SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
Muis+toetsenboord speelt fijnerquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:29 schreef Rogan het volgende:
Want dat is echt de enige reden waarom iedereen een PC versie wil zien.
nooit van je levensdagenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Muis+toetsenboord speelt fijner
Nee het is hetzelfde spel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:27 schreef Godtje het volgende:
Kan de PC niet gewoon zijn eigen topic krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Impliceren dat alle PC gamers piraten zijnquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:29 schreef Rogan het volgende:
Gefeliciteerd mensen, scheelt jullie allemaal weer 55 euro!
Genoeg mensen met PC kopen een legale versie, al dan niet online.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:29 schreef Rogan het volgende:
Grand Theft Auto V naar pc volgens Nvidiaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:31 schreef cherrycoke het volgende:
NVIDIA zegt dat er een pc-versie komt. Begin maar met toeteren!
wacht wacht WACHT. bron?
Steamquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Genoeg mensen met PC kopen een legale versie, al dan niet online.
GTA NIET op een PC spelenquote:
Waarom is PC gaming zo gek? Ik wil gamen op iets wat meer rekenkracht heeft dan een rekenmachine.quote:
GTA 1 kwam gewoon op de Playstation 1quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Consolekiddies die geen GTA 1 hebben gespeeld..
Vastlopersquote:
Vaak is het zo dat je met gekraakte spellen niet of nauwelijks online kan spelen of je moet op gekraakte servers spelen als die er zijn.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:29 schreef Rogan het volgende:
Vastlopers? Bedoel je de Red Ring van Xbox?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Vastlopers
Niet op max spelen tenzij je 1000+ euro uit geeft
Mods die je game verneuken
DRM
Heb je eerder op Ps3/360quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Vastlopers
Niet op max spelen tenzij je 1000+ euro uit geeft
DRM
Dit.....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Sowieso, mensen die zich verheven voelen omdat ze op een PC spelen
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dit.....
En wat een trol topic. Kan een modje niet ff tt aanpassen, want dit lokt heel wat flamewars uit.
quote:NVIDIA zegt dat er een pc-versie komt. Begin maar met toeteren!
Consoleplebs be like:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dit.....
En wat een trol topic. Kan een modje niet ff tt aanpassen, want dit lokt heel wat flamewars uit.
De console eigenaren hier zijn zo stom om te happen. Laten ze hier ook maar een keer mee om gaan. Misschien worden ze dan een keer volwassen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dit.....
WoW nerdsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef rival het volgende:
zit je dan op je stoffige zolderkamertje achter de pc
Dus als nvidia het zegt, nemen we dat klakkeloos aan. Ik bedoel wie is rockstar nu hequote:
Waarom zou Take two tegen hun aandeelhouders liegen ?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:59 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Dus als nvidia het zegt, nemen we dat klakkeloos aan. Ik bedoel wie is rockstar nu he
Dit, op de 17de zit ik lekker op mijn bank voor mijn grote tv lekker te GTA'en, zit je dan met je PC van een paar honderd euroquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
Yes.
Ik hoor die PC wankers de 17e wel weer
Sorry ik hoor je niet?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:58 schreef rival het volgende:
zit je dan op je stoffige zolderkamertje achter de pc
Betere koelapparatuur kopenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:01 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Sorry ik hoor je niet?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:03 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Betere koelapparatuur kopen
te F5en op de pirateproxyquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dit, op de 17de zit ik lekker op mijn bank voor mijn grote tv lekker te GTA'en, zit je dan met je PC van een paar honderd euro
PC-gamers lokken het over het algemeen zelf uit met hun achterlijke gedrag.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:03 schreef LeaderRoel het volgende:
Het lijkt wel of de consolegamers de PC gamers een GTA V versie willen verbieden
Wordt volwassen, gun de ander ook eens een pleziertje.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
PC-gamers lokken het over het algemeen zelf uit met hun achterlijke gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anders steek je gewoon even je tong erin
Ach ik doe mee, maar dan mn pc die op de TV is aangeslotenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:01 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Dit, op de 17de zit ik lekker op mijn bank voor mijn grote tv lekker te GTA'en, zit je dan met je PC van een paar honderd euro
Het enige wat we doen is blij zijn over dat een van de beste games van het jaar naar de PC komt. Gelijk beginnen consoleplebs met opmerkingen als 'piraten' te strooien.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
PC-gamers lokken het over het algemeen zelf uit met hun achterlijke gedrag.
Nee, geen probleem met GTA V op de PC, echter wel met het arrogante kutgedrag van de algemene PC-gamer die zich op een een of andere manier verheven en beter voelt, en dit op zo'n beetje elk moment duidelijk moet maken. Zie ook de TT.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het enige wat we doen is blij zijn over dat een van de beste games van het jaar naar de PC komt. Gelijk beginnen consoleplebs met opmerkingen als 'piraten' te strooien.
enige wat wij doen is een beetje sarren.... PC gamers hebben helaas geen humor. nog zo'n minpunt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Het enige wat we doen is blij zijn over dat een van de beste games van het jaar naar de PC komt. Gelijk beginnen consoleplebs met opmerkingen als 'piraten' te strooien.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:09 schreef -Techno- het volgende:
Fucking troll topic en mods doen niks. Kleuterbende hier
Dat men het belangrijker vindt elkaar met e-dildo's te slaan dan het over een toffe game te hebben is weinig aan te doen. Op slot is ook maar dicht. Kan hoor, als het bij flamen blijft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:59 schreef Pheno het volgende:
Pss, coca cola modbreak. Het is een GTA V-topique, niet de het topic: 'flame hier iedereen en alles met een console of pc'.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:12 schreef Pheno het volgende:
Man man man. En elkaar verwijten dat ze niet volwassen zijnKan het weer over GTA V gaan? En niet over wat er nu beter is pc- of consolegaming? De een zit graag op zijn kamer, de ander op zijn bank. En een ander sluit zijn pc aan op de tv en zit ook op de bank
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. Een echte gamer berooft desnoods zijn bank om GTA te kunnen spelen.
Een sportieve autostoel is natuurlijk het best.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]. Een echte gamer verkoopt desnoods zijn bank om GTA te kunnen spelen.
TT lokt ook wel wat uit he.... Eenvoudig aan te passen maar goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:12 schreef Pheno het volgende:
Uhm:
[..]
[..]
Dat men het belangrijker vindt elkaar met e-dildo's te slaan dan het over een toffe game te hebben is weinig aan te doen. Op slot is ook maar dicht. Kan hoor, als het bij flamen blijft.
Man man man. En elkaar verwijten dat ze niet volwassen zijnKan het weer over GTA V gaan? En niet over wat er nu beter is pc- of consolegaming? De een zit graag op zijn kamer, de ander op zijn bank. En een ander sluit zijn pc aan op de tv en zit ook op de bank
NVIDIA heeft het niet aangekondigd, maar zich versproken.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:17 schreef -Techno- het volgende:
[..]
TT lokt ook wel wat uit he.... Eenvoudig aan te passen maar goed.
Raar dat nvidia het aankondigt en niet rockstar.
Jouw reacties zeggen duidelijk iets anders. Als console gamers niet kunnen zeiken tegen PC gamers dan kissevissen ze wel over of xbox of playstation beter is. Het zijn net moslims.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nee, geen probleem met GTA V op de PC, echter wel met het arrogante kutgedrag van de algemene PC-gamer die zich op een een of andere manier verheven en beter voelt, en dit op zo'n beetje elk moment duidelijk moet maken. Zie ook de TT.
Of een oude doorgezakte stoel, ligt er maar aan wat voor auto je "leent".quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:15 schreef Pheno het volgende:
Een sportieve autostoel is natuurlijk het best.
Maargoed, dat zegt natuurlijk nog niets over de releasedatum. Rockstar kan de releasedatum ook nog makkelijk verzetten zonder aankondiging.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
NVIDIA heeft het niet aangekondigd, maar zich versproken.
Zal de marketing machine van rockstar leuk vinden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
NVIDIA heeft het niet aangekondigd, maar zich versproken.
En dan lezen ze weer dat de pc-versie is versproken en gaan ze alsnog door. gamers kunnen niet discussiëren, ongeacht platform.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:17 schreef -Techno- het volgende:
[..]
TT lokt ook wel wat uit he.... Eenvoudig aan te passen maar goed.
Ja, dat zei ik in het vorige topic ook al, er gaat vast een subtiel bedankbriefje naar NVIDIA vanuit Rockstarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zal de marketing machine van rockstar leuk vinden.
Of die heeft het in gang gezet: "Als jij je nou "verspreekt" op je presentatie, hebben wij weer maximale exposure."quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zal de marketing machine van rockstar leuk vinden.
Het erge is dat ik ze ervoor aan zie ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Of die heeft het in gang gezet: "Als jij je nou "verspreekt" op je presentatie, hebben wij weer maximale exposure."
Komt omdat ze IV afgrijselijk slecht geport hebben.quote:
Waarom zouden ze? Het originele bericht ging over dat pc gamers hun apparaat alvast voorbereiden op de komende releases. Vervolgens worden wat games genoemd die dat verhaal ondersteunen meer niet. Dat gta5 word genoemd kan ook gewoon wishful thinking zijn. Of knutterigheid....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:28 schreef LeaderRoel het volgende:
Alsof Nvidia zich verspreekt en het daarna niet weer gelijk verbetert
Dus, wie zegt dat dat bij V ook niet gebeurd?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt omdat ze IV afgrijselijk slecht geport hebben.
SA was ook al slechter op de PC. Dat is het probleem met GTA op de PC. Het zijn ports de afgelopen jaren en niet de beste.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Komt omdat ze IV afgrijselijk slecht geport hebben.
Ik vind/vond GTAIII, VC en SA eigenlijk fijner spelen op de PC dan op de PS2.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:46 schreef Godtje het volgende:
SA was ook al slechter op de PC. Dat is het probleem met GTA op de PC. Het zijn ports de afgelopen jaren en niet de beste.
Sure, een hoop mensen vermaken zich er mee en het blijft een toffe game. Maar beter op de console waar die voor gemaakt is.
Iedereen die al een gat in de lucht springt... Er staat VOLGENS NVIDIAquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:33 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Grand Theft Auto V naar pc volgens Nvidia
Dit ja.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef -CRASH- het volgende:
PC of console
beiden hebben hun voor en nadelen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:54 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit ja.
Altijd weer dat gejank over zus en zo. Laat iedereen gewoon doen wat die zelf wil.
Het liefst zou ik eigenlijk een Next-Gen versie willen zien. Zodat ik dan echt een nieuwe console kan halen met GTA V. Dan zou ik wel weer een console willen hebben.
Dat is correct. Rockstar is nog steeds stil volgens mij daarover.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Iedereen die al een gat in de lucht springt... Er staat VOLGENS NVIDIA
Dus officieel is het nog niet
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef Ironisch het volgende:
Mag je ook gewoon en de console en de PC leuk vinden?
Helaas... Dat is niet toegestaan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef Ironisch het volgende:
Oh noes, wat ben je dan, een master peasant?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:28 schreef Ironisch het volgende:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Helaas... Dat is niet toegestaan.
Tot ziens.
Mention the PI.quote:
Ik weet niet wat je bedoelt, maar het woord "mention" klopt in ieder geval niet.quote:
Voor als ie op de pc komt nog wel wat langer hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:41 schreef johnnyblaze11 het volgende:
PC 360 ps3 whatever, nog 34 dagen, dat is pas belangrijk!
En dat mind je nu zo even?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar het woord "mention" klopt in ieder geval niet.
Oh ja ze gaan liegen tegen hun aandeelhoudersquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:07 schreef Vault-Boy het volgende:
Dat van NVIDEA blijkt een fake te zijn.
Ditquote:
quote:Rockstar waarschuwt voor potentiële region lock-problemen met betrekking tot DLC voor GTA V. Dit meldt MP1st.
De studio geeft aan dat het over het algemeen een goed idee is om games te kopen uit je eigen regio. Met een Amerikaanse game en Europese PSN-account bijvoorbeeld, kun je geen gebruik maken van je pre-order codes. Ook is de DLC van de EU-store niet compatible met een Amerikaanse game.
Zou Rockstar het puur over de pre-order-bonussen hebben, of wordt er hier op slinkse wijze naar DLC-uitbreidingen gehint? Donderdag wordt de online functionaliteit van GTA V onthuld.
ze hebben helemaal niet expliciet gezegd dat er een pc-versie komt. Het lijkt wel of niemand hier het interview heeft gelezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:09 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Oh ja ze gaan liegen tegen hun aandeelhoudersWat denk je zelf.
En het is Nvidia
Van Ping pongquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:47 schreef Smoofie het volgende:
Wtf maakt het uit. ROckstar maakt heus wel een PC versie.
Ja ja Verplichte DRM door je console strot geduwdquote:
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Van Ping pong
Kan de topic pointer weer terug?
Geen PC versie. Move along. lekker terug naar minecraft en WoW
Eerder BraveNewWorld, want zonder PC-versie is de wereld doods en oud.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef Godtje het volgende:
Tot het op de rockstar site staat is het of voor dit topic.
De wanneer kan in TRU
Bijzonder dat je het niet begrijpt... Maar je hebt gelijk. Gelukkig was het bericht niet aan jouw adres verder.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar het woord "mention" klopt in ieder geval niet.
Stop er dan ook mee ipv van weer oprakelenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:34 schreef Rogan het volgende:
Die vergelijking van PC met consoles is misschien wel de domste discussie ooit.
Ben gewoon benieuwd wat de PC gamers drijft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stop er dan ook mee ipv van weer oprakelen
Er is sneeuw in de game.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zou het ook gaan sneeuwen en dat je kunt snowboarden?
Kan ook nog een vulkaanuitbarsting met asstorm zijn?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:37 schreef YazooW het volgende:
Check de picca links onderin. Sneeuw motherfuckers.
[ afbeelding ]
quote:It also seems that GTA5 will have either a winter time frame or a ski resort area, judging by the "chairlift," "skimobile," "snowplow" and "bobsleigh" entries (that's "bobsled" here in the States, for the record).
Dat is sneeuw. Kijk de reflectie op de weg IJSquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kan ook nog een vulkaanuitbarsting met asstorm zijn?
Nu wil ik 'm helemaal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dat is sneeuw. Kijk de reflectie op de weg IJS
Dat heb je bij vulkaanas niet
Daar merk je alleen wat van als je met je kop 15cm van het beeld zit, als je gewoon een paar meter van je tv vandaan zit, zie je er niets van. Ziet er prima uit.quote:
Ziet er idd niet uit nee.quote:
quote:
Speel jij Fallout-games? Echt nooit nooit geweten!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ziet er idd niet uit nee.
Ach ja bij een game als GTA maakt me dat ook weer niet uit.
Hell speel nog steeds de Fallout games en dat zijn ook niet de mooiste
Was ook als voorbeeld hequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Speel jij Fallout-games? Echt nooit nooit geweten!
Ben je op de hoogte van de hoeveelheid content die we krijgen? De grootte van de map?quote:
DAMN!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:33 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Obamacare?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:50 schreef -CRASH- het volgende:
* Affordable Healthcare:
Thanks to recent legislation, if you receive something as harmless as a scratch or as serious as a bullet wound, any of our state certified medical centers will patch you up and make sure the healthy bill is picked up by taxpayers.
Maakt wel uit, als je zon groot budget hebtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ach ja bij een game als GTA maakt me dat ook weer niet uit.
quote:The streets are alive with all kinds of characters who coordinate clothing colors and enjoy leisurely pursuits such as territory clashes and pharmaceutical commerce.
staat altijd leuk op ansichtkaarten!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kan ook nog een vulkaanuitbarsting met asstorm zijn?
quote:
Define 'de multiplayer'. Volgens Rockstar is het niet de multiplayer van GTA V (zelf geverifieerd met de uitgever vandaag, je leest maar terugquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:02 schreef YazooW het volgende:
En dan krijgen we donderdag ook nog de multiplayer te zien
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef YazooW het volgende:
Die laatste screens komen trouwens hier vandaan: http://www.buzzfeed.com/j(...)lding-the-world-of-g
Staat ook een nieuw interview bij.
Nice interviewquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:22 schreef YazooW het volgende:
Die laatste screens komen trouwens hier vandaan: http://www.buzzfeed.com/j(...)lding-the-world-of-g
Staat ook een nieuw interview bij.
Omdat?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:31 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Zal wel voor de nodige controverse gaan zorgen in de VS.
Mjaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:31 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Basisschool, jij met een geweer... 1+1quote:
quote:
quote:While we might lose a little fidelity by not being able to do that “tunnel of detail” that more linear games manage, I think we gain a lot more. There’s nothing quite as empowering as having a world to explore that feels right, and feels real, and having the toys to do just about anything. The key is the limit of the experience becomes your own imagination rather than whatever the guys that created that tunnel for you thought it should be. I think we’ve done our job if we’ve created a world that you love to spend time in and one that keeps giving for years to come. We’ve been trying to do that since Grand Theft Auto III, but I think we’ve taken a big step forward.
Ik denk niet dat ze kinderen in de game zullen stoppenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:31 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom kan Watch Dogs het wel dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]flikker lekker op man, dat is toch totaal niet waar deze game om draait
hier een mooie quote uit dat interview
[..]
Daar dacht ik ook al aan...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn man klinkt misschien overdreven wat ik nu ga zeggen.
Maar ik denk echt als deze game er eenmaal is, dat ik echt al mijn andere games voorlopig laat liggen. Volgens mij kan je echt tering veel doen in GTA V en raak je voorlopig nog laaaaang niet uitgespeeld.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Waarom kan Watch Dogs het wel dan?
Nee, man dit ziet er uit als een fucking ps2 game.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]flikker lekker op man, dat is toch totaal niet waar deze game om draait
hier een mooie quote uit dat interview
[..]
Ik laat m'n werk ook liggen denk ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Damn man klinkt misschien overdreven wat ik nu ga zeggen.
Maar ik denk echt als deze game er eenmaal is, dat ik echt al mijn andere games voorlopig laat liggen. Volgens mij kan je echt tering veel doen in GTA V en raak je voorlopig nog laaaaang niet uitgespeeld.
Wat? Next gen graphics mag je toch wel verwachten van een developer met dergelijk budget?quote:
GTAV komt niet op de nieuwe consoles vriend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? Next gen graphics mag je toch wel verwachten van een developer met dergelijk budget?
Watchdogs idd ook erg benieuwd naar. Alleen die 2 games al manquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan...
GTA... Watch Dogs... GTA... Watch Dogs... GTA... Watch Dogs...
GTA... GTA... GTA... GTA... GTA... GTA... GTA... GTA... GTA...
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik laat m'n werk ook liggen denk ik
1 week vrij genomenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik laat m'n werk ook liggen denk ik
Voor consoles misschien, wat ik al eens heb gezegd, GTA IV op de PC gemod ziet er beter uit dan GTA V, is in die wat, 5 jaar? Niet echt veel vooruitgang dan hé?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
GTAV komt niet op de nieuwe consoles vriend.
Daarnaast slaat je opmerking helemaal nergens op.
GTAV ziet er fenomenaal uit voor de huidige generatie.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor consoles misschien, wat ik al eens heb gezegd, GTA IV op de PC gemod ziet er beter uit dan GTA V, is in die wat, 5 jaar? Niet echt veel vooruitgang dan hé?
lol, gtaforums.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:31 schreef YazooW het volgende:
De huidige consoles zitten aan het einde, de ontwikkelaars weten nu echt best wel hoe ze hun game moeten optimaliserenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
GTAV komt niet op de nieuwe consoles vriend.
Daarnaast slaat je opmerking helemaal nergens op.
GTAV ziet er fenomenaal uit voor de huidige generatie.
Natte sneeuw...blijft niet liggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:27 schreef emokid het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=572003 SNEEUW!!
![]()
![]()
Lekker speelbaar ook met 20fps en dan ook nog eens zo'n krachtige rig hebbenquote:
Achived resolution: 3340x1879 60hzquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker speelbaar ook met 20fps en dan ook nog eens zo'n krachtige rig hebben
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd waar dat sneeuw gebied moet zijn
sneeuw in california?
Je mag niet meer meedoenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Genoeg ski-resorts daar, hoor.
http://www.onthesnow.com/california/skireport.html
De vooruitgang moet je ook niet zoeken in graphics maar in de gameplay. Daarnaast zal je GTAV op de pc ook vast kunnen modden met mooiere graphics en weet ik wat. Dus boeie....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Voor consoles misschien, wat ik al eens heb gezegd, GTA IV op de PC gemod ziet er beter uit dan GTA V, is in die wat, 5 jaar? Niet echt veel vooruitgang dan hé?
Zomaar u it m'n mouw geschudquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
WTF waar komt deze shitload aan nieuwe info ineens vandaan
http://www.rockstargames.com/V/quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
WTF waar komt deze shitload aan nieuwe info ineens vandaan
Radio 1, 2, 3, 4, 5.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Wil ook echt weten wat voor radiozenders we krijgen
Vorige pagina bekijken zou makkelijker zijn geweestquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:49 schreef Faazz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
Was deze al gepost?
[ afbeelding ]
LE EPIC DUBSTEP XDDDDquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:39 schreef Vault-Boy het volgende:
quote:
Nu komt uit dat GTA V naar PC komt. Next gen heeft x86 architectuur zoals de pc, dus het is haast wel zeker dan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef Giester het volgende:
Ik denk stiekem dat GTA 5 ook wel naar de next gen consoles gaat komen.
Mensen die dat niet denken zullen het wel niet met mij eens zijn.
Maar dat heb je al snel.
ORLY?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:40 schreef Giester het volgende:
Mensen die dat niet denken zullen het wel niet met mij eens zijn.
Misschien far cry 4 binnenkortquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:43 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Watchdogs idd ook erg benieuwd naar. Alleen die 2 games al man. 2 open wereld games waar je echt lang mee zal gaan doen, en zeker wat GTA betreft.
Ghehe het word de tijd van de vele open wereld gamesquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:05 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Misschien far cry 4 binnenkort
rij van a naar b schiet die en die dood, rij door naar Cquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:43 schreef Ironisch het volgende:
Moet je je voorstellen hoe vet de missies gaan worden ook.
het zijn geweldige graphicsquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:47 schreef Smoofie het volgende:
Maarja, ze zeggen tenminste niet, zoals Activision met CoD: Ghosts, dat het geweldige graphics zijn.
er zijn daar schijnbaar bergen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Ik ben trouwens heel benieuwd waar dat sneeuw gebied moet zijn
of rockstar heeft seizoenen geïmplementeerd maar dat betwijfel ik, btw sneeuw in california?
FC Twentequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze afbeelding moet een grap zijn hoop ikWTF
1. The world is 157 years old - FACT!quote:
De hype begint nu echt dus.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:25 schreef SecretStoryWous het volgende:
Rare is dat het twitter account van dat epsilon (https://twitter.com/EpsilonismToday) op 25 juli 2012 al begon met tweeten
Betere plek voor dit soort fuck-de-scientology heb je niet. Gaat lachen worden, kan niet anders.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 22:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
1. The world is 157 years old - FACT!
2. Dinosaurs are a lie that people believe because they are weak - FACT!
3. You are happy, you just don’t know it - FACT!
4. We all come from the same tree - FACT!
5. Everyone is related to everyone else, except for people with red hair - FACT!
6. Sperm does not exist - it is a lie spread by biology teachers - along with everything else you have ever been told - FACT!
7. Men are supposed to lie with nine new partners a week. Women are supposed to lie with six, except for in July, when they must lie with five men a day - FACT!
8. Aliens exist and are present on earth. If you have a birth mark, you may be descended from Kraff, the famous Emperor of the 4th Paradigm - FACT!
9. Trees talk, but only some people hear them - FACT!
10. People who believe in something live much longer than atheists, and they have eternal life thrown in for good measure - FACT!
11. If you believe this and turn your hands and wallet over to EPSILONISM, you’ll live a happy life. Otherwise you are doomed - FACT!
12. KIFFLOM - HAPPINESS IS YOURS! KIFFLOM!
If you didn't know this, maybe you should read the Epsilon Tract.
Epsilon zat al in San Andreas dus de fans waren al op de hoogte. Ik zie het echter net pas, ook al komt kifflom wel bekend voor.quote:
Latino.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Held !quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wil op een hert door de hood rijden.
Kifflom brother uncle!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 01:29 schreef emokid het volgende:
[..]
Epsilon zat al in San Andreas dus de fans waren al op de hoogte. Ik zie het echter net pas, ook al komt kifflom wel bekend voor.
Breaking Bad. Nuff saidquote:Op woensdag 14 augustus 2013 09:42 schreef Nielsch het volgende:
Was het maar vast september. Dat gaat sowieso een bazenmaand worden. Naast GTA V ook nog eens een nieuwe seizoen Boardwalk Empire, tripje naar Firenze en het nieuwe rugbyseizoen. Fuck augustus.
Hier krijg ik dus stijve van..jongens, ik kan niet meer wachten!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:18 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mac kopen voor te gamenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:59 schreef Nairua het volgende:
Mogen we nu zeiken over een Mac versie?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 07:15 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik wil op een hert door de hood rijden.
Liever een G65 maar vooruitquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:09 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hier krijg ik dus stijve van..jongens, ik kan niet meer wachten!
Deze G55 gaat dus bij in de garage staan
[ afbeelding ]
http://www.gta5cheats.com/nvidia-retracts-gta-5-pc-statement/quote:Please note, during our Thursday’s earnings call, our investor relations team provided a list of important games that gamers are looking forward to on PC this fall, and included Grand Theft Auto V on that list. This statement was made with the intent of expressing enthusiasm for the games industry in general, and was not intended to represent specific knowledge possessed by NVIDIA. NVIDIA does not have information on any possible PC version release of Grand Theft Auto or its availability. We deeply regret the error.
Ik zeg: Waar rook is, is vuur. Eerst zo'n statement maken en het dan weer terugtrekken, past allemaal in het plaatje van vooropgezette 'toevalligheid'.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:29 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.gta5cheats.com/nvidia-retracts-gta-5-pc-statement/
Ik zei het toch.
En de TT weer andersquote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:02 schreef Godtje het volgende:
Pheno!! Die topic pointer kan weer terug hoor.
Of Nvidia wil gewoon wat extra videokaarten verkopen aan mensen die zich alvast wilden voorbereiden op de nieuwe GTAquote:Op woensdag 14 augustus 2013 11:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik zeg: Waar rook is, is vuur. Eerst zo'n statement maken en het dan weer terugtrekken, past allemaal in het plaatje van vooropgezette 'toevalligheid'.
Die mensen kopen dan een AMD, want meer bang for the buck. Ligt allemaal aan hoe er geport gaat worden, als het net zo gaat als bij GTA IV slijt nVidia inderaad wat meer Titans.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:56 schreef Tijn het volgende:
Of Nvidia wil gewoon wat extra videokaarten verkopen aan mensen die zich alvast wilden voorbereiden op de nieuwe GTA
En die steken zichzelf nu in brand van ergernis. Dus alsnog vuur waar rook was.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of Nvidia wil gewoon wat extra videokaarten verkopen aan mensen die zich alvast wilden voorbereiden op de nieuwe GTA
En kunnen de gaten die in de luchtquote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:42 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
De combinatie van de quote, je username en je UI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PWBF
Laat hem dan wel in zijn seal, is makkelijker schoon houden.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:45 schreef Nielsch het volgende:
Het eerste wat ik ga doen als ik de game heb is masturberen, klaarkomen over de hoes, daar een foto van maken en die hier tonen op FOK!
Als dat gedaan is maak ik de hoes schoon en ga ik spelen.
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:45 schreef Nielsch het volgende:
Het eerste wat ik ga doen als ik de game heb is masturberen, klaarkomen over de hoes, daar een foto van maken en die hier tonen op FOK!
Als dat gedaan is maak ik de hoes schoon en ga ik spelen.Hopen voor je dat daarna het hoesje nog open gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Met 10x betere graphics en ingebouwde DLCquote:
Tot ziens dan maarquote:Op woensdag 14 augustus 2013 13:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Met 10x betere graphics en ingebouwde DLC
Ik moet trouwens zeggen dat ik niet zo op GTA V zit te wachten. GTA IV was ook niks.
Waar slaat dit nou weer op? Doe niet zo butthurt, als ik GTA IV niet leuk vind mag ik dat lekker weten.quote:
Zeker.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 14:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Doe niet zo butthurt, als ik GTA IV niet leuk vind mag ik dat lekker weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |