Drentse patrijs of een stabijtje?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Ooohh Jacky! Betrapt! Lekker relaxen op de rugleuning en naar buiten kijken!Dat heeft ze toch al maanden niet meer gedaan!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Engelse springer spanielquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:31 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Drentse patrijs of een stabijtje?
Verschil zal dan wel goed zichtbaar zijn als ze gaat staan. Leek net een bruine stabij zoals ze er zo bij ligt. Mooie hondquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:32 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Engelse springer spanielMaar wel een kleine meid voor haar soort. Ze had oorspronkelijk iets groter moeten worden.
Het wordt vaak gezegd hoor, veel mensen vragen in eerste instantie patrijs of stabij. Als je ze alledrie googled zie je ook gewoon best veel overeenkomsten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:34 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Verschil zal dan wel goed zichtbaar zijn als ze gaat staan. Leek net een bruine stabij zoals ze er zo bij ligt. Mooie hond
Ja, ik vond het best lastig. Zoveel mensen kennen we niet, we zitten niet zo in de show-wereld, en om eerlijk te zijn heb ik daar ook niet zo veel mee. Ik zie het meer als een noodzakelijk kwaad. Nori heeft in principe haar startkwalificatie gehaald nu, maar ze gaat in de hoop op een iets betere beoordeling in januari nog een show doen en dan in juni de kampioensclubmatch van de NLV en dan hebben we het wel gezien. Ze vindt er zelf ook geen drol aan, in haar keurrapport van vorige week stond dan ook 'not a very happy girl'. Nee, idd, ze had waarschijnlijk gehoopt dat ze lekker door de bagger mocht crossen om een dummy te apporteren. Er moet nog wel wat extra ringtraining en lekkere koekjes aan te pas komen om haar wat enthousiaster te krijgen dusquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:49 schreef oh-oh het volgende:
Spannend, bij zo een groot ras lijkt het me helemaal lastig kiezen!
Chinezen die ken ik allemaal wel, vooral die die showen dan.
Ik kom hier nooit (waarom nu wel, geen ideequote:Op zondag 15 september 2013 11:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
My BirthdayBoy
Hoera Loebesje 3 jaar!
[ link | afbeelding ]
DSC_6310 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_6308 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
mag ik al?
[ link | afbeelding ]
DSC_6304 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
[ link | afbeelding ]
DSC_6317 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
mjummjumjummjummjum
[ link | afbeelding ]
DSC_6319 by Thinkk-Pinkk, on Flickr
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit (waarom nu wel, geen idee), maar wat een toffe foto's, vooral die bovenste!
En nu ik hier toch ben even een kusje voor oh-oh
Ik mis die likjes van je jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]Likje voor jou Oognipje!
Je mist me he??
Zal ik de verhalen en foto's van mijn vaders FB plukken en hier pasten?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:08 schreef oh-oh het volgende:
Er zit niks anders op, je moet een hond kopen, en snel!
OMG OMG JAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zal ik de verhalen en foto's van mijn vaders FB plukken en hier pasten?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:55 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kom hier nooit (waarom nu wel, geen idee), maar wat een toffe foto's, vooral die bovenste!
En nu ik hier toch ben even een kusje voor oh-oh
Hahahahahaha prikken met zijn stokkie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:12 schreef Oognip het volgende:
Even een berichtje van Luna!
Wordt nu wel ff geschreven door mijn ouwe maat Bo, want ik lig me toch te pitten...
Los, vrijheid!!!!! Net terug van een 'scheurpartij' door de duinen! Vandaag is het 26 dagen geleden dat mijn loopse periode begon, 18 dagen ben ik aan de lijn gehouden....wat heb ik dat vervloekt, baasje E. ook hoor!
Afgelopen maandag wilde Jockie me nog prikken met z'n stokkie, maar vandaag durfde baasje het aan, vertrouwend op zijn intuïtie. Ik mocht LOS !!!!!
1,5 uur achter de konijnen aan gescheurd!!!!! Goh, wat ben ik blij en wat ben ik uit mijn stekkertje gegaan, niet normaal meer joh!!!
Baasje E. heeft meteen de lange lijn gewassen en ik hoorde hem zeggen dat hij hoopt dat 'kutding' nooit meer nodig te hebben...
Bo was meteen ook weer een 'andere' hond, hij heeft flink doorgestapt, baasje hoefde niet eens op hem te wachten!!!!
Morgen ook weer naar de duinen heeft baasje beloofd!!!! Wat een FEEST!!!!!
Komend weekend in Maastricht? Daar is vast mijn neef ook aanwezig (bij de Norwich en Norfolk, en hij showt regelmatig doggen). Doe je hem de groeten?quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil juist perse degelijke lijnteelt honden hebben. Niet tezeer inteelt maar wel lijnteelt, outcross weet je echt totaal niet wat dat worden gaat,daar kan alles uit komen.
Ik show al jaren niet meer en ik ga nog maar 1 keer per jaar kijken op show ook ( komend weekend, yay, zoveel zin an![]()
) maar het groepje is redelijk klein en ik ken iedereen wel en je ziet elk weekend de resultaten op FB voorbij komen, dus dat is vrij makkelijk bij te houden.
Ik vind shows echt supergezellig
Dat is waar, maar bij labradors zit er tussen 'fel' en 'lief' en 'groot' en 'klein' niet zo'n wereld van verschil dat ik me daar zorgen om zou makenquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Maar het probleem met outcross is juist dat je onmogelijk al die lijnen helemaal kan gaan nalopen, dus alle uitkomsten onmogelijk kan voorspellen. Maat kan varieren van de kleinste tot de grootste, karakter van de liefste tot de felste, etc
Wat een knapperd!quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:44 schreef JerryLee het volgende:
Weliswaar nog geen 1 oktober (gehele strand toegankelijk ),maar ff wat anders .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pff vervelend zeg... maar Loebes lijkt me ook zo'n ontzettende goedzak die niemand ooit kwaad zal doen. Zo was Lobbes ook... zelfs vervelende mensen konden em alles doen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gatver vandaag in het park zo'n zwerfster/junk die continue aan loebes zat en riep. Paar maal vriendelijk gevraagd of ze aub mijn hond met rust wilde laten. Op een gegeven moment had ze hem weer vast had ze hem bijna in een wurggreep. Want ze wou zo lekker met hem knuffelen want hij is zooooo heerlijk zacht.. Gatverredamme creepy mens...
Gelukkig kwam een man die ik vaker tegenkom daar me helpen..
Nu durf ik niet meer naar dat park
Insert je eigen ondertitel hier.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nu durf ik niet meer naar dat park
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is ook een goedzak. Maar ik wil niet dat ze aan mijn hond zit. Er stond ook een tentje in de bosjes geplaatst.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:33 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Pff vervelend zeg... maar Loebes lijkt me ook zo'n ontzettende goedzak die niemand ooit kwaad zal doen. Zo was Lobbes ook... zelfs vervelende mensen konden em alles doen.
Ooit iets soortgelijks meegemaakt met Lady maar die begon toen luid te blaffen tegen die persoon (de dorpsgek hier). Terwijl ze dat normaal echt nooit in haar hoofd zou halen. Die kerel was ook zo dronken als het maar kon en probeerde haar aan te halen. Lady had toen vast door dat er iets niet klopte aan hem. Maar die kerel bleef toen ook maar volhouden en druk tegen haar praten...
Het wordt wel weer slechter weer he? Denk niet dat die persoon er dan nog vaak zal zitten... Ga anders op wat drukkere tijden dat er altijd wel mensen zijn.
Joh ze wurgde zowat.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:36 schreef Messina het volgende:
[..]
Insert je eigen ondertitel hier.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als een hond écht in gevaar is bijt 'ie wel. Zelfs de liefste hond.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Joh ze wurgde hem bijna...
Dan moet ik het maar gewoon normaal vinden....quote:Op donderdag 26 september 2013 22:39 schreef Messina het volgende:
[..]
Als een hond écht in gevaar is bijt 'ie wel. Zelfs de liefste hond.
Ja, dat is precies wat ik zei inderdaad.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan moet ik het maar gewoon normaal vinden....
Ja daar luisterd mijn hond echt naarquote:Op donderdag 26 september 2013 22:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Ja, dat is precies wat ik zei inderdaad.![]()
Volgende keer, roep je: PAK D'R, VAST, VAST, KILL.
Je hebt verdomme een grote hond bij je...
De bitch die je hond grijpt moet luisteren.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja daar luisterd mijn hond echt naarga eens iemand anders vervelen.
Je kunt een hond altijd leren grommen op commando.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je ziet dat ze er weer zit kun je Loebes toch bij je roepen en aanlijnen?
Bang zou ik ook niet zijn, beetje vies vind ik het wel
Net als die junk op Eindhoven station die mijn honden ging aaien en dat die stomme vieze Kees hem ging likken
Alfa mag grommen. Op commando.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden krijgen een schop als ze grommen, ik wil dat niet hebben, dus dat ga ik niet doen![]()
Ik zei gewoon dat ie weg moest gaan en toen was het wel klaar hoor, maar brrrrrrrrrr
Uiteraard ook meteen gedaan alleen dat stomme wijf bleef maar bezig. Was echt volledig de weg kwijt.quote:Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je ziet dat ze er weer zit kun je Loebes toch bij je roepen en aanlijnen?
Bang zou ik ook niet zijn, beetje vies vind ik het wel
Net als die junk op Eindhoven station die mijn honden ging aaien en dat die stomme vieze Kees hem ging likken
Wat een psycho. Arme Loebes...quote:Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Uiteraard ook meteen gedaan alleen dat stomme wijf bleef maar bezig. Was echt volledig de weg kwijt.
Weet je wat het is als het nou bij aaien zou blijven enzo. Loebes kon geen kant op. Was echt blij met die man. Die heeft loebes los gerukt bij haar. Ik kreeg het niet voor elkaar.
Hoe is de hond dan de dupe? Als dit één keer voorkomt wordt de hond niet direct afgemaakt of zo, hoorquote:Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef CesarMilan het volgende:
Dan krijg je zo'n situatie waarin je ziet dat een hond zich niet comfortabel voelt (tongelen etc) en zo'n figuur die maar doorgaat of nog een tandje bijzet en de hond dus nog steviger vastpakt. Dan is de hond de dupe.. want hij heeft "gebeten" of even gegromt.
Die vlechtjes van dat vrouwtjequote:Op donderdag 26 september 2013 22:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik krijg mijn honden wel los bij welke gek dan ook.
Nja behalve die ene fatale keer toen er een klem zat in de kaken van een bordeauxdog dan![]()
Bah, ik zat net ff de ringen te checken voor de show zaterdag, ik ga met de honden met een vriendin mee met haar peruanen. Zitten we aan de ring naast de bordeaux. Ik kan die koppen slecht zien nog.
Maar ja, als ik het niet trek ga ik wel bij de chinezen zitten, die zijn in een andere hal![]()
Fotootje van vandaag. Sjon met zijn grote vriendin, de non die hem Satanneke noemt en dat ook altijd naar hem roept over straat.
[ afbeelding ]
Wel leuk dat je tandjes hebt.quote:Op donderdag 26 september 2013 23:07 schreef CesarMilan het volgende:
Ik moet nog es foto's maken van Obi.. anders mis ik dadelijk een heel deel.Dacht ook dat hij al klaar was met wisselen maar gisteren lag er ineens weer een tand op de grond.
Een echte kerel al. En wat betreft die mond. Dat zal hij wel lekker door vinden tochten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:18 schreef CesarMilan het volgende:
Nou hier komen ze!
Dit is een selectie van z'n "fotoshoot" en nee er zaten geen foto's tussen waar meneer z'n mond dicht had.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ,maar het is wel lastigquote:Op donderdag 26 september 2013 22:58 schreef Messina het volgende:
[..]
[..]
Hoe is de hond dan de dupe? Als dit één keer voorkomt wordt de hond niet direct afgemaakt of zo, hoor
Mooi! Een witte herder ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 09:25 schreef PimD het volgende:
Onze Queentje
[ afbeelding ]
Eerste dag thuis, september vorig jaar
[ afbeelding ]
Zelfde plek, een jaar later:
[ afbeelding ]
Dat is wel fijn met zo'n witte ,die zijn overal toegestaanquote:Op zondag 29 september 2013 09:25 schreef PimD het volgende:
Onze Queentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan zo snel niet traceren welk ras Dexter is maar houd je rekening met gewrichtsbelasting ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Je moet je hond niet voeren naar die richtlijnen maar gewoon op het oog hoor.
22 weken is nog geen half jaar, dan kregen die van mij altijd nog gewoon minstens 3 maaltijden per dag, Sjon vrat makkelijk een halve kilo vlees weg toen, in de groei.
Pas als ze niet meer groeien paste ik dat weer aan. Hij blijft nu netjes met 175 gram vlees per dag ongeveer, Bil is groter en steviger van bouw maar die krijgt maar 125 gram of zo per dag
Wow, wat een mooi beest!! Vooral die oren zijn cute!quote:Op zondag 29 september 2013 09:25 schreef PimD het volgende:
Onze Queentje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij gaan ook weer gewoon over op vlees straks, maar Dexter doet het eigenlijk wel goed op brok. Vlees is alleen veeeel goedkoper en heeft iets meer voordelen, vind ik. Zal straks even een foto plaatsen, mijn moeder heeft wel een goeie gemaakt in het park vandaag.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Je moet je hond niet voeren naar die richtlijnen maar gewoon op het oog hoor.
22 weken is nog geen half jaar, dan kregen die van mij altijd nog gewoon minstens 3 maaltijden per dag, Sjon vrat makkelijk een halve kilo vlees weg toen, in de groei.
Pas als ze niet meer groeien paste ik dat weer aan. Hij blijft nu netjes met 175 gram vlees per dag ongeveer, Bil is groter en steviger van bouw maar die krijgt maar 125 gram of zo per dag
Fokker voor pups, large breed 30-80 kilo.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:40 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Ik kan zo snel niet traceren welk ras Dexter is maar houd je rekening met gewrichtsbelasting ?
Gevonden :Labrador hou maar licht ,hebben toch al aanleg ,zie zelden een ranke .
Tot ze lichamelijk zijn uitgegroeid zie ik ze liever te licht als te zwaar .
Uitgaande van 2% van het lichaamsgewicht zou je aan 560 gram komen ,het is dus niet echt bulken wat je hebt gedaan .
Geen verstand van nakies maar ik denk dat ze best wat energie om zetten in warm blijven ,en als dat het niet is druk doen .![]()
P.S Welk merk,uitvoering voer je ?
Ja wij doen ook nog 1x een zak puppyvoer, dan is Dexter bijna 7 maand en kan die wat ons betreft gewoon over op vers vlees. Het schijnt met vers vlees zo te zijn dat de groei wat ''geleidelijker'' gaat, en aangezien Dexter toch behoorlijk hard groeit.. 500 gram vlees op een dag moet genoeg zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dexter is een Labrador.
Ik zou hem gewoon 520 Gr voer geven want als ze honger krijgen krijg je zo'n schrok op hond van.. En daar hebben labjes toch al zo'n handje van.
Dat puppy vet spelen ze er dan vanzelf wel weer af als je gewoon normaal voer geeft weer![]()
Loebes stond op de pupbrok en daar moest ik toen van de DA ook vanaf omdat hij veel te dik werd ervan. Daarna op gewoon voer over gegaan en het ging er vanzelf vanaf.
Tnx, gaaf hequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:09 schreef purplenarcis het volgende:
[..]
Wow, wat een mooi beest!! Vooral die oren zijn cute!
De mooie foto's heeft mijn moeder, ik heb alleen deze.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:43 schreef CesarMilan het volgende:
Waar o waar blijven de Dexter foto's! Potverdorie ik heb al hééél vaak F5 gedrukt!
Wat een grote jongen al <3quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
De mooie foto's heeft mijn moeder, ik heb alleen deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
28 kilo, 23 weken. Het gaat heel snel.quote:
Daar is het een pupsel voor ^^quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
28 kilo, 23 weken. Het gaat heel snel.Hij is nu aan het wisselen, en begint al iets rustiger te worden. Verder luistert hij aan de riem echt super, alleen als die met andere honden aan het spelen is luistert die totaal niet.
Komt vast nog wel.
Een pup in een volwassen lichaam. Potje sterk dat die ook is joh!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Daar is het een pupsel voor ^^
Volwassen haha nee.. Maar het is al wel een stevige knul.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Een pup in een volwassen lichaam. Potje sterk dat die ook is joh!
Wat voor pupje is jouw pupje?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:24 schreef LittleLady het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn pupje van 9 maand wou effe doeken
Mooie foto's hoor hij is ook al een hele kerel. En erg herkenbaar dat verhaal.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
28 kilo, 23 weken. Het gaat heel snel.Hij is nu aan het wisselen, en begint al iets rustiger te worden. Verder luistert hij aan de riem echt super, alleen als die met andere honden aan het spelen is luistert die totaal niet.
Komt vast nog wel.
Mijn pupje is een Kangal, hahaha ja het is wel een lijp soms.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wat voor pupje is jouw pupje?Lief beest.
Mooi toch dat ze zo voorzichtig zijn met die kleintjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:37 schreef CesarMilan het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor hij is ook al een hele kerel. En erg herkenbaar dat verhaal.
Obi kent sinds kort een aantal buurt hondjes die hij wel leuk vindt.![]()
Iets te leuk want hij luistert echt prima maar als hij dat ene jack russeltje ziet of de hond van de tegenover buren... dan zal en moet hij die even ontmoeten, dan vergeet hij compleet dat aan de riem trekken niet gewenst is.
Hij is best lomp tegen de meeste honden maar op de cursus is één klein heel onzeker teckeltje (soms durft het beestje amper van de plaats af te komen) en daar is hij echt enorm rustig mee alsof het hondje van porselein is.
Ja dacht al aan kangal, mooie honden zijn dat.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:44 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Mijn pupje is een Kangal, hahaha ja het is wel een lijp soms.
niemand meer mank ?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind m zo mooi met zo weinig rimpels!!
![]()
Kees=gek![]()
[ afbeelding ]
..........quote:
Goed,om te lezenquote:
Aparte foto. Deed mij denken aan een cowboy film The Daltonsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind m zo mooi met zo weinig rimpels!!
![]()
Kees=gek
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog een uur dan regent het hier 24 uurquote:Op zondag 13 oktober 2013 16:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hier is het nog geen moment droog geweest.
Bizar he.. vies weer hequote:Op zondag 13 oktober 2013 18:22 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Nog een uur dan regent het hier 24 uur
Het regent hier 24 uur![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop