quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als jij ze sherlocked voor mij wil ik ze wel erin zetten.
Deze kan ik vinden. Verder word ik depressief hiervanquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had al een groeiachterstand op mijn 2e. Toen deed ik dat nog nietIk ging pas groeien toen ik veel bekkenstoten deed. Zo'n 4x per dag.
Waarom zou jequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel zo.
Probeer jij eens maanden lang niet te rukken en te neuken.
Bekkenstoten is toch soort van matrasneuken/rukken? Of begrijp ik hele fenomeen niet zo goed?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan het posten in RP, maar het is wel zielig.
Het is om onze vriend te helpen. Het is voor zijn eigen bestwil. Daar zitten de huiskamerpsycholen, daar zitten de redders in nood, zij zijn het antwoord.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef Smoofie het volgende:
Ik kan het posten in RP, maar het is wel zielig.
Matras, tapijt, vloer, maakt niets uit, zolang het maar wrijving is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bekkenstoten is toch soort van matrasneuken/rukken? Of begrijp ik hele fenomeen niet zo goed?
Je mag van mij doen hoor.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef Smoofie het volgende:
Als ik het doe verliest JR helemaal zijn vertrouwen in de mensheid.
Maar waarom zou je het doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef Smoofie het volgende:
Als ik het doe verliest JR helemaal zijn vertrouwen in de mensheid.
Ik ga het eens op het plafond proberen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Matras, tapijt, vloer, maakt niets uit, zolang het maar wrijving is.
Ja. Oh. Ik had de reacties er voor niet eens gelezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bekkenstoten is toch soort van matrasneuken/rukken? Of begrijp ik hele fenomeen niet zo goed?
Dus je wilt iemand scoren die in dat topic gaat reageren?quote:
Ik zag je ninjaedit wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je wilt iemand scoren die in dat topic gaat reageren?
alleen als het een lekker wijf is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus je wilt iemand scoren die in dat topic gaat reageren?
DV?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
alleen als het een lekker wijf is.
Je moet niet zoveel eisen stellenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dus:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel eisen stellen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt reuzemee. Ik wil alleen niet dat ze poept.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel eisen stellen
Weet niet. Maar volgens mij date zij alleen FOKkers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |