SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je wilt niet weten hoe lang ik naar de knop "Confirm" heb zitten kijken..quote:
Maar ik ben blij dat ik de "grote" stap heb genomen. Nu de laatste 6 weken flink trainen naar een prachtig doel!
Deze week wel even rustig aan doen, want de spieren zijn toch wel wat gevoeliger dan ik dacht.![]()
Laat je niet gek maken door anderen. Ik heb genoeg mensen zich zien aanmelden voor evenementen waar ze niet klaar voor waren en dan een paar maanden later hun startnummer aanboden op marktplaats (of Facebook, of elders).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe lang ik naar de knop "Confirm" heb zitten kijken..
Maar ik ben blij dat ik de "grote" stap heb genomen. Nu de laatste 6 weken flink trainen naar een prachtig doel!
Deze week wel even rustig aan doen, want de spieren zijn toch wel wat gevoeliger dan ik dacht.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Maar over een paar maanden is het al achter de rug.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door anderen. Ik heb genoeg mensen zich zien aanmelden voor evenementen waar ze niet klaar voor waren en dan een paar maanden later hun startnummer aanboden op marktplaats (of Facebook, of elders).
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
De stap van 15 naar 21 is natuurlijk niet heel klein, maar ook weer niet overdreven groot. Dus het zal je wel gaan lukken. Maar geef jezelf deze week wel even genoeg rust om wel fatsoenlijk te herstellen. Anders breek je je spieren alleen maar af in plaats van het laatste beetje opbouw naar de HM.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:55 schreef Levitas het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe lang ik naar de knop "Confirm" heb zitten kijken..
Deze week wel even rustig aan doen, want de spieren zijn toch wel wat gevoeliger dan ik dacht.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Het is niet zozeer de twijfel of ik het wel kan of niet. Ik weet dat ik het kan. Waar ik dan wel over twijfel, geen idee. De stap van 15 naar 21 km is geen kleine stap, maar ik heb nog wel 6 weken om kilometers te maken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door anderen. Ik heb genoeg mensen zich zien aanmelden voor evenementen waar ze niet klaar voor waren en dan een paar maanden later hun startnummer aanboden op marktplaats (of Facebook, of elders).Precies. M`n schema geeft volgende week een rustweek aan, maar die schuif ik lekker naar voren. Dan kan ik volgende week weer verder gaan opbouwen naar m`n eerste HMquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef Wolve000 het volgende:
Maar geef jezelf deze week wel even genoeg rust om wel fatsoenlijk te herstellen. Anders breek je je spieren alleen maar af in plaats van het laatste beetje opbouw naar de HM.![]()
![]()
Soms moet je gewoon kansen grijpen en risico's nemen. Je kan hoogstens spijt krijgen van het feit dat je het hebt gedaan, maar dat is imo nog altijd beter dan spijt krijgen van iets dat je niet hebt gedaan.![]()
Ik had toch wel spijt van hoe erg ik los was gegaan donderdagquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Soms moet je gewoon kansen grijpen en risico's nemen. Je kan hoogstens spijt krijgen van het feit dat je het hebt gedaan, maar dat is imo nog altijd beter dan spijt krijgen van iets dat je niet hebt gedaan.
Gister kon ik helemaal niks. Heb 3 km hard gelopen en op het laatst liep ik 8 km per uur of zo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Soms moet je gewoon kansen grijpen en risico's nemen. Je kan hoogstens spijt krijgen van het feit dat je het hebt gedaan, maar dat is imo nog altijd beter dan spijt krijgen van iets dat je niet hebt gedaan.Dat is de reden dat ik me in heb geschreven voor de VLM in april. Het is een groot doel, en als ik problemen ervaar áls ik word ingeloot, dan schroef ik 'm terug en defer ik m'n plaats naar 2015, maar stel je voor dát ik word ingeloot én het lukt hem om hem mooi en blessurevrij uit te lopen. Hoe tof zou dat zijn.
Realistisch blijven maar wel kijken wat er mogelijk kán zijn binnen die realiteit is wat 't lopen voor mij zeker op 't moment zo leuk maakt.Ja doei.![]()
Nja, je was er zelf bij en hebt de beslissing zelf gemaakt om dat te doenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:22 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had toch wel spijt van hoe erg ik los was gegaan donderdag
Gister kon ik helemaal niks. Heb 3 km hard gelopen en op het laatst liep ik 8 km per uur of zo![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Nja, je was er zelf bij en hebt de beslissing zelf gemaakt om dat te doenHet ging per ongeluk
Afslagje gemist
Liep wat te hard om omdat ik gewoon lekker in het ritme zat. Alleen de laatste 2km ging ik wat stuk, maar gewoon afgemaakt natuurlijk. Had ook gevoel dat het meer door honger kwam dan door mijn conditie.
Als je 3 dagen er na er nog last van hebt valt het wel erg tegenHad niet het idee dat ik zo hard forceerde
![]()
![]()
Kolerequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanmorgen trouwens 85KG op de weegschaal
Dat is -11.5KG sinds de marathon van Rotterdam en -52KG sinds mijn laatste gewicht hoogtepunt.![]()
en dan dacht ik hard te gaan met mijn 22kg![]()
![]()
Jullie zijn allebei heldenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Kolere![]()
en dan dacht ik hard te gaan met mijn 22kg![]()
Super knap.
![]()
wat zij zegt!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Soms moet je gewoon kansen grijpen en risico's nemen. Je kan hoogstens spijt krijgen van het feit dat je het hebt gedaan, maar dat is imo nog altijd beter dan spijt krijgen van iets dat je niet hebt gedaan.
hier lekker gelopen, en ik moet zeggen dat de klote-dijk veel lekkerder loopt met wind in de rug!
had het idee om vandaag een lange duurloop te doen maar leek me achteraf niet verstandig dus het in een rustig tempo bij 15km gehouden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
enne, Quoi en E.T, mooie plannen om de HM te ownen!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik snap zeker wel waarom je je hebt ingeschrevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Dat is de reden dat ik me in heb geschreven voor de VLM in april. Het is een groot doel, en als ik problemen ervaar áls ik word ingeloot, dan schroef ik 'm terug en defer ik m'n plaats naar 2015, maar stel je voor dát ik word ingeloot én het lukt hem om hem mooi en blessurevrij uit te lopen. Hoe tof zou dat zijn.
Realistisch blijven maar wel kijken wat er mogelijk kán zijn binnen die realiteit is wat 't lopen voor mij zeker op 't moment zo leuk maakt.Het is een mooi, groot doel en als je wordt ingeloot, erg tof, dat is zeker!
Mja..als ik dan een mening erover mag vormen, vind ik het tegelijkertijd niet slim. Je hebt wel een HM op de planning staan, maar nog geen gelopen. Dan is inschrijven voor een M wellicht niet het allerbeste idee van co.ukMaar, just my 2 cents!
![]()
Nogmaals: ik kijk naar wat m'n lichaam aankan, en als dat niet blijkt te werken, dan kan ik de plaats deferren. Dus hoe eerder ik begin met het meedoen aan de loting, hoe eerder ik kans maak om de VLM een keer te lopen, of dat nu april 2014 of 2016 is. Ik besef me dan ook dondersgoed dat ik nog een lange weg te gaan heb, en hoef hem niet ten koste van alles te lopen komende editie.Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Soms moet je gewoon kansen grijpen en risico's nemen. Je kan hoogstens spijt krijgen van het feit dat je het hebt gedaan, maar dat is imo nog altijd beter dan spijt krijgen van iets dat je niet hebt gedaan.![]()
En daarom moet jij hier blijven posten![]()
![]()
Dan alsnog had je niet door hoeven gaan hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
NeeHet ging per ongeluk
Afslagje gemist
Liep wat te hard om omdat ik gewoon lekker in het ritme zat. Alleen de laatste 2km ging ik wat stuk, maar gewoon afgemaakt natuurlijk. Had ook gevoel dat het meer door honger kwam dan door mijn conditie.
Als je 3 dagen er na er nog last van hebt valt het wel erg tegenHad niet het idee dat ik zo hard forceerde
En soms kan je idd dieper gaan dan wellicht goed voor je was
Ach, leermomentje en doorgaan
![]()
![]()
Dat laatste was dus het gevalquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Dan alsnog had je niet door hoeven gaan heEn soms kan je idd dieper gaan dan wellicht goed voor je was
Ach, leermomentje en doorgaan
Ik let wel op, maar dit keer had ik het niet zo door.
![]()
Rustig maar hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:33 schreef motorbloempje het volgende:
Nogmaals: ik kijk naar wat m'n lichaam aankan, en als dat niet blijkt te werken, dan kan ik de plaats deferren. Dus hoe eerder ik begin met het meedoen aan de loting, hoe eerder ik kans maak om de VLM een keer te lopen, of dat nu april 2014 of 2016 is. Ik besef me dan ook dondersgoed dat ik nog een lange weg te gaan heb, en hoef hem niet ten koste van alles te lopen komende editie.!
![]()
Eindelijk weer eens lekker gelopen sinds mijn vakantie. In het bos, lekker zonnetje, klein buitje tussendoor.![]()
Het enige vervelende is dat ik dus echt niet weet wat ik met het kabeltje van mijn oortjes moet. Ik loop met mijn telefoon in een armband en het kabeltje doe ik bij mijn mouw onder mijn shirt. Hij schuift alleen mega veel en ik moet hem iedere keer recht trekken. Heel irritant. Iemand tips?![]()
Stream....hoe later de start hoe warmer het loopje zaterdag....zie net dat ze 24 graden voorspellen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik wikkel 'm zo ver mogelijk op aan de armband en dan gewoon boven m'n shirt. Heb je maar een klein stuk kabel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:44 schreef PollyEsther het volgende:
Eindelijk weer eens lekker gelopen sinds mijn vakantie. In het bos, lekker zonnetje, klein buitje tussendoor.![]()
Het enige vervelende is dat ik dus echt niet weet wat ik met het kabeltje van mijn oortjes moet. Ik loop met mijn telefoon in een armband en het kabeltje doe ik bij mijn mouw onder mijn shirt. Hij schuift alleen mega veel en ik moet hem iedere keer recht trekken. Heel irritant. Iemand tips?![]()
Volgende keer eens proberen. Thanks.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:49 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Ik wikkel 'm zo ver mogelijk op aan de armband en dan gewoon boven m'n shirt. Heb je maar een klein stuk kabel.![]()
![]()
Tijdje geleden hier veel gepost toen ik bezig was met een schema van runinfo. Daarmee van een conditie van 0 en 110kg mezelf naar een half uur aan een stuk en zo'n 100kg gebracht.
Daarna via de methode "elke keer wat verder" zat ik op een gegeven moment aan zo'n 10km aan een stuk in een uur, en zo'n 95kg. Helaas heb ik dit wat later verslonzen
Nu wil ik er opnieuw vol tegenaan en ben ik begonnen met Evy 5 - 10. Heb nu 8 lessen gedaan en moet zeggen, bevalt (weer) heerlijk! Loopt heel relaxed met Evy, fijne muziek en hoe kinderachtig ook, positieve inhoudsloze feedback is ook gewoon lekker
Ik wil nu weer terug naar de 10k in 1 uur, en het liefst onder de 90kg (nu zo'n 96 weer).
Welke koptelefoontjes gebruiken jullie om te lopen met muziek? Ik heb van die goedkope oordopjes geprobeerd met een haakje om je oor. Dat liep echt heel fijn, alleen na 3 keer lopen al stuk. Dus welke kunnen jullie aanraden op dat gebied? Thanks
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!![]()
veel succes en plezier tijdens je weg terug Boezelaar!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zweer bij dezequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Tijdje geleden hier veel gepost toen ik bezig was met een schema van runinfo. Daarmee van een conditie van 0 en 110kg mezelf naar een half uur aan een stuk en zo'n 100kg gebracht.
Daarna via de methode "elke keer wat verder" zat ik op een gegeven moment aan zo'n 10km aan een stuk in een uur, en zo'n 95kg. Helaas heb ik dit wat later verslonzen
Nu wil ik er opnieuw vol tegenaan en ben ik begonnen met Evy 5 - 10. Heb nu 8 lessen gedaan en moet zeggen, bevalt (weer) heerlijk! Loopt heel relaxed met Evy, fijne muziek en hoe kinderachtig ook, positieve inhoudsloze feedback is ook gewoon lekker
Ik wil nu weer terug naar de 10k in 1 uur, en het liefst onder de 90kg (nu zo'n 96 weer).
Welke koptelefoontjes gebruiken jullie om te lopen met muziek? Ik heb van die goedkope oordopjes geprobeerd met een haakje om je oor. Dat liep echt heel fijn, alleen na 3 keer lopen al stuk. Dus welke kunnen jullie aanraden op dat gebied? Thanks
Succes!Je hebt klemmetjes daarvoor toch? Kun je je snoertje vastmaken aan je mouw, schuift er niks. Als ik muziek luister (soms), dan doe ik het snoer achterlangs en snoer het snoertje aan achter mijn oren (want daar zit zo'n stoppertje).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:44 schreef PollyEsther het volgende:
Het enige vervelende is dat ik dus echt niet weet wat ik met het kabeltje van mijn oortjes moet. Ik loop met mijn telefoon in een armband en het kabeltje doe ik bij mijn mouw onder mijn shirt. Hij schuift alleen mega veel en ik moet hem iedere keer recht trekken. Heel irritant. Iemand tips?
Goh, ik weet eigenlijk niet hoe al die dingetjes heten, maar ik hoop dat je me snapt![]()
![]()
Ik snap 'm. Eens kijken waar die te verkrijgen zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zweer bij deze
Succes!
[..]
Je hebt klemmetjes daarvoor toch? Kun je je snoertje vastmaken aan je mouw, schuift er niks. Als ik muziek luister (soms), dan doe ik het snoer achterlangs en snoer het snoertje aan achter mijn oren (want daar zit zo'n stoppertje).
Goh, ik weet eigenlijk niet hoe al die dingetjes heten, maar ik hoop dat je me snapt![]()
Dat heb je geweldig verwoord!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef GotC het volgende:
Tof dat je weer bent gaan lopen! Het kost meer moeite en doorzettingsvermogen om weer een stukje 'terug' te moeten gaan in een schema dan ermee door te gaan, vind ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Welke koptelefoontjes gebruiken jullie om te lopen met muziek? Ik heb van die goedkope oordopjes geprobeerd met een haakje om je oor. Dat liep echt heel fijn, alleen na 3 keer lopen al stuk. Dus welke kunnen jullie aanraden op dat gebied? ThanksSucces weer!
Oordopjes..ik zweer nog altijd bij oordopjes met zo'n haakje erachter ja. Mja, heb die ook al 100 jaar inmiddels. Was het geluid stuk of het oordopje zelf?
![]()
Geluid was stuk, je hoort gewoon niks meer, alleen als je rare capriolen uithaalt met draaien, drukken e.d. komt er nog eens wat door ...I don't trust books. They're all facts and no heart
Kabelbreuk. Dat gebeurt wel vaker na verloop van tijd, zeker met goedkopere setjes en als de draad veel "bewogen" wordt. Dus als ze verder bevielen, gewoon weer zo'n setje halen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Geluid was stuk, je hoort gewoon niks meer, alleen als je rare capriolen uithaalt met draaien, drukken e.d. komt er nog eens wat door ...NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wat een toffe foto's van de vooroeverloop zijn er langsgekomen zeg, vooral die van YUR is echt leuk geworden.
Welkom terug Boezelaar. Ik gebruik nu zelf Philips oortjes die alleen in de oorschelp gaan met van die haakjes eraan. Oortjes die in de oorschelp gaan en niet in de gehoorgang geven wel wat minder goed geluid, maar bij mij had ik bij de oortjes die in de gehoorgang gaan dat ik na tijdje lopen mijn ademhaling heel goed hoorde wat ik nogal storend vond en met dat soort oortjes hoor je omgevingsgeluiden ook minder (en dus het verkeer om je heen).![]()
Mjah, heb nu in 8 lessen al 2 van die goedkope kutmerksetjes erdoor heenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Kabelbreuk. Dat gebeurt wel vaker na verloop van tijd, zeker met goedkopere setjes en als de draad veel "bewogen" wordt. Dus als ze verder bevielen, gewoon weer zo'n setje halen.
Daarom nu voor een wat gevestigder merk wat mij betreft
I don't trust books. They're all facts and no heart
Ik vind het bij duurdere altijd zo zonde dat ze stuk gaan. Dus dan liever setjes van 2 euro die het korter volhouden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mjah, heb nu in 8 lessen al 2 van die goedkope kutmerksetjes erdoor heen
Bij mij gaan ze overigens stuk omdat ik met het snoer ga lopen prutsen als ik niet aan het typen ben. Gebruik ze niet bij het hardlopen, maar alleen op kantoor.
Mja, Sennheiser is een wat gevestigder merk, maar wel een die vrij veel last van kabelbreuk heeft. Overigens heb ik evengoed een Sennheiser headset voor rennen, deze:
Bevalt wel goed, ik kan niet tegen in-ear dingen, en nog geen last van kabelbreuk. Maar ik loop ook niet zo vaak met muziek.
Strakjes een stukje lopen. Kijken waar m'n beentjes zin in hebben. M'n voeten hebben in ieder geval zin in de Mirage's. Nu eerst nog even een beetje bijkomen. Net testje gemaakt en dat duurde lang en was moeilijk en nu ben ik nog helemaal nerveus
. Vet veel rekenen/wiskunde, en mijn middelbare schooltijd was wat afwijkend, dus dat heb ik nooit echt geleerd. Dus fingers crossed, maar ik vrees dat de sollicitatieprocedure gaat stranden bij stap 2.
![]()
Karma is a bitch en als ik in God zou geloven, dan zou ik daarnet flink gestraft zijn voor mijn luie uitstelgedrag van vanmorgen. Na een paar uurtjes gamen, wasjes draaien en niksen zo'n 40 minuten geleden de deur uit gegaan. Het was immers al eventjes droog, dus kon ik wel gaan lopen. Onderweg begint het echt keihard te regenen en ik ben heerlijk doorweekt thuis gekomen.
GPS deed het niet, maar route bleek achteraf zo'n 3,7 km te zijn. In 25 minuten. Enkel zeurde op het eind alleen, maar het ging best aardig.![]()
Maar niet gemiept en wel gelopen dus!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:43 schreef Gogo83 het volgende:
Karma is a bitch en als ik in God zou geloven, dan zou ik daarnet flink gestraft zijn voor mijn luie uitstelgedrag van vanmorgen. Na een paar uurtjes gamen, wasjes draaien en niksen zo'n 40 minuten geleden de deur uit gegaan. Het was immers al eventjes droog, dus kon ik wel gaan lopen. Onderweg begint het echt keihard te regenen en ik ben heerlijk doorweekt thuis gekomen.
GPS deed het niet, maar route bleek achteraf zo'n 3,7 km te zijn. In 25 minuten. Enkel zeurde op het eind alleen, maar het ging best aardig.
Klopt! En dus best lekker ook. Het mooie is; het is nu weer droog en de zon schijnt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Maar niet gemiept en wel gelopen dus!![]()
![]()
Sluit die satellieten niet uit. Onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:43 schreef Gogo83 het volgende:
GPS deed het niet, maar route bleek achteraf zo'n 3,7 km te zijn. In 25 minuten. Enkel zeurde op het eind alleen, maar het ging best aardig.
Goed dat je bent gegaanJullie zijn wel lekker eensgezind met jullie enkelklachten trouwens.
![]()
Echte liefde is.. blessures delenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef Quoi het volgende:
[..]
Sluit die satellieten niet uit. Onbetrouwbaar.
Goed dat je bent gegaanJullie zijn wel lekker eensgezind met jullie enkelklachten trouwens.
![]()
![]()
mijn senheiser headphones hebben ook kabelbreuk geleden (gingen wel langer dan een paar keer mee overigens).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Mjah, heb nu in 8 lessen al 2 van die goedkope kutmerksetjes erdoor heen
Steelseries zijn echt top, die heb ik al een jaar of twee en still going strong. En ik heb ze een keer op ibood gekocht, twee voor de prijs van een, dus ik heb nog een gloedjenieuw setje thuis liggen voor als deze het opgeven...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Des te lekkerder L'Ourthe wordtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
Stream....hoe later de start hoe warmer het loopje zaterdag....zie net dat ze 24 graden voorspellen
Enne, ik laat mijn vrouw 3 bier bestellen wanneer ik binnen kom... Dus ik zal maar doorlopen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: