quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:14 schreef hottentot het volgende:
Maar goed, ik geloof er absoluut niet in, TS gaat natuurlijk niet vertellen wat en hoe hij dit gaat doen.
Gaat dus eigenlijk nergens over dit topic.
Vraag van TS: Zijn bedrijven geïnteresseerd in bezuinigingen
Antwoord: Ja
Succes.....
Nou dan blijven er niet veel mensen over op dit forum, als je in een posting geen korte samenvatting met je mening mag combineren.quote:
Het gaat mij om het zinnetje:quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
[..]
Nou dan blijven er niet veel mensen over op dit forum, als je in een posting geen korte samenvatting met je mening mag combineren.
Dan snap ik niet dat je in het topic komt posten, anders dan het afzeiken van TS. Kom je dan toch terug, dan ben je off topic bezig en dan mik ik je posts eruit. Dat zouden we vaker moeten doen, trouwens.quote:het gaat dus nergens over dit topic
Nee ik bedoelde daarmee dat TS zijn antwoord heeft, en zonder verdere info omtrent zijn oplossing (die hij logischerwijs voor zich houd) is het verder alleen maar giswerk.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:35 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het gaat mij om het zinnetje:
[..]
Dan snap ik niet dat je in het topic komt posten, anders dan het afzeiken van TS. Kom je dan toch terug, dan ben je off topic bezig en dan mik ik je posts eruit. Dat zouden we vaker moeten doen, trouwens.
Als je er nog wat aan toevoegt, heb je nog een discussie. Jij komt alleen maar zeuren.
Dan kun je nog steeds prima bijdragen aan het topic. Anderen doen het ook. Jij dus niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde daarmee dat TS zijn antwoord heeft, en zonder verdere info omtrent zijn oplossing (die hij logischerwijs voor zich houd) is het verder alleen maar giswerk.
Nee, hoor. Het is gezeur. Je geeft gewoon aan dat TS dat topic eigenlijk beter niet had kunnen openen. Gelukkig ga jij daar niet over.quote:Dat jij dat gezeur vind, en sterker nog dat ik daarmee TS zou afkatten, ligt m.i. niet aan mij, maar meer aan jouw interpretatie.
Gelul.quote:Op woensdag 12 maart 2014 17:41 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, hoor. Het is gezeur. Je geeft gewoon aan dat TS dat topic eigenlijk beter niet had kunnen openen. Gelukkig ga jij daar niet over.
Graag gedaan want het zonnetje schijnt.quote:
jonguh.. dat is toch geen incasso!quote:Op woensdag 2 april 2014 20:40 schreef Andromache het volgende:
ik heb 'storneren' gemaakt in ruzzle! wilde het even meedelen.
Omdat het toch wel wegzakt als we de TS de silent treatment gevenquote:Op donderdag 10 april 2014 21:53 schreef d4v1d het volgende:
WGR / 35 procent korting AH
Waarom is deze nog steeds open? TS is een troll en veel nuttige reacties zijn er toch niet..
Donequote:Op maandag 14 april 2014 10:09 schreef Luxuria het volgende:
Kan in de titel van mijn topic, 'Direct Wonen' aangepast worden naar 'Woondirect'?
Direct Wonen is een andere organisatie en heeft hier niets mee te maken.
WGR / Ervaringen met huurakte/Woondirect?
quote:
Zit dáár niet het probleem, Ouder1? Jouw waarde-oordeel over je eigen adviezen resp. de adviezen van "die figuren"?quote:geheel verkeerde adviezen
Of je leest even terug en ziet wie er zelf begon met bashen, om het over de inhoud van die verwijderde post nog maar niet te hebben.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:05 schreef Ouder1 het volgende:
Ik mag hopen dat Five-Horizons zijn notes en post-verwijderingen wat minder op de man gaat spelen. Ik word hier al vanaf het begin stelselmatig gebashed door een paar figuren, maar daar eens een tik aan terug uitdelen levert een note op. Zeer bijzonder aangezien ik juist van WGR zo verwachten dat ze meer waarde hechten aan inhoudelijk goede en nuttige reacties dan het eeuwige gebash wat sommigen hier alleen maar doen naast wat geheel verkeerde adviezen geven.
Ik zou dus graag zien dat hij ook eens in gaat grijpen bij die figuren.
Joh bespaar je de moeite. Bij ouder1 ligt het altijd aan een ander of is het jamaar hij begon boehoehoe.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of je leest even terug en ziet wie er zelf begon met bashen, om het over de inhoud van die verwijderde post nog maar niet te hebben.
Boehoehoelanders, vervelende mensen.quote:Op woensdag 16 april 2014 12:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Joh bespaar je de moeite. Bij ouder1 ligt het altijd aan een ander of is het jamaar hij begon boehoehoe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |