Als de stiefdochter niet ontkent. who knows..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het is stom om het als waarheid aan te nemen.
Begrijp je niet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
De toon verschilt nogal met wat effectief een "Haha grapje" aan het einde is.
Alleen omdat de dader geen strafblad heeft?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Boldface het volgende:
De discussie gaat om het feit dat de rechter nog veel lager straft dan de al aangepaste, lage strafeis. En dat alleen omdat de dader geen strafblad heeft. Dat stel ik ter discussie, want dat vind ik kwalijk.
Telegraaf.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef justanick het volgende:
[..]
Alleen omdat de dader geen strafblad heeft?
Waar haal je vandaan dat dit de enige motivatie is geweest?
Terwijl de complete strafmotivering hier in het topic staat. En de Tokkiegraaf vziw niet spreekt over 'uitsluitend' het blanco strafblad, elfletterig doet dat wel.quote:
Staat in de OP.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef justanick het volgende:
[..]
Alleen omdat de dader geen strafblad heeft?
Waar haal je vandaan dat dit de enige motivatie is geweest?
Uit het artikel in de OP:quote:
quote:De rechtbank acht het ,,ernstige misbruik” van het meisje bewezen, maar vindt dat de man de cel niet in hoeft omdat hij geen strafblad heeft.
Slechte verslaggeving.quote:
Ja, nogal een domme, kortzichtige interpretatie van de journalist.quote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef _Water_ het volgende:
[..]
Daar kan ik niet over oordelen want ik heb de motivering van deze rechter noch het strafvonnis kunnen lezen. Maar een ding is zeker: als we telkens weer wantrouwen laten zien in de rechterlijke macht, komt dat alleen maar slecht uit voor Nederland. En we gaan richting staat gebaseerd op anarchie/volkswoede worden.
Hoe succesvol zal dat zijn.quote:De Barnevelder moet zich wel verplicht laten behandelen voor zijn pedoseksuele gevoelens
Als je 15 jarigen en ouder neukt is er een prima kans dat je na afloop van de behandeling geen pedofiele gevoelens hebt.quote:
15 is toch niet zo jong? Waar is de pedofilie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je 15 jarigen en ouder neukt is er een prima kans dat je na afloop van de behandeling geen pedofiele gevoelens hebt.
Immers, het is zeer de vraag of hij ze nu al heeft...
Een paar dingen springen zo mij voor de geest:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Die staan gewoon in het topic alsmede een link naar de uitspraak...
Maar hier nogmaals de link:
http://uitspraken.rechtsp(...)I:NL:RBGEL:2013:2317
Dat is het punt dat ik poog te maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:01 schreef _Water_ het volgende:
15 is toch niet zo jong? Waar is de pedofilie?
Waar lees jij dat?quote:
Als het meisje nu *15* is, aangezien het gebeurde tussen 2004 en 2008 volgens de aanklacht, was zij destijds tussen 6 en 10 jaar oud.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:
Ze is *nu* 15.
Hoe oud was ze toen het allemaal begon?
Wat is de straf hiervoor in Turkije?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:32 schreef polderturk het volgende:
Te idioot voor woorden. En dit wordt een straf genoemd?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:01 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Vast weer een Telegraaf-bericht over hoe laag de straffen in NL zijn en zonder details te kennen er grof schande van te spreken.
Nee, ze was TOEN 15/16..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:12 schreef zarGon het volgende:
Ze is *nu* 15.
Hoe oud was ze toen het allemaal begon?
Nee, dat is een financieel delict. Daar moet je voor hangen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook geen strafblad, maar zou ik onder een boete voor door rood rijden uit kunnen komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |