ach mensen denken hier dat ik op Markus Bay lijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gister dacht iemand dat ik rus was
Deed acceptgiro.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook zo.
Had dat ook met Saint Row's The Third keurig een bestelling geplaatst en de 4,99 overgemaakt die zij vroegen maar je krijgt gewoon een melding dat het spul niet meer leverbaar is en jij je geld teruggestort krijgt.
Praat in ik vorm.quote:
weet jij trouwens of heini toto nog terug komt in ajax tv?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, ze noemen mij ook bad boy.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik, ze noemen mij ook bad boy.
Zet er een paar quotes van hem in dat hij in zijn zaad rolt, contactschuw is, en angststoornissen heeft. Dan komt het iets geloofwaardiger overquote:
Als jij ze sherlocked voor mij wil ik ze wel erin zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zet er een paar quotes van hem in dat hij in zijn zaad rolt, contactschuw is, en angststoornissen heeft. Dan komt het iets geloofwaardiger over
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zet er een paar quotes van hem in dat hij in zijn zaad rolt, contactschuw is, en angststoornissen heeft. Dan komt het iets geloofwaardiger over
ja dat weet ik, maar het is een verslaving. Net als drugs en alcohol.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Het schijnt dat je moeilijker kunt klaarkomen/erectiestoornis als je langdurig bekkenstoot.
JR, het is tijd om weer op de sok over te stappen.
Jij snapt.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar het is een verslaving. Net als drugs en alcohol.
Is wel zo.quote:
Ik wel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
35 miljoen views.Heb het nummer zelf niet geluisterd tho.
Doe ik al jaren niet meer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel zo.
Probeer jij eens maanden lang niet te rukken en te neuken.
[..]
Ik wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |