abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131509662
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Maar het probleem met outcross is juist dat je onmogelijk al die lijnen helemaal kan gaan nalopen, dus alle uitkomsten onmogelijk kan voorspellen. Maat kan varieren van de kleinste tot de grootste, karakter van de liefste tot de felste, etc ;)
Dat is waar, maar bij labradors zit er tussen 'fel' en 'lief' en 'groot' en 'klein' niet zo'n wereld van verschil dat ik me daar zorgen om zou maken :P En in de praktijk valt het vaak toch nog wel mee, met een stuk of 10 pups in een nest zal het grootste deel gewoon gemiddeld fel, gemiddeld lief en gemiddeld van formaat zijn gelukkig :)

En dan maar hopen dat er t.z.t. een gemiddeld fel, erg lief chocolade teefje bij zit met iets boven gemiddelde jachtaanleg O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  dinsdag 24 september 2013 @ 13:50:19 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131511532
Het touristenseizoen is nog niet afgelopen hiero :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131514850
En dan nog een foto van dit soort (noem het niet eens echte honden) beesten zitten maken alsof ze zo bijzonder zijn. :|W
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:27:46 #229
176471 oh-oh
pi_131514925
Jezus, we vinden nou eenmaal niet allemaal hetzelfde leuk Iwamusje :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_131519722
Weliswaar nog geen 1 oktober (gehele strand toegankelijk ),maar ff wat anders .

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_131531232
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 17:44 schreef JerryLee het volgende:
Weliswaar nog geen 1 oktober (gehele strand toegankelijk ),maar ff wat anders .

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een knapperd! O+
pi_131597224
Gatver vandaag in het park zo'n zwerfster/junk die continue aan loebes zat en riep. Paar maal vriendelijk gevraagd of ze aub mijn hond met rust wilde laten. Op een gegeven moment had ze hem weer vast had ze hem bijna in een wurggreep. Want ze wou zo lekker met hem knuffelen want hij is zooooo heerlijk zacht.. Gatverredamme creepy mens...

Gelukkig kwam een man die ik vaker tegenkom daar me helpen..

Nu durf ik niet meer naar dat park :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_131602468
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Gatver vandaag in het park zo'n zwerfster/junk die continue aan loebes zat en riep. Paar maal vriendelijk gevraagd of ze aub mijn hond met rust wilde laten. Op een gegeven moment had ze hem weer vast had ze hem bijna in een wurggreep. Want ze wou zo lekker met hem knuffelen want hij is zooooo heerlijk zacht.. Gatverredamme creepy mens...

Gelukkig kwam een man die ik vaker tegenkom daar me helpen..

Pff vervelend zeg... maar Loebes lijkt me ook zo'n ontzettende goedzak die niemand ooit kwaad zal doen. Zo was Lobbes ook... zelfs vervelende mensen konden em alles doen.

Ooit iets soortgelijks meegemaakt met Lady maar die begon toen luid te blaffen tegen die persoon (de dorpsgek hier). Terwijl ze dat normaal echt nooit in haar hoofd zou halen. Die kerel was ook zo dronken als het maar kon en probeerde haar aan te halen. Lady had toen vast door dat er iets niet klopte aan hem. Maar die kerel bleef toen ook maar volhouden en druk tegen haar praten...

Het wordt wel weer slechter weer he? Denk niet dat die persoon er dan nog vaak zal zitten... Ga anders op wat drukkere tijden dat er altijd wel mensen zijn.
pi_131602641
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 20:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Insert je eigen ondertitel hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_131602779
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:33 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Pff vervelend zeg... maar Loebes lijkt me ook zo'n ontzettende goedzak die niemand ooit kwaad zal doen. Zo was Lobbes ook... zelfs vervelende mensen konden em alles doen.

Ooit iets soortgelijks meegemaakt met Lady maar die begon toen luid te blaffen tegen die persoon (de dorpsgek hier). Terwijl ze dat normaal echt nooit in haar hoofd zou halen. Die kerel was ook zo dronken als het maar kon en probeerde haar aan te halen. Lady had toen vast door dat er iets niet klopte aan hem. Maar die kerel bleef toen ook maar volhouden en druk tegen haar praten...

Het wordt wel weer slechter weer he? Denk niet dat die persoon er dan nog vaak zal zitten... Ga anders op wat drukkere tijden dat er altijd wel mensen zijn.
Ja is ook een goedzak. Maar ik wil niet dat ze aan mijn hond zit. Er stond ook een tentje in de bosjes geplaatst.

Ik loop zaterdag nog eens langs als ze er dan nog is bel ik de politie.. Echt zoo creepy.. Zo staat het er misschien niet maar echt brrrrr
pi_131602820
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:36 schreef Messina het volgende:

[..]

Insert je eigen ondertitel hier.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh ze wurgde zowat.
pi_131602837
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Joh ze wurgde hem bijna...
Als een hond écht in gevaar is bijt 'ie wel. Zelfs de liefste hond.
pi_131602890
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:39 schreef Messina het volgende:

[..]

Als een hond écht in gevaar is bijt 'ie wel. Zelfs de liefste hond.
Dan moet ik het maar gewoon normaal vinden....
pi_131603009
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan moet ik het maar gewoon normaal vinden....
Ja, dat is precies wat ik zei inderdaad. 8)7

Volgende keer, roep je: PAK D'R, VAST, VAST, KILL.
Je hebt verdomme een grote hond bij je...
pi_131603058
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:43 schreef Messina het volgende:

[..]

Ja, dat is precies wat ik zei inderdaad. 8)7

Volgende keer, roep je: PAK D'R, VAST, VAST, KILL.
Je hebt verdomme een grote hond bij je...
Ja daar luisterd mijn hond echt naar :') ga eens iemand anders vervelen.
pi_131603204
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja daar luisterd mijn hond echt naar :') ga eens iemand anders vervelen.
De bitch die je hond grijpt moet luisteren.
Maar goed, nog even en jij kan nergens meer heen met je hond. Eng hier, eng daar. Hmm :)
Succes ermee. :W
  donderdag 26 september 2013 @ 22:47:58 #242
176471 oh-oh
pi_131603261
Maar als je ziet dat ze er weer zit kun je Loebes toch bij je roepen en aanlijnen?
Bang zou ik ook niet zijn, beetje vies vind ik het wel
Net als die junk op Eindhoven station die mijn honden ging aaien en dat die stomme vieze Kees hem ging likken :r
( Groucho Marx )
pi_131603378
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar als je ziet dat ze er weer zit kun je Loebes toch bij je roepen en aanlijnen?
Net als die junk op Eindhoven station die mijn honden ging aaien en dat die stomme vieze Kees hem ging likken :r
Je kunt een hond altijd leren grommen op commando. :)
Hoewel dat met kleinere hondjes niet zo'n strak plan is misschien, daar hebben mensen toch wat minder ontzag voor.
  donderdag 26 september 2013 @ 22:51:18 #244
176471 oh-oh
pi_131603439
Mijn honden krijgen een schop als ze grommen, ik wil dat niet hebben, dus dat ga ik niet doen :P
Ik zei gewoon dat ie weg moest gaan en toen was het wel klaar hoor, maar brrrrrrrrrr :r
( Groucho Marx )
pi_131603503
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:51 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden krijgen een schop als ze grommen, ik wil dat niet hebben, dus dat ga ik niet doen :P
Ik zei gewoon dat ie weg moest gaan en toen was het wel klaar hoor, maar brrrrrrrrrr :r
Alfa mag grommen. Op commando. ;)
Blaffen vind ik minder tof (binnenshuis in ieder geval :)
pi_131603543
Ik snap het wel hoor. Sommige mensen zijn gewoon echt weird en gaan ook vreemd met honden om. Dan krijg je zo'n situatie waarin je ziet dat een hond zich niet comfortabel voelt (tongelen etc) en zo'n figuur die maar doorgaat of nog een tandje bijzet en de hond dus nog steviger vastpakt. Terwijl de hond vaak al meerdere signalen afgeeft dat hij dit niet wil, sommige honden kunnen er slecht tegen als je in hun personal space komt. Nou zal Loebes nooit uithalen denk ik (zou Lobbes ook echt niet gedaan hebben) maar stel je voor dat het wel zo is? Dan is de hond de dupe.. want hij heeft "gebeten" of even gegromt.

Obi zou er vandoor gegaan zijn zelfs, held op sokken is dat. Niet elke hond vind het fijn daarom is het ook raar om het zo bij vreemde honden te doen. Zo'n hond kent dat mens toch ook niet..?
pi_131603553
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Uiteraard ook meteen gedaan alleen dat stomme wijf bleef maar bezig. Was echt volledig de weg kwijt.

Weet je wat het is als het nou bij aaien zou blijven enzo. Loebes kon geen kant op. Was echt blij met die man. Die heeft loebes los gerukt bij haar. Ik kreeg het niet voor elkaar.
  donderdag 26 september 2013 @ 22:57:25 #248
176471 oh-oh
pi_131603776
:D Nou ik krijg mijn honden wel los bij welke gek dan ook.
Nja behalve die ene fatale keer toen er een klem zat in de kaken van een bordeauxdog dan ;(
Bah, ik zat net ff de ringen te checken voor de show zaterdag, ik ga met de honden met een vriendin mee met haar peruanen. Zitten we aan de ring naast de bordeaux. Ik kan die koppen slecht zien nog.
Maar ja, als ik het niet trek ga ik wel bij de chinezen zitten, die zijn in een andere hal *O*

Fotootje van vandaag. Sjon met zijn grote vriendin, de non die hem Satanneke noemt en dat ook altijd naar hem roept over straat.
( Groucho Marx )
pi_131603829
quote:
1s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Uiteraard ook meteen gedaan alleen dat stomme wijf bleef maar bezig. Was echt volledig de weg kwijt.

Weet je wat het is als het nou bij aaien zou blijven enzo. Loebes kon geen kant op. Was echt blij met die man. Die heeft loebes los gerukt bij haar. Ik kreeg het niet voor elkaar.
Wat een psycho. Arme Loebes...
Toch ben ik van mening dat jij niet je mooie stek op moet geven voor zo iemand. Bang zijn gaat je écht niet helpen -_-

quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:52 schreef CesarMilan het volgende:
Dan krijg je zo'n situatie waarin je ziet dat een hond zich niet comfortabel voelt (tongelen etc) en zo'n figuur die maar doorgaat of nog een tandje bijzet en de hond dus nog steviger vastpakt. Dan is de hond de dupe.. want hij heeft "gebeten" of even gegromt.

Hoe is de hond dan de dupe? Als dit één keer voorkomt wordt de hond niet direct afgemaakt of zo, hoor :P
pi_131604099
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 22:57 schreef oh-oh het volgende:
:D Nou ik krijg mijn honden wel los bij welke gek dan ook.
Nja behalve die ene fatale keer toen er een klem zat in de kaken van een bordeauxdog dan ;(
Bah, ik zat net ff de ringen te checken voor de show zaterdag, ik ga met de honden met een vriendin mee met haar peruanen. Zitten we aan de ring naast de bordeaux. Ik kan die koppen slecht zien nog.
Maar ja, als ik het niet trek ga ik wel bij de chinezen zitten, die zijn in een andere hal *O*

Fotootje van vandaag. Sjon met zijn grote vriendin, de non die hem Satanneke noemt en dat ook altijd naar hem roept over straat.
[ afbeelding ]
Die vlechtjes van dat vrouwtje O+ vind heel het plaatje schattig.

Normaal gezien had het me ook wel gelukt. Helaas zit ik met 1 arm in het gips. Omdat ik zonodig op mijn bakkes moest gaan op de tandem.

Hopelijk komt het goed op de show oh oh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')