abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130014097

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar YUR als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130014248
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:17 schreef hatsaflats het volgende:
Nou, was dat nou zo moeilijk

Je wilt niet weten hoe lang ik naar de knop "Confirm" heb zitten kijken.. :')

Maar ik ben blij dat ik de "grote" stap heb genomen. Nu de laatste 6 weken flink trainen naar een prachtig doel! :D
Deze week wel even rustig aan doen, want de spieren zijn toch wel wat gevoeliger dan ik dacht.
pi_130014482
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef Levitas het volgende:

[..]

Maar ik ben blij dat ik de "grote" stap heb genomen. Nu de laatste 6 weken flink trainen naar een prachtig doel! :D
Deze week wel even rustig aan doen, want de spieren zijn toch wel wat gevoeliger dan ik dacht.
Laat je niet gek maken door anderen. Ik heb genoeg mensen zich zien aanmelden voor evenementen waar ze niet klaar voor waren en dan een paar maanden later hun startnummer aanboden op marktplaats (of Facebook, of elders).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:02:52 #4
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130014547
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken door anderen. Ik heb genoeg mensen zich zien aanmelden voor evenementen waar ze niet klaar voor waren en dan een paar maanden later hun startnummer aanboden op marktplaats (of Facebook, of elders).
Maar over een paar maanden is het al achter de rug. :P
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:06:11 #5
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130014676
quote:

[..]

De stap van 15 naar 21 is natuurlijk niet heel klein, maar ook weer niet overdreven groot. Dus het zal je wel gaan lukken. Maar geef jezelf deze week wel even genoeg rust om wel fatsoenlijk te herstellen. Anders breek je je spieren alleen maar af in plaats van het laatste beetje opbouw naar de HM.
pi_130014996
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Het is niet zozeer de twijfel of ik het wel kan of niet. Ik weet dat ik het kan. Waar ik dan wel over twijfel, geen idee. De stap van 15 naar 21 km is geen kleine stap, maar ik heb nog wel 6 weken om kilometers te maken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Wolve000 het volgende:
Maar geef jezelf deze week wel even genoeg rust om wel fatsoenlijk te herstellen. Anders breek je je spieren alleen maar af in plaats van het laatste beetje opbouw naar de HM.
Precies. M`n schema geeft volgende week een rustweek aan, maar die schuif ik lekker naar voren. Dan kan ik volgende week weer verder gaan opbouwen naar m`n eerste HM :D
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:20:29 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130015222
Soms moet je gewoon kansen grijpen en risico's nemen. Je kan hoogstens spijt krijgen van het feit dat je het hebt gedaan, maar dat is imo nog altijd beter dan spijt krijgen van iets dat je niet hebt gedaan.
pi_130015318
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Soms moet je gewoon kansen grijpen en risico's nemen. Je kan hoogstens spijt krijgen van het feit dat je het hebt gedaan, maar dat is imo nog altijd beter dan spijt krijgen van iets dat je niet hebt gedaan.
Ik had toch wel spijt van hoe erg ik los was gegaan donderdag :')

Gister kon ik helemaal niks. Heb 3 km hard gelopen en op het laatst liep ik 8 km per uur of zo :')
pi_130015394
quote:
:Y Dat is de reden dat ik me in heb geschreven voor de VLM in april. Het is een groot doel, en als ik problemen ervaar áls ik word ingeloot, dan schroef ik 'm terug en defer ik m'n plaats naar 2015, maar stel je voor dát ik word ingeloot én het lukt hem om hem mooi en blessurevrij uit te lopen. Hoe tof zou dat zijn. :@

Realistisch blijven maar wel kijken wat er mogelijk kán zijn binnen die realiteit is wat 't lopen voor mij zeker op 't moment zo leuk maakt.
Ja doei.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:25:30 #10
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130015437
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik had toch wel spijt van hoe erg ik los was gegaan donderdag :')

Gister kon ik helemaal niks. Heb 3 km hard gelopen en op het laatst liep ik 8 km per uur of zo :')
Nja, je was er zelf bij en hebt de beslissing zelf gemaakt om dat te doen :)
pi_130015574
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef GotC het volgende:

[..]

Nja, je was er zelf bij en hebt de beslissing zelf gemaakt om dat te doen :)
Nee :') Het ging per ongeluk :') Afslagje gemist :')

Liep wat te hard om omdat ik gewoon lekker in het ritme zat. Alleen de laatste 2km ging ik wat stuk, maar gewoon afgemaakt natuurlijk. Had ook gevoel dat het meer door honger kwam dan door mijn conditie.

Als je 3 dagen er na er nog last van hebt valt het wel erg tegen :') Had niet het idee dat ik zo hard forceerde :')
pi_130015596
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanmorgen trouwens 85KG op de weegschaal *O*

Dat is -11.5KG sinds de marathon van Rotterdam en -52KG sinds mijn laatste gewicht hoogtepunt.
Kolere :o

en dan dacht ik hard te gaan met mijn 22kg :'(
pi_130015623
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Kolere :o

en dan dacht ik hard te gaan met mijn 22kg :'(
Jullie zijn allebei helden _O_ Super knap.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:30:22 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130015647
quote:
wat zij zegt!!

hier lekker gelopen, en ik moet zeggen dat de klote-dijk veel lekkerder loopt met wind in de rug!
had het idee om vandaag een lange duurloop te doen maar leek me achteraf niet verstandig dus het in een rustig tempo bij 15km gehouden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:31:53 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130015694
enne, Quoi en E.T, mooie plannen om de HM te ownen!!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:32:13 #16
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130015705
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:Y Dat is de reden dat ik me in heb geschreven voor de VLM in april. Het is een groot doel, en als ik problemen ervaar áls ik word ingeloot, dan schroef ik 'm terug en defer ik m'n plaats naar 2015, maar stel je voor dát ik word ingeloot én het lukt hem om hem mooi en blessurevrij uit te lopen. Hoe tof zou dat zijn. :@

Realistisch blijven maar wel kijken wat er mogelijk kán zijn binnen die realiteit is wat 't lopen voor mij zeker op 't moment zo leuk maakt.
Ik snap zeker wel waarom je je hebt ingeschreven :Y Het is een mooi, groot doel en als je wordt ingeloot, erg tof, dat is zeker!
Mja..als ik dan een mening erover mag vormen, vind ik het tegelijkertijd niet slim. Je hebt wel een HM op de planning staan, maar nog geen gelopen. Dan is inschrijven voor een M wellicht niet het allerbeste idee van co.uk :P Maar, just my 2 cents!
pi_130015739
Nogmaals: ik kijk naar wat m'n lichaam aankan, en als dat niet blijkt te werken, dan kan ik de plaats deferren. Dus hoe eerder ik begin met het meedoen aan de loting, hoe eerder ik kans maak om de VLM een keer te lopen, of dat nu april 2014 of 2016 is. Ik besef me dan ook dondersgoed dat ik nog een lange weg te gaan heb, en hoef hem niet ten koste van alles te lopen komende editie.
Ja doei.
pi_130015781
quote:
_O_
En daarom moet jij hier blijven posten ;)
pi_130015845
quote:

^O^
Anders ging je echt spijt krijgen!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:42:16 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130016059
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee :') Het ging per ongeluk :') Afslagje gemist :')

Liep wat te hard om omdat ik gewoon lekker in het ritme zat. Alleen de laatste 2km ging ik wat stuk, maar gewoon afgemaakt natuurlijk. Had ook gevoel dat het meer door honger kwam dan door mijn conditie.

Als je 3 dagen er na er nog last van hebt valt het wel erg tegen :') Had niet het idee dat ik zo hard forceerde :')
Dan alsnog had je niet door hoeven gaan he ;) En soms kan je idd dieper gaan dan wellicht goed voor je was :D Ach, leermomentje en doorgaan ^O^
pi_130016085
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:42 schreef GotC het volgende:

[..]

Dan alsnog had je niet door hoeven gaan he ;) En soms kan je idd dieper gaan dan wellicht goed voor je was :D Ach, leermomentje en doorgaan ^O^
Dat laatste was dus het geval :D Ik let wel op, maar dit keer had ik het niet zo door.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:43:29 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130016110
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nogmaals: ik kijk naar wat m'n lichaam aankan, en als dat niet blijkt te werken, dan kan ik de plaats deferren. Dus hoe eerder ik begin met het meedoen aan de loting, hoe eerder ik kans maak om de VLM een keer te lopen, of dat nu april 2014 of 2016 is. Ik besef me dan ook dondersgoed dat ik nog een lange weg te gaan heb, en hoef hem niet ten koste van alles te lopen komende editie.
Rustig maar hoor :D!
pi_130016154
Eindelijk weer eens lekker gelopen sinds mijn vakantie. In het bos, lekker zonnetje, klein buitje tussendoor. O+

Het enige vervelende is dat ik dus echt niet weet wat ik met het kabeltje van mijn oortjes moet. Ik loop met mijn telefoon in een armband en het kabeltje doe ik bij mijn mouw onder mijn shirt. Hij schuift alleen mega veel en ik moet hem iedere keer recht trekken. Heel irritant. Iemand tips?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:48:26 #24
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130016283
Stream....hoe later de start hoe warmer het loopje zaterdag ;) ....zie net dat ze 24 graden voorspellen
pi_130016301
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:44 schreef PollyEsther het volgende:
Eindelijk weer eens lekker gelopen sinds mijn vakantie. In het bos, lekker zonnetje, klein buitje tussendoor. O+

Het enige vervelende is dat ik dus echt niet weet wat ik met het kabeltje van mijn oortjes moet. Ik loop met mijn telefoon in een armband en het kabeltje doe ik bij mijn mouw onder mijn shirt. Hij schuift alleen mega veel en ik moet hem iedere keer recht trekken. Heel irritant. Iemand tips?
Ik wikkel 'm zo ver mogelijk op aan de armband en dan gewoon boven m'n shirt. Heb je maar een klein stuk kabel.
pi_130016431
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:49 schreef baggerbaas het volgende:

[..]

Ik wikkel 'm zo ver mogelijk op aan de armband en dan gewoon boven m'n shirt. Heb je maar een klein stuk kabel.
Volgende keer eens proberen. Thanks. :)
pi_130016464
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:49 schreef GotC het volgende:

[..]

CPC dus? :)
^O^
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:58:28 #28
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_130016636
Tijdje geleden hier veel gepost toen ik bezig was met een schema van runinfo. Daarmee van een conditie van 0 en 110kg mezelf naar een half uur aan een stuk en zo'n 100kg gebracht.

Daarna via de methode "elke keer wat verder" zat ik op een gegeven moment aan zo'n 10km aan een stuk in een uur, en zo'n 95kg. Helaas heb ik dit wat later verslonzen ;(

Nu wil ik er opnieuw vol tegenaan en ben ik begonnen met Evy 5 - 10. Heb nu 8 lessen gedaan en moet zeggen, bevalt (weer) heerlijk! Loopt heel relaxed met Evy, fijne muziek en hoe kinderachtig ook, positieve inhoudsloze feedback is ook gewoon lekker *O*

Ik wil nu weer terug naar de 10k in 1 uur, en het liefst onder de 90kg (nu zo'n 96 weer).

Welke koptelefoontjes gebruiken jullie om te lopen met muziek? Ik heb van die goedkope oordopjes geprobeerd met een haakje om je oor. Dat liep echt heel fijn, alleen na 3 keer lopen al stuk. Dus welke kunnen jullie aanraden op dat gebied? Thanks ^O^
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:01:22 #29
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130016734
veel succes en plezier tijdens je weg terug Boezelaar!
pi_130016800

SteelSeries Siberia in ears ^O^
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:04:57 #31
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130016879
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tijdje geleden hier veel gepost toen ik bezig was met een schema van runinfo. Daarmee van een conditie van 0 en 110kg mezelf naar een half uur aan een stuk en zo'n 100kg gebracht.

Daarna via de methode "elke keer wat verder" zat ik op een gegeven moment aan zo'n 10km aan een stuk in een uur, en zo'n 95kg. Helaas heb ik dit wat later verslonzen ;(

Nu wil ik er opnieuw vol tegenaan en ben ik begonnen met Evy 5 - 10. Heb nu 8 lessen gedaan en moet zeggen, bevalt (weer) heerlijk! Loopt heel relaxed met Evy, fijne muziek en hoe kinderachtig ook, positieve inhoudsloze feedback is ook gewoon lekker *O*

Ik wil nu weer terug naar de 10k in 1 uur, en het liefst onder de 90kg (nu zo'n 96 weer).

Welke koptelefoontjes gebruiken jullie om te lopen met muziek? Ik heb van die goedkope oordopjes geprobeerd met een haakje om je oor. Dat liep echt heel fijn, alleen na 3 keer lopen al stuk. Dus welke kunnen jullie aanraden op dat gebied? Thanks ^O^
Ik zweer bij deze

Succes!

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:44 schreef PollyEsther het volgende:

Je hebt klemmetjes daarvoor toch? Kun je je snoertje vastmaken aan je mouw, schuift er niks. Als ik muziek luister (soms), dan doe ik het snoer achterlangs en snoer het snoertje aan achter mijn oren (want daar zit zo'n stoppertje).

Goh, ik weet eigenlijk niet hoe al die dingetjes heten, maar ik hoop dat je me snapt :{
pi_130016925
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik zweer bij deze

Succes!

[..]

Je hebt klemmetjes daarvoor toch? Kun je je snoertje vastmaken aan je mouw, schuift er niks. Als ik muziek luister (soms), dan doe ik het snoer achterlangs en snoer het snoertje aan achter mijn oren (want daar zit zo'n stoppertje).

Goh, ik weet eigenlijk niet hoe al die dingetjes heten, maar ik hoop dat je me snapt :{
Ik snap 'm. Eens kijken waar die te verkrijgen zijn.
pi_130016994
quote:
Dat heb je geweldig verwoord!
pi_130017128
Welkom terug Boezelaar! :)
Ja doei.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:19:38 #35
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130017347
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:

Tof dat je weer bent gaan lopen! Het kost meer moeite en doorzettingsvermogen om weer een stukje 'terug' te moeten gaan in een schema dan ermee door te gaan, vind ik :Y Succes weer!

Oordopjes..ik zweer nog altijd bij oordopjes met zo'n haakje erachter ja. Mja, heb die ook al 100 jaar inmiddels :+. Was het geluid stuk of het oordopje zelf?
pi_130017391
In-ears hebben ook nog steeds mijn voorkeur, maar loop eigenlijk nog zelden met muziek.
Ja doei.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:26:24 #37
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_130017597
Geluid was stuk, je hoort gewoon niks meer, alleen als je rare capriolen uithaalt met draaien, drukken e.d. komt er nog eens wat door ...
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:27:55 #38
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130017666
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Geluid was stuk, je hoort gewoon niks meer, alleen als je rare capriolen uithaalt met draaien, drukken e.d. komt er nog eens wat door ...
Kabelbreuk. Dat gebeurt wel vaker na verloop van tijd, zeker met goedkopere setjes en als de draad veel "bewogen" wordt. Dus als ze verder bevielen, gewoon weer zo'n setje halen.
pi_130017756
Wat een toffe foto's van de vooroeverloop zijn er langsgekomen zeg, vooral die van YUR is echt leuk geworden.

Welkom terug Boezelaar. Ik gebruik nu zelf Philips oortjes die alleen in de oorschelp gaan met van die haakjes eraan. Oortjes die in de oorschelp gaan en niet in de gehoorgang geven wel wat minder goed geluid, maar bij mij had ik bij de oortjes die in de gehoorgang gaan dat ik na tijdje lopen mijn ademhaling heel goed hoorde wat ik nogal storend vond en met dat soort oortjes hoor je omgevingsgeluiden ook minder (en dus het verkeer om je heen).
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:30:37 #40
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_130017762
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:27 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Kabelbreuk. Dat gebeurt wel vaker na verloop van tijd, zeker met goedkopere setjes en als de draad veel "bewogen" wordt. Dus als ze verder bevielen, gewoon weer zo'n setje halen.
Mjah, heb nu in 8 lessen al 2 van die goedkope kutmerksetjes erdoor heen :')

Daarom nu voor een wat gevestigder merk wat mij betreft ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:33:11 #41
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130017853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Ik vind het bij duurdere altijd zo zonde dat ze stuk gaan. Dus dan liever setjes van 2 euro die het korter volhouden.

Bij mij gaan ze overigens stuk omdat ik met het snoer ga lopen prutsen als ik niet aan het typen ben. Gebruik ze niet bij het hardlopen, maar alleen op kantoor. :P
pi_130017976
Mja, Sennheiser is een wat gevestigder merk, maar wel een die vrij veel last van kabelbreuk heeft. Overigens heb ik evengoed een Sennheiser headset voor rennen, deze:

Bevalt wel goed, ik kan niet tegen in-ear dingen, en nog geen last van kabelbreuk. Maar ik loop ook niet zo vaak met muziek.

Strakjes een stukje lopen. Kijken waar m'n beentjes zin in hebben. M'n voeten hebben in ieder geval zin in de Mirage's :D. Nu eerst nog even een beetje bijkomen. Net testje gemaakt en dat duurde lang en was moeilijk en nu ben ik nog helemaal nerveus :') . Vet veel rekenen/wiskunde, en mijn middelbare schooltijd was wat afwijkend, dus dat heb ik nooit echt geleerd. Dus fingers crossed, maar ik vrees dat de sollicitatieprocedure gaat stranden bij stap 2.
pi_130018208
Karma is a bitch en als ik in God zou geloven, dan zou ik daarnet flink gestraft zijn voor mijn luie uitstelgedrag van vanmorgen. Na een paar uurtjes gamen, wasjes draaien en niksen zo'n 40 minuten geleden de deur uit gegaan. Het was immers al eventjes droog, dus kon ik wel gaan lopen. Onderweg begint het echt keihard te regenen en ik ben heerlijk doorweekt thuis gekomen. :D

GPS deed het niet, maar route bleek achteraf zo'n 3,7 km te zijn. In 25 minuten. Enkel zeurde op het eind alleen, maar het ging best aardig.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:44:20 #44
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130018255
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:43 schreef Gogo83 het volgende:
Karma is a bitch en als ik in God zou geloven, dan zou ik daarnet flink gestraft zijn voor mijn luie uitstelgedrag van vanmorgen. Na een paar uurtjes gamen, wasjes draaien en niksen zo'n 40 minuten geleden de deur uit gegaan. Het was immers al eventjes droog, dus kon ik wel gaan lopen. Onderweg begint het echt keihard te regenen en ik ben heerlijk doorweekt thuis gekomen. :D

GPS deed het niet, maar route bleek achteraf zo'n 3,7 km te zijn. In 25 minuten. Enkel zeurde op het eind alleen, maar het ging best aardig.
Maar niet gemiept en wel gelopen dus! ^O^
pi_130018603
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Maar niet gemiept en wel gelopen dus! ^O^
Klopt! En dus best lekker ook. Het mooie is; het is nu weer droog en de zon schijnt. :D
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:57:24 #46
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130018783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:43 schreef Gogo83 het volgende:

Sluit die satellieten niet uit. Onbetrouwbaar.

Goed dat je bent gegaan ^O^ Jullie zijn wel lekker eensgezind met jullie enkelklachten trouwens.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:58:53 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130018821
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

Sluit die satellieten niet uit. Onbetrouwbaar.

Goed dat je bent gegaan ^O^ Jullie zijn wel lekker eensgezind met jullie enkelklachten trouwens.
Echte liefde is.. blessures delen O+
pi_130018977
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:58 schreef GotC het volgende:

[..]

Echte liefde is.. blessures delen O+
Ik deel toch liever andere dingen. ;)
pi_130019034
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

mijn senheiser headphones hebben ook kabelbreuk geleden (gingen wel langer dan een paar keer mee overigens).
Steelseries zijn echt top, die heb ik al een jaar of twee en still going strong. En ik heb ze een keer op ibood gekocht, twee voor de prijs van een, dus ik heb nog een gloedjenieuw setje thuis liggen voor als deze het opgeven...
pi_130019152
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Stream....hoe later de start hoe warmer het loopje zaterdag ;) ....zie net dat ze 24 graden voorspellen
Des te lekkerder L'Ourthe wordt ;)
Enne, ik laat mijn vrouw 3 bier bestellen wanneer ik binnen kom... Dus ik zal maar doorlopen >:)
pi_130019211
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:

[..]

Enne, ik laat mijn vrouw 3 bier bestellen wanneer ik binnen kom... Dus ik zal maar doorlopen >:)
"Wijf, 3 bier!"
Ja doei.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:12:30 #52
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130019410
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:06 schreef streamnl het volgende:

[..]

Is da bier? Ik kan 'm niet vinden! Ofwel: google is not my friend.
pi_130019703
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:12 schreef Quoi het volgende:

[..]

Is da bier? Ik kan 'm niet vinden! Ofwel: google is not my friend.
Das de rivier waar we doorheen moeten :D
pi_130019718
Ik hoop dat ik, als ik eenmaal langere stukken kan lopen, ook zoveel afval. Moet er 20 kwijt en sta al maanden stil.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:19:59 #55
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130019737
Is dat die loop in de Ardennen die gewonnen was?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:20:43 #56
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130019773
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Das de rivier waar we doorheen moeten :D
Oops. Ik ook altijd met mijn bier-associatie :D
Leuk hoor, dat jullie de TdF gaan lopen. Kleine mini-vakantie, lijkt me!
pi_130019895
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef Wolve000 het volgende:
Is dat die loop in de Ardennen die gewonnen was?
Jup, kan niet wachten! :D
pi_130019926
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:20 schreef Quoi het volgende:

[..]

Oops. Ik ook altijd met mijn bier-associatie :D

Daar had ik echt geen last van hoor, dat ik meteen aan bier dacht... O-)
pi_130020121
Ik heb mijn vier nachten weer gehad, vanmorgen alle topics bij gelezen en de foto's gezien van het weekend. Ziet er gaaf uit!! Wat een leuke groep mensen bij elkaar:-) Super dat het in het echt ook zo klikt!

Ik ben nu sinds vrijdag aan het foamrollen, mijn zus had veel baat gehad bij haar blessures en ik had zoiets van baat het niet dan schaadt het niet. Toen ik dat ding op de post kreeg moest ik eerst hard lachen. zag er goedkoop uit en ik kon me niet voorstellen dat dat ding echt zo geweldig was als wat ik hier en daar gelezen had. Maar.....nu naar een paar dagen ben ik om! Mijn spieren voelen veel soepeler aan en waar ik de eerste dagen echt pijn had bij het rollen (buitenkant been van heup naar knie, wat voor een lopersknie nogal een goede oefening schijnt te zijn) voelt het nu al stukken beter, moet me nog wel ondersteunen. Ik pak gelijk alles mee, mijn rug en alle kanten van mijn benen. Met de oefeningen die ik probeer vol te houden voor mijn knie en het rustige lopen wat ik weer doe zie ik het wel weer zitten allemaal. Voel wel na het lopen dat het weer allemaal wat gevoeliger is, maar dat is na een dag wel weer over. Na een weekend werken en veel trappen lopen (het enige wat nog niet fijn aanvoelt) ook wel weer een stapje terug

Wat goed dat mensen zoveel af kunnen vallen. Ik zou ook wel een kilootje of vijf kwijt willen, maar ik hou veel te veel van lekker eten. Ik merkte het gelijk toen ik minder ging lopen, mijn buik leek met de dag te groeien :'( Ik hoop dat nu met het lopen ik ook wel weer wat meer gemotiveerd ben vooral 's avonds de tussendoortjes gezond te houden.
This whole world is wild at heart and weird on top
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:31:19 #60
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_130020205
doe es een linkje naar beeldmateriaal van dat foamrollen? Waarschijnlijk is het anders dan dat ik mij voorstel :P
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:33:16 #61
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130020292
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:31 schreef E.T. het volgende:
doe es een linkje naar beeldmateriaal van dat foamrollen? Waarschijnlijk is het anders dan dat ik mij voorstel :P
:D My thoughts. Ik zou eigenlijk best heel graag in de foam willen rollen.
pi_130020322
http://fysio-media.nl/beter-herstel-bij-gebruik-van-de-foamrol/

Er zijn ook op youtube verschillende filmpjes te vinden. De rol weegt niets, is vrij hard vandaar dat het best pijnlijk was de eerste keer. Je hebt verschillende soorten,
pi_130020414
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:19 schreef LadyOracle het volgende:
Ik hoop dat ik, als ik eenmaal langere stukken kan lopen, ook zoveel afval. Moet er 20 kwijt en sta al maanden stil.
Het is uiteindelijk een kwestie van gewoontes aanpassen. Als je langer loopt krijg je ook meer trek dus zal je geneigd zijn het extra calorieverbruik aan te vullen. Pas als je je realiseert dat je minder moet gaan eten, kun je afvallen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_130020421
Zijn trouwens wel betere sites met uitleg te vinden, net even snel gegoogeld en de eerste match hier geplaatst. Ik had in ieder geval nog nooit van zo'n ding gehoord.

Wat je al niet gaat doen in de hoop dat je van al je pijntjes afkomt (en dan het liefst zo snel mogelijk ;) )
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:37:00 #65
3011 E.T.
pi_130020460
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:33 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D My thoughts. Ik zou eigenlijk best heel graag in de foam willen rollen.
dat dus :D
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_130020515
Ik rol ook liever in de foam dan over de foam haha
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:39:00 #67
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130020540
En laat ik nu toch op PubMed zitten (database met medische artikelen). Ik vind zeker 2 wetenschappelijke studies naar de foam roll :)

Eentje kijkt of A of B (op een foam roll liggen) beter is voor je buikspieren:

Wat denken jullie?

quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:37 schreef E.T. het volgende:

[..]

dat dus :D
Wishful thinking. Helaas :D
pi_130020665
Het lijkt me niet lekker om er zo op te liggen, die van mij is maar 30 cm, vond ik duur zat om te proberen. Maar wie weet is het wel fijn....als ik dat ding onder mijn nek leg terwijl ik op mijn rug lig en heen en weer beweeg met mijn hoofd geeft dat een heel ontspannend gevoel. Getest met migraine dit weekend, dus daar is hij in ieder geval ook goed voor. Ach hoe simpel kunnen sommige dingen zijn. Ik heb ook wel gelezen dat mensen een deegroller of pvc pijp gebruiken als goedkoop alternatief
pi_130020867
Wow ik zie nu pas die finish-zweef foto van Yur, ziiieek vet :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_130021215
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Het is uiteindelijk een kwestie van gewoontes aanpassen. Als je langer loopt krijg je ook meer trek dus zal je geneigd zijn het extra calorieverbruik aan te vullen. Pas als je je realiseert dat je minder moet gaan eten, kun je afvallen.
Ja, maar afvallen op 2100 of 1800 kcal gaat al wel makkelijker dan op 1600 (al heb ik dat ook wel gedaan). Nu is het gewoon alleen ontbijt, lunch, diner, fruit en alles extra is gewoon te veel. Dat is wel karig. Als ik gewoon af en toe net wat meer kan zonder meteen dagen voor niks mezelf ingehouden te hebben ben ik al blij hoor.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_130021518
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ja, maar afvallen op 2100 of 1800 kcal gaat al wel makkelijker dan op 1600 (al heb ik dat ook wel gedaan). Nu is het gewoon alleen ontbijt, lunch, diner, fruit en alles extra is gewoon te veel. Dat is wel karig. Als ik gewoon af en toe net wat meer kan zonder meteen dagen voor niks mezelf ingehouden te hebben ben ik al blij hoor.
Hmm ja dat zal persoonlijk zijn, ik ervaar het niet zo. Voor mij is afvallen makkelijker in periodes waar ik niet heel fanatiek sport (al is dat bij mij nog steeds wel 2 a 3x per week), omdat je lichaam dan niet zo schreeuwt om eten ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:13:56 #72
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130022004
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:39 schreef Quoi het volgende:
En laat ik nu toch op PubMed zitten (database met medische artikelen). Ik vind zeker 2 wetenschappelijke studies naar de foam roll :)

Eentje kijkt of A of B (op een foam roll liggen) beter is voor je buikspieren:
[ afbeelding ]

Wat denken jullie?
Jullie respons was overweldigend.

Het antwoord is B.
"These results suggest that performing the single-legged hold exercise while in the hook-lying position on a round foam roll is useful for activating the abdominal muscles."

Ofwel: foam roll is zo gek nog niet.

korrel zout, want wel maar 19 gezonde proefpersonen :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:16:18 #73
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130022100
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef Quoi het volgende:

[..]

Het antwoord is B.
"These results suggest that performing the single-legged hold exercise while in the hook-lying position on a round foam roll is useful for activating the abdominal muscles."

he! ik kreeg niet eens tijd om te reageren....was even aan het na-trainen op de bank met een boek, waarbij het lezen precies 5 minuten duurde
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:17:23 #74
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130022157
maar in defence of the foam roll, ik heb er op FB ook veel goede berichten over gelezen
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:19:13 #75
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130022235
Als het op Facebook staat, moet het wel waar zijn!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:19:29 #76
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130022249
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

he! ik kreeg niet eens tijd om te reageren....was even aan het na-trainen op de bank met een boek, waarbij het lezen precies 5 minuten duurde
Na-trainen :D
Voortaan toch wat sneller reageren graag! ;)
pi_130022324
Zo, herstelloopje gehad. Eerste 2 km gingen vliegend, daarna werd ik gepikt in m'n knieholte (au), heel eventjes stilgestaan en toen werd ik weer wat duizelig. En m'n GPS blijkbaar ook, aan de fuckups te zien. Verderop werd ik ingehaald door een bekende op de fiets (die mij niet herkende van de achterkant), die wilde ik eigenlijk even inhalen en ik had geen zin in schreeuwen, dus een heel klein sprintje en toen bedacht ik dat ik eigenlijk helemaal geen zin in hem had :P

Naast studievakantie neem ik de rest van de week ook even hardloopvakantie. Hopelijk dat m'n lijf zich dan weer magischerwijs herstelt en ik daarna niet meer duizelig ga worden. En anders maar weer langs de huisarts, want ik moet potjandriedubbeltjes wel kunnen rennen.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:24:55 #78
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130022498
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:19 schreef Wolve000 het volgende:
Als het op Facebook staat, moet het wel waar zijn!
:Y ik heb hele wijze hardloopmensen ls facebook-vrienden en die zullen toch niet tegen me liegen??
pi_130022540
Het is dat mijn boekenkast tamelijk vol is en dat ik niet echt een boekensteun nodig heb, maar deze is wel heel cool:

pi_130023046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Hmm ja dat zal persoonlijk zijn, ik ervaar het niet zo. Voor mij is afvallen makkelijker in periodes waar ik niet heel fanatiek sport (al is dat bij mij nog steeds wel 2 a 3x per week), omdat je lichaam dan niet zo schreeuwt om eten ;)
Ik denk er nu ook al uren non-stop aan, dus dat maakt weinig verschil geloof ik :')
pi_130023102
Dat is gewoon ongezond...
Ja doei.
pi_130023136
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:26 schreef hatsaflats het volgende:
Het is dat mijn boekenkast tamelijk vol is en dat ik niet echt een boekensteun nodig heb, maar deze is wel heel cool:

[ afbeelding ]
_O_
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:43:45 #83
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130023286
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:38 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ik denk er nu ook al uren non-stop aan, dus dat maakt weinig verschil geloof ik :')
Dan eet je of veel te weinig, of het verkeerde soort eten (als in: te veel snelle energie).
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:50:21 #84
3011 E.T.
pi_130023558
*pagina bruggenloop maar weer dichtklikt*
Eerst even kijken hoe mijn bovenbenen zich houden in aanloop naar de 10km

Wijsheid sucks! :{
pi_130023647
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:43 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dan eet je of veel te weinig, of het verkeerde soort eten (als in: te veel snelle energie).
Ik ben gewoon moe, dan wil ik altijd de hele dag alleen maar slapen en als dat niet kan wil ik eten. Niks verontrustends of vreemds aan hoor. ;-)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:53:28 #86
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130023675
Och...
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:55:59 #87
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130023746
Hier staat al een pizzaatje in de oven. Halve pizza vóór de training, halve na de training.

Maar dat helpt niet, denk ik :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:58:38 #88
3011 E.T.
pi_130023820
Hier gewoon braaf sperzieboontjes, aardappelen en een schnitzel :) Kinderen eten er prima van, goede voedingsstoffen en laag in calorieen! Win-win! :)
pi_130023875
Volkoren wraps hier, vanavond, met gehakt, en groenten en verse guacamole enzo :9
Ja doei.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:01:37 #90
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130023898
Heb geloof ik al in geen 3 jaar meer een Schnitzel gehad. :o

Maar vanavond eet forum.fok.co.uk inderdaad wraps, omnomnom! :9
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:03:48 #91
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130023960
hier lasagne voor het koolhydraten herstel
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:05:01 #92
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130023998
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Volkoren wraps hier, vanavond, met gehakt, en groenten en verse guacamole enzo :9
Hmz, dat klinkt lekker.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:05:12 #93
3011 E.T.
pi_130024002
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier lasagne voor het koolhydraten herstel
die had je ook gewoon bij de italiaan moeten eten, zaterdag!
pi_130024056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Hmz, dat klinkt lekker.
Leuk ook vooral! Tafel vol met bakjes met wat kaas, guacamole, pepers, sla, paprika/ui/etc. gegrild, en dan lekker wraps maken aan tafel. Het ziet er altijd zo gezellig uit ook :@.
Ja doei.
pi_130024078
Ben vanavond alleen met eten, maar heb nog een prutje in de diepvries van vorige week met Thaise curry en boontjes. Lekker pittig!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:10:14 #96
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130024187
En zojuist besloten dat die andere helft pizza ook wel vóór kan :9
Andere menuutjes klinken ook :Y)

ik was verantwoordelijk voor de boodschapjes vandaag, en aangezien ik de ganze dag horizontaal op de bank heb doorgebracht met werken en Fok!en.... Gelukkig is Mr Q altijd een stuk gedisciplineerder ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:13:04 #97
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130024283
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:10 schreef Quoi het volgende:
En zojuist besloten dat die andere helft pizza ook wel vóór kan :9
Andere menuutjes klinken ook :Y)

ik was verantwoordelijk voor de boodschapjes vandaag, en aangezien ik de ganze dag horizontaal op de bank heb doorgebracht met werken en Fok!en.... Gelukkig is Mr Q altijd een stuk gedisciplineerder ;)
Lekker op tijd! :o

Ik ben uberhaupt pas over 2 uur thuis, dus zal nog even geduld moeten hebben...
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:13:51 #98
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130024324
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:05 schreef E.T. het volgende:

[..]

die had je ook gewoon bij de italiaan moeten eten, zaterdag!
misschien wel, toen had ik de keuze, nu niet.....eten wat de pot schaft.

en MoBlo, in aanloop naar een marathon heeft eten niets met gezelligheid te maken...puur onderdeel van de training ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:15:13 #99
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130024372
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:13 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

misschien wel, toen had ik de keuze, nu niet.....eten wat de pot schaft.

en MoBlo, in aanloop naar een marathon heeft eten niets met gezelligheid te maken...puur onderdeel van de training ;)
Gezellig functioneel eten, hoeft elkaar niet uit te sluiten toch?
pi_130024420
Mijn zoon komt uit zijn werk, trekt zijn hardloopschoenen aan en weg is hij. Zo leuk dat hij ook zo fanatiek is. Hij vertikt het alleen om mijn spibelt te lenen en loopt de hele tijd met zijn mobiel in zijn handen, lijkt me zo ongemakkelijk lopen. Zal morgen toch eens bij de Action kijken voor zo'n armding, misschien vindt hij dat wel wat (mij lijkt het me niets, geef mij maar de spibelt, maar ieder zijn ding)

Net op balkon even gekeken hoe hij liep, het pad richting het strand loopt hier precies achter. Tjonge wat gaat hij snel!!! Volgens mij was ik op die leeftijd helemaal niet sportief :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:16:44 #101
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130024426
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:15 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Gezellig functioneel eten, hoeft elkaar niet uit te sluiten toch?
alleen als je zoals wij afgelopen zaterdag volledig in taper-mode zaten, dan mag er zelfs een biertje bij
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:17:10 #102
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130024440
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:13 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Lekker op tijd! :o

Ik ben uberhaupt pas over 2 uur thuis, dus zal nog even geduld moeten hebben...
Ja, want trainen om 19:30 :) Als ik nog op werk ben, zorg ik dat ik daar rond 17u wat eet. Mooi hoe sport mij toch tot een soort van discipline drijft.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:17:29 #103
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130024448
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef Lula het volgende:
Mijn zoon komt uit zijn werk, trekt zijn hardloopschoenen aan en weg is hij. Zo leuk dat hij ook zo fanatiek is. Hij vertikt het alleen om mijn spibelt te lenen en loopt de hele tijd met zijn mobiel in zijn handen, lijkt me zo ongemakkelijk lopen. Zal morgen toch eens bij de Action kijken voor zo'n armding, misschien vindt hij dat wel wat (mij lijkt het me niets, geef mij maar de spibelt, maar ieder zijn ding)

Net op balkon even gekeken hoe hij liep, het pad richting het strand loopt hier precies achter. Tjonge wat gaat hij snel!!! Volgens mij was ik op die leeftijd helemaal niet sportief :)
O+
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:18:16 #104
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130024481
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:16 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

alleen als je zoals wij afgelopen zaterdag volledig in taper-mode zaten, dan mag er zelfs een biertje bij
Dan maar geen marathon. O-)
pi_130024493
En dan zegt hij als ik thuis kom dan heb je het eten wel klaar toch mam.....
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:19:27 #106
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130024523
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef Lula het volgende:
^O^ bij gebrek aan een vrouw is er altijd nog een moeder.....
pi_130024560
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Ja of die vrouwen er al zijn....bij de jongste vermoed ik van wel. De oudste heeft het te druk met zijn vrienden. Gelukkig waarderen ze mijn kookkunsten en zijn ze niet bang voor pittig en veel knoflook;-)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:20:28 #108
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130024565
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef Lula het volgende:
En dan lekker zo'n stinkerd aan tafel...

Daarom ben ik ook maar gaan lopen, dan kan ik er tenminste tegenin gaan stinken. ^)
pi_130024584
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:20 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

En dan lekker zo'n stinkerd aan tafel...

Daarom ben ik ook maar gaan lopen, dan kan ik er tenminste tegenin gaan stinken. ^)
Hij gaat eerst maar douchen:-)))
pi_130024606
Ik was zondag bij m'n ouders en ik kreeg een broodje gebakken ei :')

Ik ga strakjes risotto maken. Met gerookte kip, tuinbonen en geitenkaas. Hopelijk proef ik dan de tuinbonen niet meer.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:23:01 #111
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130024666
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:20 schreef Lula het volgende:

[..]

Hij gaat eerst maar douchen:-)))
alleen joggers-zweet stinkt, runners-zweet ruikt naar high octane endorfine
pi_130024669
Ik krijg honger van al die eetposts, ga de keuken maar in. Pesto aardappeltjes, sperziebonen met tomaat en een lekkere kip cordonbleu, lekker makkelijk aangezien ik al meer dan 24 uur wakker ben
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:23:45 #113
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130024698
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:19 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Alleen jammer dat er nooit is gejaagd als ik thuiskom ;)
Hier zijn de rollen trouwens omgedraaid.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef hatsaflats het volgende:

Ik ga strakjes risotto maken. Met gerookte kip, tuinbonen en geitenkaas. Hopelijk proef ik dan de tuinbonen niet meer.
Moet je sugersnaps doen, lekkerder :) En pijnboompitjes! En citroen door je risotto! Ik houd van dat gerecht.
pi_130024717
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

alleen joggers-zweet stinkt, runners-zweet ruikt naar high octane endorfine
Oeps dan stink ik en moet hij dus naar meer ruiken. Ik kan mezelf helaas nog geen runner noemen ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:25:24 #115
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130024768
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:24 schreef Lula het volgende:

[..]

Oeps dan stink ik en moet hij dus naar meer ruiken. Ik kan mezelf helaas nog geen runner noemen ;)
tuurlijk wel, kom vaak genoeg stats tegen!
pi_130024769
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef Quoi het volgende:

[..]

Alleen jammer dat er nooit is gejaagd als ik thuiskom ;)
Hier zijn de rollen trouwens omgedraaid.

[..]

Moet je sugersnaps doen, lekkerder :) En pijnboompitjes! En citroen door je risotto! Ik houd van dat gerecht.
Die vind ik ook niet zo lekker :P Maar ik heb sinds kort een abonnement op zo'n bio groentepakket, en daar zaten tuinbonen in. En die moeten op. En ik ben nog luier dan jij, ik ga helemaal geen boodschappen doen vandaag ;)
pi_130024797
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

tuurlijk wel, kom vaak genoeg stats tegen!
Ja dan zie je ook de tempo en die paar zielige minuten die ik nu loop. Maar ik ben nu al heel erg blij met die paar minuten dat dan weer wel

En nu echt naar de keuken voor ik straks twee kinderen op mijn dak krijg waarom ik achter de pc zit en niet achter het fornuis sta haha
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:26:55 #118
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130024811
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:25 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Die vind ik ook niet zo lekker :P Maar ik heb sinds kort een abonnement op zo'n bio groentepakket, en daar zaten tuinbonen in. En die moeten op. En ik ben nog luier dan jij, ik ga helemaal geen boodschappen doen vandaag ;)
Leuk zo'n pakket!

die pizza's lagen nog in de vriezer
pi_130024946
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:13 schreef Quoi het volgende:

Het antwoord is B.

Interessant.
En Jero zei het al, het is idd een rivier ipv bier :D

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:23 schreef Lula het volgende:
Ik krijg honger van al die eetposts, ga de keuken maar in. Pesto aardappeltjes, sperziebonen met tomaat en een lekkere kip cordonbleu, lekker makkelijk aangezien ik al meer dan 24 uur wakker ben
Ik krijg er ook honger van maar hier is het vandaag net andersom. Mijn vrouw komt net thuis, klagend dat ze moet gaan lopen ipv een klein middagdutje. Loopt klagend naar boven, komt klagend in sportkleren naar beneden en trekt haar schoenen aan en ze was weg. O+
Dadelijk komt ze vrolijk terug en is ze blij dat ze toch gegaan is. :D
Hier vanavond oer-Hollandse kost. Stamp met rookworst :Y)
Zal maar gaan beginnen met de aardappels te schillen. Ieder alvast smakelijk eten.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:31:52 #120
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130025002
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:21 schreef hatsaflats het volgende:

Als je tuinbonen niks vind, waarom haal/kook/eet je ze dan? :o

-edit- oh, een pakket!
pi_130025024
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:26 schreef Quoi het volgende:

[..]

Leuk zo'n pakket!

die pizza's lagen nog in de vriezer
Anders eet ik alleen maar tomaat, champignons en sperziebonen. En af en toe spinazie. Maar best vaak ook geen groente :P Volgende week krijg ik bietjes, courgette, ijsbergsla, komkommer, peren en druiven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:31 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Als je tuinbonen niks vind, waarom haal/kook/eet je ze dan? :o
Omdat ze dus in m'n groentepakkeet zaten, spuit 11 ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:33:11 #122
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130025036
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Anders eet ik alleen maar tomaat, champignons en sperziebonen. En af en toe spinazie. Maar best vaak ook geen groente :P Volgende week krijg ik bietjes, courgette, ijsbergsla, komkommer, peren en druiven.

[..]

Omdat ze dus in m'n groentepakkeet zaten, spuit 11 ;)
Was nog niet helemaal naar beneden gescrolt. Er wordt hier veels te veel geouwehoerd. O-)
pi_130025312
Oew, stamppot in de zomer, moet er niet aan denken. In de winter trouwens ook niet.
pi_130025417
Rauwe andijviestamp met spekjes en knoflook en creme fraiche O+
Ja doei.
pi_130025461
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
Rauwe andijviestamp met spekjes en knoflook en creme fraiche O+
:9
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:45:42 #126
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130025507
Hop, ook ingeschreven voor de Good Form Running clinic op 8 September.
pi_130025510
Hey hatsa, ik heb ook zo'n biopakket. Ideaal voor luie personen die wel koken :7
Deze week eikenbladsla, raapstelen, sperziebonen, rode bieten, gele paprika, appels en peren.

Nu eten koken en rond half 9 weer op pad met evy. Les 8 voor vandaag
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:46:50 #128
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130025547
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Hop, ook ingeschreven voor de Good Form Running clinic op 8 September.
Gezellig! Eens kijken of jij ook nog te redden bent.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:53:55 #129
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130025790
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:46 schreef Quoi het volgende:

[..]

Gezellig! Eens kijken of jij ook nog te redden bent.
Gelet op het feit dat mijn vrouw roept dat ik "raar" loop vrees ik dat ik gek lopend door het leven zal gaan. Clinic of niet.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:55:03 #130
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130025823
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:40 schreef bloodymary1 het volgende:
Oew, stamppot in de zomer, moet er niet aan denken. In de winter trouwens ook niet.
Spinaziestampot is erg lekker, met slavink... oeeeeeee

Stampotten in de zomer zijn goed te doen, op Aruba eten we regelmatig wortelstampot.
pi_130025888
Wat voor lichtjes/reflectors dragen jullie? Het wordt 's avonds al weer sneller donker dan verwacht!
pi_130025890
Paksoistamppot met rookkaas :9
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:57:26 #133
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_130025904
Stamppot, hmm past wel bij het weer hier... Eens bedenken of dat dat zou lukken.

Zojuist 4 km gaan lopen, ik snap waarom dat iedereen hier op de dijk loopt, man dat gaat omhoog. Nu tijd om daar de komende 6 maanden beter in te worden, en dan te vliegen op de Antwerp 10 miles. Endo linkje komt nog, eerst douchen, naar het wassalon en winkel...
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_130025916
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:45 schreef douche-eendje het volgende:
Hey hatsa, ik heb ook zo'n biopakket. Ideaal voor luie personen die wel koken :7
Deze week eikenbladsla, raapstelen, sperziebonen, rode bieten, gele paprika, appels en peren.

Nu eten koken en rond half 9 weer op pad met evy. Les 8 voor vandaag
Ik vind het ook leuk! Maar echt voor luie mensen: ik hoef vooral niet meer na te denken over welke groente ik moet eten, maar zoals nu moet ik voor het eerst in 20 jaar tuinbonen gaan doppen, en m'n bietjes zullen ook wel niet voorgekookt zijn ;)
pi_130026152
Wat grappig zo'n pakket. Komen ze dat dan brengen of zo, hoe werkt dat?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:30:00 #136
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130026906
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Gelet op het feit dat mijn vrouw roept dat ik "raar" loop vrees ik dat ik gek lopend door het leven zal gaan. Clinic of niet.
dat is een vrouwenkwaaltje....het wordt mij ook vaak verweten door Mrs.RD
pi_130026925
Schippers _O_
pi_130026977
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:05 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat grappig zo'n pakket. Komen ze dat dan brengen of zo, hoe werkt dat?
Nee, ik haal het elke week bij de natuurwinkel en dan betaal ik vooruit voor de volgende week. Ik heb het via http://www.odin.nl/ maar je hebt ook http://www.proef.nu/proef-vitatas/ En afhankelijk van je regio nog wel meer. In Zuid-Holland zitten er wel een aantal die het thuis komen brengen. Ik bedenk op basis van de inhoud meteen wat ik de eerste paar dagen ga eten, dus ik doe dan meteen daarvoor boodschappen. Donderdag bietjes met makreel :9
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:32:30 #139
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130026995
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:30 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat is een vrouwenkwaaltje....het wordt mij ook vaak verweten door Mrs.RD
Vrouwen hebben de illusie dat ze altijd gelijk hebben.
pi_130027625
Nog een extra rustdagje en dan mijn loopweek beginnen, op de woensdag, jawel. 10km club run, vrijdag een korte interval op de baan, zaterdag misschien een park-run en zondag LDL van km of 15.
Ja doei.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:52:12 #141
3011 E.T.
pi_130027772
quote:
Beste Eloïse Swets,

Bedankt voor je inschrijving voor de Zilveren Kruis Bruggenloop Rotterdam 2013.

Uiterlijk in de laatste week voorafgaand aan het evenement ontvang je een envelop met daarin je startnummer en de Tag voor de tijdregistratie.
O-)
pi_130027811
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:52 schreef E.T. het volgende:

[..]

O-)
*O*

Leuk!
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:54:22 #143
155227 crew  Guppy
dus
pi_130027854
quote:

[..]

O-)
:o

:D

*O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130027876
quote:

[..]

O-)
Leuk!
Ja doei.
pi_130027939
quote:

[..]

O-)
Hoe ver is dat?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:57:50 #146
3011 E.T.
pi_130027967
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:56 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Hoe ver is dat?
15km :o
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:57:55 #147
155227 crew  Guppy
dus
pi_130027969
Ik heb overigens besloten ook maar een hardlooprustweekje te doen. Er zit nog steeds een scheenpijntje, en dat mag rustig herstellen van mij.
En als ik dan toch een rustweekje moet doen, kan het maar beter nu. Superdrukke week voor de boeg, dus als het dan toch moet, dan maar nu. Betekent alleen wel extra grondoefeningetjes!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130027981
Wauw! Mooi doel... maar dat is dit jaar nog! Toch?
pi_130027985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:32 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nee, ik haal het elke week bij de natuurwinkel en dan betaal ik vooruit voor de volgende week. Ik heb het via http://www.odin.nl/ maar je hebt ook http://www.proef.nu/proef-vitatas/ En afhankelijk van je regio nog wel meer. In Zuid-Holland zitten er wel een aantal die het thuis komen brengen. Ik bedenk op basis van de inhoud meteen wat ik de eerste paar dagen ga eten, dus ik doe dan meteen daarvoor boodschappen. Donderdag bietjes met makreel :9
Natuurwinkel inderdaad, maar er zijn ook wat groenteboeren/andere winkels die ze verkopen :). Ik heb de vitatas al een paar jaar, daarvoor de odin gehad. Vind het ook erg fijn!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:01:21 #150
3011 E.T.
pi_130028084
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Wauw! Mooi doel... maar dat is dit jaar nog! Toch?
uhuh... 8 december
pi_130028096
Ah, dan heb je nog even. Gaat lukken!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:03:12 #152
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130028150
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb overigens besloten ook maar een hardlooprustweekje te doen. Er zit nog steeds een scheenpijntje, en dat mag rustig herstellen van mij.
Ik heb die ook lichtjes, merk dat ik weer aan het overbelasten ben. Maar ik vind het zo fijn om te doen.. -O-
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130028225
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
En als ik dan toch een rustweekje moet doen, kan het maar beter nu. Superdrukke week voor de boeg, dus als het dan toch moet, dan maar nu. Betekent alleen wel extra grondoefeningetjes!
Hardlooprustweekje boks!

Wel vervelend Gup. Hopelijk is het over een weekje wel weer beter (en ook sowieso weer rustiger).
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:15:13 #154
155227 crew  Guppy
dus
pi_130028583
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb die ook lichtjes, merk dat ik weer aan het overbelasten ben. Maar ik vind het zo fijn om te doen.. -O-
Ik ook -O- maar ik kan het beter nu maar even rustig aan doen. Liever dat dan erger maken

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:05 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hardlooprustweekje boks!

Wel vervelend Gup. Hopelijk is het over een weekje wel weer beter (en ook sowieso weer rustiger).
Komt vast wel goed :* en met jou ook!
pi_130028684
Ik vind die polsstookhoogspringsters wel te gespierd trouwens.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:19:37 #156
155227 crew  Guppy
dus
pi_130028767
Maar het is ook nogal wat, helemaal aan die stok omhoog :o
pi_130028808
quote:

O-)
Leuk! ^O^

* streamnl wilt zich ook weer inschrijven voor een nieuw wedstrijd maar heeft er nog genoeg staan voor dit jaar :')
pi_130028892
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar het is ook nogal wat, helemaal aan die stok omhoog :o
Ik vind het ook heel knap wat ze doen hoor! Mij niet gezien :D Hoe ver die kogelstootsters die kogels stoten is ook wonderbaarlijk en die zijn echt heel groot en breed :P Functionele lichamen, dat zeker, maar mooi.. ;)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:23:34 #159
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130028923
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb tijdens het lopen geen pijn, maar voel wel op elke scheen 1/2 gevoelige plekjes als ik over het bot wrijf... is dat ook overbelasting?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:24:55 #160
155227 crew  Guppy
dus
pi_130028977
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:22 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik vind het ook heel knap wat ze doen hoor! Mij niet gezien :D Hoe ver die kogelstootsters die kogels stoten is ook wonderbaarlijk en die zijn echt heel groot en breed :P Functionele lichamen, dat zeker, maar mooi.. ;)
Nee, mooi is het niet :P maar goed, dat zijn turners bijvoorbeeld ook niet per se. En pro marathonlopers ook niet. De 10kampers, die waren :9 van de week
pi_130029132
Zo daar ging ze relatief makkelijk overheen
pi_130029160
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:24 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Nee, mooi is het niet :P maar goed, dat zijn turners bijvoorbeeld ook niet per se. En pro marathonlopers ook niet. De 10kampers, die waren :9 van de week
De 10kampers heb ik gemist :( Wel wat 7kampsters gezien, dat zag er ook wel goed uit! Die steeplechasers zijn ook weer heel magertjes. Sprinters zijn ook altijd nog wel goed gebouwd.
pi_130029290
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:23 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb tijdens het lopen geen pijn, maar voel wel op elke scheen 1/2 gevoelige plekjes als ik over het bot wrijf... is dat ook overbelasting?
Ik ben geen medisch specialist, maar ik zou niet direct zeggen dat je al een overbelasting te pakken hebt. Wel een teken dat je op moet letten denk ik.
Ik had in eerste instantie ook geen pijn tijdens het lopen maar sprong tegen het plafond omhoog als iemand eraan zat. Even in de gaten houden dus.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:34:15 #164
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130029327
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:32 schreef Nirak het volgende:

[..]

Ik ben geen medisch specialist, maar ik zou niet direct zeggen dat je al een overbelasting te pakken hebt. Wel een teken dat je op moet letten denk ik.
Ik had in eerste instantie ook geen pijn tijdens het lopen maar sprong tegen het plafond omhoog als iemand eraan zat. Even in de gaten houden dus.
Ja echt gevoelig is het ook niet, maar voel het wel op 1 of 2 plaatsen, net als een 2 dagen oude blauwe plek ofzo.. thanks :).
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:37:11 #165
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130029435
En mijn loopje van vandaag. Had geen oordopjes in maar de training op speaker (geprogrammeerd in Endomondo). Was gestart met de 1ste minuut high intensity, toen had ik de low intensity aankondiging gemist... dus dat ging wat rommelig :').

SPOILER
pi_130029954
James :o
pi_130030291
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:37 schreef Debsterr het volgende:
En mijn loopje van vandaag. Had geen oordopjes in maar de training op speaker (geprogrammeerd in Endomondo). Was gestart met de 1ste minuut high intensity, toen had ik de low intensity aankondiging gemist... dus dat ging wat rommelig :').

SPOILER
Naar je loopschema kijkende kun je al eens proberen om de stukjes die je moet hardlopen wat relaxter te doen, maar ik weet niet of je schema klopt, want je wandelstukken gaan ook al sneller dan ik hardloop en de lijntjes pieken continue.
Hardlopen moet je lichaam aan wennen, dus te hard (letterlijk) van stapel lopen is niet handig. Nu telt de duur (hoe lang je hardloopt), als je eenmaal een poosje loopt komt tempo pas aan bod. Uitgangspunt is dat je een theekransje moet kunnen houden tijdens het lopen. Als je niet uitgebreid een gesprek kunt voeren dan loop je te snel.
Loopt dat lekker trouwens in het de genneperparken? Lijkt me zo druk of valt dat mee?
pi_130030514
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:02 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ik deel toch liever andere dingen. ;)
Zoals een nieuwe profielfoto op Endomondo? :D ;) Kwam laatst zo'n leuke hier voorbij. Of wacht je op een foto zodat je ineens een "big bang!" kunt maken?
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:04:25 #169
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130030523
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:58 schreef Nirak het volgende:

[..]

Naar je loopschema kijkende kun je al eens proberen om de stukjes die je moet hardlopen wat relaxter te doen, maar ik weet niet of je schema klopt, want je wandelstukken gaan ook al sneller dan ik hardloop en de lijntjes pieken continue.
Hardlopen moet je lichaam aan wennen, dus te hard (letterlijk) van stapel lopen is niet handig. Nu telt de duur (hoe lang je hardloopt), als je eenmaal een poosje loopt komt tempo pas aan bod. Uitgangspunt is dat je een theekransje moet kunnen houden tijdens het lopen. Als je niet uitgebreid een gesprek kunt voeren dan loop je te snel.
Loopt dat lekker trouwens in het de genneperparken? Lijkt me zo druk of valt dat mee?
Ik heb vorig jaar een aantal maanden gelopen, toen ook de 5k gedaan bij de E'hovense marathon. Ben het nu sinds een tijdje dus weer aan het oppakken.

Ik loop al bewust zo rustig mogelijk, al start ik vaak nog te snel. Maar langzamer dan dit, wordt denk ik best moeilijk. Ik kan op zich nog prima iets zeggen tijdens het hardlopen (al zullen het geen volzinnen/gesprekken zijn ;)) en mijn ademhaling komt naar mijn idee weer erg snel op orde...

Genneper park loopt heerlijk! Af en toe een fietser of scooter op het Tongelreeppad, maar verder bijna niemand :).
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:09:16 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130030730
quote:

[..]

Uitgangspunt is dat je een theekransje moet kunnen houden tijdens het lopen. Als je niet uitgebreid een gesprek kunt voeren dan loop je te snel.
Nou dat is wel een tikkie overdreven hoor. Met elkaar kunnen praten betekent niet continue lullen. Als je, met wat extra adem happen, een of twee zinnen kunt wisselen is dat prima.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:14:16 #171
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_130030903
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nou dat is wel een tikkie overdreven hoor. Met elkaar kunnen praten betekent niet continue lullen. Als je, met wat extra adem happen, een of twee zinnen kunt wisselen is dat prima.
Als ik dat niet zou kunnen zou ik moeten stoppen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:15:10 #172
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130030950
Succes E.T.! Mooi iets om naar toe te trainen me dunkt. ^O^
pi_130030968
Wil morgen na het werk een intervaltraining gaan lopen. Ik kan het schema van de loopgroep volgen, maar dan moet ik 3 x 15 minuten lopen: D1, D2 en weer D1.. En ik vind die lange intervallen een beetje saai. Dus ik zat eraan te denken om eerst 10 minuten rustig in te lopen en daarna wat intervalletjes te lopen van dribbelen naar joggen naar hardlopen en weer terug naar joggen en dribbelen. En dat over een afstand van steeds 100 meter. Is dat een fijne afstand die 100 meter voor dit soort intervalletjes? Onze trainer laat ons nooit kortere intervallen lopen dan 400 meter tot nu toe en ik kan op die afstand nog niet zo goed doseren...

quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

overdrijven maakt de zaak duidelijk ;)

quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb vorig jaar een aantal maanden gelopen, toen ook de 5k gedaan bij de E'hovense marathon. Ben het nu sinds een tijdje dus weer aan het oppakken.

Ik loop al bewust zo rustig mogelijk, al start ik vaak nog te snel. Maar langzamer dan dit, wordt denk ik best moeilijk. Ik kan op zich nog prima iets zeggen tijdens het hardlopen (al zullen het geen volzinnen/gesprekken zijn ;)) en mijn ademhaling komt naar mijn idee weer erg snel op orde...

Genneper park loopt heerlijk! Af en toe een fietser of scooter op het Tongelreeppad, maar verder bijna niemand :).
Nou, klinkt best aardig Debster :) Probeer wel een zodanig tempo aan te nemen dat je wel een gesprekje kunt voeren. Dat zal moeilijk zijn voor jou begrijp ik, maar probeer het vooral wel. En dan mag er best eens een training bij zitten waarin je wat meer geeft. Maar doseren is belangrijk.
pi_130031017
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:04 schreef Nirak het volgende:

[..]

Zoals een nieuwe profielfoto op Endomondo? :D ;) Kwam laatst zo'n leuke hier voorbij. Of wacht je op een foto zodat je ineens een "big bang!" kunt maken?
Ik heb mijn profielfoto op endomondo na de Ekiden aangepast. Vind die nog wel prima eigenlijk. :)
pi_130031081
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:16 schreef Gogo83 het volgende:

Ik heb mijn profielfoto op endomondo na de Ekiden aangepast. Vind die nog wel prima eigenlijk. :)
Ik ook.
Leuke herinneringen heb ik van die dag :Y
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:18:55 #176
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130031099
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:15 schreef Nirak het volgende:
Wil morgen na het werk een intervaltraining gaan lopen. Ik kan het schema van de loopgroep volgen, maar dan moet ik 3 x 15 minuten lopen: D1, D2 en weer D1.. En ik vind die lange intervallen een beetje saai. Dus ik zat eraan te denken om eerst 10 minuten rustig in te lopen en daarna wat intervalletjes te lopen van dribbelen naar joggen naar hardlopen en weer terug naar joggen en dribbelen. En dat over een afstand van steeds 100 meter. Is dat een fijne afstand die 100 meter voor dit soort intervalletjes? Onze trainer laat ons nooit kortere intervallen lopen dan 400 meter tot nu toe en ik kan op die afstand nog niet zo goed doseren...

[..]

overdrijven maakt de zaak duidelijk ;)

[..]

Nou, klinkt best aardig Debster :) Probeer wel een zodanig tempo aan te nemen dat je wel een gesprekje kunt voeren. Dat zal moeilijk zijn voor jou begrijp ik, maar probeer het vooral wel. En dan mag er best eens een training bij zitten waarin je wat meer geeft. Maar doseren is belangrijk.
Ik ga wellicht meedoen met de komende Run2Day iRun :) hopelijk kunnen zij wat tips enzo geven en checken of ik inderdaad echt te snel loop, of dat het wel meevalt.

In ieder geval thanks voor je tips!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:47:30 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130032319
Ik ben een beetje een angsthaas. Bij wedstrijden vind ik het fijn als er iemand bij me is om me aan te moedigen en me een beetje bij te staan. Ik hou er niet van alleen te zijn in mensenmassa's waar ik niemand ken. Maar daar moet ik een beetje vanaf, en dus heb ik mezelf opgegeven voor de Hypotheker Beekloop hier in Eindhoven, waar ik dan zelf heen fiets. Zie er nu al tegenop om daar in mijn eentje te zijn, maar ik móet dit van mezelf doen. Kan dus ook in de OP :)

1
2
1 [b]21-8-2013 - [url=http://www.eindhovenatletiek.nl/wedstrijden/de-hypotheker-beekloop.html]De Hypotheker Beekloop (Eindhoven)[/url][/b]
2 [*] SEMTEX - 8km

8km omdat het elke keer een rondje van 4km is, gaat vast vervelen na meer dan 2 keer :P

Oh en ik heb laatst deze gekocht O+
SPOILER
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_130032413
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:16 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

dat was een leuk evenement om te volgen, supertof :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:50:11 #179
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130032436
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:47 schreef SEMTEX het volgende:

SPOILER
He! Die is cool, waar heb je die vandaan?
pi_130032534
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:18 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ga wellicht meedoen met de komende Run2Day iRun :) hopelijk kunnen zij wat tips enzo geven en checken of ik inderdaad echt te snel loop, of dat het wel meevalt.

In ieder geval thanks voor je tips!
de grafiek is hartstikke rommelig met grote pieken, dus het kan goed nergens op slaan wat ik zeg (dat sowieso trouwens ;))

En over iRun heb ik hele goede dingen gehoord :) En ik ben zelf erg tevreden over het advies wat ik altijd bij Run2Day krijg, dus ik denk dat je daar veel van kan leren.
pi_130032557
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:

dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:53:15 #182
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_130032577
quote:
Ik ben een beetje een angsthaas. Bij wedstrijden vind ik het fijn als er iemand bij me is om me aan te moedigen en me een beetje bij te staan. Ik hou er niet van alleen te zijn in mensenmassa's waar ik niemand ken. Maar daar moet ik een beetje vanaf, en dus heb ik mezelf opgegeven voor de Hypotheker Beekloop hier in Eindhoven, waar ik dan zelf heen fiets. Zie er nu al tegenop om daar in mijn eentje te zijn, maar ik móet dit van mezelf doen. Kan dus ook in de OP :)
[ code verwijderd ]

8km omdat het elke keer een rondje van 4km is, gaat vast vervelen na meer dan 2 keer :P

SPOILER
Als het tijdens m'n week thuis was geweest was ik je stiekem komen aanmoedigen ;)!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:54:07 #183
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130032615
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Etsy :) http://www.etsy.com/nl/shop/runningonthewall Circa 30,- en 15 euro verzendkosten. Eindelijk een plekje voor startnummers én medailles. En je hebt ook uitvoeringen waar de verdeling anders is of je hebt bijv. startnummers en medailles apart.
pi_130032630
quote:
[ code verwijderd ]

SPOILER
Wat goed van je ^O^
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt, het is 2x per jaar en ik denk dat ik volgend jaar een keer mee wil doen maar heb ook enorme drempelvrees voor evenementen...
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:00:17 #185
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130032895
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Etsy :) http://www.etsy.com/nl/shop/runningonthewall Circa 30,- en 15 euro verzendkosten. Eindelijk een plekje voor startnummers én medailles. En je hebt ook uitvoeringen waar de verdeling anders is of je hebt bijv. startnummers en medailles apart.
Hmz..., mdf, beetje verf en haakjes. Ik denk dat ik zelf eens wat ga knutselen.
pi_130032930
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

prijs incl verzend??

Graag wel eerst een voorbeeld voordat ik bestel :P
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:01:50 #187
155227 crew  Guppy
dus
pi_130032983
Wat een leuke ideeen :D ik ga ook eens knutselen, denk ik :9
pi_130033315
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:01 schreef streamnl het volgende:

[..]

prijs incl verzend??

Graag wel eerst een voorbeeld voordat ik bestel :P

Ik gok niet dat Swets dat veel goedkoper kan doen dan Etsy hoor ;) Drie uur werk zit er zo in.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:09:49 #189
155227 crew  Guppy
dus
pi_130033375
Winst maken zit er sowieso niet in denk ik. Maar het is een ideaal kadootje voor een hardlopende moeder bijvoorbeeld :D
pi_130033526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
Winst maken zit er sowieso niet in denk ik. Maar het is een ideaal kadootje voor een hardlopende moeder bijvoorbeeld :D
Die bijv ergens dit jaar 15k gaat lopen over een paar bruggen O-)

quote:
99s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef mosselmossel het volgende:

Ik gok niet dat Swets dat veel goedkoper kan doen dan Etsy hoor ;) Drie uur werk zit er zo in.
Dat haal je ook makkelijk. Was meer als geintje bedoeld.
(al denk ik wel dat Swets handiger is. Vooral als ik zie hoe mooi die vlonder is geworden)
pi_130033527
Zo, les 8 ook weer in the pocket O+
pi_130033578
Ik had van de week zitten zoeken naar loopgroepen in de buurt, maar dat viel nogal tegen. Pagina's die niet meer bestonden, een pagina die naar een wandelgroep verwees en een pagina waar geen informatie op stond. Handig, dat internet.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:15:31 #193
155227 crew  Guppy
dus
pi_130033615
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:13 schreef streamnl het volgende:

[..]

Die bijv ergens dit jaar 15k gaat lopen over een paar bruggen O-)

Hint, Swets. hint, HINT!! :D
pi_130033674
Rustig Vooroeverherstelloopje werd snelle frustratierun: 10,1km/48 minuten. Nu uitzweten, douchen, slapen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:21:14 #195
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130033919
Ik wil zoiets

pi_130033943
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:14 schreef LadyOracle het volgende:
Ik had van de week zitten zoeken naar loopgroepen in de buurt, maar dat viel nogal tegen. Pagina's die niet meer bestonden, een pagina die naar een wandelgroep verwees en een pagina waar geen informatie op stond. Handig, dat internet.
Ja zo gaat dat, die ene van het groepje, die zo handig is met webpagina's is verhuisd. En de rest weet er eigelijk niets vanaf, en zo is er nooit meer iets aan gedaan....
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:22:04 #197
155227 crew  Guppy
dus
pi_130033974
Alleen zijn mijn startnummers allemaal zo verschillend! Hele grote, maar ook minies. Niet handig!
pi_130034028
Ik zou dan alleen maar voor m'n medailles willen, maar daar heb ik er niet zoveel van. Startnummers boeien me niet zoveel, eigenlijk.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:23:56 #199
155227 crew  Guppy
dus
pi_130034084
Ik vind het eigenlijk jammer dat ik m'n eerste startnummer niet meer heb. Van de CPC, die ben ik kwijt. Maar de rest ligt allemaal in een laatje
pi_130034089
Ik heb echt niets met medailles en startnummers. Medailles gaan naar de kids en de startnummers bij het oud papier.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:24:21 #201
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_130034114
Hier vanavond op het menu kipfilet, gekookte aardappels en bloemkool. Smaakte prima, zeker omdat ik zelf niet hoefde te kook [meneer Sjeekie_Beekie heeft de hele week avonddienst].

Ik ben gelijk uit het werk een half uurtje wezen hobbelen. Voor de derde keer in 30 minuten gelopen en precies 4 kilometer afgelegd. Het is nog 2,5 week tot aan de Tilburg Ten Miles, dus ik heb er vertrouwen in dat ik makkelijk mijn streeftijd van 35 minuten ga halen. Ik wil de tot 1 september de afstand iedere keer met 500 meter vergroten, afgewisseld met gewoon een half uurtje hobbelen en de snelheid er een beetje in te houden. Mijn doelstelling bij de start van mijn schema was dat ik dit jaar een rondje Efteling kon lopen... ik denk dat ik me daar zaterdag aan ga wagen.

Op de werkvloer is het wel leuk om te zien hoe enthousiaster iedereen wordt. Langzaamaan komt iedereen terug van vacantie, worden schema's vergeleken, tips en tops uitgedeeld, harten onder diverse riemen gestoken en plannen gesmeed voor na de 5 km loop en voor het aanmoedigen van onze collega die de 10 Miles loopt. Kortom: iedereen heeft er zin in.

Na de 5 km op de Ten Miles wil ik verder gaan met de podcasts om van 5 naar 10 kilometer te gaan. Daarnaast kwam ik met een patiënt in gesprek over het hardlopen en ze vertelde me dat ze naast het lopen van marathons ook aan Ashtanga Yoga doet. In Tilburg zit een school die daar les in geeft, dus ik ga ze eens mailen of ik binnenkort een proefles mee kan doen. Door haar verhaal en de info op internet ben ik wel enthousiast geworden.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:26:08 #202
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130034218
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:53 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als het tijdens m'n week thuis was geweest was ik je stiekem komen aanmoedigen ;)!
O+ !
pi_130034260
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:23 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het eigenlijk jammer dat ik m'n eerste startnummer niet meer heb. Van de CPC, die ben ik kwijt. Maar de rest ligt allemaal in een laatje
Ik heb mijn eerste startnummer ook niet meer :(
Die heb ik toen meteen weg gegooid. Daar heb ik nu ook spijt van.
De resterende startnummers heb ik nog wel. En helaas niet overal een medaille gekregen.
Poncho van de Ekiden heb ik nog steeds!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:27:04 #204
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130034278
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Snap ik :P Ik kan alleen klunzen, wie weet heb jij meer succes ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door SEMTEX op 13-08-2013 21:32:12 ]
pi_130034310
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:24 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Hier vanavond op het menu kipfilet, gekookte aardappels en bloemkool. Smaakte prima, zeker omdat ik zelf niet hoefde te kook [meneer Sjeekie_Beekie heeft de hele week avonddienst].

Ik ben gelijk uit het werk een half uurtje wezen hobbelen. Voor de derde keer in 30 minuten gelopen en precies 4 kilometer afgelegd. Het is nog 2,5 week tot aan de Tilburg Ten Miles, dus ik heb er vertrouwen in dat ik makkelijk mijn streefcijfer van 35 minuten ga halen. Ik wil de tot 1 september de afstand iedere keer met 500 meter vergroten, afgewisseld met gewoon een half uurtje hobbelen en de snelheid er een beetje in te houden. Mijn doelstelling bij de start van mijn schema was dat ik dit jaar een rondje Efteling kon lopen... ik denk dat ik me daar zaterdag aan ga wagen.

Op de werkvloer is het wel leuk om te zien hoe enthousiaster iedereen wordt. Langzaamaan komt iedereen terug van vacantie, worden schema's vergeleken, tips en tops uitgedeeld, harten onder diverse riemen gestoken en plannen gesmeed voor na de 5 km loop en voor het aanmoedigen van onze collega die de 10 Miles loopt. Kortom: iedereen heeft er zin in.

Na de 5 km op de Ten Miles wil ik verder gaan met de podcasts om van 5 naar 10 kilometer te gaan. Daarnaast kwam ik met een patiënt in gesprek over het hardlopen en ze vertelde me dat ze naast het lopen van marathons ook aan Ashtanga Yoga doet. In Tilburg zit een school die daar les in geeft, dus ik ga ze eens mailen of ik binnenkort een proefles mee kan doen. Door haar verhaal en de info op internet ben ik wel enthousiast geworden.
Rondje Efteling? hoe moet ik dat zien? In het park, of net buiten de hekken erom heen?
Een rondje door de Efteling lijkt me supergaaf. Lekker even afkoelen na het rondje in Joris en de Draak en douchen in de Piranha :D
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:27:56 #206
155227 crew  Guppy
dus
pi_130034320
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef streamnl het volgende:

[..]

De resterende startnummers heb ik nog wel. En helaas niet overal een medaille gekregen.
Ik heb ook niet overal een medaille van. Soms krijg je helemaal niks, en soms iets anders. Zo heb ik wel een handdoek van de Posbankloop :) en de poncho-bol van de Ekiden heb ik in m'n medailledoosje gestopt :D
pi_130034338
quote:
12s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:26 schreef streamnl het volgende:

[..]

Ik heb die bal nog niet eens open gehad :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:28:40 #208
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130034352
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:54 schreef Nirak het volgende:

[..]

Wat goed van je ^O^
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt, het is 2x per jaar en ik denk dat ik volgend jaar een keer mee wil doen maar heb ook enorme drempelvrees voor evenementen...
Ik denk dat de Beekloop (max. 2000 deelnemers) wel echt verschilt met grote evenementen als de Zevenheuvelenloop. Die laatste vond ik heeel erg massaal en dat schrikt me ook een beetje af om weer mee te doen. Volgens mij is het door de kleinschaligheid ook minder anoniem en gezelliger :)
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:28:57 #209
155227 crew  Guppy
dus
pi_130034368
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef Guard het volgende:

[..]

Rondje Efteling? hoe moet ik dat zien? In het park, of net buiten de hekken erom heen?
Een rondje door de Efteling lijkt me supergaaf. Lekker even afkoelen na het rondje in Joris en de Draak en douchen in de Piranha :D
In Arnhem heb je Rondje Nederland, dan kun je rennen door het Openluchtmuseum. Erg leuk!
pi_130034524
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

In Arnhem heb je Rondje Nederland, dan kun je rennen door het Openluchtmuseum. Erg leuk!
Leuk!
pi_130034610
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook niet overal een medaille van. Soms krijg je helemaal niks, en soms iets anders. Zo heb ik wel een handdoek van de Posbankloop :) en de poncho-bol van de Ekiden heb ik in m'n medailledoosje gestopt :D
Ik krijg dit weekend (zover ik begreep) een shirt met mijn startnummer erop gedrukt.
Zal eens goed nadenken wat idd leuk is om alles bij elkaar te houden ipv in een la.
Wat Hats heeft vind ik ook leuk/orgineel. Maar niet voor mannen ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:28 schreef Guard het volgende:

Ik heb die bal nog niet eens open gehad :)
Mijn Ekidenbal is ook nog maagd :@
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:35:07 #212
155227 crew  Guppy
dus
pi_130034688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:31 schreef Guard het volgende:

[..]

Leuk!
En dan heb ik nog niet eens over de most awesome medaille verteld *O*
pi_130034737
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:35 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

En dan heb ik nog niet eens over de most awesome medaille verteld *O*
[ afbeelding ]
_O_
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:39:14 #214
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130034901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Mijn lelijkste is van de Flow run :P maar dat zij ze vergeven:
pi_130034957
Er zitten mooie medailles bij :)

En eindelijk is er meer informatie over de ambtenarenveldloop 2014, het parcours is bekend :D
http://www.helmond.nl/nkveldloop
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:41:14 #216
155227 crew  Guppy
dus
pi_130034993
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mijn lelijkste is van de Flow run :P maar dat zij ze vergeven:
[ afbeelding ]
Dit is mijn fugly :D

En het jaar daarna was er een fugly ontwerp O+
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:43:25 #217
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130035113
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Nirak het volgende:

En eindelijk is er meer informatie over de ambtenarenveldloop 2014, het parcours is bekend :D
Boo, alleen ambtenaren ;(
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:44:06 #218
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130035158
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:41 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dit is mijn fugly :D
[ afbeelding ]

En het jaar daarna was er een fugly ontwerp O+
[ afbeelding ]
Da's zo'n zelfde houtje-touwtje ding met zo'n haakje eraan :D Nou ja, meedoen is leuker :P
pi_130035160
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Boo, alleen ambtenaren ;(
En in Helmond :r

SPOILER
pi_130035245
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef Nirak het volgende:

ik ben slechts "semi-ambtenaar" :{
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:45:53 #221
155227 crew  Guppy
dus
pi_130035259
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Da's zo'n zelfde houtje-touwtje ding met zo'n haakje eraan :D Nou ja, meedoen is leuker :P
Jaaa ze hadden voor de vorm, en het jubileum, een andere sticker besteld :D O+ Het heeft ook wel wat, die kneuterigheid! En het is gewoon een leuke loop, dus ik kom volgend jaar weer. (En ik moet van m'n moeder, dat ook :') )
pi_130035349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef streamnl het volgende:

[..]

En in Helmond :r

SPOILER
pi_130035357
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jaaa ze hadden voor de vorm, en het jubileum, een andere sticker besteld :D O+ Het heeft ook wel wat, die kneuterigheid! En het is gewoon een leuke loop, dus ik kom volgend jaar weer. (En ik moet van m'n moeder, dat ook :') )

Ik heb geen fugly, maar ik heb er ook maar 4:

Maar Mr. Jummy weet ze wel te rocken.
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:48:22 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_130035409
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat zijn allemaal mooie inderdaad! O+
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:51:00 #225
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130035551
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Dus mag je alleen kijken? :{
pi_130035552
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:48 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal mooie inderdaad! O+
Geen sticker scheelt al 2x de helft :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:51:35 #227
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130035579
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:47 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Mr. Jummy O+ Kon je op de kermis winnen dit jaar :')
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:52:21 #228
155227 crew  Guppy
dus
pi_130035620
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Geen sticker scheelt al 2x de helft :P
True that :D maar het is m'n eerste 10km wedstrijd geweest, dus ik heb er toch wel een beetje een speciaal gevoel bij. Bij die loop dan toch ;)

Net als bij de CPC, dat was m'n eerste echte wedstrijd
pi_130035676
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Dus mag je alleen kijken? :{
Ik pas voor deze immense eer...
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 21:59:29 #230
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130036003
Ik heb al mijn startnummers weggegooid :@ Medailles zitten in een doosje en zijn er inmiddels veul!

E.T. bruggenloop! Leuk dat dat ook jouw streven wordt! Het is een superleuke loop :s)

Mijn training was intensief. We hebben ruim een uur over een knollenveld gejakkerd. Eerst het hele scala armoefeningen - opdrukken - buikspieren - hakkebillen - knieenheffen - huppelen, toen korte sprinten - in intervallen de grond aanraken. Erna een 300m - 200m - 500m op 80% met evenveel herstel en 1x 300m op 80% heuvelop met 1 min herstel en 1x 300m de heuvel afdenderen (daar ging ik iedereen voorbij! - leve de lange benen en afdaaltechniek waar Gup over postte). Toen uithobbelen.

Al met al maar ca 6 km, maar met een max snelheid van 3 minkm :o Fijn!

Nu staat er morgen een korte 3k op 6:45 min/km op mijn schema. Lekker, heb er nu al zin in.

en: wederom trainersperikelen met mijn eigenwijze trainert, ik wou soms dat ik nooit in het bestuur was gegaan, het gaat ten koste van mijn loopplezier bij de loopclub :'(
pi_130036077
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:51 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mr. Jummy O+ Kon je op de kermis winnen dit jaar :')
Voordat hij medaillehouder werd was m'n kat regelmatig ongewenst intiem met 'm:

Nu is hij een plankje naar boven verhuisd en kan hij vredig chillen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:52 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

True that :D maar het is m'n eerste 10km wedstrijd geweest, dus ik heb er toch wel een beetje een speciaal gevoel bij. Bij die loop dan toch ;)

Net als bij de CPC, dat was m'n eerste echte wedstrijd
Logisch wel. Maar soms zijn ook juist de fugly dingen dingen die je wilt koesteren :P Zoals mijn kat als ie recht in de camera kijkt, bijvoorbeeld :P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:01:18 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130036101
Ik heb nu 4 wedstrijden gelopen. 14KM, 15KM, 10EM en een HM en ik heb 1 medaille :{
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:03:03 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130036190
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb nu 4 wedstrijden gelopen. 14KM, 15KM, 10EM en een HM en ik heb 1 medaille :{
Medaille-hoarding, you're doing it wrong :{
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:05:15 #234
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130036314
Even zien.... 4 events en 0 medailles! *O*

Maar wel een hip t-shirt! :9
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:05:53 #235
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130036350
Ow en een Ekiden 10KM.
pi_130036409
1 event, 1 bal...

:')
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:07:36 #237
155227 crew  Guppy
dus
pi_130036477
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:06 schreef Guard het volgende:
1 event, 1 bal...

:')
I LOL'ed :D
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:07:45 #238
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130036482
quote:
Uitgangspunt is dat je een theekransje moet kunnen houden tijdens het lopen. Als je niet uitgebreid een gesprek kunt voeren dan loop je te snel.
Ik ben niet zo'n prater tijdens het lopen. Ik moet bij rustig lopen al happen naar adem om een gesprek te voeren :@

Training ging vandaag mwah lekker mwah niet zo lekker mwah twijfel. Op hoog tempo lopen in je eentje is lastig, toen iemand voor me liep en feitelijk aan het hazen was kon ik heel makkelijk aanhaken (lees: op gepaste afstand blijven), maar toen die persoon de tweede keer veel eerder vertrok en ik in m'n eentje moest lopen blies ik mezelf op. Om terug te haken op het praten: ons tempo lag ver boven het kunnen praten: ja/nee/misschien/later dat had je misschien kunnen zeggen. We liepen op 80%. Denk dat ik zo als een baby in slaap val.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:08:47 #239
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130036541
Oh, ik word er zojuist aan herinnerd dat ik "ergens" nog een cpc medaille zou moeten hebben! *O*

Ooit de 5km gedaan. Toen net binnen het half uur weten te lopen. M'n eerste doel is weer een keer die tijd halen. Vanaf dan wordt het pas écht onontgonnen terrein. (Hoewel langere lopen ook nog onontgonnen zijn/waren.)
pi_130036665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:07 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

I LOL'ed :D
Nou ja ik heb wel medailles, maar dat zijn wandelevenementen, dus die tellen niet voor het hardlopen (wel verdiend overigens 3 x 40 km en 1 x 80 km wandelen, ook best wel inspannend :o )
pi_130036706
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Nou ja ik heb wel medailles, maar dat zijn wandelevenementen, dus die tellen niet voor het hardlopen (wel verdiend overigens 3 x 40 km en 1 x 80 km wandelen, ook best wel inspannend :o )
(wandelen != rennen! :6 :P)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:12:21 #242
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_130036758
Ik heb een 21 KM medaille, drie 10 KM medailles, een 15 KM medaille en een marathon medaille :) vind het wel erg leuk. Toch een klein aandenken.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:12:33 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130036772
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:11 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

(wandelen != rennen! :6 :P)
Ook al in het Westfries? :{
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:12:43 #244
155227 crew  Guppy
dus
pi_130036784
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:10 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat is ook cool toch :) ik heb ooit nog heuse bekers gehaald, met paardrijden O+ magoed, dat telt ook niet voor hardlopen
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:14:31 #245
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130036882
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dat is ook cool toch :) ik heb ooit nog heuse bekers gehaald, met paardrijden O+ magoed, dat telt ook niet voor hardlopen
Ik heb pas nog een beker gewonnen. Van een poedel :') Voor de laatste plaats in de TdF poule. Aparte was dat ik in een andere poule 2e ben geworden!

En TdF is niet de Trail des Fantomes ;)
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:15:28 #246
155227 crew  Guppy
dus
pi_130036939
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:14 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik heb pas nog een beker gewonnen. Van een poedel :') Voor de laatste plaats in de TdF poule. Aparte was dat ik in een andere poule 2e ben geworden!

En TdF is niet de Trail des Fantomes ;)
:o een poedelbeker _O_
pi_130036943
Zullen we een TdF poule-tje maken anders? :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:16:45 #248
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_130036999
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik een beker voor een derde prijs ergens met voetballen met de pupillen! *O*

Maar da's dus ook niet met hardlopen... -O-
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:17:25 #249
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130037036
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:15 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

:o een poedelbeker _O_
Ja hij is ook té schattig. Ik ga 'm maandagavond ophalen. Wat een feest :{ ;)
  Moderator dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:17:51 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_130037057
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:17 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ja hij is ook té schattig. Ik ga 'm maandagavond ophalen. Wat een feest :{ ;)
Ooh je hebt m nog niet!! Maak je een foto?? O+ aaaah toe??
pi_130037104
Ik heb nog nooit een beker gewonnen -O- Ook geen poedelbeker :'(

Wel een keer een doos dropjojo's omdat ik eerste was geworden met een jojowedstrijd :')
pi_130037140
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:16 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ik een beker voor een derde prijs ergens met voetballen met de pupillen! *O*

Maar da's dus ook niet met hardlopen... -O-
Was je keeper dan? :P
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:19:27 #253
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_130037147
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb nog nooit een beker gewonnen -O- Ook geen poedelbeker :'(

Wel een keer een doos dropjojo's omdat ik eerste was geworden met een jojowedstrijd :')
^O^
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:21:04 #254
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130037251
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ooh je hebt m nog niet!! Maak je een foto?? O+ aaaah toe??
O ik heb nog wel een foto. Ik had 'm namelijk 2 jaar geleden ook :D :D

ff zoeken
pi_130037315
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef Quoi het volgende:

[..]

O ik heb nog wel een foto. Ik had 'm namelijk 2 jaar geleden ook :D :D

ff zoeken
Een wissel-poedelbeker?
pi_130037351
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:45 schreef Guard het volgende:

[..]

Volgens mij mogen omgevingsdiensten ook meedoen, dat zijn ook semi-ambtenaren.

En het is in Stiphout, is dat wel echt Helmond?
pi_130037491
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef Nirak het volgende:

[..]

En het is in Stiphout, is dat wel echt Helmond?
Vroeger niet, tegenwoordig wel...
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:25:18 #258
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130037500
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:22 schreef Guard het volgende:

[..]

Een wissel-poedelbeker?
Jups. (ex-) Collega's onder elkaar.

SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door Quoi op 13-08-2013 22:41:02 ]
pi_130037755
oehoehoehoeh ik zie hem :Y
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:33:16 #260
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130037810
dubbel

[ Bericht 95% gewijzigd door Quoi op 13-08-2013 22:40:28 ]
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:33:28 #261
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130037811
Heel Fok meteen van slag. Kan even niet editen om het haakje goed te zetten.
pi_130037894
Ik heb 27 juni voor het laatst op de baan getraind. Dat is lang geleden :o
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:49:40 #263
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_130038489
Ook weer lekker gelopen vandaag, eerst een kleine 3km warmlopen gevolgd door 9x500 meter (2:15 gemiddeld) met 100 meter wandelen ertussen en als afsluiter nog een ruime 5km op tempo gelopen.

Weer eens iets anders. :)
pi_130038552
Blij dat ik er volgende week niet ben, een invasie in mijn trainingsbos :o
http://www.tilburgtenmiles.nl/paginas/tilburgse-trimloop.htm

quote:
Herinnering bestaat uit (keuze uit) TTM attribuut uit voorgaande jaren
Uhm ok: "hier heb je een shirt uit de oude doos..."
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:55:48 #265
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130038852
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:50 schreef Guard het volgende:
Blij dat ik er volgende week niet ben, een invasie in mijn trainingsbos :o
http://www.tilburgtenmiles.nl/paginas/tilburgse-trimloop.htm

[..]

Uhm ok: "hier heb je een shirt uit de oude doos..."
Crisistijd.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:57:07 #266
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130038931
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:37 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb 27 juni voor het laatst op de baan getraind. Dat is lang geleden :o
Heb je al een idee wanneer je weer op de baan gaat lopen?
pi_130039403
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:57 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Heb je al een idee wanneer je weer op de baan gaat lopen?
Volgende week. Nu eerst even een weekje rust en niet lopen (gamen gamen werken gamen gamen).
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:05:26 #268
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_130039408
Toch wel leuk om die curve zo te zien.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:35:46 #269
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_130041175
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef Guard het volgende:

[..]

Ongetwijfeld mag je naar hartelust door het park rennen, maar ik doe een rondje buitenom.
Vanaf de bushalte Braakakker via de Kinkenpolder, Eftelingsestraat, Horst en Europalaan terug naar huis is precies 5 kilometer. Leek dat 4 maanden geleden nog een hele opgave, inmiddels is het bijna werkelijkheid.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:38:40 #270
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130041364
en heb ik een pr gelopen op de 5 km of niet... Spannend :D :D
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:40:23 #271
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130041463
jaaaaaaaaaaaaaa *O* *O* *O*

quote:
Personal best 5 km of 24m:18s which is a 0m:56s improvement.
was niet de planning maar liep ongemerkt de eerste km onder de 5. Ik dacht... dat moeten we vol kunnen houden :D

wat lukte, met HEEEEEEEEEEEEEEEEL veel moeite :)
Ecosia
pi_130041505
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:35 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:

[..]

Ongetwijfeld mag je naar hartelust door het park rennen, maar ik doe een rondje buitenom.
Vanaf de bushalte Braakakker via de Kinkenpolder, Eftelingsestraat, Horst en Europalaan terug naar huis is precies 5 kilometer. Leek dat 4 maanden geleden nog een hele opgave, inmiddels is het bijna werkelijkheid.
Nou ja een rondje door het park tijdens topdrukte lijkt me ook geen pretje... :P
pi_130041508
met hardlopen heb ik nog maar drie medailles. 2 van de marikenloop en 1 van de 7hills.
van de vasaloppet heb ik alleen de merchandise en het startnummer. helaas geen medaille.
(tsja van vroeguh wel genoeg, maar ligt op zolder stof te vergaren)
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_130041526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:40 schreef Jumparound het volgende:

[..]

was niet de planning maar liep ongemerkt de eerste km onder de 5. Ik dacht... dat moeten we vol kunnen houden :D

Leuk herstelloopje... :o
pi_130041531
quote:

[..]

cool! gefeliciteerd!!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:42:35 #276
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130041598
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:41 schreef Guard het volgende:

[..]

Leuk herstelloopje... :o
de 2de helft wel ja :P
Maar liep en passant nog even sneller als tijdens de ekiden :')
Ecosia
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:42:48 #277
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130041618
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:41 schreef winterstorm666 het volgende:

[..]

cool! gefeliciteerd!!!
:)

Thanks
Ecosia
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:53:45 #278
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_130042293
Onder de 25 minuten ^O^

Al zou ik dit soort inspanningen toch liever bewaren voor tijdens een wedstrijd. Af en toe loop ik ook lange intervallen op wedstrijdtempo, maar nooit 5 KM achter elkaar.

Ik vind het verder erg knap dat je zo snel loopt aan het begin van een 10 KM rondje. Als ik een lange afstand loop gaat meestal het tempo flink omlaag.
pi_130042395
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:53 schreef Ach3r0n het volgende:
Onder de 25 minuten ^O^
Is mijn doel voor de eerstvolgende 5k wedstrijd :D :')
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:56:53 #280
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_130042452
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:53 schreef Ach3r0n het volgende:
Onder de 25 minuten ^O^

Al zou ik dit soort inspanningen toch liever bewaren voor tijdens een wedstrijd. Af en toe loop ik ook lange intervallen op wedstrijdtempo, maar nooit 5 KM achter elkaar.

Ik vind het verder erg knap dat je zo snel loopt aan het begin van een 10 KM rondje. Als ik een lange afstand loop gaat meestal het tempo flink omlaag.
bij mij ook hoor :) Wat ik al zei, het was niet gepland. Maar een goede frustratie-afreageer ronde. Dat ik zondag verzuurde tijdens de hm bijvoorbeeld, of wat andere dingen die niet helemaal soepel lopen op het moment. Ff lekker afbeulen, uitrusten en super chill verder gelopen :)
Ecosia
pi_130042648
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:56 schreef Jumparound het volgende:

[..]

bij mij ook hoor :) Wat ik al zei, het was niet gepland. Maar een goede frustratie-afreageer ronde. Dat ik zondag verzuurde tijdens de hm bijvoorbeeld, of wat andere dingen die niet helemaal soepel lopen op het moment. Ff lekker afbeulen, uitrusten en super chill verder gelopen :)
Goed man, lekker tempo ;)
  woensdag 14 augustus 2013 @ 00:03:32 #282
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_130042732
quote:
17s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:55 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Is mijn doel voor de eerstvolgende 5k wedstrijd :D :')
Ja, onder de 25 minuten is ook mijn doel voor a.s. zaterdag. Heb al een keer 24:58 gelopen op de baan, maar mijn beste tijd op de weg is op dit moment nog ruim een minuut langzamer |:(
pi_130042906
Fuck :') Ik heb er al ver onder gelopen :')
pi_130044628
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Cool! Daar kan ik wel wat inspiratie vandaan halen, maar denk toch dat ik zelf wat ga knutselen. Heb nog wat plaatjes hout liggen; likje verf eroverheen; wat haakjes.. En dan kun je precies maken wat je zelf wilt.

Ik vind medailles en startnummers wel echt leuk om te bewaren/ te zien. In eerste instantie was ik op zoek naar een soort van boek (a la flippo verzamel album) waar startnummer en medaille in geschoven kon worden.. Maar dat kan ik nergens vinden helaas.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 06:28:52 #285
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_130046957
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:14 schreef LadyOracle het volgende:
Kan je niet beter op zoek gaan naar atletiek verenigingen in je buurt?
Mijn loopgroep is van een atletiek vereniging.
pi_130047031
Weer niet lopen vandaag. Tenzij de kopschoppers uit Eindhoven besluiten de pers te lijf te gaan, vandaag in de rechtbank :)

Veel plezier aan iedereen die vandaag wel gaat lopen!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_130047082
Ik zit net te WOG'en (lees: info op te zoeken over de HM) en ik zag dat er gelletjes bij elke drinkpost te pakken zijn :o Is dat in Nederland ook zo bij een HM/M?

Wat overigens ook wel echt goed is hier, is dat OV gratis is op vertoon van het startnummer ^O^
  woensdag 14 augustus 2013 @ 07:17:49 #288
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130047118
Wij moeten ook wat verzinnen op onze medailles...waar ze nu hangen is verder weinig plek meer :D

Edit - zit ff de 50KM snelwandelen te kijken...ze doen 4m26/km :o
F means you're fucked
pi_130047156
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:17 schreef YUR het volgende:
Wij moeten ook wat verzinnen op onze medailles...waar ze nu hangen is verder weinig plek meer :D

Ze rennen dan ook gewoon incl. zweefmoment als je slomo's ziet. _O-

Gaat echt nergens over dat snelwandelen, maar die tijden zijn hardlopend al flink scherp voor 'normale' mensen ja. :P
Jack does it in real time...
  woensdag 14 augustus 2013 @ 07:30:27 #290
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130047165
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:27 schreef DeeBee het volgende:

[..]

Ze rennen dan ook gewoon incl. zweefmoment als je slomo's ziet. _O-

Gaat echt nergens over dat snelwandelen, maar die tijden zijn hardlopend al flink scherp voor 'normale' mensen ja. :P
Ja klopt, in de slomo's zie je dat goed ja. Blijft dubieus, jurysporten ;)
F means you're fucked
pi_130047166
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:17 schreef YUR het volgende:

Blijven ze nu constant contact met de grond houden met een voet?
Op de olympische spelen was er geen 1 die dat deed.
En dan is het officieel geen snelwandelen meer.

Laat maar.
Mobiel, traag
  woensdag 14 augustus 2013 @ 07:31:54 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130047173
Voor de mensen die willen zien wat onze TdF-ers nou gaan doen komend weekend is hier een leuk filmpje van de 50-km versie van 2011:

F means you're fucked
pi_130047232
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 07:31 schreef YUR het volgende:
Voor de mensen die willen zien wat onze TdF-ers nou gaan doen komend weekend is hier een leuk filmpje van de 50-km versie van 2011:

O+
Hier heb je onze racebrief met veel info.
Daar staat een linkje in met een gpx bestand van de route.

http://www.sport-events.b(...)sbriefingned2013.pdf
pi_130047273
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 06:28 schreef Zelus het volgende:

[..]

Kan je niet beter op zoek gaan naar atletiek verenigingen in je buurt?
Mijn loopgroep is van een atletiek vereniging.
Die zitten vrij ver weg, dus dat schiet ook niet zo op, want dan zou ik er tegenop zien er heen te moeten en uiteindelijk niet gaan.

Ik wil vooral feedback op hoe ik loop, maar misschien kan dat ook nog wel op andere manieren.

[ Bericht 5% gewijzigd door LadyOracle op 14-08-2013 08:14:48 ]
  woensdag 14 augustus 2013 @ 08:05:36 #295
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_130047391
slacker, wil je in de OP mijn afstand voor de Bradelierloop op 24 augustus op 10km zetten? Thanks! :*
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 augustus 2013 @ 08:06:05 #296
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_130047395
quote:

[..]

Je zal goed herstelt zijn nu :P
  woensdag 14 augustus 2013 @ 08:16:40 #297
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130047491
E.T. wat tof en stoer en en en *O*!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 08:30:39 #298
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130047642
Zo direkt laatste loopje voor de TdF en....net zo leuk,maandag meeten met hardloop-topic afdeling zuid-oost
pi_130047858
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Zo direkt laatste loopje voor de TdF en....net zo leuk,maandag meeten met hardloop-topic afdeling zuid-oost
Waar ?
  woensdag 14 augustus 2013 @ 08:51:35 #300
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_130047932
Arnhem of Nijmegen
  woensdag 14 augustus 2013 @ 08:52:08 #301
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_130047939
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 08:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ach, als je maar geconcentreerd luistert, zal dat wel lukken, ze verstaan ;)

Mogge. Ik ben op tijd! c_/

En @Yur: waarom 10k in De Lier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')