen niet zo goed?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan het posten in RP, maar het is wel zielig.
Het is om onze vriend te helpen. Het is voor zijn eigen bestwil. Daar zitten de huiskamerpsycholen, daar zitten de redders in nood, zij zijn het antwoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan het posten in RP, maar het is wel zielig.
Matras, tapijt, vloer, maakt niets uit, zolang het maar wrijving is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bekkenstoten is toch soort van matrasneuken/rukken? Of begrijp ik hele fenomeen niet zo goed?
Je mag van mij doen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef Smoofie het volgende:
Als ik het doe verliest JR helemaal zijn vertrouwen in de mensheid.
Maar waarom zou je het doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef Smoofie het volgende:
Als ik het doe verliest JR helemaal zijn vertrouwen in de mensheid.
Ik ga het eens op het plafond proberen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Matras, tapijt, vloer, maakt niets uit, zolang het maar wrijving is.
Ja. Oh. Ik had de reacties er voor niet eens gelezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bekkenstoten is toch soort van matrasneuken/rukken? Of begrijp ik hele fenomeen niet zo goed?
Dus je wilt iemand scoren die in dat topic gaat reageren?quote:
Ik zag je ninjaedit wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je wilt iemand scoren die in dat topic gaat reageren?
alleen als het een lekker wijf is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je wilt iemand scoren die in dat topic gaat reageren?
DV?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen als het een lekker wijf is.
Je moet niet zoveel eisen stellenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel eisen stellen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt reuzemee. Ik wil alleen niet dat ze poept.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel eisen stellen
Weet niet. Maar volgens mij date zij alleen FOKkers.quote:
Doen vrouwen niet zo vaak.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt reuzemee. Ik wil alleen niet dat ze poept.
ik ken die niet, pics?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet. Maar volgens mij date zij alleen FOKkers.
Dan ben je gewoon slecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tering fifa., 16 schoten op doel maak je maar twee doelpunten
Dan geraakt de WC verstopt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Doen vrouwen niet zo vaak.
Maar áls ze schijten.....
gadverdamme, wat een smerige wezens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Doen vrouwen niet zo vaak.
Maar áls ze schijten.....
Hij heeft het gedelete denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:27 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Smoofie waar blijft het topique nou?
Is dit niet eigenlijk gewoon je coming out? Maar wees gerust, Gijp heeft geen hekel aan homo'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gadverdamme, wat een smerige wezens.
Ik ben aseksueel geworden ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is dit niet eigenlijk gewoon je coming out? Maar wees gerust, Gijp heeft geen hekel aan homo's
Wie is dit?quote:
ONZ / Dromen over users die ik nooit spreekquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jammer van die tattoo's, but never mind. Would bang.
Nah Rens had Neuer in het doel staan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon slecht.
of je schiet van onmogelijke afstanden
ik ben verlegenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ONZ / Dromen over users die ik nooit spreek
Praat maar.
Sommige staat het wel.quote:
Is maar fok. Kan nergens fout gaat. Praat alleen niet over je bekkenstoten en...praat gewoon niet over jezelf.quote:
Jammer van de tattoo's. Maar goed te doenquote:
Stevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ONZ / Dromen over users die ik nooit spreek
Praat maar.
Die is ziekelijk goed (met afstandsschoten).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nah Rens had Neuer in het doel staan.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sommige staat het wel.
[..]
Is maar fok. Kan nergens fout gaat. Praat alleen niet over je bekkenstoten en...praat gewoon niet over jezelf.
ik doe wel alsof ik leuk ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is maar fok. Kan nergens fout gaat. Praat alleen niet over je bekkenstoten en...praat gewoon niet over jezelf.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik doe wel alsof ik leuk ben.
Hij kwam juist razendsnel uit heel de tijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is ziekelijk goed (met afstandsschoten).
Je kunt hem wel verslaan met een type Klose via corners hij is slecht in uitkomen op voorzetten.
Oke.quote:
Is nu half zes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik drink cup-a-soup. Smaak: Chinese kip. Daar zit blijkbaar geen kip in.
Cup a soup is gewoon bouillon.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Kom, we gaan ze slaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
GoT is meest gedownloade serie allertijden dacht ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef mrstylo het volgende:
http://tvbythenumbers.zap(...)ewsroom-more/197129/
Best wel veel voor een betaal zender.
Volgens mij heeft Breaking Bad ook meer kijkers dan GoT.
[..]
Oke.
Logisch ook, fantasy is altijd een minder populair genre.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef mrstylo het volgende:
http://tvbythenumbers.zap(...)ewsroom-more/197129/
Best wel veel voor een betaal zender.
Volgens mij heeft Breaking Bad ook meer kijkers dan GoT.
cup-a-soup is echt aids. Het is gewoon warm water met zout, die naar soep ruikt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
GoT is meest gedownloade serie allertijden dacht ik.
Maar BB is ook best rauw. Niet echt Amerikaans.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Logisch ook, fantasy is altijd een minder populair genre.
Vier uur cup a soup.quote:
Awhquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik eet alleen soep als het van mijn oma is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |