Immers een lijn naar achter is nutteloos, want dekken en ingrijpen kan hij niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat zijn de meningen hier over Immers een linie naar achteren? En dan laat je Vilhena wat meer spelen met de bal op 10. Ik bedoel, Vilhena houdt van de bal en de bal houdt van hem. Ik geloof wel dat Immers van de bal houdt maar ik denk dat de bal stervensbenauwd is voetbaltechnisch verkracht te worden door Immers.
Maar dan neem je dus gewoon afscheid van Immers.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Immers een lijn naar achter is nutteloos, want dekken en ingrijpen kan hij niet.
Passing en snel tikken is ook waardeloos.
Oh en die aannames![]()
Gewoon talent Singh de kans geven of Achahbar als diepe 10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
Immers is op elke positie een probleem. Beter kopen ze een type Bakkal met bepaalde inzicht en balvaardig mocht er ooit weer wat geld beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat zijn de meningen hier over Immers een linie naar achteren? En dan laat je Vilhena wat meer spelen met de bal op 10. Ik bedoel, Vilhena houdt van de bal en de bal houdt van hem. Ik geloof wel dat Immers van de bal houdt maar ik denk dat de bal stervensbenauwd is voetbaltechnisch verkracht te worden door Immers.
Ik zeg het je, Toivonen huren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Immers is op elke positie een probleem. Beter kopen ze een type Bakkal met bepaalde inzicht en balvaardig mocht er ooit weer wat geld beschikbaar zijn.
Dan kan Immers lekker naar de tribune.
Ja goeie grap man.quote:
Rotterdam ligt hoger op de landkaart.quote:
Nee, we hebben een nr.10 nodig die een aanval creëert en zelf ook kan afmaken... Oh wacht... Die hebben we al rondlopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Rotterdam ligt hoger op de landkaart.
Wel het type dat jullie nodig hebben, al is hij geen vriendjes met Clasie, geloof ik.
Wat is zijn situatie bij PSV eigenlijk? Totaal geen plaats meer voor hem? En hoeveel is ie waard? (beetje offtopic)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:03 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Rotterdam ligt hoger op de landkaart.
Wel het type dat jullie nodig hebben, al is hij geen vriendjes met Clasie, geloof ik.
Hij wilt naar een grotere competitie, prijs is sowieso hoger dan 5 miljoen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Wat is zijn situatie bij PSV eigenlijk? Totaal geen plaats meer voor hem? En hoeveel is ie waard? (beetje offtopic)
Wordt een slachting.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Feyenoord - Krasnodar op 29 Augustus om 21:00
Wat weet jij van Krasnodar dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wordt een slachting.
Krasnodar heeft zoooooveel kwaliteit ingeleverd... Dit kan gewoon niet mis gaan.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wordt een slachting.
Krasnodar heeft zoooooveel kwaliteit ingeleverd... Dit kan gewoon niet mis gaan.
Als je niet van Krasdonar kan winnen heb je ook gewoon niks in Europa te zoeken let's face it.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:24 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Wordt een slachting.
Eerst uit debielquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je niet van Krasdonar kan winnen heb je ook gewoon niks in Europa te zoeken let's face it.
Jammer dat we eerst thuis moeten.
Djibril Cissé is hun beste speler, ze hebben Xandao gehaald, Özbiliz (hun beste speler) is weg.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:28 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wat weet jij van Krasnodar dan?
Özbiliz hun beste spelerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:40 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Djibril Cissé is hun beste speler, ze hebben Xandao gehaald, Özbiliz (hun beste speler) is weg.
Dat is wat ik weet.
Voor de rest weet ik van Feyenoord dat er op elke positie een redelijke speler rondloopt, dat kan je niet zeggen over Kuban.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |