ik doe wel alsof ik leuk ben.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is maar fok. Kan nergens fout gaat. Praat alleen niet over je bekkenstoten en...praat gewoon niet over jezelf.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik doe wel alsof ik leuk ben.
Hij kwam juist razendsnel uit heel de tijd.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is ziekelijk goed (met afstandsschoten).
Je kunt hem wel verslaan met een type Klose via corners hij is slecht in uitkomen op voorzetten.
Oke.quote:
Is nu half zes.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Ik drink cup-a-soup. Smaak: Chinese kip. Daar zit blijkbaar geen kip in.
Cup a soup is gewoon bouillon.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Kom, we gaan ze slaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
GoT is meest gedownloade serie allertijden dacht ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef mrstylo het volgende:
http://tvbythenumbers.zap(...)ewsroom-more/197129/
Best wel veel voor een betaal zender.
Volgens mij heeft Breaking Bad ook meer kijkers dan GoT.
[..]
Oke.
Logisch ook, fantasy is altijd een minder populair genre.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef mrstylo het volgende:
http://tvbythenumbers.zap(...)ewsroom-more/197129/
Best wel veel voor een betaal zender.
Volgens mij heeft Breaking Bad ook meer kijkers dan GoT.
cup-a-soup is echt aids. Het is gewoon warm water met zout, die naar soep ruikt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef DonRaja het volgende:
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
GoT is meest gedownloade serie allertijden dacht ik.
Maar BB is ook best rauw. Niet echt Amerikaans.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Logisch ook, fantasy is altijd een minder populair genre.
Vier uur cup a soup.quote:
Awhquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik eet alleen soep als het van mijn oma is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |