Immers een lijn naar achter is nutteloos, want dekken en ingrijpen kan hij niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat zijn de meningen hier over Immers een linie naar achteren? En dan laat je Vilhena wat meer spelen met de bal op 10. Ik bedoel, Vilhena houdt van de bal en de bal houdt van hem. Ik geloof wel dat Immers van de bal houdt maar ik denk dat de bal stervensbenauwd is voetbaltechnisch verkracht te worden door Immers.
Maar dan neem je dus gewoon afscheid van Immers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Immers een lijn naar achter is nutteloos, want dekken en ingrijpen kan hij niet.
Passing en snel tikken is ook waardeloos.
Oh en die aannames![]()
Gewoon talent Singh de kans geven of Achahbar als diepe 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Immers is op elke positie een probleem. Beter kopen ze een type Bakkal met bepaalde inzicht en balvaardig mocht er ooit weer wat geld beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat zijn de meningen hier over Immers een linie naar achteren? En dan laat je Vilhena wat meer spelen met de bal op 10. Ik bedoel, Vilhena houdt van de bal en de bal houdt van hem. Ik geloof wel dat Immers van de bal houdt maar ik denk dat de bal stervensbenauwd is voetbaltechnisch verkracht te worden door Immers.
Ik zeg het je, Toivonen huren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Immers is op elke positie een probleem. Beter kopen ze een type Bakkal met bepaalde inzicht en balvaardig mocht er ooit weer wat geld beschikbaar zijn.
Dan kan Immers lekker naar de tribune.
Ja goeie grap man.quote:
Rotterdam ligt hoger op de landkaart.quote:
Nee, we hebben een nr.10 nodig die een aanval creëert en zelf ook kan afmaken... Oh wacht... Die hebben we al rondlopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Rotterdam ligt hoger op de landkaart.
Wel het type dat jullie nodig hebben, al is hij geen vriendjes met Clasie, geloof ik.
Wat is zijn situatie bij PSV eigenlijk? Totaal geen plaats meer voor hem? En hoeveel is ie waard? (beetje offtopic)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Rotterdam ligt hoger op de landkaart.
Wel het type dat jullie nodig hebben, al is hij geen vriendjes met Clasie, geloof ik.
Hij wilt naar een grotere competitie, prijs is sowieso hoger dan 5 miljoen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat is zijn situatie bij PSV eigenlijk? Totaal geen plaats meer voor hem? En hoeveel is ie waard? (beetje offtopic)
Wordt een slachting.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Feyenoord - Krasnodar op 29 Augustus om 21:00
Wat weet jij van Krasnodar dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wordt een slachting.
Krasnodar heeft zoooooveel kwaliteit ingeleverd... Dit kan gewoon niet mis gaan.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wordt een slachting.
Krasnodar heeft zoooooveel kwaliteit ingeleverd... Dit kan gewoon niet mis gaan.
Als je niet van Krasdonar kan winnen heb je ook gewoon niks in Europa te zoeken let's face it.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wordt een slachting.
Eerst uit debielquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je niet van Krasdonar kan winnen heb je ook gewoon niks in Europa te zoeken let's face it.
Jammer dat we eerst thuis moeten.
Djibril Cissé is hun beste speler, ze hebben Xandao gehaald, Özbiliz (hun beste speler) is weg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wat weet jij van Krasnodar dan?
Özbiliz hun beste spelerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Djibril Cissé is hun beste speler, ze hebben Xandao gehaald, Özbiliz (hun beste speler) is weg.
Dat is wat ik weet.
Voor de rest weet ik van Feyenoord dat er op elke positie een redelijke speler rondloopt, dat kan je niet zeggen over Kuban.
Ik weet niet of je Özbiliz heb zien spelen in Rusland, maar als je hem 2 keer hebt gezien zul je het al wel begrijpen.quote:
Jouw post voegen erg veel toe, ga zo door!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:38 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Haha het niveau van dit topic holt achteruit met o.a. Retry
Nee ik volg die competitie niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Özbiliz heb zien spelen in Rusland, maar als je hem 2 keer hebt gezien zul je het al wel begrijpen.
Lekker laten gaan man.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:44 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Jouw post voegen erg veel toe, ga zo door!
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wordt een slachting.
Waarom hebben ze zooooooooooooveeeeeeeeeeeel kwaliteiten ingeleverd dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Özbiliz heb zien spelen in Rusland, maar als je hem 2 keer hebt gezien zul je het al wel begrijpen.
Juist wij zouden moeten beseffen dat spelers het bij een andere club ineens wel heel goed kunnen gaan doen...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee ik volg die competitie niet.
In Nederland speelde hij vrijwel altijd ruk bij Ajax dat weet ik wel, dus als hij hun beste speler was mogen we zeker hopen.
Öbiliz is weg, Lolo is daarvoor weggegaan, en Bugaev is nu de linksback van hun.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Waarom hebben ze zooooooooooooveeeeeeeeeeeel kwaliteiten ingeleverd dan?
Ja dat was dit weekend echt niet normaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Juist wij zouden moeten beseffen dat spelers het bij een andere club ineens wel heel goed kunnen gaan doen...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat was dit weekend echt niet normaal.
- Wijnaldum
- Castelen
- Castaignos
- Leerdam
- Ebecillio
Vast nog wel iemand.
Maar als je verder kijkt heeft RetRy wel gelijk de belangrijkste spelers en tevens de bekende namen zijn vertrokken en er zijn nauwelijks spelers voor teruggekomen alleen 1 Peruviaan.
quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
Wijnaldum
Ebecilio
Castelen
Castaignos
Mokotjo
Fernandez
Leerdam
en dat in 1 weekendje...
Duidelijkquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Öbiliz is weg, Lolo is daarvoor weggegaan, en Bugaev is nu de linksback van hun.
Die jongen heeft geen ervaring geen niks, is het niveau Sven Van Beek.
Pizelli is ook wegegaan waardoor het Armeense trio Popov-Ozbiliz-Pizelli helemaal niet meer bestaat en Popov die eerst een redelijk belangerijke speler was, op de bank zit omdat hij niet in het team past.
En Popov en Ozbiliz waren met 9 goals de topscorers van het team vorig jaar!
Die eerste 3 wedstrijden gewonnen/gelijk door goals/assists Özbiliz.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:56 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
DuidelijkHoe doen ze het in de competitie eigenlijk?
Maar die laatste twee zijn gewoon nette gelijkspelen tegen Zenit en Spartak. Dat betekent toch wel dat ze nog steeds een sterk team hebben. Of Zenit en Spartak waren zo slecht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die eerste 3 wedstrijden gewonnen/gelijk door goals/assists Özbiliz.
[ afbeelding ]
Laatste 2 waren zonder Ozbiliz.
Ze winnen anders wel even van Anzhi die hebben toch een veel betere selectie dan ons met al die vedetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:03 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die eerste 3 wedstrijden gewonnen/gelijk door goals/assists Özbiliz.
[ afbeelding ]
Laatste 2 waren zonder Ozbiliz.
Van Gobbelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Morendo het volgende:
Wie gaat er overigens rechtback spelen zondag, of gaat het gewoon een driemans verdediging worden?
Hij ligt daar onder contract tot 2016. Geloof voor een habbekrats verkocht in de zomer.quote:
Maar jullie hebben nog 50% van zijn transferrechten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij ligt daar onder contract tot 2016. Geloof voor een habbekrats verkocht in de zomer.
Dat wel het is toch jammer dat hij nooit echt een kans gehad heeft. Wedstrijden die hij dan wel speelde heeft hij vervolgens ook niet weten overtuigen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar jullie hebben nog 50% van zijn transferrechten.
In zijn eerste wedstrijd was hij tering goed. Van Hanegem noemde hem toen gelijk wereldtop potentie in zijn stukje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat wel het is toch jammer dat hij nooit echt een kans gehad heeft. Wedstrijden die hij dan wel speelde heeft hij vervolgens ook niet weten overtuigen.
Dit zegt toch alemaal niks dat deze spelers nu bij dat soort clubs goed spelen??quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat was dit weekend echt niet normaal.
- Wijnaldum
- Castelen
- Castaignos
- Leerdam
- Ebecillio
Vast nog wel iemand.
Maar als je verder kijkt heeft RetRy wel gelijk de belangrijkste spelers en tevens de bekende namen zijn vertrokken en er zijn nauwelijks spelers voor teruggekomen alleen 1 Peruviaan.
Welke vergelijking?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:50 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dit zegt toch alemaal niks dat deze spelers nu bij dat soort clubs goed spelen??
Al die spelers die de afgelopen jaren gehaald zijn speelde allemaal top bij hun clubs voordat ze gehaald werden naar Feyenoord
goosens, Cisse Immers enzovoorts enzovoorts waren bij hun clubs de beste spelers. maar dat zegt helemaal geen ene fuck.
Als je dat Feyenoord shirt aan heb komen er andere dingen kijken, speel je op andere nivo. Moet je mentaal sterker zijn dan als je bijvoorbeeld bij roda speelt.
Dat mokotjo het nu goed doet wil niks zeggen. hij was op de trainingen en wedstrijden de afgelopen seizoenen bij Feyenoord niet de speler die hij de afgelopen weken is. Hij is blijkbaar van de druk af en kan vrij uit spelen ook omdat hij nu in een selectie zit waar hij waarschijnlijk de beste is. Bij Feyenoord was hij niet de beste....
Die vergelijkingen gaan dus helemaal niet op.
De vergelijking dat ze bij hun huidige clubs goed spelen en bij feyenoord niet uit de verf kwamen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke vergelijking?
Het zal best wat jij zegt maar alle Feyenoorders die om wat voor reden dan ook weggegaan zijn of weggestuurd zijn het elders deden het gewoon erg goed dit weekend.
Dat is geen mening maar een constatering.
Het is meer dat je zelf kansloos verliest en die jongens die opgerot het elders goed doen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:03 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
De vergelijking dat ze bij hun huidige clubs goed spelen en bij feyenoord niet uit de verf kwamen.
Maar dat lijstje wat ik citeerde was het verkeerde namen lijstje want Wijnaldum en Leerdam hadden zich al bewezen dat ze goed waren . Bij die 2 spelers was het puur een geld kwestie.
Feyenoord wilde deze jongens geen top salarissen geven maar gaat dan wel voor miljoenen middelmatige spelers halen/huren.
Feyenoord had de afgelopen jaren minimaal 1 keer kampioen geworden als Fer en Wijnaldum niet verkocht waren aan nederlandse clubs. Dat vind ik echt schandalig. Die gingen gewoon weg omdat Feyenoord ze gewoon kut contracten gaven.
Is pure wanbeleid.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:11 schreef fantasyboy het volgende:
Ik denk als wijnaldum en fer vorig seizoen nog bij Feyenoord hadden gespeeld, feyenoord moeiteloos kampioen was geworden.
Tegen de salarissen van Psv en twente kan Feyenoord niet opbieden. Die gasten kijken met hun zaakwaarnemers puur naar hun financieele toekomst.
Het is ook al jaren bekend dat Feyenoord hun eigen jeugd spelers altijd kut contracten geeft . Daar is pas afgelopen seizoen verandering in gekoment met Clasie enzovoorts. Daarvoor was het gewoon kut.
Niet moeiteloos, maar ze hadden meer kans jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:11 schreef fantasyboy het volgende:
Ik denk als wijnaldum en fer vorig seizoen nog bij Feyenoord hadden gespeeld, feyenoord moeiteloos kampioen was geworden.
PSV is sportief ook beter dan Feyenoord, ze gaan altijd voor de titel en spelen altijd Europees voetbalquote:Tegen de salarissen van Psv en twente kan Feyenoord niet opbieden. Die gasten kijken met hun zaakwaarnemers puur naar hun financieele toekomst.
Het feit dat zoveel jeugdspelers weg willen bij Feyenoord zegt ook iets over de sfeer binnen de club.quote:Het is ook al jaren bekend dat Feyenoord hun eigen jeugd spelers altijd kut contracten geeft . Daar is pas afgelopen seizoen verandering in gekoment met Clasie enzovoorts. Daarvoor was het gewoon kut.
$$$$$$$$$$$$$$$$quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het feit dat zoveel jeugdspelers weg willen bij Feyenoord zegt ook iets over de sfeer binnen de club.
Was wel weer gezellig, dat biertje met jou.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:56 schreef Caland het volgende:.
Blablabla gelul over 40-45, Lex Immers is mijn idool, ik fap op z'n wijf, Deutschland for life blablabla.
Kater, verslapen, omleiding. Dit dat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:57 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Was wel weer gezellig, dat biertje met jou.
Ik maak ook niet-chagrijnig liever geen praatje met die Turk, mja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kater, verslapen, omleiding. Dit dat.
Zag die Turk nog even lopen na de wedstrijd maar was ook te chagrijnig om even een praatje te maken.
True.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik maak ook niet-chagrijnig liever geen praatje met die Turk, mja.
Inderdaad. Terug naar Royston Drenthe en Guidetti maar weer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:18 schreef zoekeenleven het volgende:
Kunnen jullie jullie date niet ergens anders bespreken
Drenthe is vooral zo goed afgetraind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad. Terug naar Royston Drenthe en Guidetti maar weer.
1 brok spier.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Drenthe is vooral zo goed afgetraind.
Nico Dijkshoorn lult uit zijn nek, daarbij zou Koeman zijn eigen ruiten ingooien als ie nu ineens vertrekt omdat het wat slechter gaat.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Elan het volgende:
Geloven jullie Nico Dijkshoorn in zijn bewering dat Koeman met zijn gedrag in de media bewust bezig is om een breuk te forceren.
Hoezo, hij heeft het 2 jaar goed, zeg maar boven verwachting gedaan dus er zal heus wel weer een club komen voor hem.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Nico Dijkshoorn lult uit zijn nek, daarbij zou Koeman zijn eigen ruiten ingooien als ie nu ineens vertrekt omdat het wat slechter gaat.
Ja, maar je weet toch wat zijn ambities zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft het 2 jaar goed, zeg maar boven verwachting gedaan dus er zal heus wel weer een club komen voor hem.
Ongelukkig, ja. Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef fantasyboy het volgende:
Er zijn gewoon 2 wedstrijden ongelukkig verloren en dan komen dat soort debielen verhalen van journalisten die ook de media willen halen...
Hij stelde dat het 'des Koemans' was om zo een breuk te forceren en toen was er alleen sprake van 1 nederlaag bij PEC.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef fantasyboy het volgende:
Er zijn gewoon 2 wedstrijden ongelukkig verloren en dan komen dat soort debielen verhalen van journalisten die ook de media willen halen...
Ik geloof er geen fuck van.
Koeman zal de boel gewoon weer op de rails krijgen.
Hij stapt op en gaat met de trein naar huis?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef fantasyboy het volgende:
Ik geloof er geen fuck van.
Koeman zal de boel gewoon weer op de rails krijgen.
Ik denk dat Dijkshoorn bij uitzondering wel een scherpe analyse heeft gemaakt ja.. bewust een breuk forceren zal hij niet aan het doen zijn, maar hij is zich wel aan het indekken.. dat is duidelijk..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Elan het volgende:
Geloven jullie Nico Dijkshoorn in zijn bewering dat Koeman met zijn gedrag in de media bewust bezig is om een breuk te forceren.
Bij Valencia deed hij rare dingen als clubiconen uit de selectie zetten en hij liet een muur rond het trainingsveld bouwen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij stelde dat het 'des Koemans' was om zo een breuk te forceren en toen was er alleen sprake van 1 nederlaag bij PEC.
Kan me niet eens meer herinneren hoe Koeman bij andere clubs is weggegaan maar die Dijkshoorn beweerde dat hij bij andere clubs dan ook ging lopen zeiken in de media over zaken die eigenlijk intern besproken zouden moeten worden.
Hij zei het voor de nederlaag tegen Twente. Ik heb ook het gevoel dat Koeman er geen zin meer in heeft alleen welke consequenties het gaat hebben zal moeten blijken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:23 schreef Caland het volgende:
Dat mensen dat gelul serieus nemen. Koeman gaat dit seizoen gewoon netjes afmaken en laat de boel dan over aan JP. Durf ik mijn moeder om te verwedden.
Same herequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef PIETR het volgende:
6.45. Mijn wekkertje gaat. Druk op snooze. Wat snooze? Misschien er wel nieuws over een mogelijke versterking. Sprint mn bed uit, op zoek naar mn telefoon. Open headliner. Wat is deze? Nog helemaal geen nieuws. Godverdomme.
Hopenlijk is er morgen meer bekend. Moet echt snel een aanvaller bijkomen.
Ik heb meer het idee dat hij intern de boel een beetje aan het opschudden is voor versterkingen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zei het voor de nederlaag tegen Twente. Ik heb ook het gevoel dat Koeman er geen zin meer in heeft alleen welke consequenties het gaat hebben zal moeten blijken.
Zou mij positief verbazen als jouw scenario uitkomt.
Ik mag toch hopen dat ze daarvoor niet bij de VVF hebben hoeven aankloppen.quote:
Dat zou er haast op wijzen dat het weer slechter gaat met de club. Als je niet eens het salaris voor een huurspeler kunt ophoesten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze daarvoor niet bij de VVF hebben hoeven aankloppen.
Dat hoop ik ook. Nu heb ik Armenteros niet echt gevolgd, maar is volgens mij geen buitenspeler toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:12 schreef Caland het volgende:
Ik mag toch hopen dat ze daarvoor niet bij de VVF hebben hoeven aankloppen.
Of dat er nog een tweede speler komt. Anders is het wel heel slecht gesteld met de financien ja. Aardig wat spelers van de hand gedaan, ook her en der wat tonnetjes gevangen geloof ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:14 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zou er haast op wijzen dat het weer slechter gaat met de club. Als je niet eens het salaris voor een huurspeler kunt ophoesten.
Kan eigenlijk op alle posities voorin wel uit de voeten. Staat zelf het liefst in de spits.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:16 schreef elCholo het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Nu heb ik Armenteros niet echt gevolgd, maar is volgens mij geen buitenspeler toch?
quote:Koeman heeft met Armenteros gewilde versterking binnen
Feyenoord huurt Samuel Armenteros (23) tot het einde van het seizoen van Anderlecht. De aanvaller, die vorig seizoen tijdens de winterstop Heracles Almelo verruilde voor de Belgische topclub, wordt woensdag gekeurd.
Met de komst van de Zweed krijgt trainer Ronald Koeman zijn aanvallende versterking. De Rotterdammers hebben dringend een nieuwe impuls nodig, na de slechtste seizoenstart sinds vijftig jaar. Feyenoord opende de competitie met nederlagen tegen PEC Zwolle (2-1) en FC Twente (1-4) en maakten een lusteloze indruk.
Zondag speelt de ploeg De Klassieker tegen Ajax, daarna volgt een dubbele ontmoeting met het Russische Kuban Krasnodar in de play-offs van de Europa League.
Armenteros kam in 2006 als jeugdspeler naar SC Heerenveen, waar hij nooit het eerste elftal haalde. Hij brak door bij Heracles Almelo. In honderd competitiewedstrijden wist hij 26 keer te scoren. Toen vorig seizoen zijn contract afliep, toonde Feyenoord interesse, maar Armenteros koos voor Anderlecht.
Hij speelde vorig seizoen drie competitiewedstrijden voor de Belgische kampioen, waarin hij een keer scoorde. Afgelopen zondag begon hij in de basis van Anderlecht tegen AA Gent (4-1 winst), maar zijn kansen op speeltijd in Brussel zijn miniem, terwijl hij bij Feyenoord een rol zal krijgen rond spits Graziano Pellè. (vi.nl)
quote:Toen vorig seizoen zijn contract afliep, toonde Feyenoord interesse, maar Armenteros koos voor Anderlecht.
Heb je het nu over Larsson?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen speler met een individuele actie of enige vorm van creativiteit, toch? Het is beter dan niks.. maar had qua kwaliteiten liever El Hamdaoui erbij gehad.. als persoon juist niet.
Njah. Wel aardig juist, altijd wel fan geweest van die jongen. Vind het alleen moeilijk te zeggen waar hij moet komen te staan. Ken hem vooral als linksbuiten en spits en die posities zijn ingevuld als Boetius weer fit is.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Geen speler met een individuele actie of enige vorm van creativiteit, toch? Het is beter dan niks.. maar had qua kwaliteiten liever El Hamdaoui erbij gehad.. als persoon juist niet.
Klopt. Werd onder druk gezet door Heracles die er zo toch nog iets voor kregen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:24 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij ging in de winterstop en Anderlecht moest er voor dokken.. zo was het toch?
Henke? Ach ik ken Armenteros niet zo goed.. heeft er in een half jaartje Heracles een stuk of 9 ingeschoten, verder staat me er weinig van mij.. als hij iets creatiefs kan brengen zou dat mooi zijn..quote:
Kan er geen reet van.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Henke? Ach ik ken Armenteros niet zo goed.. heeft er in een half jaartje Heracles een stuk of 9 ingeschoten, verder staat me er weinig van mij.. als hij iets creatiefs kan brengen zou dat mooi zijn..
Wat mij wel bij staat is dat Armenteros nooit bekend stond als veelscorende speler.. kan me vaag een interview in VI herinneren waarin hij zei dat dat beter moest.. en opeens ging hij vaker scoren. Zal wel een aardige speler zijn, we zullen zien..quote:
Ik ga er maar van uit dat hij een niveau beter is dan Cise, Verhoek, Immers en Goosens. ALs hij dan ook op meerdere posities uit de voeten kan is het zeker een nuttige versterking, alleen ben ik bang dat hij hem niet op de plek van Immers neer gaat zetten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:18 schreef Caland het volgende:
Kan eigenlijk op alle posities voorin wel uit de voeten. Staat zelf het liefst in de spits.
Voor de volgende 2 wedstrijden zou ik eerder de prioriteit leggen bij het vervangen van Goossens/Cise.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:28 schreef Divje het volgende:
Lexie op de bankertje. Armenteros op 10. Tiki-Taka met Vilhena & Clasie. Bam.
Vooral een redelijk complete aanvaller. Pakte ook regelmatig een assist mee bij Heracles, ook op 9. Heb zo snel geen stats bij de hand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat mij wel bij staat is dat Armenteros nooit bekend stond als veelscorende speler.. kan me vaag een interview in VI herinneren waarin hij zei dat dat beter moest.. en opeens ging hij vaker scoren. Zal wel een aardige speler zijn, we zullen zien..
Dat was ik even vergeten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:31 schreef elCholo het volgende:
[..]
Voor de volgende 2 wedstrijden zou ik eerder de prioriteit leggen bij het vervangen van Goossens/Cise.
Als Boetius weer fit is, mag die idd op de plek van Immers.
Weinig goals bij Anderlecht zou hij die andere Suarez moeten opvolgen maar heeft te weinig gebracht.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:29 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat mij wel bij staat is dat Armenteros nooit bekend stond als veelscorende speler.. kan me vaag een interview in VI herinneren waarin hij zei dat dat beter moest.. en opeens ging hij vaker scoren. Zal wel een aardige speler zijn, we zullen zien..
Daar speelde hij diep in de spits?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral een redelijk complete aanvaller. Pakte ook regelmatig een assist mee bij Heracles, ook op 9. Heb zo snel geen stats bij de hand.
Nee. Hij speelde daar vooral op linksbuiten maar ook wel eens op 9. Dat laatste is meer zijn positie.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar speelde hij diep in de spits?
Dan zijn 100+ wedstrijden en 23 goals vrij mager.
De Noorse Iniesta hebben we alquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef elCholo het volgende:
Krijg nou de tering, dit is gewoon de Zweedse David Silva!
Deze video bevat inhoud van Eredivisie CV, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd voor je land.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:34 schreef elCholo het volgende:
Krijg nou de tering, dit is gewoon de Zweedse David Silva!
Dat zei men van Pelle ook op basis van statistieken hij heeft in ieder geval creativiteit.quote:
Ja ik ook wel. Maar eigenlijk meer als opvolger van Guidetti toen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
Armenteros
Hoopte al 2 jaar dat hij naar Feyenoord zou komen en nu is het zo ver. Speler met creativiteit, gochme en techniek. Precies wat we missen.
Ja, die heeft het ook geweldig gedaan in het buitenland.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef fantasyboy het volgende:
Ik ben er op dit moment niet positief over, ik had liever die el hamadoui gezien
Kijk eens bij de statistieken van Pelle voordat hij hier kwam.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk eens bij de statistieken van Pelle voordat hij hier kwam.
Gedaan? Mooi, opkankeren maar weer achterlijke.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Kijk eens bij de statistieken van Pelle voordat hij hier kwam.
Gedaan? Mooi, opkankeren maar weer achterlijke.
Erg benieuwd wie er straks het slachtoffer gaat worden. Of dat er uberhaupt een slachtoffer komt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:41 schreef fantasyboy het volgende:
Hij is niet gehaald voor de doelpunten maar voor de creativiteit denk ik....
Het lot.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Twee keer trek je echt niet de lot uit de loterij hoor.
En net of er met die Armenteros wel ineens de oplossing gevonden word.
Cissé of Goossens.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Erg benieuwd wie er straks het slachtoffer gaat worden. Of dat er uberhaupt een slachtoffer komt.
Als hij ook links voorin kan spelen hoeven we niet meer tegen Cisse aan te kijken.. en Goossens is ook geen wereldvoetballer.. laat dan Armenteros het er maar eens proberen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:39 schreef fantasyboy het volgende:
Ik hoop alleen niet dat vilhenna hiervan het slachtoffer gaat worden...
Ik word moe van figuren die alleen maar naar statistieken kijken. Statistieken zeggen niks over een speler. Dat was het punt wat ik probeerde te maken.quote:
Een speler kan een hoop veranderen hoor, als je het nodige voetbalverstand hebt kan je dat wel inzien hoop ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
Twee keer trek je echt niet de lot uit de loterij hoor.
En net of er met die Armenteros wel ineens de oplossing gevonden word.
Pardon.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lot.
Bakkal, Guidetti, Pelle. We gaan gewoon voor de 4.
Kan me het niet voorstellen eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Betekent dit dat Lex niet meer mee hoeft te doen?
Nadat Boetius weer fit is zou dat wel eens zo kunnen zijn jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Daar verwacht ik niet zoveel van. Dravertje. Cisse 0.8quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Manu nog (maar) 2 wedstrijden geschorst ook toch?
Zag hem net ook, vond 't wel lachenquote:
Nee, die is het lievelingetje van Koeman.. speelt altijdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Zie ik niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:47 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nadat Boetius weer fit is zou dat wel eens zo kunnen zijn ja
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:38 schreef Kerftminister het volgende:
Armenteros
Hoopte al 2 jaar dat hij naar Feyenoord zou komen en nu is het zo ver. Speler met creativiteit, gochme en techniek. Precies wat we missen.
Daar zijn jullie het levende bewijs van ja, maar een speler als Armenteros kan dat normaliter niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Een speler kan een hoop veranderen hoor, als je het nodige voetbalverstand hebt kan je dat wel inzien hoop ik.
Hahahahaha hattrick tegen Heracles.quote:
Dus jij denkt dat hij alleen gehaald wordt voor extra concurrentie is voor Boetius, Schaken, Cisse, Manu en Verhoek? En eventueel backup-spits achter Pellè?quote:
Dat clubjequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar zijn jullie het levende bewijs van ja, maar een speler als Armenteros kan dat normaliter niet.
Maar er gebeuren wel vreemdere dingen bij dat clubje, vooral als ze veel vertrouwen van het publiek en Koeman krijgen.
Ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:50 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat hij alleen gehaald wordt voor extra concurrentie is voor Boetius, Schaken, Cisse, Manu en Verhoek? En eventueel backup-spits achter Pellè?
Laten we het hopen.. dan meteen een hattrick tegen Saajax maken en we gaan weer een mooi seizoen tegemoet.quote:
BESTUUR TEGE DE MUUR!!!!!!!111!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:53 schreef Elan het volgende:
Zou toch wat zijn als het hier gewoon bij blijft.
Heeft hij ook een winkel ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Papierwinkel die in orde moet worden gemaakt etc..
Het is ook niet de verlosser ofzo. Maar wel een hele welkome toevoeging aan de huidige selectie. Als Pelle geblesseerd raakte had je voorheen gewoon met een kleine ramp te maken, nu niet meer.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Daar zijn jullie het levende bewijs van ja, maar een speler als Armenteros kan dat normaliter niet.
Maar er gebeuren wel vreemdere dingen bij dat clubje, vooral als ze veel vertrouwen van het publiek en Koeman krijgen.
Treurige jongen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:01 schreef fantasyboy het volgende:
Bij ajax krijgen ze dat altijd binnen 1 dag voor elkaar bij de knvb ...
Gaat Feyenoord niet lukken...
Wanneer Samuel Armenteros woensdag de medische keuring succesvol doorstaat, is hij zondag al inzetbaar in de Klassieker tegen Ajax. #ajafeyquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:01 schreef fantasyboy het volgende:
Bij ajax krijgen ze dat altijd binnen 1 dag voor elkaar bij de knvb ...
Gaat Feyenoord niet lukken...
Ik wil best die discussie weer aangaan Loek, maar ik denk dat we beide weten dat het tot niks zal leiden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:53 schreef Elan het volgende:
Zou toch wat zijn als het hier gewoon bij blijft.
Welke discussie?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:02 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wil best die discussie weer aangaan Loek, maar ik denk dat we beide weten dat het tot niks zal leiden.
Dat Feyenoord het geld niet heeft om te investeren in versterkingen. Dus dat je niet zo raar moet opkijken dat er niemand komt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke discussie?
Als dit de enige versterking zou blijken te zijn of de beoogde injectie is waar de Vrienden van Feyenoord het over heeft dan is het schrale armoe.
Beter toch? Als het een grotere speler geweest zou zijn geweest, dan zou je meer schulden krijgen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke discussie?
Als dit de enige versterking zou blijken te zijn of de beoogde injectie is waar de Vrienden van Feyenoord het over heeft dan is het schrale armoe.
Ah oke.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet de verlosser ofzo. Maar wel een hele welkome toevoeging aan de huidige selectie. Als Pelle geblesseerd raakte had je voorheen gewoon met een kleine ramp te maken, nu niet meer.
Ja dat zei je laatst ook al.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat Feyenoord het geld niet heeft om te investeren in versterkingen. Dus dat je niet zo raar moet opkijken dat er niemand komt.
Daarnaast is het zeer onverstandig om weer in zee te gaan met de 'vrienden' van Feyenoord.
Schulden die niet op het bordje van Feyenoord terecht komen aangezien er toch geen geld is. Iets met een kale kip.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Beter toch? Als het een grotere speler geweest zou zijn geweest, dan zou je meer schulden krijgen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:08 schreef fantasyboy het volgende:
Armenteros moet gewoon achter Pelle komen te spelen. Het meest logisch zou zijn Immers eruit.
Toch denk ik dat immers maar beter op het veld kan blijven staan op dit moment.
Zo langzamerhand moet clasie zijn kop maar gaan rollen....
Vilhenna, Immers Armenteros Schaken Pelle moeten gewoon in de basis
Clasie speelt al meer dan een half jaar op Jupiler League niveau. Had gewoon aan Lazio verkocht moeten wordenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:08 schreef fantasyboy het volgende:
ik dat immers maar beter op het veld kan blijven staan op dit moment.
Armenteros is een wisselspeler van Anderlecht he. Is echt niet zo goed.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:08 schreef fantasyboy het volgende:
Armenteros moet gewoon achter Pelle komen te spelen. Het meest logisch zou zijn Immers eruit.
Toch denk ik dat immers maar beter op het veld kan blijven staan op dit moment.
Vilhenna, Immers Armenteros Schaken Pelle moeten gewoon in de basis
Pelle een wisselspeler van Parma.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Armenteros is een wisselspeler van Anderlecht he. Is echt niet zo goed.
Anderlecht is beter als Feyenoord.....quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
goed is relatief.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
kloptquote:
Hij komt eraantwitter:Jeanpaulboetius twitterde op woensdag 14-08-2013 om 01:32:10Ben van Feyenoord, je weet zelf ben gestoord, voor voetbal pleeg ik een moord, ik doe m'n best en ben onderweg naar die open poort! #RapIeks reageer retweet
Achahbar heeft in 14 competitiewedstrijden niet één keer gescoord.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:36 schreef RetRy32 het volgende:
Hahahaha kut Koeman en Van Geel, kennen Achahbar niet, halen de schaduwspits van het 2de van Anderlecht.
Lmfao teringdebielen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:35 schreef elCholo het volgende:
Hij komt eraantwitter:Jeanpaulboetius twitterde op woensdag 14-08-2013 om 01:32:10Ben van Feyenoord, je weet zelf ben gestoord, voor voetbal pleeg ik een moord, ik doe m'n best en ben onderweg naar die open poort! #RapIeks reageer retweet
twitter:ImmersLex twitterde op woensdag 14-08-2013 om 02:43:14Ben ook van Feyenoord, m'n voeten zijn ontspoord, struikel over de bal en dan volgt een harde knal...naast. #Raplex reageer retweet
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 02:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]twitter:ImmersLex twitterde op woensdag 14-08-2013 om 02:43:14Ben ook van Feyenoord, m'n voeten zijn ontspoord, struikel over de bal en dan volgt een harde knal...naast. #Raplex reageer retweet
Armenteros is enkel gehaald om Kwiedetti naar de Kuip te lokken.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:25 schreef Caland het volgende:
AD: 'Extra versterking lijkt uit het rijtje van El Hamdaoui, Assaidi, Guidetti en Miyaichi te moeten komen.' #Feyenoord
Assaidi is al naar QPR toch?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:25 schreef Caland het volgende:
AD: 'Extra versterking lijkt uit het rijtje van El Hamdaoui, Assaidi, Guidetti en Miyaichi te moeten komen.' #Feyenoord
Achahbar.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:36 schreef RetRy32 het volgende:
Hahahaha kut Koeman en Van Geel, kennen Achahbar niet, halen de schaduwspits van het 2de van Anderlecht.
Lmfao teringdebielen.
Guidetti zou dus wel een aankoop zijn die mbv de VvF gerealiseerd zou worden...quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Assaidi is al naar QPR toch?
Guidetti zou natuurlijk bruut zijn, maar hoe gaat dat met Pèlle?
Fake-accountquote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:35 schreef elCholo het volgende:
Wat is dezetwitter:fr12live twitterde op woensdag 14-08-2013 om 08:46:10Feyenoord sprak met Tottenham Hotspur over een samenwerkingsverband. De Engelsen lijken echter voor Roda te kiezen (De Limburger) reageer retweet
Ik bedoelde Larssen, de topspits van Mario Been.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Henke? Ach ik ken Armenteros niet zo goed.. heeft er in een half jaartje Heracles een stuk of 9 ingeschoten, verder staat me er weinig van mij.. als hij iets creatiefs kan brengen zou dat mooi zijn..
Pelle is veel beter dan Guidetti.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Feijenoord-directiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:49 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wat is dezetwitter:fr12live twitterde op woensdag 14-08-2013 om 08:46:10Feyenoord sprak met Tottenham Hotspur over een samenwerkingsverband. De Engelsen lijken echter voor Roda te kiezen (De Limburger) reageer retweet
Ja, en sowieso wat nieuw bloed erbij is goed denk ik. Houdt onze spelers scherp.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:00 schreef Antaris het volgende:
Ik ben blij dat Armenteros is gekomen. Meestal wanneer spelers weinig speeltijd hebben gehad zijn vaak veel gretiger. Dat is wat Feyenoord nodig heeft.
Nee, volgens mij is Assaidi nog helemaal nergens heen. Maar Anderlecht is ruimte aan het creëren voor hem, onder andere door Armenteros aan ons te verhuren.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:42 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik moet nog zien of Guidetti op z'n oude niveau terug komt..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. En doe mij maar Guidetti.
Dit, kan ook uit de voeten als aanvallende middenvelder of desnoods spelen we 4-4-2.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet te vergelijken. En doe mij maar Guidetti.
Je hebt gelijk hoor, vrees alleen dat Armenteros nu ten onrechte door het bestuur als een soort verlosser wordt binnengehaald.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben wel blij met de komst van Armenteros. Leek mij altijd al een welkome versterking voor Feyenoord.
Kan op de vleugels uit de voeten, als ook in de spits en op de nummer 10 positie. Een multifunctionele speler met een goede techniek, snelheid en aardig scorend vermogen dus.
Ook goed nieuws dat er daanaast waarschijnlijk nog een (aanvallende) versterking bijkomt met behulp van de VvF. Ik hoop alleen dat ze hier niet teveel geld in steken (uiteindelijk willen ze daar toch rendement op maken en moet Feyenoord dit dus weer terugbetalen), verder hoop ik eerlijk gezegd niet dat ze met dat geld Guidetti terughalen.
Guidetti is natuurlijk een held, en zou een uitstekende aanjager voor de groep zijn. Maar hij ligt er nu al zolang uit. Volgens mij is hij nu nog steeds niet fit.
Een speler aankopen waarvan het twijfelachtig is hoe lang het nog duurt voordat hij weer fit is, en of hij uberhaupt ooit nog zijn niveau haalt, kan Feyenoord zich niet permiteren.
Ahaa.. die was ik alweer vergeten.. kan je nagaan wat een diepe indruk hij heeft achtergelaten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 08:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik bedoelde Larssen, de topspits van Mario Been.
[ afbeelding ]
Armenteros zou ik niet willen omschrijven als een speler zonder individuele actie of creativiteit. Het is geen Eriksen o.i.d., maar heeft toch wel een aardige techniek.
Wat is er mis met schaken? Ik vind schaken 1 van de gevaarlijkste aanvallers in de eredivisie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:46 schreef elCholo het volgende:
Ik hoop op Assaidi.
Boetius --- Pelle --- Assaidi
Armenteros
Schaken is altijd hetzelfde. Tegen Zwolle werd dat heel pijnlijk duidelijk, die back had hem helemaal in zijn zak. Zo gauw je een iets minder snelle back heb kan hij hem kloppen op snelheid, is dat niet het geval, is ie kansloos.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:47 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Wat is er mis met schaken? Ik vind schaken 1 van de gevaarlijkste aanvallers in de eredivisie.
Meestal als die het moeilijk heeft gaat de naar andere kant en dan is hij ineens wel gevaarlijk. Ik denk dat het probleem opgelost wordt als Boetius terugkomt.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schaken is altijd hetzelfde. Tegen Zwolle werd dat heel pijnlijk duidelijk, die back had hem helemaal in zijn zak. Zo gauw je een iets minder snelle back heb kan hij hem kloppen op snelheid, is dat niet het geval, is ie kansloos.
Hij is ook tegen Zwolle 3x zijn back voorbij gekomen. 2x had hij een goede voortzetting. Dat is weinig, maar als het wordt afgemaakt voor de goal is het genoeg.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schaken is altijd hetzelfde. Tegen Zwolle werd dat heel pijnlijk duidelijk, die back had hem helemaal in zijn zak. Zo gauw je een iets minder snelle back heb kan hij hem kloppen op snelheid, is dat niet het geval, is ie kansloos.
Heeft hij toen ook gedaan enkele keren, maar toen kwam her ook niet echt uit moet ik zeggen. Verder vorig seizoen wel aardig wat assists, maar ben er echt niet een fan van ofzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:52 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Meestal als die het moeilijk heeft gaat de naar andere kant en dan is hij ineens wel gevaarlijk. Ik denk dat het probleem opgelost wordt als Boetius terugkomt.
Met Verhoek ook, die hoeft ook maar per ongeluk 3 ballen goed voor de goal te slingeren, maar verder. Nah, ben daar echt niet fan van, wel de gevaarlijkste vleugelspeler op het moment bij ons nu Boetius geblesseerd is, maar bij gebrek aan beter..quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is ook tegen Zwolle 3x zijn back voorbij gekomen. 2x had hij een goede voortzetting. Dat is weinig, maar als het wordt afgemaakt voor de goal is het genoeg.
Nog veel vaker had hij balverlies of zette hij geen druk, waardoor Zwolle er makkelijk uit kon komen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij is ook tegen Zwolle 3x zijn back voorbij gekomen. 2x had hij een goede voortzetting. Dat is weinig, maar als het wordt afgemaakt voor de goal is het genoeg.
Lijkt me niet dat Miyaichi een optie is toch? Heeft onlangs zijn ribben gebroken en Wenger had aangegeven dat hij een kans gaat krijgen bij Arsenal.twitter:feyenoordpings twitterde op woensdag 14-08-2013 om 10:16:42Feyenoord wil naast Armenteros nog een aanvaller binnenhalen. Assaidi, Miyaichi, El Hamdaoui en Guidetti zijn opties. http://t.co/TwpzkF6rkK reageer retweet
Volgens mij heb je gelijk, bovendien moet hij daarna volgens mij opnieuw een werkvergunning verdienen, en die kans is een stuk kleiner sinds de laatste keer.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Lijkt me niet dat Miyaichi een optie is toch? Heeft onlangs zijn ribben gebroken en Wenger had aangegeven dat hij een kans gaat krijgen bij Arsenal.twitter:feyenoordpings twitterde op woensdag 14-08-2013 om 10:16:42Feyenoord wil naast Armenteros nog een aanvaller binnenhalen. Assaidi, Miyaichi, El Hamdaoui en Guidetti zijn opties. http://t.co/TwpzkF6rkK reageer retweet
Ik verwacht dat hij elke wedstrijd wel een paar voorzetten geeft, zeker als hij tegen matige backs speelt. Verder verwacht ik dat als hij niet in de wedstrijd zit, hij zeker probeert druk te zetten en meeverdedigd.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:34 schreef TC03 het volgende:
Wat verwachten mensen van Schaken? Buitenspeler zijn is een moeilijke positie omdat je je mannetje bij moet voorkomen en dat is gewoon lastig. Als dat een aantal wedstrijden niet lukt is dat jammer, maar dat is gewoon inherent aan elke buitenspeler. Als je dat wél elke week succesvol doet, zoals Robben destijds, zou je niet bij Feyenoord spelen hè.
Schaken is voor de eredivisie een prima buitenspeler. De alom geliefde Boëtius heeft zeker weten een véél lager rendement dan Schaken. Zeker bij Feyenoord moet je daar tevreden mee zijn aangezien er geen beter alternatief voor handen is.
Ambitieusquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Wie wil je eruit hebben? Clasie, Vilhena of Immers?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:50 schreef macca728 het volgende:
Gaan we met 6 aanvallers spelen ?
Goede middenvelder is meer nodig.
Of een goede keeperquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:50 schreef macca728 het volgende:
Gaan we met 6 aanvallers spelen ?
Goede middenvelder is meer nodig.
Ik denk dat een zekere keeper bijdraagt aan een zekere verdediging. En die oogt best onzeker op het moment.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:57 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Dat lijkt me het minst van belang op dit moment.
Immers en concurrentie voor Clasie.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wie wil je eruit hebben? Clasie, Vilhena of Immers?
Bij Heracles was het een leuke voetballer, bij Anderlecht hebben ze hem niet veel kansen gegeven volgensmij. Heeft na de winterstop maar 3 wedstrijden gespeeld. Zoals eerder gezegd in dit topic, zal het geen verlosser zijn, maar eerder wat vers bloed en een speler die creativiteit kan brengen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:57 schreef StevenQ het volgende:
van een speler die blijkbaar het niveau van Anderlecht al niet haalt mag je niet veel verwachten denk ik.
We hebben met Mulder gewoon een goede keeper voor de Eredvisie hoor. Heeft ons tegen Twente ook nog een aantal keer behoed voor een grotere nederlaag.quote:
misschien omdat het een leuke speler is voor Heracles maar niet voor een topclub?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
bij Anderlecht hebben ze hem niet veel kansen gegeven volgensmij. Heeft na de winterstop maar 3 wedstrijden gespeeld.
Ja, en hij helpt Twente in de wedstrijd bij 1-0quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We hebben met Mulder gewoon een goede keeper voor de Eredvisie hoor. Heeft ons tegen Twente ook nog een aantal keer behoed voor een grotere nederlaag.
Dit, plus dat hij op snelheid het gevaarlijkst in, in de omschakeling met een goede steekpaas, dan hoeft hij alleen maar een goede voorzet te geven. Als Pelle (of als Immers een keer gaat scoren, begint wel tijd te worden) er dan op tijd bij is, hoeft hij alleen zijn hoofd er tegenaan te zetten. Dan zeurt niemand meer over hem.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:34 schreef TC03 het volgende:
Wat verwachten mensen van Schaken? Buitenspeler zijn is een moeilijke positie omdat je je mannetje bij moet voorkomen en dat is gewoon lastig. Als dat een aantal wedstrijden niet lukt is dat jammer, maar dat is gewoon inherent aan elke buitenspeler. Als je dat wél elke week succesvol doet, zoals Robben destijds, zou je niet bij Feyenoord spelen hè.
Schaken is voor de eredivisie een prima buitenspeler. De alom geliefde Boëtius heeft zeker weten een véél lager rendement dan Schaken. Zeker bij Feyenoord moet je daar tevreden mee zijn aangezien er geen beter alternatief voor handen is.
twitter:fr12nl twitterde op woensdag 14-08-2013 om 11:47:54Van Hanegem: Liever El Hamdaoui dan Armenteros http://t.co/7j1AaeWnJU reageer retweet
Willem heeft het niet helemaal goed begrepen denk ik; weet niet dat er nog iemand gehaald gaat worden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:11 schreef arjan1212 het volgende:
Willem is het er niet mee eenstwitter:fr12nl twitterde op woensdag 14-08-2013 om 11:47:54Van Hanegem: Liever El Hamdaoui dan Armenteros http://t.co/7j1AaeWnJU reageer retweet
Willem is het nergens mee eens.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:11 schreef arjan1212 het volgende:
Willem is het er niet mee eenstwitter:fr12nl twitterde op woensdag 14-08-2013 om 11:47:54Van Hanegem: Liever El Hamdaoui dan Armenteros http://t.co/7j1AaeWnJU reageer retweet
Willem heeft een zwak voor Morco-voetballers. Armenteros biedt wat meer mogelijkheden, maar hij mist wel wat kansen. Kijken of Koeman er nog wat kan uit persen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:11 schreef arjan1212 het volgende:
twitter:VoetbalPrimeur twitterde op woensdag 14-08-2013 om 12:23:45RT @DemydeZeeuw: Tas ingepakt en klaar om te gaan. Heel veel succes bij je nieuwe club! @SamArmenteros http://t.co/kS83vqgrdM reageer retweet
Tja, de Tadicen en Eriksens van deze wereld zijn nou eenmaal niet haalbaar en dat zal nog wel een aantal jaren zo blijven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:02 schreef StevenQ het volgende:
[..]
misschien omdat het een leuke speler is voor Heracles maar niet voor een topclub?
Je kan dat soort spelers ook een keer scouten natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, de Tadicen en Eriksens van deze wereld zijn nou eenmaal niet haalbaar en dat zal nog wel een aantal jaren zo blijven.
Feyenoord kan zelfs een Gudelj al niet meer halen, hoe wil je dan zo'n uitgesproken (super)talent binnen hengelen?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Je kan dat soort spelers ook een keer scouten natuurlijk.
Dat het scoutingsapparaat verneukt is, is wel redelijk duidelijk, maar dat heb je niet binnen een week opgelost natuurlijk. Overigens nog steeds bizar dat dáár niet eens stappen in genomen worden, haal desnoods zo'n Pfijffers weg bij die school o.i.d. waar-ie nu zit.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:19 schreef macca728 het volgende:
Je kan dat soort spelers ook een keer scouten natuurlijk.
zeg ik toch, scouten, zo'n Finnbogason komt ook voor een paar ton naar Heerenveen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Feyenoord kan zelfs een Gudelj al niet meer halen, hoe wil je dan zo'n uitgesproken (super)talent binnen hengelen?
Boskamp moet toch ook wel een paar leuke spelers weten ?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat het scoutingsapparaat verneukt is, is wel redelijk duidelijk, maar dat heb je niet binnen een week opgelost natuurlijk. Overigens nog steeds bizar dat dáár niet eens stappen in genomen worden, haal desnoods zo'n Pfijffers weg bij die school o.i.d. waar-ie nu zit.
Ja leuk, scouten. Feyenoord kan die paar ton niet eens ophoesten. Denk je dat zo'n Fischer niet bij Feyenoord op de radar stond? Feyenoord kan geen miljoen betalen voor zo'n speler. En al helemaal niet de salarissen die nodig zijn om een type Eriksen en Tadic vast te houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
zeg ik toch, scouten, zo'n Finnbogason komt ook voor een paar ton naar Heerenveen.
En dan niet na 3 jaar eredivisie, dan zijn ze onhaalbaar ja.
Lijkt mij ook wel ja, ken verder zijn netwerk niet maar dat lijkt me geen slechte. En met hart voor de club zal het ook weer geen tonnen kosten; bovendien levert een goed scoutingsapparaat op den duur alleen maar centen op.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:30 schreef macca728 het volgende:
[..]
Boskamp moet toch ook wel een paar leuke spelers weten ?
Pelle en Immers kostten ook 3 miljoen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja leuk, scouten. Feyenoord kan die paar ton niet eens ophoesten. Denk je dat zo'n Fischer niet bij Feyenoord op de radar stond? Feyenoord kan geen miljoen betalen voor zo'n speler. En al helemaal niet de salarissen die nodig zijn om een type Eriksen en Tadic vast te houden.
Tadic verdient na zijn overgang van Groningen naar Twente 560k. Dat kan Feyenoord nog wel betalen. De transfersom niet nee, maar daarom dus scouten.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja leuk, scouten. Feyenoord kan die paar ton niet eens ophoesten. Denk je dat zo'n Fischer niet bij Feyenoord op de radar stond? Feyenoord kan geen miljoen betalen voor zo'n speler. En al helemaal niet de salarissen die nodig zijn om een type Eriksen en Tadic vast te houden.
Dat waren 'zekere' aankopen. Feyenoord kan niet gokken met het geld dat ze hebben. Als Feyenoord een talentje koopt, is er geen geld om de selectie direct te versterken terwijl dat wel nodig is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:33 schreef macca728 het volgende:
[..]
Pelle en Immers kostten ook 3 miljoen.
Voor 3 mio. kan je vijf á tien talenten halen, waarvan er bij een goede scouting sowieso één zal slagen. En beter zal slagen dan een Immers.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:35 schreef Typisch het volgende:
Dat waren 'zekere' aankopen. Feyenoord kan niet gokken met het geld dat ze hebben. Als Feyenoord een talentje koopt, is er geen geld om de selectie direct te versterken terwijl dat wel nodig is.
Ja, de scouting is belabberd maar zelfs als het goed was had je er vrij weinig aan met zo weinig geld.
Hij had volgens mij wel een hoop talenten in het vizier, als je hem zo hoort bij VI.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel ja, ken verder zijn netwerk niet maar dat lijkt me geen slechte. En met hart voor de club zal het ook weer geen tonnen kosten; bovendien levert een goed scoutingsapparaat op den duur alleen maar centen op.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor 3 mio. kan je vijf á tien talenten halen, waarvan er bij een goede scouting sowieso één zal slagen. En beter zal slagen dan een Immers.
We moeten ook niet doen alsof er helemáál geen cent te makken is hè. We kunnen Koevermans, Van Geel en Gudde nog steeds ¤ 1,2 miljoen onder hun drieën laten verdelen voor god-weet-ik-het en de financiële positie is gewoon zeer sterk verbeterd. Niet dat je gelijk kan gaan smijten, maar het scoutingsniveau van een (voormalig) SCH of een Heracles moet toch nog wel te evenaren zijn.
Gaan we weerrtwitter:Ilikefeyenoord twitterde op woensdag 14-08-2013 om 13:41:25RT voor John Guidetti - Come back! - Maak dit trending: #guidetticomeback #ilikefeyenoord reageer retweet
Huh? Elk talent geef je een contract van +/- 3 jaar. Dat betekent dat je er ongeveer +/- ¤ 300.000 betaald voor een spelen en dat ze dan per maand bruto +/- ¤ 2750,- verdienen. Neequote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:41 schreef nostra het volgende:
[..]
Voor 3 mio. kan je vijf á tien talenten halen, waarvan er bij een goede scouting sowieso één zal slagen. En beter zal slagen dan een Immers.
We moeten ook niet doen alsof er helemáál geen cent te makken is hè. We kunnen Koevermans, Van Geel en Gudde nog steeds ¤ 1,2 miljoen onder hun drieën laten verdelen voor god-weet-ik-het en de financiële positie is gewoon zeer sterk verbeterd. Niet dat je gelijk kan gaan smijten, maar het scoutingsniveau van een (voormalig) SCH of een Heracles moet toch nog wel te evenaren zijn.
Transfersom bedoel ik dan. Finnbogason komt voor een paar ton over van een Lokeren, een Virgil van Dijk was gratis voor Groningen, een Chadli kostte Twente vier ton. En ja, die moet je ook een contract aanbieden, maar dat geld pis je nu weg aan grootverdieners zoals Verhoek en Immers, die een stuk meer verdienen dan een net gescout talent zal doen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:48 schreef satecl het volgende:
Huh? Elk talent geef je een contract van +/- 3 jaar. Dat betekent dat je er ongeveer +/- ¤ 300.000 betaald voor een spelen en dat ze dan per maand bruto +/- ¤ 2750,- verdienen. Nee
Verder is het ook niet echt de bedoeling om een vreemdelingenlegioen van 7 man in de huidige jeugdopleiding te gooien.
Norwich City en Fulham hebben ook belangstelling.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:59 schreef elCholo het volgende:
Volgens deze Italiaanse site, zou Koeman weer gebeld hebben met Hamdaoui.
Maar die clubs hebben dan ook een sloot geld weggegooid aan spelers die geen pareltje bleken. Twente doet niet voor niets geen nieuwe aankopen, Groningen heeft ook pas op de plaats moeten maken afgelopen 2 jaar en ook Heerenveen heeft genoeg rondlopen dat niks presteert.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Transfersom bedoel ik dan. Finnbogason komt voor een paar ton over van een Lokeren, een Virgil van Dijk was gratis voor Groningen, een Chadli kostte Twente vier ton. En ja, die moet je ook een contract aanbieden, maar dat geld pis je nu weg aan grootverdieners zoals Verhoek en Immers, die een stuk meer verdienen dan een net gescout talent zal doen.
En natuurlijk pak je er niet zeven in één jaar nee, drie lijkt me zat.
Dus volgens jou moeten ze elk jaar 7 talenten kopen voor in totaal 3 miljoen? Daar komt salaris overheen voor al die 7 spelers wat neer zou komen op:quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:59 schreef nostra het volgende:
[..]
Transfersom bedoel ik dan. Finnbogason komt voor een paar ton over van een Lokeren, een Virgil van Dijk was gratis voor Groningen, een Chadli kostte Twente vier ton. En ja, die moet je ook een contract aanbieden, maar dat geld pis je nu weg aan grootverdieners zoals Verhoek en Immers, die een stuk meer verdienen dan een net gescout talent zal doen.
En natuurlijk pak je er niet zeven in één jaar nee, drie lijkt me zat.
Wat begrijp je niet aan "En natuurlijk pak je er niet zeven in één jaar nee, drie lijkt me zat."?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef satecl het volgende:
Dus volgens jou moeten ze elk jaar 7 talenten kopen voor in totaal 3 miljoen?
Zelfs de helft van die totale kosten kan Feyenoord niet betalen... En waarom zou Feyenoord gaan scouten? Laat ze maar opleiden, daar zijn ze beter in. Er loopt genoeg talent rond in Rotterdam en omstreken. En in de huidige jeugd natuurlijk.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "En natuurlijk pak je er niet zeven in één jaar nee, drie lijkt me zat."?
Vier miljoen is Feyenoord in drie jaar kwijt aan de salarissen van Verhoek en Immers. Dat geld is er dus heus wel, maar keuzes maken. Qua focus op opleiding: het is toch geen kwestie van óf óf en bovendien heeft het recente verleden wel duidelijk gemaakt dat veel van de toptalenten uit de eigen jeugd ook niet meer behouden kunnen blijven.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:17 schreef satecl het volgende:
Zelfs de helft van die totale kosten kan Feyenoord niet betalen... En waarom zou Feyenoord gaan scouten? Laat ze maar opleiden, daar zijn ze beter in. Er loopt genoeg talent rond in Rotterdam en omstreken. En in de huidige jeugd natuurlijk.
Ik zeg dat één op de vijf á tien het gaat redden, maar dat je met een fatsoenlijk scoutingapparaat wel nagenoeg zeker bent dát eentje het gaat redden als groot talent.quote:Maar ik blijf het leuk vinden dat mensen als jij voorbeelden gaan geven van voltreffers als Tadic. Maar dan niet over al die miskopen praten die ze daar gedaan hebben. En bakken met geld heeft gekost.
Dat geld was er ja. En dat is geinvesteerd in Verhoek en Immers. Met de hoop dat ze een toegevoegde waarde zouden hebben met Eredivisie ervaring, zodat het aangevuld kon worden met de huidige talenten. Pas als deze miskopen weer verkocht worden, zal er weer ruimte zijn. Het is toch niet voor niks dar VvF zich er nu mee gaat bemoeien? We hebben geen geld.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:24 schreef nostra het volgende:
[..]
Vier miljoen is Feyenoord in drie jaar kwijt aan de salarissen van Verhoek en Immers. Dat geld is er dus heus wel, maar keuzes maken. Qua focus op opleiding: het is toch geen kwestie van óf óf en bovendien heeft het recente verleden wel duidelijk gemaakt dat veel van de toptalenten uit de eigen jeugd ook niet meer behouden kunnen blijven.
[..]
Ik zeg dat één op de vijf á tien het gaat redden, maar dat je met een fatsoenlijk scoutingapparaat wel nagenoeg zeker bent dát eentje het gaat redden als groot talent.
Snap ik ook niet, zal niet zoveel moeten kosten. El Hamdaoui moet je niet willen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:20 schreef Akilla het volgende:
Al juich ik de komst van el hamdaoui toe, snap ik niet dat feyenoord niet bel hassani van sparta haalt, je ziet dat die goed kan ballen en precies een soort 10 is die wij wel kunnen gebruiken... zal veel minder salaris vragen + meer restwaarde...
Armenteros is voor de flanken gehaald, die eventueel ook in de spits kan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:30 schreef Elan het volgende:
Hoe ga je spelen met én Armenteros én Pelle én El Hamdaoui/Guidetti???
Zie meer heil in het huren van Ryo (al snap ik die optie niet want Ryo zou bij Arsenal blijven heeft Wenger gezegd) die Schaken is ook niet meer wat het vorig jaar was en is nog wel eens geblessed waardoor je terug moet vallen op iemand waar niemand vrolijk van word.
Caland zei gisteren dat hij het liefste op nummer 10 speelt. Dat zou betekenen dat Immers zijn plek in het geding is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:31 schreef satecl het volgende:
[..]
Armenteros is voor de flanken gehaald, die eventueel ook in de spits kan.
http://www.vi.nl/radio/ko(...)s-gaan-gebruiken.htm
Laten we het met z'n allen hopen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Caland zei gisteren dat hij het liefste op nummer 10 speelt. Dat zou betekenen dat Immers zijn plek in het geding is.
BMI zie ik liever weggaan.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:00 schreef Merkie het volgende:
Op VI staat trouwens het gerucht dat Juventus Janmaat wil voor ¤8,5 miljoen, for what it's worth.
Ja, die zouden we niet persé missen, en dan komt er een mooi bedrag vrij voor een aankoop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |