abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 30 januari 2014 @ 09:26:53 #26
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_136126182
Direct Wonen : eerst 2x huurbedrag + 1ste maand huur betalen.. Je betaalt echt veel te veel, maar kan wel snel (van je geld af) geholpen worden zo :') ;)
pi_136126641
Smerige oplichterspraktijken. Probeer rechtstreeks met je verhuurder te praten. Dit soort bureautjes helpen je alleen van je geld af.

Dat logo ook, het lijkt op dat van de overheid, maar is het niet. Dat is geen toeval!

Huurakte:


Overheid:
pi_136128893
Gewoon niet doen. Ze spelen handig in op de lange wachtlijsten en het gevoel van radeloosheid die hierdoor ontstaat.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:15:39 #29
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_136136055
Echt schandalig dat ze je gewoon opbellen en dat ze via een website schijnbaar mijn gegevens gekregen hebben omdat ik op zoek ben naar een huurwoning en dan hun smerige praktijken proberen aan te smeren.

Wel gek dat ik hier verder zeer weinig over kan vinden op internet, zoals ervaringen van andere mensen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_136142641
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:15 schreef Luxuria het volgende:
Echt schandalig dat ze je gewoon opbellen en dat ze via een website schijnbaar mijn gegevens gekregen hebben omdat ik op zoek ben naar een huurwoning en dan hun smerige praktijken proberen aan te smeren.

Wel gek dat ik hier verder zeer weinig over kan vinden op internet, zoals ervaringen van andere mensen.
Volgens iemand op opgelicht (tros) zijn het een en dezelfde.

Zorg dat mensen in jouw omgeving weten dat je iets zoekt. Er zijn genoeg particulieren die nog wel verhuren zonder tussenpersoon. Zo ben ik uiteindelijk ook aan mijn huisje gekomen.

Fokkers.......Venlo ;)
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:05:16 #31
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_136143976
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:29 schreef No.name.for.me het volgende:

[..]

Volgens iemand op opgelicht (tros) zijn het een en dezelfde.

Zorg dat mensen in jouw omgeving weten dat je iets zoekt. Er zijn genoeg particulieren die nog wel verhuren zonder tussenpersoon. Zo ben ik uiteindelijk ook aan mijn huisje gekomen.

Fokkers.......Venlo ;)
Toevallig lag er vandaag een brief in de bus over een appartement waar ik eind december op gereageerd had, maar die al aan iemand anders toegewezen was.
Deze is nu per direct weer beschikbaar en of ik wil gaan bezichtigen :D
Wel toevallig nu opeens :)
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:28:31 #32
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_136150982
Indruk wekken met logo dat lijkt op rijksoverheid, check
Indruk wekken dat het een officiele site lijkt qua layout, check

Die algemene voorwaarden zijn 1:1 overgenomen uit een detacheringscontract?

http://www.huurakte.nl/algemene-voorwaarden/

Je reinste oplichting dit :')

quote:
1. Opdrachtgever en Opdrachtnemer kunnen te allen tijde (tussentijds) de overeenkomst opzeggen zonder inachtneming van een opzegtermijn. Indien de overeenkomst eindigt voordat de Opdracht is voltooid, is Opdrachtgever het honorarium verschuldigd overeenkomstig de door Opdrachtnemer opgegeven uren voor Werkzaamheden die ten behoeve van Opdrachtgever zijn verricht. Opdrachtnemer heeft een wettelijke annuleringstermijn van 8 dagen.
quote:
1. Indien Opdrachtnemer op locatie van Opdrachtgever Werkzaamheden verricht, draagt Opdrachtgever zorg voor een geschikte werkplek, die voldoet aan de wettelijk gestelde ARBO-normen en aan andere toepasselijke regelgeving met betrekking tot arbeidsomstandigheden. Opdrachtgever dient er voor zorg te dragen dat Opdrachtnemer in dat geval wordt voorzien van kantoorruimte en overige faciliteiten die naar het oordeel van Opdrachtnemer noodzakelijk of nuttig zijn om de Overeenkomst uit te voeren en die voldoen aan alle daaraan te stellen (wettelijke) vereisten. Met betrekking tot beschikbaar gestelde (computer)faciliteiten is Opdrachtgever verplicht voor continuïteit zorg te dragen onder meer door middel van afdoende back-up, veiligheid en viruscontrole procedures. Opdrachtnemer zal viruscontrole procedures toepassen wanneer Opdrachtnemer van de faciliteiten van Opdrachtgever gebruik maakt.

2. Opdrachtgever zal geen bij de uitvoering van de Werkzaamheden betrokken Medewerkers aannemen of benaderen om bij Opdrachtgever, al dan niet tijdelijk, direct of indirect in dienst te treden, dan wel direct of indirect ten behoeve van Opdrachtgever, al dan niet in loondienst, werkzaamheden te verrichten gedurende de looptijd van de Overeenkomst of enige verlenging daarvan en gedurende de 12 maanden daarna.
En het contact adres door google is ook humor

https://www.google.nl/search?q=Toepadweg+10+G&oq=Toepadweg+10+G&aqs=chrome..69i57j0l2.902j0j8&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8
Dum de dum
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:39:55 #33
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_136151560
Wat zullen ze hun medewerkers wijsmaken:
http://www.vacaturevijver.nl/vacature-telemarketeer/631077/
All she wants and needs is just a little taste..
pi_136154096
Maak van al die onzin een dikke prop en gooi ém over je schouder. gebruik je energie en aandacht voor echte verhuurders.
pi_137932817
Geachte klanten,

Wij betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf.
Wij willen u dan ook verzoeken om uw klacht via www.klacht.nl in te dienen zodat wij hier inhoudelijk op kunnen reageren en tot een oplossing kunnen komen.
Daarom zullen wij uit privacyoverwegingen dan ook niet inhoudelijk ingaan op klachten welke vermeld staan op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Woondirect B.V.
pi_137933053
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 18:48 schreef woondirect het volgende:
Geachte klanten,

Wij betreuren het dat u een negatieve ervaring heeft gehad met ons bedrijf.
Wij willen u dan ook verzoeken om uw klacht via www.klacht.nl in te dienen zodat wij hier inhoudelijk op kunnen reageren en tot een oplossing kunnen komen.
Daarom zullen wij uit privacyoverwegingen dan ook niet inhoudelijk ingaan op klachten welke vermeld staan op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Woondirect B.V.
Zonder met privégegevens kan je hier toch de constructie uitleggen? Dan weten we allemaal wat het over gaat en hoe het werkt
pi_137933586
Dit topic kicken is alleen maar slechter voor je imago dan een excuusbericht..
pi_137959544
Direct wonen is een kutbedrijf. Ze belde mij een keer op omdat ik me ooit ingeschreven had, of ik nog op zoek was. Dus ik zeg nee, ik heb me net ingeschreven op een nieuw adres dus is niet meer nodig. Vragen ze m'n nieuwe adres. Waarom? "Dat eh.. is handiger voor onze administratie."
What.

Wat ze doen mag allemaal maar ze zijn heel sneaky met kleine regeltjes en zo, dus als jij niet alles goed doorleest hebben ze je zo.

Niet doen.
  donderdag 20 maart 2014 @ 11:05:38 #39
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_137960205
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef elby1988 het volgende:
Dit topic kicken is alleen maar slechter voor je imago dan een excuusbericht..
Dit inderdaad _O-
Het gaat veel verder dan een simpele klacht.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_137976228
Nu bij max :') wat een klote wijf.
pi_137976696
quote:
0s.gif Op woensdag 19 maart 2014 19:04 schreef elby1988 het volgende:
Dit topic kicken is alleen maar slechter voor je imago dan een excuusbericht..
En dan ook nog zo'n kulargument noemen ;(
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_138858639
Direct Wonen wil graag reageren op de commotie omtrent dit topic. Het gaat hier om Woondirect B.V. (handelsnaam Huurakte.nl). Direct Wonen heeft niks te maken met Woondirect. De eigenaren zijn de heren R. Alkemade en H. van de Werken. Het KvK-nummer is 57416613. Deze gegevens kunt u terugvinden op http://ow.ly/vKGnl. Wij hebben zelf ondertussen juridische stappen ondernomen om deze naamsverwarring te stoppen.

Met vriendelijke groet,

Direct Wonen
  maandag 14 april 2014 @ 10:08:19 #43
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_138858860
Ik was er inderdaad achter dat het niet om Direct Wonen gaat, door een andere site op internet waar ook die verwarring was. Daar spelen ze bij Woondirect volgens mij graag op in.
Ik zal vragen of de titel van dit topic veranderd kan worden.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_138933240
Super, bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Direct Wonen
pi_139196812
Dit bedrijf is retebrutaal. Vandaag ontving een kennis van mij op het werk een brief gericht aan de salarisadministratie waarin ze te kennen geven dat mijn kennis akkoord is gegaan met het inhouden van een x bedrag op het maandelijkse salaris. Ter bewijs sturen ze een kopie mee van een aanvraagformulier voor woonruimte met een vervalste handtekening eronder.

Ik ben niet van plan het om alles in de brief te bespreken want er staan de nodige, nogal domme, dingen in en ik wil ze niet wijzer maken. Er vanuit gaande dat ze slim genoeg zijn om dit forum te lezen zullen we maar zeggen.

Ik zie in ieder geval de deurwaarder tegemoet. Heb lekker wat nietjes in het document gestoken, dat zal ongetwijfeld voor het nodige oncomfortabele gevoel zorgen als ik het in z'n rectum stop.
A person who eats Cornflakes is a Cereal Killer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')