Van een professional zoals een journalist mag je verwachten dat hij weet wat de titel van Beatrix op dit moment is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:06 schreef Toverheks het volgende:
Goh wij allemaal of bijna allemaal zullen Beatrix nog wel eens koningin noemen, goh goh wat is dat erg
van die klokkenluiderssite..quote:JULIUS74
12 augustus, 2013 at 19:04
Beste Bea, hoe voelt dat nu dat je zoon weg is? Ik weet er alles van..mijn 2 jongens zijn ook in JOUW naam weggehouden en ik moet daar nog voor betalen ook, terwijl mijn werkloze, luie ex alle protectie krijgt? Burn in hell bea, dat is waar je zoon ook zit. Ik heb nu een heerlijke dag! En voor de mensen die vinden dat ik grof ben: je ket mijn verhaal niet! Menig man had zich allang voor de trein gegooid maar ik geef niet toe aan zwakte.
Weltrusten bea en koning Alex, ik slaap heeeerlijk en veel plezier op de volgende bilderbergbijeenkomst. Als dit alles niet waar is zal de homozoon vast ook toekijken.
wat een psychisch gestoorde ben je als je zo reageert.quote:
quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:13 schreef sp3c het volgende:
doe nou niet steeds die wazige klokkenluidersonzin quoten pls
NWS is dit
En om 23:00 bij Knevel en Tijs weer een uur hierover.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Om half negen op Ned. 1 een in memoriam.
Ja he, bizar toch? Terwijl hij zelf ook altijd zo op zichzelf was. Erg raar om nu zijn privézaken in de openbaarheid te brengen met een 'we willen dat iedereen hem kent'quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:28 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me voor die vriend ook raar om al op voorhand over zijn overlijden te praten... want dit is al eerder opgenomen
Dit heeft niks,te maken met 'we willen dat iedereen hem kent', wel met kijkcijfers. Geld dus uiteindelijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja he, bizar toch? Terwijl hij zelf ook altijd zo op zichzelf was. Erg raar om nu zijn privézaken in de openbaarheid te brengen met een 'we willen dat iedereen hem kent'
Met een bestelbus, volgens de NOSquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Willem Alexander en Máxima zijn inmiddels in Huis ten Bosch.
Dat wéét hij uiteraard ook wel, die titel.quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Van een professional zoals een journalist mag je verwachten dat hij weet wat de titel van Beatrix op dit moment is.
Maar gebrek aan respect lijkt me onzin.
Inderdaad, klonk net alsof de pakketdienst hun heeft afgeleverdquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met een bestelbus, volgens de NOS
Ik zag gewoon een stationcar
Ja zag ik ook!quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Met een bestelbus, volgens de NOS
Ik zag gewoon een stationcar
Volgens mij zijn die gesprekken gewoon a l vorig jaar opgenomen...quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Paar weken geleden opgenomen zegt Astrid de gesprekken met vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |