abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131604272
Ik ga prutsertje nog even uitlaten en dan is het weer bedtijd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_131604335
Ik moet nog es foto's maken van Obi.. anders mis ik dadelijk een heel deel. :') Dacht ook dat hij al klaar was met wisselen maar gisteren lag er ineens weer een tand op de grond.
pi_131604446
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 23:07 schreef CesarMilan het volgende:
Ik moet nog es foto's maken van Obi.. anders mis ik dadelijk een heel deel. :') Dacht ook dat hij al klaar was met wisselen maar gisteren lag er ineens weer een tand op de grond.
Wel leuk dat je tandjes hebt. O+

En doe idd nog eens obi foto's.
pi_131621207
Nou hier komen ze!

Dit is een selectie van z'n "fotoshoot" en nee er zaten geen foto's tussen waar meneer z'n mond dicht had. :')

pi_131621457
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 16:18 schreef CesarMilan het volgende:
Nou hier komen ze!

Dit is een selectie van z'n "fotoshoot" en nee er zaten geen foto's tussen waar meneer z'n mond dicht had. :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een echte kerel al. En wat betreft die mond. Dat zal hij wel lekker door vinden tochten.
  vrijdag 27 september 2013 @ 17:04:22 #256
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131622266
:D Blij ding is het!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 27 september 2013 @ 20:35:03 #257
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_131627449
Obi is O+
Heel mooi ^O^
pi_131631668
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:58 schreef Messina het volgende:

[..]

[..]

Hoe is de hond dan de dupe? Als dit één keer voorkomt wordt de hond niet direct afgemaakt of zo, hoor :P
Nee ,maar het is wel lastig

als het een politieagent was :@
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_131666116
Onze Queentje :D

Eerste dag thuis, september vorig jaar

Zelfde plek, een jaar later:

Nee.
pi_131666127
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:25 schreef PimD het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi! Een witte herder ofzo?
pi_131666256
Yep, nu net 14 maanden oud. Verwend nest is het :D

Zwemmen met het baasje.

In de modder.

Nee.
pi_131673304
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is wel fijn met zo'n witte ,die zijn overal toegestaan

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 23:42:41 #263
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_131830028
Beetje dood hier? :@ Heb nog wel een dom verhaaltje.

Wij geven Dexter al 5 weken, iedere dag, 100 gram te veel voer. Dexter is grof, vrij hoog al op de poten, maar hij is nu 22 weken en 28 kilo. Blijkt dus dat wij hem ongeveer 620 gram gaven in plaats van de aanbevolen 520. :') Even een weekje op rantsoen dus, 500 gram, en dan weer 520 gram per dag volgens de dierenarts.

Morgen plaats ik wel een fotootje, zelf vinden we dexter niet te dik, en je kan zijn ribben nog voelen, maar de DA vond hem toch iets te ''mollig'' voor zijn leeftijd.

Verder gelukkig alles goed met Dexter; speelt heel leuk met andere hondjes, maar is wel vrij bazig. Gelukkig straffen die andere honden dat direct af, maar meestal boeit het Dexter niet zo veel. :@ Nog geen een keer bij de dierenarts terug geweest sinds z'n laatste inenting (de puppy controles die de praktijk gratis doet tel ik niet mee als bezoek). :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 00:00:06 #264
176471 oh-oh
pi_131830728
Je moet je hond niet voeren naar die richtlijnen maar gewoon op het oog hoor.
22 weken is nog geen half jaar, dan kregen die van mij altijd nog gewoon minstens 3 maaltijden per dag, Sjon vrat makkelijk een halve kilo vlees weg toen, in de groei.
Pas als ze niet meer groeien paste ik dat weer aan. Hij blijft nu netjes met 175 gram vlees per dag ongeveer, Bil is groter en steviger van bouw maar die krijgt maar 125 gram of zo per dag :P
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131834596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef oh-oh het volgende:
22 weken is nog geen half jaar, dan kregen die van mij altijd nog gewoon minstens 3 maaltijden per dag, Sjon vrat makkelijk een halve kilo vlees weg toen, in de groei.
Pas als ze niet meer groeien paste ik dat weer aan. Hij blijft nu netjes met 175 gram vlees per dag ongeveer, Bil is groter en steviger van bouw maar die krijgt maar 125 gram of zo per dag :P
Ik kan zo snel niet traceren welk ras Dexter is maar houd je rekening met gewrichtsbelasting ?
Gevonden :Labrador hou maar licht ,hebben toch al aanleg ,zie zelden een ranke .
Tot ze lichamelijk zijn uitgegroeid zie ik ze liever te licht als te zwaar .

Uitgaande van 2% van het lichaamsgewicht zou je aan 560 gram komen ,het is dus niet echt bulken wat je hebt gedaan .
Geen verstand van nakies maar ik denk dat ze best wat energie om zetten in warm blijven ,en als dat het niet is druk doen . :D

P.S Welk merk,uitvoering voer je ?

[ Bericht 3% gewijzigd door JerryLee op 04-10-2013 08:59:32 ]
pi_131834882
Dexter is een Labrador.

Ik zou hem gewoon 520 Gr voer geven want als ze honger krijgen krijg je zo'n schrok op hond van.. En daar hebben labjes toch al zo'n handje van.

Dat puppy vet spelen ze er dan vanzelf wel weer af als je gewoon normaal voer geeft weer :)

Loebes stond op de pupbrok en daar moest ik toen van de DA ook vanaf omdat hij veel te dik werd ervan. Daarna op gewoon voer over gegaan en het ging er vanzelf vanaf.
pi_131836048
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wow, wat een mooi beest!! Vooral die oren zijn cute!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:52:42 #268
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_131844279
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Wij gaan ook weer gewoon over op vlees straks, maar Dexter doet het eigenlijk wel goed op brok. Vlees is alleen veeeel goedkoper en heeft iets meer voordelen, vind ik. Zal straks even een foto plaatsen, mijn moeder heeft wel een goeie gemaakt in het park vandaag.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 08:40 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Ik kan zo snel niet traceren welk ras Dexter is maar houd je rekening met gewrichtsbelasting ?
Gevonden :Labrador hou maar licht ,hebben toch al aanleg ,zie zelden een ranke .
Tot ze lichamelijk zijn uitgegroeid zie ik ze liever te licht als te zwaar .

Uitgaande van 2% van het lichaamsgewicht zou je aan 560 gram komen ,het is dus niet echt bulken wat je hebt gedaan .
Geen verstand van nakies maar ik denk dat ze best wat energie om zetten in warm blijven ,en als dat het niet is druk doen . :D

P.S Welk merk,uitvoering voer je ?
Fokker voor pups, large breed 30-80 kilo.
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 09:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dexter is een Labrador.

Ik zou hem gewoon 520 Gr voer geven want als ze honger krijgen krijg je zo'n schrok op hond van.. En daar hebben labjes toch al zo'n handje van.

Dat puppy vet spelen ze er dan vanzelf wel weer af als je gewoon normaal voer geeft weer :)

Loebes stond op de pupbrok en daar moest ik toen van de DA ook vanaf omdat hij veel te dik werd ervan. Daarna op gewoon voer over gegaan en het ging er vanzelf vanaf.
Ja wij doen ook nog 1x een zak puppyvoer, dan is Dexter bijna 7 maand en kan die wat ons betreft gewoon over op vers vlees. Het schijnt met vers vlees zo te zijn dat de groei wat ''geleidelijker'' gaat, en aangezien Dexter toch behoorlijk hard groeit.. 500 gram vlees op een dag moet genoeg zijn.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 14:57:04 #269
176471 oh-oh
pi_131844411
Waarom hebben jullie die hond dan niet meteen op vlees gezet?
( Groucho Marx )
pi_131847787
[quote]99s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 14:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Wij gaan ook weer gewoon over op vlees straks, maar Dexter doet het eigenlijk wel goed op brok. Vlees is alleen veeeel goedkoper en heeft iets meer voordelen, vind ik.

[..][quote]

http://www.zooplus.nl/sho(...)/fokker_puppy/158328

40 euro per 15 kilo

ga je dat redden voor een maand in K.VV ?

.

[..]
pi_131852551
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 10:09 schreef purplenarcis het volgende:

[..]

Wow, wat een mooi beest!! Vooral die oren zijn cute!
Tnx, gaaf he :D
Nee.
pi_131854120
Waar o waar blijven de Dexter foto's! Potverdorie ik heb al hééél vaak F5 gedrukt! -O-
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:19:59 #273
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_131858900
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 20:43 schreef CesarMilan het volgende:
Waar o waar blijven de Dexter foto's! Potverdorie ik heb al hééél vaak F5 gedrukt! -O-
De mooie foto's heeft mijn moeder, ik heb alleen deze.

pi_131859690
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

De mooie foto's heeft mijn moeder, ik heb alleen deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een grote jongen al <3
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:36:02 #275
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_131859795
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 22:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat een grote jongen al <3
28 kilo, 23 weken. Het gaat heel snel. :P Hij is nu aan het wisselen, en begint al iets rustiger te worden. Verder luistert hij aan de riem echt super, alleen als die met andere honden aan het spelen is luistert die totaal niet. :') Komt vast nog wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')